Jump to content
Ménemszól.hu

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 2018-08-23 in all areas

  1. 6 points
    Eladó érettségi eladó diploma eladó okj bizonyítvány megbízható forrásból. NINCS előre fizetés, pontos, korrekt, diszkrét munka határidőre. Érdeklődni emailen: diplomaerettsegi@gmail.com
  2. 4 points
    frissen szervizelten - tisztítva minden poti, kapcsoló csodálatos hangzás legmenőbb cv gate sequencer
  3. 4 points
    Látom felpörgött a topic Az "én kis studiom" sokat változott az elmúlt években (lásd előző hozzászólásom a topic elején)... Jöttek-mentek hangszerek, eszközök, egyebek... Két dolog maradt: a DIY MIDI patch bay meg a Voicekraft keverő... Ugyanakkor érdekes -így visszatekintve-, hogy alapjában véve csak egy nagy körbenjárásnak tűnik az egész; majdnem ugyanahhoz a workflow-hoz/setup-hoz (t)értem vissza mint ahonnan elindultam. Ami nagy változás az az, hogy már nem egy panellakás egyik szobájának sarkába zsúfolódva ülök a hangszerek előtt, hanem lett egy saját kis studióm. A házunk alatti pincehelyiség lett átalakítva. Ablakok kerültek a falakra, kigletteltem, kifestettem, került be egy radiátor is, laminált padló, bútorok stb... Akusztikailag a reverbje pont jó - a basszusok viszont hajlamosak túltengeni. Igen pici a helyiség alapterülete (a képen látható FA06 felénk eső szélétől kb 80cm-re már fal van mögöttem) és magassága is (2,1 m) - így nem hogy tökéletes de még igazán jónak mondható akusztikát sem igen lehet benne összehozni. Megelégedtem azzal, hogy a lehallgató pontban épp' elég jó ahhoz hogy a mix hibáit kijavíthassam - master-elni meg úgysem szabad(na) annak aki a mixet csinálja De igazából az a legfontosabb, hogy állandó helye van a hangszereimnek, van egy meleg-világos zug ahova "elbújhatok" és még a családot sem zavarom a 148-ik loop play-el. Felkapcsolom a fő elosztót és mire leülök már játszhatok is. Nincs latency, nincs frissítés, nincs semmi ami elvonná az időt/figyelmet... csak én a hangszerek meg a jó érzés, hogy mindez a magam keze munkája... Tényleg egy igazi kis elbújós zug ami mégis kényelmes, otthonos és ahol nem zavarok senkit és engem sem zavarnak ha ott vagyok... Néha a kutyánk az beszokott nézni az ablakon De bele azért nem szokott ugatni semmibe A vasak: ROLAND FA-06 KORG RADIAS(R) Waldorf Blofeld Behringer DSP2024p (multiFX) (RADIAS-hoz) Sony HR-MP5 (multiFX) (blofeldhez) TASCAM DP02CF (hangrögzítő/playback) Edirol PCR-800 MIDI KBD ROLAND MC-50MKii sequencer DIY MIDI THRU BOX + MERGER (a képen a RADIAS mögött, a SONY alatt) Voicekraft zenekari keverő Yamaha HS-80M monitorpár Az elmúlt évem arról szólt hogy kiváltsam a DAW-ot. Sokat használtam (Cubase később StudioOne) de nem szeretem... A munkám úgyis géphez köt - zenélés közben inkább gombokat csavargatok-nyomogatok, potikat tologatok mintsem egerésszek... Alig maradt 1-2 VST-m is a gépen. Kevesebb van mint egy tucat. De még azokat sem használom. Nyilván előbb-utóbb ha lesz már annyi kész zeném ismét el fogok jutni oda hogy újra gép elé kell ülnöm egy kis audio utómunka miatt - de a lényeg, hogy maga a zene szerzése, előadása nem kívánja ezt meg. Mivel kevés az az idő amikor le tudok jutni a szintik elé nekem nagyon fontos hogy az a rövid idő legalább tényleg a klasszikus elektronikus zenéléssel teljen és ne egy virtuális valamiben való kattintgatással ... Alapvetően úgy állítottam össze mindent, hogy ha netán arra kerülne a sor csak ugyanígy "összekötözöm" az egész hóbelebancot máshol és máris ugyanazt hallja a "közönség" amit én hallottam amikor kitaláltam, begyakoroltam az egészet - otthon. Így nincs külön fellépő és komponáló netán recording setup. A hangszerek pedig addig cserélődtek míg nem ez a 3 maradt ami 3 különböző hangzású vas... A blofeld jött utolsóként, "ő" hivatott pótolni azt a "digitális"/wavetable-és érát ami a DAW melőzésével kiesett (Largo/Komplexer, stb...) ám magából a set-ből azért hiányzott volna... Az FA06 hanggenerátorát jórészt a saját szekvenszere és billentyűzete hajtja meg. A RADIAS-t és a Blofeld-et pedig az MC-50+PCR-800 combo. Mindehhez bejátszható backing track a TASCAM-ről és/vagy az FA06 sample playerével... A MIDI szinkront az MC-50 jele biztosítja ami befut mindhárom szintibe... Több verziót is kipróbáltam de csak EZ a variáció volt az ami pontos, megbízható szinkront biztosított: A TASCAM felől csak a START/STOP üzenetek érdekesek... ezek indítják az MC-50et és az FA06-ot. Az audio rögzítés a keverőn át a TASCAM-el történik. Lehetne még ezt-azt automatizálni, pl. MIDI PC-el vezérelni a külső FX-ek programváltásait, stb... No de akkor mi marad "nekem" a live session alatt? Ami trükkös az egészben az a keverés... 8 csatornás keverőn összegzek 12 csatornát Meg az ahogyan az FA06 TotalFX-ét kvázi külső FX-ként használom így megválaszthatom melyik track menjen rajta át és melyik nem A hangszereimről és a múltbéli hangszereimről bővebben a website-omon olvashattok és tölthetitek le a hozzávaló jóságokat (kezelő programok/librarian/hangszínek, stb...)
  4. 3 points
    Eladó Ensoniq asr-10 ZIP drive+lemezek 202309743
  5. 2 points
    Azt hiszem, nem kell bemutatni ezt a fantasztikus eszkozt, ha megis, akkor itt egy jo leiras: https://hitspace.hu/elektron-analog-heat.html Dobokra, gitarra, szintikre, egyszoval barmi audiosavra tokeletes, finomhangolhato kutyu. Patyolat allapotu az eszkoz, fustmentes hazi studiobol. Hitspaceben vasaroltam tavaly decemberben, a 3 eves garancia, eredeti doboza, kabelei termeszetesen jarnak hozza. En egyszeruen nem tudom kihasznalni a kepessegeit, legyen egy masik studio disze! Csere nem erdekel, koszonom. Kiprobalhato Bpn a 13. keruletben.
  6. 2 points
    Keresem az inspirációt (még mindig), (vagy mint mindig) ROLAND FA06-al kapcsolatos csereberét fontolgatok. A hangszer hibátlan, saját adapterével, tökéletes állapotban, rajta a gyári (matt) overlay. Cserére érdekel más szinti illetve VA szinti, amiből valami újat tudok kitekerni (például Deepmind 12 (desktop), KORG R3, valamelyik Nord, Virus, Radias Rack, komolyabb MPC stb.) De igazából nem akarok ötletet adni, most nagyon el lehet rugaszkodni, akár két olcsóbb szinti (PCM+VA) is érdekelhet értelemszerűen az ár figyelembe vételével, közös megegyezéssel. A célom azthiszem vagy egy komolyabb VA lenne, vagy az lenne, hogy a FA06-ot kettébontsam egy nem túl drága, de értékelhető VA-ra (Korg R3, Waldorf Blofeld stb.?) és egy szintén nem túl drága, de értékelhető PCM szintire (Roland JunoDi, Sonic Cell, RS50, Korg KROSS, M50, TR, Yamaha MX stb.?). Ezek csak ötletindító példák, biztos van száz más lehetőség. Az FA06 teljesen hibátlan, nem szabadulni akarok tőle mindenáron. Inkább a szokásos útkeresés megint a cél, hangszín tekeréshez, új dolgok kitalálásához, új hangok megalkotásához. Ilyenkor ha ajánlatot kapok, jól utánanézek a hangszernek és ha inspirálónak találom a hangját, a munkamódszerét, akkor az lehet bármi... Szóval ha van bármi ötleted és érdekel az FA06, akkor ne kímélj... senkit nem küldök el a sunyiba, hogy csereajánlattal ne zaklasson
  7. 2 points
    Eladó/elcserélhető egy tökéletes állapotú, hibátlan: - FocusRite MixMaster PLATINUM Mastering Processzor. Gyönyörű hangú készülék, tökéletes a zene kiemelésére, térnövelésére, masteringre. Kompresszor/expander-exciter/eq/stb. https://tapeop.com/reviews/gear/24/platinum-mixmaster/ https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=FOCUSRITE+MIXMASTER+PLATINUM&_sacat=0 Csere: - analóg szinti, groovebox(pl. novation CIRCUIT, KORG ElecTribe-ok ESX, EMX, e2) - Roland butikos dolgok...(főleg TR-08, SH-01A, JP-08)
  8. 2 points
    Ez egy elég kényes téma. Kinek a pap, kinek a papné és kinek a lánya. Szerintem a bonyolult kezelhetőségű workstation jellegű hangszerek kilőve, mivel ne a zenekari próbát kelljen azzal váratni és a többi zenész idejét, hogy a billentyűs fejteget, ismerkedik egy számára idegen hangszerrel. Ha tegyük fel a billentyűs csinál magának egy két jó patchet ami kell a zenekarba, utána jön a másik zenekar és annak meg örjöng a billentyűse, hogy a kedvenc orgona presetjére valaki egy zongit mentett rá... A komfort miatt nagyon fontos a billentyűzet. Én pl. Nehezen tudok megszokni egyik billentyű után egy másikat. Kell egy két óra, mire ugyanúgy tudok dinamikázni egy új hangszeren, mint azon amihez hozzá vagyok szokva. A zenész és a hangszere között van egyfajta intimitás. Gondolom a gitáros is szívesebben játszik a saját gitárján nem pedig egy olyanon ami szabadpréda a próbateremben. Visszatérve a lényegre, egy jó kalapácsmechanikás digit zongora, aminek nagyon szűkek a lehetőségei azaz van benne pár keyboard hangszín, egy két vonós és pár szintihangszín és nincsenek menürendszerek, felülírási lehetőségek stb.. pl. Jó lehet egy Roland RD300 vagy kurzweil sp 4-8, ha meg jobban van rá keret, akkor nord stage, de itt elég sok eltekergetni való van és ahogy említettem “közös lónak...” Szerintem a billentyűsnek a billentyűs hangszer a keresztje, cipelje a hátán (én is sokat buszoztam, telekocsiztam) ennyi áldozatot megér, mert a gitáros is viszi a gitárját meg a pedáljait. Ha a teremben lévő hangosításra vagy fülmonitor rendszer fejlesztéséhez dobod ezt a pénzt, amivel jobb minőségben tudják visszahallani magukat a zenészek, esetleg akkusztika javításra vagy valami olyan fícsörre ami otthonosabbá, kényelmesebbé teszi a helyet a zenekaroknak akkor ezzel már jobb befektetést csinálsz
  9. 2 points
    Én megtartottam. Nekem is jobban bejön a hangja a szerényebb tudása ellenére. Ezt használom szóló hangszernek, szeretem hogy a 4 kontroller hangonként másként működhet és ezek + a mod seq kapcsoló a bender és modwheel pont elég az élő játékhoz. Én VST-ket azért használok mert sok mindent nem tudtam kitekerni a RADIAS-ból. Nagyon kedvelem a hangját, de a régi analóg szűrők sokkal melegebbek és másként szólnak. Szabadidőm jelentős részében csak hangszínt tekergetek, számos VST hangját átültettem már a radiasba, elég jól hasonlítanak az eredetihez, de sokszor nem adja vissza az eredeti összhatást. Vasat e miatt nem akarok cserélni, főként mióta megtapasztaltam, hogy a sok vasban is csak egy VST fut. (Például a RADIAS firmware váltása olyan vezérlési fícsöröket adott a hangszerhez amik az eredeti első verzióban nem voltak. Márpedig akkor ez szoftver, még ha az oszcillátorok, szűrők chip-ek is.) A DAW-ot én - szerintem - másként használom mint szokás. Én is a hangszereken játszva találom ki a frázisokat és ha tetszik valami, azt DAW-ba veszem fel, a bénázásokat pedig javítgatom (itt dob pattern-re basszusra vagy pad-ra gondolok). Az mindig változik, hogy a felvétel marad MIDI vagy Audio lesz belőle, egy projekten belül mindkettőt meg szoktam tartani. Minden hangszerem külön sávon jön a DAW-ba, így elvileg maradhatna élő is a hangkeltés de akkor hamar elfogynak a hangszínek. Inkább e miatt, illetve a dobok szétszedése miatt szoktam felvett audio sávokat is használni. Saját zenét mindig saját hangszerekkel és saját hangszínekkel készítek. A VST-k akkor jönnek szóba amikor kedvenc előadóim valamelyik zenéjéből csinálnék egy cover-t. No de, a DAW-ban nem zeneszámokat készítek, hanem zenei frázisokat és ez igaz mondjuk egy KRAFTWERK feldolgozásra is. Ez után mindent úgy rendezek el, hogy Ableton Push-al tudjam irányítani mikor mi szóljon. Akkor csinálok kiállást amikor én akarok és akkor váltok a verse és refren között amikor én akarok. MIDI-vel elég kényelmesen meg lehet csinálni, hogy egy ilyen váltás során a hangszerek automatikusan váltanak a megfelelő hangszínre az ember keze alatt. Innentől kezdve az alap jön a DAW-ból, de valójában a hangszereken játszom élőben. Ez lehetőséget ad improvizációra is. Most így leírva kicsit olyan mint a mulatós hakni Jelenlegi felállás: Hangszerek: Korg m50, n1, R3, RADIAS, Fender Squier Strat Audio: Focusrite scarlett 18i20, Allen&Heath ZED14, Roland DS-7, Sony MDR-7506, Korg AX5G Controller:ALESIS QX49, Ableton Push I, Korg Nano kontroll Extra: DIY DMX interface for Ableton Live, 4xLED PAR56, 1xRGB STARLIGHT DAW: Ableton Live 10
  10. 1 point
    eladó egy nord rack 2x gyűjtői darab ,olyan mintha vadiúj lenne. minden gyári tartozéka jár hozzá ami ritkaság. 1.1 - es verzió érd itt vagy a 307238568 számon. ár fix 165000 ft
  11. 1 point
    Korg Prophecy eladó - Nagyon szép állapotban, hibátlan működés Ár. 99.900 Ft
  12. 1 point
    Teljesen új, 3 év garanciával. 13e,-Ft. értékű software editorral + rengeteg custom bank és preset. Csere Nord Stage 3-ra érdekel.
  13. 1 point
    ujonnan vettem ,leirás minden megvan, hibátlan ,karcmentes , tökéletes állapot 06-309-866-887
  14. 1 point
    Tökéletes állapotban, magyar nyelvű használati utasítással, akár kemény-tokkal is. ugyanott boss br-800 digitális rögzítő: 110.000.-
  15. 1 point
    Kifogástalan állapotú Roland Fantom S eladó! Tartozék smart media kártya. A súlya és mérete miatt inkáb a személyes átvételt preferálnám Szegeden. Csere nem érdekel! Waldorf blofeld (fehéret, kifogástalan állapotút) 80.000Ft ig beszámolok ár: 160.000Ft telefon: 20/2768895
  16. 1 point
    JVC KB-800 szintetizátor eladó nagyon szép állapotban! https://m.youtube.com/watch?v=nHGoHVsheaY
  17. 1 point
    Érdekes felvetés, de mi van ha az érzékeny lelkű szintisek a saját soundjaikat szeretnék használni leginkább? Ha arra vagy kíváncsi milyen régebbi vasak használhatók ma is ilyen szitukban, akkor CX3, M1, T3 felejtős kapásból. Öreg fakó dolgok ma már ezek. DX7-et sem javasolnám, mert mai vonzatában korszerűtelen már. Én gondolkoznék sokkal inkább vmi Nord cuccban, Korg Tritonban vagy TR-ben, esetleg 01/w vagy rack verziói vagy Motif ES amibe még DX7 kártyát is dughatsz ha kell + AN boardot analógnak, s így 3 in 1. Orgonában ha nem Nord szintén, akkor Roland VK7, 8, 8m, VR760, VR09 ami utóbbi más hangban sem rossz + szintinek még innen Roland Fantom X vagy rackje. Virtual Analógnak: Nordok, Roland V-synth, Access Virus B, C, olcsóbbként Waldorf microQ... Arranger gépnek esetleg (lakodalmas lajos szintű igényekre): Yamaha Tyros 1, Korg Pa1x, 2x, Pa300, 600, 800, Roland BK5, E60, G70, Ketron SD1+ Majd jönnek még ötletek mástól. Dobok, effektek stb... Meg aztán egy dig.zongora se ártana! Ebben mondjuk a Tritonok, Motifok, Fantomok segíthetnek 88 kalapácsmechanikás kivitelben egy csapásra is, de jó pl. a Roland RD széria is ide (600, 700, 700sx, gx, 300, FP3, 4, 5, 7...) vagy Yamaha P80, 90, 85, 95, 45, 105, 120, 140, Korg SP200, 250, 280... csak most hirtelen.
  18. 1 point
    Az USB Host Port-os iConnectivity interfészekkel megoldható (iCA4+, iCM4+, mio4, mio10). Az iConnectivity Host Port HST1-8-ra csatlakoznak az USB MIDI Class Compliant kontrollerek. Ezeket irányítod az egyik (iC USB Device Jack 1) és a másik (iC USB Device Jack 2) számítógép felé (iConfig > MIDI Port Routing > USB Host Jack 1 HST1-8 > USB Device Jack 1&2). Most a kontrollerek mindkét gépnek küldik a MIDI üzenetet. Szűröd az 1 és 3-as csatornán érkező MIDI üzeneteket az egyik (iConfig > MIDI Port Filter > USB Device Jack 2 > HST1-8 > Output), szűröd a 2 és 3-as csatornán érkező MIDI üzeneteket a másik számítógép USB Port-ján (iConfig > MIDI Port Filter > USB Device Jack 1 > HST1-8 > Output). Amennyiben fontos, hogy a számítógép adott MIDI csatornát rögzítsen (mert a DAW vagy egyéb alkalmazás megköveteli), akkor opcionálisan a 2, 3 és 4-es csatornán érkező üzeneteket a megfelelő értékre transzformálod vissza (iConfig > MIDI Channel Remap > USB Device Jack 1&2 > HST1-8 > Output). A fenti beállítással a kontrollereken csatornát váltva tudod "HW" vezérelni (külön-külön is), hogy melyik eszköznek küldjék a MIDI üzenetet: CH1 - első számítógép, CH2 - második számítógép, CH3 - egyik sem, CH4 - mindkettő. Így első hallásra bonyolultnak tűnhet, de az iConfig Tool-ban pár kattintás az egész. Amennyiben további kérdésed lenne az iConnectivity termékekkel kapcsolatban, az elérhetőségeken megtalálsz.
  19. 1 point
    Szerencsére az FA kijelzője elég nagy és informatív így a MIDI szekvencia rendbetételéhez (sem) kell már DAW-ot használnom. KORG TR-hez, Yamaha MOX6-hoz kellett - azt nehezebb volt "átlátni"... De az FA előtt én is többet használtam DAW-ot a szekvencia rendbetételére mint a 2-4 soros kijelzőket A végső simításoknál valószínűleg így sem fogom tudni kikerülni már csak a lustaság miatt sem - ugyanis az FA szekvenszere nélkülözi az automatizálási opciókat 😕 . Ha pedig már DAW-ban van az egész MIDI szekvencia praktikus hozzá rögzíteni az audio sávokat is a későbbi felhasználás végett... A dobok szétválasztása (nekem) már a végső fázisban jön csak elő... Az meg mint mondtam már nálam is DAW központú (sávokonkénti felvétel/mix/master). Ami miatt még szóba jöhetne (vagy jönni fog) a DAW nálam az a polifónia problémaköre... Zeneileg ugyan elég lenne a rendelkezésre álló 20-24 sáv (főleg közbeszúrt MIDI PC-el) ám ezek maximális kihasználása már feszeget határokat. Itt jönne az hogy a nagyon polifónia zabáló sávokat audio playback sávokká alakítja az ember és vagy a TASCAM-ről (lineáris előadásmódban) vagy az FA sample playerével bejátszva (improvizációs előadásmód) szúrja az ember bele a zenébe csökkentve így a teljes performance polifónia igényét. De igaz lehet mindez nem csak a polifónia miatt hanem egy esetlegesen nagyon (értsd: a vas lehetőségeit meghaladó igényű) FX-ezett timbre miatt is... Ezen audio sávok/sample-ék/audio loop-ok finomítására már én is DAW-ot használnék és tölteném vissza a hangszerbe/TASCAM-be (ha lenne már kész "új" zeném ). De ugyanez igaz a dobok szétválasztására is - ha olyan dinamika/EQ/FX terjedelmet talál ki az ember ami egy az egyben nem tud kijönni a hangszerből Ugyanakkor az élő előadás során - legalábbis szerintem - alap hogy másképpen szólaljon meg a produkció mint a lemezen Ez pedig kihatással van az egész workflow-ra... És ezen a ponton vissza is kanyarodunk a topic témához - mert az ember (lehetőségeihez mérten) igyekszik illeszteni a saját workflow-jához a studiója kialakítását... Volt fellépésem ahol minden élőben MIDI-vel vezérelve + hozzájátszva ment és volt olyan ahol csak egy-egy szólamot játszottam és minden más backing track volt. Az első verziót sokkal jobban élveztem és maga a fellépés is sokkal jobb visszhangot váltott ki a hallgatókból. De a legjobbak azok voltak ahol Koródi Csabival közösen, együtt, egymásra is figyelve játszottunk - minimális backing track-el vagy anélkül!
  20. 1 point
    Hogy én hogy összekevertelek titeket! Azt hittem Gábor, Te vagy a Lipi
  21. 1 point
    Nagyon jó állapotú Korg Micro X eladó, saját hordozható tokjával.Van hozzá gyári standalone vagy VSTi-ként működő editor, tehát DAW alatt is megy.Így a szoftver szintik előnyeit lehet élvezni. (win 7,win10 64 bit is) Budapesten kipróbálható! Most 65 ezerért elvihető!! (esetleg több bemenetes, usb hangártyára csere is) 06 70 514-5954 elektrosoul@gmail.com
  22. 1 point
    Egy kis kiegészítés a másik topikban felvázoltakhoz: Valamikor '78 - '82 között - fiatalkorú "elkövetőként" - a Havanna lakótelepen egy hajdani építkezési felvonulási épületben "koncerteztünk" a helyi ifjúságnak. Nagyjából kéthetente-havonta hétvégén "buliztunk" "koszt-kvártély"-ért. (Nullszaldós volt a buli, pénzt nem kaptunk, de fizették a motyó szállítását, és pár üveg sört/üdítőt is kaptunk.) Minden hangszer vitte a saját erősítőjét, plusz a mikrofon a gitár mellé lett bedugva. Ennyi. Egy alkalommal már felnőttként (akkor már volt egy ARP PRO-DGX szintim is a Vermona orgona mellé) a Belgrád rakparton (talán a Mini klubjában?) játszottunk egy másik hasonszőrű bandával együtt, és - röhögni fogtok - 100 jegyet kellett eladni, hogy megérje a klubnak megtartani a rendezvényt. (Rezsi, büfésnéni, stb.sb.) 99 jegyet adtak el, úgyhogy - azért, hogy a 99 fizető néző se járjon pórul, és mi is zenéljünk egy jót - összedobtuk tizen (a két banda) a századik jegy árát. Akkora bulit csaptunk, hogy csak csuda! És bizony a felvételek úgy készültek, hogy - jobb esetben sztereo, de inkább mono - kazettás magnóval felvettül a bulit, illetve amikor megjelentek az első hordozható VHS kamerák, akkor szereztünk egyet kölcsön, és azzal vettük fel. Olyanról szó nem lehetett, hogy soksávos felvételt készítsünk. Egyszer csináltunk egy "komoly demó kazettát", amit egy belvárosi lakásban kialakított házi stúdióban vettünk fel, de az már akkor is az "alsó kategória" volt. De - amatőrként - csak arra volt pénzünk. Azért ez a mai világ a ma kezdőknek nagyon-nagyon könnyűvé teszi a dolgot azon a téren, hogy "fillérekért" jut hozzá az eszközökhöz. Én '86-ban a 3.500 Ft-os fizetésemből kuporgattam össze a 25.000 Ft-ot a használt ARP PRO-DGX-re (Tehát mintha ma 2,5 millióért lehetne megkapni a legolcsóbb használható hangszert.) Egy Korg poly-800-as 45.000 volt használtan. Ja, és egy IBM-XT kombatibilis számítógép 2.000.000 Ft.ba került. (kettő millió forintba! A 3.500 ft-os fizetéshez.) Ehhez képest ma egy átlagosan jól fizetett fejlesztő egy havi fizetéséből vesz egy közepes Mac-et! (PC-t meg csúcsot rak össze!) Régen minden jobb volt, na!
  23. 1 point
    A WA nagyon ugyesen raerzett termekeivel arra a piaci igenyre miszerint "nezzen ki ugy es megveszik". Egyetertek deneverrel UAD! WA-t engedd el!
  24. 1 point
    Eladó egy M-Audio firewire 410-es hangkártya...vagy cserélhető értelmes dologra.
  25. 1 point
    Tök jogos. Másrészt meg a legtöbb szinyó eleve borzasztóan szétszól, ha ránézel bármivel. Kit érdekel!? Ha egy zenészt a szeme vezeti régen rossz úton jár! Hidd el a fülednek/agyadnak, hogy amit hallasz az jó vagy nem jó. Amit a mérőműszer mutat esetleges irány lehet, de ha javítasz is, akkor is fülre fogsz javítani, a füled fog vezetni. Aki szemre és értékekre javít az totál vakon van!
×