Jump to content
Ménemszól.hu

A/D

Administrators
  • Tartalom számláló

    2.542
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    261
  • Ennyit fórumozott

    2062d 4h 41m 56s

A/D last won the day on December 5

A/D had the most liked content!

Megbízhatósága

1.021 Megbízható

4 követő

A/D tagunkról:

  • Rang
    Titkárnő
  • Születésnap 1975-01-02

További Információ

  • Lakhely:
    Budapest, Hungary
  • Érdeklődési kör
    Szintetizátorok, pro audio

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.hitspace.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

19.851 profil megtekintő
  1. Na, asszem az első komoly felsülés volt Silk elsőosztályúan mutizta mit állít és hogy (szerintem nála is egyéni rekord volt most), a kép csillagos ötös volt (bevilágátás, kamerák, fényezés, a régi ZBH-ból ismert Petroff volt, aki szintén jobbat csinált mint eddig), viszont pont ma befarolt az a szolgáltató, akinek fizetünk azért, hogy egyszerre mehessen a stream youtube-ra és facebookra is. (Ez amúgy egy hardveres, 1000usd-s Teradek Vidiu Pro encoder a Sharelink feature-rel, láthatjátok, nem azért volt mert spóroltunk, vagy mert tökhülyék vagyunk). Emellett persze nem volt idő a hangra meg a kinti videokamera koncepciójának a tisztázására (elmondtam de vagy nem volt ott valaki vagy aki ott volt nem értette meg ahogy sebtiben elmagyaráztam). Mi az Apollo kimenetét hallgattuk, ahol fülesben (!) mindenhol oké volt (Silk állította a hangot, de jelezte, hogy ő most a fülesben nem hallja jól mi van, idegen mikrofon (DPA!), vezetéknélküli adó (Sennheiser), de bíztunk abban, hogy ezzel már csak nem fogunk földbeállni ha beküldjük az adáspultba(!), mert hát a rutin meg az évek, így nem akartuk tovább tetézni a 40 perces késést(!), hogy a teljes láncot leteszteljük, csak bíztunk, mert nemigen volt más opciónk az encoderünk botlása miatt, amit amúgy tegnap cseréltem ki, mert az meg gyári hibás volt. Tényleg, az ész megáll. Most ezt azért írom le, mert sajnos van olyan, hogy épp semmi nem jön össze. És rájössz, hogy ez nem feltétlen a te hibád volt, csak hajnal háromkor már haraxol kicsit a supportra, miután szíjjelszívatnak, hogy mit csinálj meg hogy. Majd eljutnak oda, hogy hát sebességmérés ide vagy oda, hát ahol te laksz onnan sajnos ez nem működik. Végül, úgy 3 óra múlva csak kiderül, hogy hát fura, mert nekik sem megy, érdekes, tegnap még jó volt. Ha jól értem, ezen a bolygón egyedül én próbáltam használni ezt a szervízt tegnap óta, ami amúgy súlyos királyság lenne, ha működne. Sajnálom, hogy így alakult, viszont tudom, hogy ezt a szintet legközelebb simán megugorjuk, és meg tudjuk mutatni, hogy élő streamben tudunk olyan minőséget produkálni, mint a felvett videóknál láthattátok. Mert ez a jövő, és mi azért megpróbálunk úgy tenni, mint ha már elértünk volna oda
  2. A jó zongoraélmény számos összetevőből adódik: 1) jó hangszer, amit felvesznek. A felkészültebbek tudják, hogy a gyártó csak egy dolog. Hogy melyik, kinek készült zongoráról van szó, nagyon nem mindegy. Vannak szuper exklúzív zongorák. 2) ízléssel rendelkező hangmérnök (két zongorafelvétel sem ugyanolyan, ki hova milyen mikrofont tesz stb). vannak kimondottan zongora felvételekre specializálódott hangmérnökök, s vannak kíváló akusztikájú helyek. 3) A zongoraszerű működés modellezése. Ez a sampler engine vizsgája, mit bír animálni egy statikus mintán (pl. húrrezonancia). Például egy fogalmatlanul leprogramozott kontakt library inkább úgy fog szólni mint egy orgona vagy mint egy mellotron. A magic tehát a hangmérnöki rész és a programozói rész. Ha valaki komolyat akar dobni, még nagyon felkészült zongorista is kell legyen. 4) A zongora mechanika modellezése (ld tripla szenzoros mechanikák, MIDI átviteli sebesség a tizedik hangnál >10ms, a keybed összecsiszolása a lejtszó egységgel nem lényegtelen). Láthatjátok, hogy a vas vagy szoftver a nyerőbb, teljesen indifferens, mivel nincs benne a képletben. Aki tehát zongoramintában gondolkozik, az nem fogja érteni, hogy akik zongoráznak, mit keresnek, milyen szempontjaik vannak, ill. hogy nem csupán a hangszín teszi azt, hogy valamit zongoraszerűnek gondolunk vagy sem. A leírtakból következik, hogy ez miért nem működik. A MIDI felbontása, sebessége nem versenyzik egy vas scannerével, illetve mihez kelllene igazodni? Illetve minden hangszeren és szoftveren nem közös midi file-ot kellene játszani, hanem az adott hangszínhez való játékmódot. Ez az eredeti kérdésre is a válaszom. Minden eszköznél már a játékmódnál ki kell használni az adott hangszer adottságait. Képzeld el, hogy lenne egy robot, ami lejátszana egy midi fileot versenyzongorákon. Úgy akarod őket összehasonlítani, hogy egy adott referencia játéknál (melyik lenne a referencia?) melyik szól jobban. A MIDIfile teszt legfeljebb orgonákkal vagy statikus statikus hangszínekkel működik. Ettől lesz valami műanyag vagy sem amúgy.
  3. Mindenféle témában lesznek közvetítések rendszeresen,és mindegyiknek vizsgáznia kell. Nyilván nézzük azt, hogy mennyire sikeres egy adott sorozat, és azokat erőltetjük, amikre van érdeklődés.
  4. Élő videoközvetítés: Plug-in Party

    A Hit Space a történetében eddig számtalan előre felvett videót publikált, most azonban új műfajjal próbálkozik: élő közvetítés. Ilyenre már volt kísérlet amolyan alfa-béta jelleggel, ahol helyi workshopot tettek fel a netre nagyjából elfogadhatatlan minőségben, most viszont próba jelleggel az online jelenlét kap nagyobb hangsúlyt. Ha bejön a próbálkozás, akkor rendszeres lesz. Az első esemény a Plug-In Party nevű adás, amiben Silk fog beszélni aktuális szoftveres megoldásokról főleg keverés témájában. Az ő szemszögéből láthatjuk mit használ, miről mit gondol, szerinte mi mire lehet jó. A nézők a műsor alatt kérdéseket tehetnek fel a chat ablakban, amikre igyekszünk válaszolni. Az adás a Hit Space Youtube csatornáján követhető szerda este (2017.12.06) 20:00 órakor. Aki lemarad, archívból visszanézheti. Gyertek nézni, és drukkoljatok https://www.youtube.com/user/hitspacehangszer
  5. Élő játék nem szól

    Audiót lejátszik?
  6. Munkatársat keres a Hit Space

    Elektronikus hangtechnikai berendezések kereskedelmével foglalkozó, Budapest központjában levő hightech üzletünkbe keresünk munkatársat webáruház adminisztrátori és értékesítői munkakörbe, fiatal, lelkes csapatba. A munkarend hétfőtől péntekig 10:00-18:30. Feladata elsősorban a webáruház termékeinek a rendbentartása (feltöltés, módosítások), a vevőkkel való alapszintű kapcsolattartás (alapvető termékek bemutatása, informálás) Szakmai képzésre, továbbfejlődésre lehetőség van. Elvárások: szakmai angol szövegértése magabiztos számítógép használat önállóság gyorsaság, precizitás A jelentkezéseket +fényképes+ önéletrajzzal és +fizetési igény megjelölésével+ “Állás: web adminisztrátor" tárgymezővel a recruit kukac hitspace pont hu emailcímre várjuk.
  7. Már "ezer éve" ígérgetjük, hogy végre tudtok majd venni profi passzív hangfalakat, mert majd mi tudunk adni hozzá megfizethető erősítőt, mert "majd csinálunk, és már majdnem készen van de tényleg". Merthogy a jelenlegi megoldások az Alesis RA vagy a Yamaha A szériás erősítők, vagy az olcsó digit csodácskák kultúrált kifejezéssel élve nem szólnak valami jól. A Brystonok vagy épp az ATC P1-e meg nagyon odább van árban (utóbbi jelenleg 822.000.-). Fejes Tamás kollegám január óta dolgozik egy olyan megoldáson, ami 8 ohmos stúdióhangfalakat tud profi színvonalon hajtani. Nincs szükség DSP-re, konverterre, hangerőszabályzóra, bridge-be kötési lehetőségre, csak egy becsületes végfogkra, ennek a szempontnak viszont sokkal olcsóbban is meg lehet felelni. Úgyhogy a sokadik próbálkozásra sikerült neki igen jó eredményt elérni. Az erősítő 199.900.- forintos áron debütál, de ha ATC passzívot raktok mellé a webshop kosarába, akkor csak 139.900.- forintért számítja a Hit Space. A világbajnok ATC SCM12 ára így aktívan 659.900.- , de az SCM7 is hiper, az meg csak 445.900.- magyar forint. Van-e olyan jó a Tamás erősítője mint a többi gyártóé? Az üzletünkben van egy távvezérelhető passzív kapcsoló, mely profi A/B összehallgatást tesz lehetővé, és mi nem tudtunk különbséget tenni az ATC P1 és eközött, így mi magabiztosan javasoljuk a saját megoldásunkat. Hogy az ATC passzívok hogy szólnak, arra meg nem pazarolnék külön mondatokat, meg kell hallgatni, és csodálkozni. Természetesen első osztályú meglevő passzív Dynaudio, Yamaha vagy Alesis passzívokhoz is. A PowerPack 100 itt található a webshopunkban.
  8. Láttátok a Leaderboard menüt ott fent? Igen, új fórum van :) 

  9. A külföldi webshopokra is. Fontos viszont, hogy az elbírálásnál figyelembe vesszük az adott webshop ajánlatának valódiságát. Nyilván nem tekintjük referenciának azokat a webshopokat, ahol fiktív árak vannak (beraknak terméket fiktív áron hogy a google behozza a látogatót, de valójában soha nem is látták a terméket), ahol csak elfelejtettek átárazni (rendeléskor valószínűleg azt mondják hogy bocs, de téves ár szerepelt), vagy a fraudokat, mint az fent látható.
  10. Szerintem pedig: https://hitspace.hu/akai-mpx8-1.html
  11. nincs rá jó válaszom. minden újabb tapasztalás van, ami megdönt valami korábbit. pl. Silk új stúdiójában SCM16 van, ami papíron nem egy bass-monster. természetesen érthető basszusai vannak, de mint minden zárt láda, fura lehet azoknak, akik basszreflexhez szoktak. a legtöbben nem azt nézik hogy a basszus jó-e, érthető-e, hanem hogy bír-e jó sok lenni. na a lényeg, hogy Silknél olyan durva basszusa van az SCM16-nak, amihez hasonlót is ritkán hallottam. aztán: a zárt ládák amúgy bírják, sőt szeretik, ha falra tolják őket, nem lesz olyan érthetetlen katyvasz hanguk mint a basszreflexeknek. mivel mi ezt a jelenséget ismerjük, ezért azt szoktuk, hogy kiadjuk a demo scm12-t az erősítővel. vidd haza, és nézd meg, hogy tudsz-e vele dolgozni.
  12. azért van a hit space-ben akkora kínálat, mert mindenkinek más tetszik. meg a képességeink se egyformák
  13. Ez nagyon nem így van. Ezek az entry level cuccok is nagyon eltérnek hangban. Tény, hogy minőségben hasonlók (mindegyiknek van valami technikai hendikeppje), de tök másképp szólnak. Simán az szokott lenni, hogy két ugyanolyan árú cucc közül az egyik tetszik a másik meg nagyon nem. Harmadik személy szempontjából tehát ez lényegtelen, viszont a felhasználó szempontjából nagyon nem. Erről már többször értekeztem, nem ismétlem meg. "mert többségük azonos alapokra épül és ugyanabban a távol-keleti OEM üzemben készül." -> ez annyira pontos, mint amilyen pontos egy általánosítás lehet. a többségbe beletartozik-e a tárgyalt termékek ésatöbbi ésatöbbi. Kb bármilyen kábel jó aktív hangfalhoz. Vehetsz Oyaide-t, vagy bármit. Pl: https://hitspace.hu/kabel/kabel-aktiv-hangfalhoz
×