A/D

Administrators
  • Tartalom számláló

    2.418
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    244
  • Ennyit fórumozott

    1243d 15h 44m 54s

A/D last won the day on January 23

A/D had the most liked content!

Megbízhatósága

919 Megbízható

4 követő

A/D tagunkról:

  • Rang
    Titkárnő
  • Születésnap 1975-01-02

További Információ

  • Lakhely:
    Budapest, Hungary
  • Érdeklődési kör
    Szintetizátorok, pro audio

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.hitspace.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

18.018 profil megtekintő
  1. a patchbay etekintetben nem más mint egy vezeték kettéválasztása, ami a legprimitívebb és legrosszabb módja ennek. ha ez mikrofon vagy akár gitár jelnél nem okoz hallható veszteséget úgy, hogy különböző impedanciájú bemenetekbe dugod be, akkor valahol nagy félreértésben lehetek.
  2. A szerda nekem sem jó, csak olyan este 11-től kb és csak rövid időre Viszont Silknek odaadom amiket kell. Ki kéne nevezni egy szervezőt mert erre nekem nincs kapacitásom sajnos jelenleg. Hacsak lehet, jó lenne jövő hétre áttenni a dolgot: nekem abszolút érdekem hogy minél többen tudják látni-hallani a tesztet, mert annak nincs sok értelme hogy két ember lepróbálja cuccokat, majd jövő héten megkérdezik tőlem még ketten, hogy nem lehetne-e hogy... Én nem akarok szempont lenni, de üdvös lenne ha a teszten minimum egy 5-6 fő részt venne mondjuk Silken meg rajtam kívül.
  3. Wundert is adok. Érdekelnek az NLS-ek.
  4. oks, amit én ajánlok: nincsenek vevők mert este lehet, és a hit space eventet meghirdetném hivatalos eseményként. ha kevés cucc van és kevés érdeklődő én jó eséllyel nem veszek részt, de adom amit kell. ti döntötök.
  5. te nem akarsz részt venni a teszten? bocs, nem tudom hol vagy helyileg vagy ilyesmi, meg a fejtegetést se követtem végig.
  6. mondjak a konkrét nehézséget, hátha tudunk segíteni rajta. a teszt lebonyolítása nyitva tartási időn kívül abszolút megoldható, és megpróbálunk minden érdeklődőhöz igazodni.
  7. a fórum kétirányú kommunikáció. ha valaki nem szereti, ha ellentmondanak neki és ezért még személyeskedik is, annak inkább a blog írását javaslom, azzal mindenki nyer.
  8. Na, épp most tettem le a telefont Silkkel beszéltem. A lényeg az, hogy ha már így ekkora az érdeklődés, meg mi is kíváncsiak vagyunk ezekre a klónokra, lehetne egy ilyen Outboard workshopot rendezni, hogy akkor már ne csak ezeket vegyük górcső alá (bennünket is érdekelnek ez a Warm Audio meg ilyen cuccok) hanem akkor legyen 2264ALB, 88RLB, Aea RPQ500 meg Falcon is. Ezeket mind adom is. Akár házigazdák is lehetnénk (Hit Space), ott van rendes lehallgatás meg minden adott. (Van UAD-2 is). Szóval több cucc és több eszmecsere lehetőség, meg meg lehetne hívni más érdeklődőket is. Nem mellesleg érkezik most a GoldenAge Audionak a szuperolcsó passzív meg aktív ribbonja, ha az megjön, azt is górcső alá lehetne venni (mi sem ismerjük, szóval a tesztkört csinálhatnánk együtt). Ha a KT 1176-a jó, akkor meg örülünk, mert felvehetjük a kínálatba azok kedvéért, akik úgy érzik, hogy ezzel tudnak kiteljesedni. Ha ez így összejönne, akkor én is szuszakolnék időt egy ilyenen megjelenésre. A kérdés az, hogy jó lesz a Hit Space erre (és akkor többek találkozhatnának ezzel), illetve tud-e jönni más behallgatásra váró cucc? (Van valakinek Warm Audiója vagy ilyen DIY cucca ami érdekes lehet?)
  9. Rosszul értetted. Én nem ismerm a KT 1176 kompiját, így nem is minősítettem zenei értelemben. Én az értelmét vitattam annak amit csinálsz. Tényleg ennyire rosszul fogalmazok? Azt állítottam, hogy a KT 1176 csúnyán túl van árazva (vitatható az értelme a 2U magas doboznak és hogy 1176 kinézete van, amit mi másért csináltak volna ha nem azért, hogy drágábban el lehessen adni valamit, ami egy 6x6 centis smd panelre ráfér) és hogy pluginnel post processzálni kb pont ugyanolyan jó. Elmondtam hogy az SMD gyártás tartóssága mit jelent. Én nem fogok KT 1176-ot venni, a saját origi 1176-aimat se használom, mert pluginnel meg tudom csinálni ugyanazt. Ezt azoknak üzentem, akik rágják a körmüket hogy úristen most mi lesz ha nem fogok tudni venni "eredeti klón" 1176-ot. Még elmondtam hogy 4:1-el felvételkor komprimálni mit jelent, amit mások végül megerősítettek vagy jobban kifejtettek. (oké, Gabo splittelős ideájára nem gondoltam, ami tök valid felvetés) Ennek ellenére ez is csak egy vélemény, így is kell kezelni.
  10. Természetesen szívesen adok kölcsön 1176-ot tesztre. természetesen szívesen adok kölcsön 1176-ot. természetesen még nem olvastam a nekem írt üzenetet, éspedig azért, mert nem érek rá, kár hogy enélkül a fikció miatt nem működik az érvelés. egyébként kérdeztem már másokat hogy kinek van itthon warm audio cucca, mert azokat is meg kellene hallgatni. időt nem lesz könnyű találni, de érdekel engem is. természetesen kitiltottam, ez a stílus (most már sokadszorra) jó lesz a homokozóba narancsárga műanyag lapátkához. (akkor sem engedném meg ezt a hangnemet ha más lenne a célpont). természetesen mérlegeltem azt is, hogy mennyire konstruktív a vita az ő hozzászólásaival és milyen hatása van a fórumra ha mások gyalázását a plénum előtt megengedjük. A 1176-okat meg természetesen eladom ha megfizetik.
  11. ez jó ötlet, de a splittelésnél azért jócskán keletkezik veszteség a felvett hangon. én vettem a fáradtságot és megnéztem a splitelőket, ráadásul jó részét Silkkel együtt, és ezt tapasztaltuk. ott vagyunk megint, hogy van egy klón, ami nem pont ugyanaz, és van egy veszteség a splitnél, ez áll szemben a pluginnel. ha az előbbi mellett tesszük le a voksot, akkor még mindig kérdőjel, hogy kell-e 6 db 1176 klón felvételhez. én erről beszéltem kezdettől fogva.
  12. 1: a képeket azért linkeltem be, mert arra számítottam, hogy lesz aki érti az smd és thruhole alkatrészekből és egyéb finomságból adódó gyártási +költségtöbbletet+. nem arról van szó, hogy az egyikben függőleges a panel a másikban meg vízszintes, de ezt szerintem bárki látja. ha az UA felületszerelt vackokból rakná össze a 1176-ot és kínába, akkor az is ennyibe kerülne. ez volt az egyik tétel 2: a másik a komprimálásról szól. tisztázni kéne hogy a 1176-ot kompresszornak használod felvételkor vagy csak torzítónak. Amikor ezt látod valami hírességnél a felvételi láncban nem tudhatod sem azt, hogy komprimált-e vagy sem, és azt sem, hogy végül megismételték-e a felvételt bypass módban vagy sem. Én azt látom hogy itthon mindenki szinte túlnyomja a kompresszorokat, ezt se ízlésesnek, se átgondoltnak nem tartom, de ez nyilván legyen az én privát bajom. Nekem sok időbe tellett rájönnöm, hogy jobb felvenni 1176 NÉLKÜL mint 1176-tal, de én ezen már túl vagyok legalább 8 éve ha nem több. Én ugyanúgy túlhasználtam mikor felfedeztem mint most te csinálod valószínűleg. Végül: a plugin ugyanúgy csinálja a torzítást mint a vas. Igen, konverter után is, nem ezen múlik, ez volt a másik állításom, de ezt mindenki mintha elegendé a füle mellett.
  13. itthon mindenki bedroom producer kategória, csak van akinek belefér még kiadni azt amit csinál. Az állításom továbbra is az, hogy poszt kompresszálni nem rosszabb mint felvételkor, ez pedig a kedvenc hangmérnöködre megfogalmazott állítás sem cáfolja, ne tettesd a hülyét. Ráadásul Silkre is te hivatkoztál amiről pont kiderült hogy mennyire érdemel hitelt. Én befejeztem veled a vitát, nyilvánvalóan megmondani jársz ide, és most sértegetni próbálsz mert kicsorbultak az érveid. Nekem ez így nem túl izgi. Kompresszorozzál úgy és annyit ahogy akarsz.
  14. miért voltam bunkó? mert nem értünk egyet? érv is van vagy csak sértegetsz? Az a baj, hogy megjegyeztem hogy a Behringer volt mindig is az a cég, aki külső megtévesztéssel operált és a nemrég kilóra megvett Klark Teknik is ezt teszi most aki eddig sose? Ez a megjegyzés sértő számodra? Miért nem a Klark Tekniknek sértő amit csinál? Kérdés, hogy ki csapja be jobban magát? Mindenki tudja hogy belbecs teljesen más, de az a fontos hogy kívülről mégsicsak legyen olyan mint a 1176? Mi az üzenet, hogy a 1176 a külcsínyről szól és nem a soundról? Mert anélkül például nem lehetne eladni, mert akkor már nem 1176? Én meg azért vagyok bunkó mert kimondtam ezt a nyilvánvaló szélhámosságot, és ezt nem esik jól hallani? "egyszerűen szükség van arra hogy legyen alternatíva 1176-ból mert az emberek szeretik" - szerintem is elég ok ez arra, hogy kéne még vagy 100 különböző klón. Sőt, mindegyiket hívjuk 1176-nak. Legyen 100 forintért is meg 900ezerért is. Nem állítom, hogy az eredetiben a presztizs nincs benne, de az miért kevésbé elfogadható, mint mikor durván túláraznak egy futószalagon távolkeleten fillérekért gyártott valamit tervezett elavulással (smd!!!! ha ez elromlik, kidobod!) amit kizárólag(!) azért tehetnek meg mert kívülről hasonlít egy ikonikus eszközre? Mennyiért lehetne eladni ha Behringer logó lenne rajta? Ja de hogy ez Klark Teknik, az rögtön más, az már presztizscég! Ezt hogy neveznéd? (Költői kérdés volt) "A képen látottak amúgy nem indokolják a durva árkülönbséget," Ez a te bajod, nyilván nem érted mit kell a képen nézni és vagy nincs a gyártásban tapasztalatod, és úgy tűnik nem is érdekel. Nekem oké, megint csak egészségedre.
  15. Ó a modell dezignáció. Jó, elmondom hogy a 1176LN és a Bluestripe között kb az extra ratio a difi hangra. De ha ezen rugózunk, akkor a 1176 AE-ről van szó, amiben benne van az LN (Low Noise) A és E revízió. Silk módszeréről: ő főleg EQ-t és levellert használ felvételkor, kompresszort soha. De ez is masszív overprocessz máshoz képest, nemigen láttam olyan hangmérnököt, aki ilyen szinten beavatkozna a felvételbe. Olyat biztosan nem mondott, hogy a konvertert megvédd az overloadtól, szerintem ezt te találtad ki (azon túl hogy erre a 1176 nem alkalmas fyi). Abban csak reménykedem, hogy limitert senki nem használ felvételekhez, hanem be tud rendesen állítani jelszinteket. "feszes, csattan, köpköd, rúg, harap" - írta a szerző Fallika. Ha ez nem teszi nyilvánvalóvá eléggé, hogy ez miért nem ideális non-destruktív sávolásra, akkor semmi. A KT 1176 legkisebb ratioja 4:1 (az AE tud 2:1-t is). Ha valaki esetleg nem hallja hogy ez bizony felvételnél overkompressz, azért kicsit utánagondolva remélhetőleg legalább felfogja mit jelent ez. Nem mellesleg a 1176 jelzaj viszonya "szédületes" 81 dB, és ezt annak kapcsán említem, hogy 2017-et írunk, amikor nem szalagra veszünk, hanem nagyon durva specifikációval rendelkező konvertereket használunk már a prosumer kategóriában is, vagyis a konverterek kihajtása stratégia már nagyon nem áll meg. A 1176-ból trackingre egy is sok. A 2264ALB is egy nagyon agresszív állat, ritkán, de őt szoktam használni ilyen célokra, és azt sem a felvételkor. Felvételkor viszont szinte mindenen levellert használok és nagyon enyhén (Cranesong Falcon), max 5-6dB GR. Egyáltalán nem tűnt fel, hogy utólag processzálva rosszabb lenne az eredmény. Az UAD pluginekből meg a 1176 pl. félelmetesen közel van az eredetihez. Nagyon szívesen mondanám 1176 tulajként hogy a pluginek sehol nincsenek, de nem ez a helyzet, csak nagyon extrém helyzetben tapasztaltam más viselkedést, abban valószínűleg a klónok is elvéreznének. A felvétel leginkább a mikrofonokon, azok elhelyezésén, a preampen, és a jól kitalált jelszintezésen múlik. Ja igen, hangszer és zenész mindenek előtt, az szinte magától értetődő.