Jump to content
Ménemszól.hu

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 2017-10-17 in all areas

  1. 3 points
    Ahogy te is írod, a Manley leginkább egy master EQ, ő viszont javításra keres egy hangnélküli EQ-t, amivel pl. ronda dolgokat lehet eltüntetni anélkül, hogy valami jellegzetes soundot adna hozzá. A Manleynek egyrészt van egy jellegzetes hangja (ami persze tök jó), de sávok javítására, megfejtésére meg amúgy sem túl jó szerintem, mert tök másképp működik, mint pl. a Massenburg. Normál esetben masternél csak óvatos EQ-zások vannak, míg egy javító EQ esetében gyakran brutális beletekerésekről van szó. Ez két eléggé eltérő feladat, amire jellemzően más-más dolgok válnak be. Nekem legalábbis. Bár persze masternél épp úgy adódhat olyan feladat, amihez kellhet a Massenburg, szóval nem csak sávokon érdemes használni. Meg persze a Manyleyvel is lehet jó nagy beletekeréseket csinálni, de az más lesz, mint a Massenburg. Amúgy természetesen a Manley is egy nagyon jó EQ és nem is csak masterre. Én is szeretem, de az elbaltázott sávokat nem azzal szoktam első körben rendberakni, hanem inkább a Massenburggal.
  2. 3 points
    Mielőtt költenél Szerintem ez nem Apollo (UAD) gond, ez a működés szoftveres irányú (elsőkörben) - persze hat a hardverre, de ez csak a mellékhatás.... -Másképp mondva direkt van ez, jól csinálják a gyártók. Elsőkörben nézd meg az alaplapgyártód firmwareét, hogy a legutolsó van-e fent. Ha nem akkor egyértelműen innen indulj ki. Ha igen már mást kell lépni. Ugyanis a frisített firmware szabadabb utat ad a TB kezelésnek és olyan beállítások is elérhetőek amelyek eddig mereven hardverspecifikusak voltak. Mindenképpen kezdj így. Ha ajánlhatok ilyet. (Bár a Gigabyte BIOSát nem ismerem, minimálisan eltérhet az ASUSétól, de tekintve, hogy mindkettőhöz kiadhattak egy kiegészítő kártyát, kvázi pontosan ugyanazon időben - egyértelmű, hogy mivel nem egyből az alaplappal együtt jött a motyó, biztosan van frissítés hozzá. Aminek vonzata - pontosabb beállításokat eszközölhetsz magán az alaplapi vezérlőn is) Azt csak zárójelben teszem hozzá, hogy a kiegészítő kártya direkt készült el és egyértelmű okkal. Húzzon még le picit a useren. Működéséi elvéből adódóan gyorsabb és biztosabb lenne kiegészítő kártyával a motyód, de nem feltétel. Nem kell bedőlni elsőre Így szerintem BIOS check és aztán majd meglátod. Három problémát látok amivel szembesülhetsz. Ezért amit tennék a helyedben FW frissítéssel indulj majd a BIOS - TB beállításai segíthetnek finomhangolni a dolgokat. Már itt is nyerhetsz szerintem (A google a még sosem látott BIOS/TB beállításokat megtalálja majd), illetve számos fórumon próbálják ezeket tárgyalni, mivel "minden összefügghet mindennel", így nem fogsz találni ultimate megoldást, nem ajánlom, felesleges időtöltés. Célszerűbbnek tartom a lépésenként haladjunk módszert, mert könnyedén kiszűrhető a probléma minimális idő ráfordítással és többé gondod nem lesz. Persze legyünk optimisták Az alaplapi kis füzetecske amit kaptál fizikálisan sajnos már kiadáskor elavult) Ez előtt vagy után ugye az előzőekben mellékelt linkek beállításai segíthetnek. Ha még mindezeket követően is produkálja a gondokat az már egy másik kérdés, de akkor sem kel még mindigl kiegészítő kártya. Pontosan azért nem, mert akkor is van a rendszeredben egy abnormális működési fázis amit lehet célszerűbb lenne megtalálni mintsem megkerülni. Vagy ki tudja Legalább 20db Apolloval felszerelt gépet raktam össze windows rendszerrel az elmúlt időszakban, így van némi rálátásom. Nem osztani szeretnék csak segíteni, remélem tudok is. Ha végképp nem megy akkor keress meg privátban, sokat járok Szolnokon..
  3. 2 points
    Már "ezer éve" ígérgetjük, hogy végre tudtok majd venni profi passzív hangfalakat, mert majd mi tudunk adni hozzá megfizethető erősítőt, mert "majd csinálunk, és már majdnem készen van de tényleg". Merthogy a jelenlegi megoldások az Alesis RA vagy a Yamaha A szériás erősítők, vagy az olcsó digit csodácskák kultúrált kifejezéssel élve nem szólnak valami jól. A Brystonok vagy épp az ATC P1-e meg nagyon odább van árban (utóbbi jelenleg 822.000.-). Fejes Tamás kollegám január óta dolgozik egy olyan megoldáson, ami 8 ohmos stúdióhangfalakat tud profi színvonalon hajtani. Nincs szükség DSP-re, konverterre, hangerőszabályzóra, bridge-be kötési lehetőségre, csak egy becsületes végfogkra, ennek a szempontnak viszont sokkal olcsóbban is meg lehet felelni. Úgyhogy a sokadik próbálkozásra sikerült neki igen jó eredményt elérni. Az erősítő 199.900.- forintos áron debütál, de ha ATC passzívot raktok mellé a webshop kosarába, akkor csak 139.900.- forintért számítja a Hit Space. A világbajnok ATC SCM12 ára így aktívan 659.900.- , de az SCM7 is hiper, az meg csak 445.900.- magyar forint. Van-e olyan jó a Tamás erősítője mint a többi gyártóé? Az üzletünkben van egy távvezérelhető passzív kapcsoló, mely profi A/B összehallgatást tesz lehetővé, és mi nem tudtunk különbséget tenni az ATC P1 és eközött, így mi magabiztosan javasoljuk a saját megoldásunkat. Hogy az ATC passzívok hogy szólnak, arra meg nem pazarolnék külön mondatokat, meg kell hallgatni, és csodálkozni. Természetesen első osztályú meglevő passzív Dynaudio, Yamaha vagy Alesis passzívokhoz is. A PowerPack 100 itt található a webshopunkban.
  4. 2 points
  5. 2 points
    A Focusrite korábban indította el azt a "kampányát", hogy időről időre ingyenesen elérhetővé tesz bizonyos plug-ineket a regisztrált felhasználóinak. Ebben a hónapban az A.A.S. Session Bundle az ajándék. ($99 értékben.) https://global.focusrite.com/plugin-collective Szerintem nagyon jó kis csomag ez!
  6. 2 points
    Nincs ertelme, semmivel nem jobbak, (gondolom a Scarlettre gondolsz) a kovetkezo lepcso az UAD/RME/Apogee kategoria. Bar a Clarett szeria lehet hogy elmegy koztes megoldasnak.
  7. 2 points
    Kis story ehhez, mintákkal :-): Egy lemezfelvétel bizonyos spórolási faktorának okán, pont most teszteltünk. A gitáros otthon szeretné feljátszani az összes gitársávot. Komoly gitárjai, erősítői, cuccai vannak, tehát az alapanyag remek. Csakhogy neki egy iMac-je van ,amibe nem lehet Pcie kártyát rakni, így vett egy egyszerű M Audio MTrack-et és annak rendje-módja szerint rögzítette a gitár mankót. A lánc: Charvel Guthrie Govan model-Kemper Profiler (reverb-bel a jelútban)-M-Audio MTrack-Logic ProX (Hangminta neve: Kemper wet_Mtrack.wav) Lett, amilyen lett. Kértem, hogy jöjjön át a stúdióba... - Itt a következő volt az első setup: Charvel-Kemper-88RLB(line in)-Apogee AD-16x-ProTools (minta: Kemper wet_88RLB_Apogee16x.wav) Nem volt kérdés, nagyon karakteres hang, óriási a különbség hangminőségben. - Kerekedik a szeme, mondom neki, hogy a preamp túl jó, de próbáljuk ki az ISA(line in-nel) is. (minta: Kemper wet_ISA_Apogee16x.wav). Tök más, de ez is sokkal jobb, mint az övé. Elkezdte nézegetni az eladó Neve, illetve ISA One-okat, az ISA-ra majdnem le is csapott, de kicsit visszafogtam: - Ne legyünk igazságtalanok, nekem van egy M-Audio Fast track pro-m is, USB-vel összekötve. Kipróbáltuk ezt is: (Kemper wet_FastTrack.wav). Teljesen más hangkép, pedig ezu is M-.Audio. Az előzőekhez képest "borzasztó", de pl ez neki jobban tetszett, mint a saját MTrack-jével rögzített... - Majd elé kötöttem az ISA-t: (Kemper wet_ISA_FastTrack.wav). Hát... Persze jobb lett, mert a FastTrack előfokának érzékenységét a minimumra állítottuk, de azért ez sem az igazi, mert így is beleszól a végeredménybe a FastTrack gyenge előfoka! A legjobb, ha olyan hangkártya-konverter van a lánc végén, amiben meg tudjuk kerülni az opcionális előfokot. Így van a legnagyobb értelme jó előfokot vásárolni. Tehát ROHADTUL nem mindegy milyen előfokon veszel fel! Minták: https://www.dropbox.com/sh/r0wch3qtkodfaga/AAC8g8dsQqg3I_mu3lWtkudQa?dl=0
  8. 2 points
    Akik belátják végre, hogy van élet az NS 10 után is ! :-) De most komolyan. Ez a láda egy rendkívül precíz szerszám, minden fontos hanginformációt jól közvetít. Rögtön hallod, ha "gánya" van a felvételben. Nem ilyen: "egyszerű halandóknak" mutogatós, mert ők ezt nem értik, nekik kell két nagy hangfal...
  9. 2 points
    Elég régen írtam az építésről, de most ismét belefutottam egy olyan dologba, amit érdemes megosztani. Ez pedig nem más, mint a DIY körökben legendás Music From Outer Space 12 dB/oct state variable filtere. Semmi extremitásról nincs szó, sem különleges topológiája, sem pedig olyan hangja nincs, amit nem hallottunk soha. Mindezek ellenére olyan hangokat produkál, amik a fülnek kellemesek, nagyon zeneiek és hasznosak. A filter a következőket tudja: LP/BP/HP kimenet, Cutoff és Resonance CV vezérlési lehetőség, +/-9V és +/-15V-ig bármilyen tápfeszről működik, kalibrálható 1V/oct tracking - hogy szinusz oszcillátorként is működhessen. Kellemes lista, főleg a Resonance CV lehetőséggel találkozni ritkábban a DIY filterek körében. Szerencsére semmilyen extra alkatrész nem szükséges hozzá, sima LM13700-ak, pár műveleti erősítő, néhány 2N3904/06, plusz a szokásos dolgok, és szinte ki is fújt. Egyszerű, és hatásos. Összdobtam egy példányt kisérletképpen: Miután az első funkcionális tesztek azt mutatták, hogy minden rendben, rátettem a CV bemeneteket, és ezeket is lepróbáltam. Mindegyik kimenet és bemenet korrektül működött elsőre, ezért elkészítettem a "gettó verziót", hogy részletesen tudjak tesztelni, majd a hangszerek közelébe pakoltam. A teszt +/-15V-os tápfeszről zajlott. Gettó változat: A többi izé között már jól érezte magát: A teszt a következőképpen zajlott: A filtert párhuzamosan kötöttem egy hagyományos monószinti huzalozású hangszerbe, amiben egy Minimoog filter dolgozik. Ugyanazokat az oszcillátorok utáni keverőből kijövő jeleket kapta meg, majd a LP/HP/BP kimenetét bekültem egy külön keverőbe, a végén pedig kapott egy saját VCA-t. Így párhuzamosan lehetett vizsgálni a két filter viselkedését. Most pedig a hangminták, az össze-vissza kalimpálásért elnézést kérek. Lowpass kimenet négyszögjelekkel / Lowpass kimenet vegyes fűrész, négyszöggel Bandpass kimenet négyszögekkel / Bandpass kimenet vegyes fűrész, négyszöggel Highpass kimenet négyszögettel Cutoff és Resonance CV őrület, audio rate LFO-val modulálva. Bónuszként pedig, ha már egyszer be van kötve párhuzamosan két filter + VCA, miért ne legyen egy kis rétegezett Minimoog VCF + MFOS VCF teszt is: vastag mint a bálna fmrrhszemöldöke! Összességében egy nagyon jól használható dolognak érzem Ray Wilson munkáját (R.I.P.). Maximális respect! Köszönet Sárközy Győzőnek, aki profi nyákot rajzolt és gyártatott belőle! Őt sok MFOS nyákokkal kapcsolatban a FB Modular Magyarország csoportjában lehet megtalálni. Ha valakinek van tippje, hogy melyik vintage analóg szinti filterének topológiájához hasonlít, vagy hangjait idézi, akkor írja meg a kommentekhez!
  10. 2 points
    Ránéztem pontosan milyen értékek ezek. A füles poti 20Kohm Logaritmikus és a Monitor 10Kohmos Logaritmikus. Olyan mint azt ALPs de ezek szerintem Alpaha (Taiwan) potik. Sajna ezt nem lehet beszerezni, csak nagy mennyiségben. Szerintem próbálkozz Chromasoundnál, de nem ígérek semmit. Ui.: Ezek a panelek ólommentes forraszanyagokkal vannak forrasztva, ha nekiugrassz folyasztószer és 400 fok alatt ne is próbálkozz, mert tönkre teszed a furatgalvánt amibe a poti be van ágyazva! Jó munkát, sok sikert:)
  11. 2 points
    Volt alkalmam hosszasan tesztelni egy pár APS Klasik-ot. Írtam erről egy közepesen hosszú beszámolót.: "...Amiért érdekes lehet, az az ár/érték aránya. 1000 Euro körül "mozog" a pár ára, 18cm-es mélysugárzóval!... ...Első ránézésre egy egyszerű, de jól összerakott darabbal állunk szemben. Látszik, hogy nem bóvli.... ...Az első benyomásaim:... ...a mély tartományban meglepően precíz, elég gyors a csillapodás, már-már zárt doboz jellegű... ...Később bevittem a Hit Space-be.... ..Véleményem szerint ez a monitor ennyi pénzért az erősen ajánlott kategóriába tartozik."
  12. 2 points
    Bécsben Losonci Róbert úrnak van egy profi szaküzlete, Ő pontosan tudja mit érdemes egy-egy adott erősítőbe belerakni. Szokott Magyarországra jönni :-) Vedd fel vele a kapcsolatot! http://www.tubeprofi.com/en/blog/category/1_ueber-uns.html
  13. 2 points
  14. 2 points
    Kalkuláld bele, hogy venni kell hozzá TB2/TB3 átalakítót, mert az Apollókon valami érthetetlen oknál fogva TB2 van, ami Win alatt nem létezik, ott csak a 3-as van. Ilyen átalakítóból is csak egy-két típus van feltüntetve az UAD weblapján, ami tesztelt és javasolt.
  15. 2 points
    Sztem van egy “minimum ar”, aminel olcsobban mar egyszeruen ciki eladni egy ilyen zsenialisan osszerakott vastomeget. Az 1.1-esek cca erre a 60-ra alltak be mara. Sztem nem lesz olcsobb. En se adnam oda 30-ert az enyemet, mert hibatlanul szolgal 12.-ik eve, es nem mutatja a jeleit, hogy gyengelkedne. ramot meg lehet bele fejleszteni, nem is tul huzosan: https://eshop.macsales.com/shop/memory/Mac-Pro-Memory#667-memory
  16. 2 points
    Ne amatőrködjünk már ilyen multiméterekkel, az úgy tökéletes, ahogy Hobkins írta! Eszembe nem jutna ilyen esetben multimétert elővenni, pedig itt van a fiókban.
  17. 1 point
    Ez érthető, ugyanakkor ha sok évig szív valaki egy hibás programmal, párhuzamosan mellette némi időt rászánni más rendszerek kipróbálására egy majdani váltáshoz, nem jobban megérheti, még ha régebben említetted is, hogy "krónikus csendhiányban szenvedsz"? Studio One-t is nagyon dicsérik. Azzal mi a helyzet lényegileg nálad? Próbáltad? Az még a bosszantó szerintem, mikor egy program vagy plugin fix méretre, apró szar feliratokkal, gombokkal van megcsinálva és nem lehet nagyítani, meg teljes ablakba rakni, csak hogy a design érvényesüljön. És még hányan ugyan így annyit sem! Nuendot említed: van ismerősöm aki az abban lévő extrák miatt nem használ Cubaset, de totál nem érdekli az 5.1-es keverés, vagy az audio, mert csak midizik benne. Az ilyen monstrum felhizlalt programok meg gyakorlatilag valóban feleslegesen nagy méretűek és nehezen indulnak, mert felzabálják az összes erőforrást a sok lényegtelen dolgaikkal... (Egy Adobe Reader is pl. régen volt 18-20 MB. Ma meg 4-500 ha felrakja vki.)
  18. 1 point
    Jó hír, hogy az automatikát hosszas könyörgés után végre teljesen felújították és nagyon jó lett. Már nem kell percekig tökölni minden kis vacakkal, hanem nagyon egyszerűen és gyorsan megy.
  19. 1 point
    Szép! Lehet kérni fotókat a beltartalomról is? Class A/B? Dynaudio stúdió passzívok 4 ohmosak amúgy, azzal nem játszik akkor?
  20. 1 point
    Eladnám Focusrite Saffire Pro 24 hangkártyámat, vagy értékegyeztetéssel nagyobbra cserélném (Pro 40, 18i20). Hibátlan, doboza megvan.
  21. 1 point
    Megvételre keresem a következő hangkártyákat: 1616M + PCI 1616M + PCIe 1616M + PCMCIA 1820M 1212M Nem gond, ha hibás, vagy nem tudod milyen állapotban van. Megnézem, letesztelem és ha érdekes lehet, megvásárlom tőled. Köszönöm, hogy elolvastad!
  22. 1 point
    Megfelelő ajánlat esetén eladó egy pár ATC SCM45A Pro Stúdió hangfal. http://atcloudspeakers.co.uk/professional/loudspeakers/scm45a-pro/ Csere nem érdekel köszönöm!
  23. 1 point
    A Sony arra amire való sokkal jobb. Azért jobb rajta basszusgitárt keverni, mert nem színez annyira, mint az ath. Lehet, hogy kellemesebb az ath-t hallgatni, de az nem azért van, mert jobb, hanem mert jobban színez. De lényeg amúgy, hogy ha levest szeretnénk enni és csak egy villánk van, akkor nem még egy másfajta villát kell venni, hanem kanalat.
  24. 1 point
    Progresszív kalapácsmechanikás billentyűzetnek hívják magyarul. Háttere: A valódi zongorák mélyebb hangjainál vastagabb erősebb húrok vannak, amit nagyobb erővel kell megütni a megfelelő dinamikákhoz, mint a magasabb hangokat, így ezt a billentyűk eltérő súlyozásával kompenzálják, amik különböző régiókban pár grammal nehezebb ellenerőt fejtenek ki az ujjakra. Gyakorlatilag mára minden digitális hangszer tudja ezt, még az olcsók is (Roland FP30, Yamaha P45, P115, Casiok...) Az SL88 Grand pedig a mai egyik legfejlettebb TP40 Wood mechanikával szerelt, ráadásul a keyboard dinamikagörbéi számítógépen szerkeszthetők! Elég jó választás lehet egy midi master keyboardnak. Mellesleg én használtként még ezt is megnézném helyedben! Közel az SL88 árában van és nagyon szép megkímélt állapotú, első gazdás (nő), szobai használattal... https://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Roland_RD_700_sx_zongora_erosito_szettel__71292493.htm (Amúgy szerintem a Kawai nem az a nagyon király márka dig.zongorákban szvsz.)
  25. 1 point
  26. 1 point
    Köszönöm a kimerítő választ. Azt hiszem igazad van. Valóban értelmesebb dolog várni egy sokkal jobbra mint egy kicsit jobbra.
  27. 1 point
    Massenburg MDWEQ5. A Manley is nagyon jó EQ, de erre nem igazán alkalmas, amire a kérdező keres megoldást. A Massenburg viszont főleg javító, megfejtő EQ-nak jó. Sokan dicsérik még a Fabfiltert is, de azok is marha drága cuccok. Nyilván nem véletlenül.
  28. 1 point
    Focusrite Liquid Mix 32 eladó.tel: 309482278
  29. 1 point
    Réges régen feledésbe merült volna a topic, ha egyesek nem hoznák újra és újra képbe. Pl. te :-)
  30. 1 point
    Eladó egy E-MU E4K Keyboard Nagyon szép állapotban. 76 súlyozott billentyűs, mindegyik hibátlan állapotban. Maximumra bővített memóriával: 128 MB . Beépített dual effect Belső 9GB Winchester, tele sampleCD-kel Alapból SPDIF In/Out, ASCII keyboard csatlakozó külső SCSI CD Rom és hozzávaló kábel. kb. 15db Sample CD-vel Igény szerint másik HDD-n kb.300 sampleCD Érdeklődni lehet: sx101 (kukac) freemail pont HU
  31. 1 point
    Egyébként tényleg teljesen nonszensz az egész, valóban elég 3 évente beleolvasni
  32. 1 point
    Igaza lehet. Akkor majd három év múlva újból visszanézek ebbe a topikba, addig meg olvasgatom azokat, ahol ennél okosabb dolgokról folyik a diskurzus.
  33. 1 point
    A fórumozók 90%-a imád vitatkozni, és az egóját fényezni, mindegy melyik oldalon áll, csak az számít hogy a szájkaratéban győzhessenek (tisztelet a kivételnek). Ezért dagadnak a hasonló szálak, plusz a fun factor miatt természetesen.
  34. 1 point
    nincs rá jó válaszom. minden újabb tapasztalás van, ami megdönt valami korábbit. pl. Silk új stúdiójában SCM16 van, ami papíron nem egy bass-monster. természetesen érthető basszusai vannak, de mint minden zárt láda, fura lehet azoknak, akik basszreflexhez szoktak. a legtöbben nem azt nézik hogy a basszus jó-e, érthető-e, hanem hogy bír-e jó sok lenni. na a lényeg, hogy Silknél olyan durva basszusa van az SCM16-nak, amihez hasonlót is ritkán hallottam. aztán: a zárt ládák amúgy bírják, sőt szeretik, ha falra tolják őket, nem lesz olyan érthetetlen katyvasz hanguk mint a basszreflexeknek. mivel mi ezt a jelenséget ismerjük, ezért azt szoktuk, hogy kiadjuk a demo scm12-t az erősítővel. vidd haza, és nézd meg, hogy tudsz-e vele dolgozni.
  35. 1 point
    Uad meter : Apollo console software ha nincs bent egy plugin sem akkor is 15-20% a terhelés a console software miatt, nem ragadt be semmi ennyit eszik a console a DSP-ből, természetesen ha UAD DSP-t akasztasz még a rendszerre csökkenni fog ez a terhelés. Ha egyedül az Apollo megy akkor kb 15-20% a terhelés, most pontosan nem tudom megnézni, mert nem vagyok otthon.
  36. 1 point
    Ez sokat segíthet a problémádon: https://www.gigabyte.com/Motherboard/GC-ALPINE-RIDGE-rev-10#ov itt megveheted: https://ipon.hu/webshop/product/gigabyte_gc_alpine_ridge/1560081 Nekem hasonló problémám volt 170es lappal - csak Asussal. Megvettem a különálló egy PCIE-s / Thundebolt kártyát és minden problémám elszállt vele együtt. Esetleg nézz utána, szerintem megéri - tuti menni fog vele az UAD-od (nem csak alaplapi TB-vel megy)
  37. 1 point
    Szia! Töltsd le újra az auth fájlt. Esetleg tölts le egy másik verziójú UAD szoftot és próbáld meg azzal. Esetleg rakd át a kártyát másik szlotba.
  38. 1 point
    Szerintem meg sokkal inkább azért, mert egyre inkább amatőrök csinálják, amatőröknek. Az elmúlt 10 év "fejlesztései" nagyrészt ilyenek voltak sajnos. A tróger munkának, a hiba hegyeknek semmi köze a túlterheléshez. Az tény persze, hogy az egyre több igény miatt már túl vannak bonyolítva a DAW-ok, és már ők sem igazodnak el benne, de senki nem akadályozza meg őkat abban, hogy tisztességes munkát végezzenek és működjön, amit összeraknak.
  39. 1 point
    Engedjetek meg pár gondolatot a "fentiekkel" kapcsolatban: ... A mostaniban ráadásul elvileg jön egy vokál editáló eszköz, ami egymáshoz igazítja az éneksávokat. ... ... volt egy nagyon pontatlan dobos és teljesen jól megtudtam oldani a feladatot ... Ti nem érzitek úgy, hogy ez az egész "zenész szakma" megcsúfolása? Olyan "énekesekkel" "énekeltetnek", akik nem tudnak pontosan intonálni, nem tudnak ritmusra énekelni? Mit tudnak? Sz...ni? Olyan "dobosokkal" "doboltatnak", akik nem képesek ritmusban dobolni? Bakker, a dobosnak kellene a legpontosabbnak lennie egy bandában! Olyan kóklerek tartják magukat "billentyűsnek", akik a boci-boci tarkát sem tudják lejátszani C-dúrban! (Pedig abban egy fekete hang sincs!!) Lassan az egész "szórakoztató-zene ipar" arról fog szólni, hogy a szart ki hogyan tudja aranyfüstbe csomagolni... Szánalmas. Azért működnek egyre szarabbul a DAW-ok, mert "túlterheljük őket"; lassan ott tartunk, hogy a kis richie beleböfög a mikrofonba kettőt, meg belefingik hármat, és elvárjuk a DAWtól, hogy a teljes Máté passiót "leképezze" belőle, 7.1-ben. Ez azért rohadtul demoralizáló!! Vagy csak nekem vannak magas elvárásaim?! Olyan nagy elvárás az, hogy valaki értsen ahhoz, amit csinál? (Arról már ne is beszéljünk, hogy az "újságíróink" nem tudnak helyesen írni, szabatosan fogalmazni, pedig ez a szakmájuk! Még a "legolvasottabb internetes hírportál"on sem!!!!! De ha valaki szóváteszi, akkor megsértődnek. A francba, ez - lenne - a szakmájuk! És még ahhoz sem értenek!!!!
  40. 1 point
    Ezért mentünk "biztosra" amennyire lehetett az RME UFX+-al és az építettetett atomstabil, bővíthető i7-es konfigunkkal. Az volt a terv, hogy legalább tíz évre megoldjuk az interface, pc kérdést. Egyszerűen nem akarok szívni driver kérdésekkel, támogatással. Reggel be, este lekapcsoljuk és kb. ennyi. Elég nekem a plugin frissítéseit követni, hogy érdemes-e egyáltalán frissíteni. A Reaper frissétéssel még nem volt gond, pluginnel már szívtuk meg. A legjobban a pc és interface-ad/da paráktól félek. A többi eszközünk javítható könnyen, ha esetleg valami gond lesz a következő 10-20-30-40 évben! 😃
  41. 1 point
    Engem sem. Engem az zavar, hogy összekínlódok egy jó cuccot, aztán kijön pár szoftverfrissítés és nem működik semmi. Most például ez van. Cubase 9 és Nunedo 8 sehogy sem hajlandó működni az Izotope cuccokkal, de anélkül is nagyon komoly bajok vannak.
  42. 1 point
    A 800 $ a hangfalakkal értendő, a pontosság kedvéért...
  43. 1 point
    Mi az év elején építtettünk egy új pc-t Win10-el. Szerencsénk volt, mert addigra megjelentek a normális pc-s thunderboltos alaplapok. Igaz mi RME UFX+-t vettünk, hogy thunderbolt-on tudjuk használni és az ügyfelek USB 2-3-on. Az Asus alaplaphoz ilyen kártyát kellett vennünk: https://www.asus.com/us/Motherboard-Accessory/ThunderboltEX-3/ Mivel az UFX+ thunderbolt 2-es így még erre az átalakítóra is szükség volt: https://www.startech.com/m/Cables/thunderbolt-3-cables/thunderbolt-3-usb-c-thunderbolt-adapter~TBT3TBTADAP Jelentős kiadás volt pluszban ez a két eszköz, de miután sikerült egy nap bénázás után a telepítés, tökéletesen működik 32-4096-os bufferméretek között. Szóval azért stabil már Win 10 alatt is a thunderbolt, de ha nem lennénk stúdió, akkor az usb3 is több, mint elég lenne az RME-vel, igaz "csak" 2048-as bufferrel! 😃 Teljesítményben semmi különbség a thunderbolt-tal összevetve a gyakorlati felhasználás alapján.
  44. 1 point
    Ennél azért összetettebb dolog ez sajnos.
  45. 1 point
    Kollegám épített hozzá egy meglepően jó végfokot. Év eleje óta dolgozik rajta, ez a sokadik iteráció, és ha minden jól megy, a napokban fogjuk bemutatni, és Powerpack néven fogjuk árulni nem csak ATC-khez. Szól-e olyan jól mint a gyári P1? Mi nem hallunk különbséget. Az üzletben van egy custom A/B kapcsolórendszer, amivel lehet tesztelni az eredeti P1-et és a kollegám féle végfokot, ha valakinek kétségei vannak. A végfokra ATC hangfal vásárlása esetén kedvezményes csomagárat fogunk adni. Ezt szintén a napokban találjuk ki, de tervek szerin 100k alatt lesz.
  46. 1 point
    Kifogástalan műszaki,és esztétikai állapotban lévő KORG KARMA-EXB 03-04-s bővitőkártyákkal,magyar használatival,gyári puhatokkal eladó.A KARMA 130000Ft.-a két bővitőkártya 30000FT.Tel:0630 246 5050
  47. 1 point
    Eladó egy Hitspace-ben vásárolt Nord Stage 2 HA88. A hangszer tökéletes, újszerű állapotú, gyári fólia a kijelzőkön. Dobozában, tartozékaival. +36205739486
  48. 1 point
    Pont erről beszélek én is. A belső szerkezetet egy,kettő,vagy több csillámlemez "támasztja ki a cső belső falához. Mikor ezek szélei elkezdenek elrepedezni,akkor engedik icipicit mozogni a szerkezetet. Ez a mikrofónia. A legritkább esetben van kellemes hangja tapasztalataim szerint.
  49. 1 point
    Jogos,ez igaz,de ezeket a rezgéseket nagyrészt a rugós zengető "érzékeli"...az meg beleépíthető bármibe. Ha már a csövek is érzékelik a rezgéseket,akkor már baj van,cserélni kell őket. A csöveknél kialakuló mikrofónia - pont a kialakulásának oka miatt - egy elég szük frekvenciasávot érint és ez inkább igen zavaró mint kellemes.
  50. 1 point
    Lazán lehetne,DE : Kicsiben nem éri meg. Márpedig az igény - világszínvonalon - kicsi. Hifisták,zenészek,ennyi. De az igazi poén nem ez,hanem az,hogy FET-es technológiákkal teljesen kiválthatóak a csövek - az előfokcsövek mindenképpen - de itt jön a képbe a technikai fetisizmus. A gitárosok már szembesültek vele hogy igenis vannak tökéletes előfokok cső nélkül is amik hozzák a csöves karaktert,az utóbbi években rengeteg butik cég ráált az ilyen jellegű pedálokra,előfokokra. Viszont a "zenészek" nagy része mindig a technikában keresi a megfejtést és mivel jelenleg a vintage csöves cuccok a legdrágábbak,ezért akkor csakis ott lehet a mgoldás. Pontosan ugyanaz játszódik le mint az analóg szintetizátoroknál,minél kevesebb maradt a régi eszközökből,annál embertelenebbül irreális összegekért árulgatják. Pár éve egy Tungsram csővel kiröhögtek volna - le kellett a feliratot mosnom róluk ha beleépítettem valamibe,mert ha a megrendelő megtudja hogy Tungsram,akkor kivetette volna - most meg már aranyárban mennek.Ráadásul azoknak is csak egy része jó és az sem mindenhova,de a leggagyibb sárga feliratosat is úgy árulja mindenki mint a Szent Grált...általában fingjuk sincs hogy pl. mi a különbség a sárga.a piros és a zöld pecsét között. Pont mint az szintik...pár éve egy Juno-106 vagy egy PolySix nyolcvanért ment,most meg lassan háromszázért. Maaaargit!!! Nóóóórmáááááális???? Aztán itt van az utóbbi évek legnagyobb csöves átb@szása,az új kiadású Mullard,Tung-Sol,stb. csövek. Az Electro Harmonix (akié jelenleg a világon működő négy csőgyárból hármat birtokol - Sovtek-Svetlana-Shugang ) felvásárolta - vagy már lejárt - a licenszét a régi csöveknek,pontosabban az azokban használt anódlemez-konstrukciókét (TEHÁT a felhasznált anyagok nem ugyanazok!!!!) és úgy hirdeti őket mint a régiekkel megegyezőket. Hát semmi közük hozzájuk,szerencséjükre a mostani célközönségnek fingja nincs róla hogy kellene szólnia ha olyan lenne mint az eredeti. A régi anyagokat pedig nem azért nem hsználják mert nincsenek,hanem mert különböző környezetvédelmi előírások miatt nem szabad,továbbá túl drága az előállításuk. Sajnos az EH az elmúlt tizenöt évben mióta megvasárolták a fentebb említett három gyárat,egy fillért sem költ a karbantartásra,feljlesztésre,így egyre gagyibb csövek jönnek ki onnan,egyre drágábban. A negyedik gyártó a JJ (volt Tesla) még tartja magát,ők egy kicsit jobb minőséget gyártanak mint az EH cégei,de ezek sem közelítik meg a régi klasszikusokat. Sajna,ez van most.
×