Tetsuo

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.390
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    55
  • Ennyit fórumozott

    408d 21h 33m 25s

Tetsuo last won the day on April 14

Tetsuo had the most liked content!

Megbízhatósága

242 Megbízható

Tetsuo tagunkról:

  • Rang
    Óbester

További Információ

  • Lakhely:
    UK

Legutóbb az adatlapod nézték:

7.237 profil megtekintő
  1. Topikot csak úgy nem kellene lezárni, mert ha valakit érdekel, hadd kérdezzen! és Instrumentnek itt van ez, itt nyomathatja, más topikot kímélve; de eddig tényleg nem derült ki SEMMI a "nagy csodáról", csak annyi, hogy nincs csoda. :-)
  2. Itt az egyszerűbb hangkártyák USB-n áthaladó jelfolyam jitteréről lehet szó, ami függhet a kábel minőségétől (pl. vezetőképesség, impedancia) is.
  3. http://www.octave.de/en/htdocs/verstaerker/re320.php http://www.octave.de/en/htdocs/verstaerker/hp500se.php http://www.octave.de/en/htdocs/verstaerker/v80se.php Ezekben sem olyan jó minőségűek a csövek?
  4. A "D." jelű ábrán ott van, hogy "brake off", a mellette lévő felirat pedig: "Position the chuck onto the cable and align chuck with plugfinger. Attention: If using a cable with O.D. > 5.50 mm [0.216”] break away this part of the chuck."
  5. A sztereó kompresszor a bal és jobb csatornán mindig egyformán (egyszerre) avatkozik be a dinamikába - konkrétan: csökkenti -, viszont gyakran csak az egyik oldal jele kapcsolja be, amelyik átlépi a beállított küszöbértéket (amit akár különbözőre is állíthatunk csatornánként). Bizonyos monó kompresszorokat össze lehet kötni (link), és sztereó lesz belőle. :-) Hagnszercsoportokon érdemes alkalmazni, mert egységessé teszi a hangzást, kissé összegyúrja a mixet. Maszteringnél is ezt használják hangmérnökök, vagyis a beadandó anyag Master sávjára otthon NE rakjunk kompresszort.
  6. Konyv-letoltes.com "This web page at go.ad2up.com, has been reported as a phishing page and has been blocked based on your security preferences."
  7. Hogy ki mit hisz, az egy dolog, de az alkalmazott anyagok és a technológia adott esetben mérhető és sokszor hallható különbséget eredményez. Az audiojel esetében van jelentősége a kiemelkedő minőségű vezetékeknek - bizonyos szintig, ami szubjektív -, a digitális esetében nincs, illetve erről utóbbiról folyik a vita vagy győzködés. Na, Töfi is ezt írta, konkrétabban. :-)
  8. Abban egyetértek, hogy a könnyűzene (nagyon nagy része) akár automatizálható is, csak a szabályokat kell helyesen megírni hozzá. Ez tényleg nem lehet nagy "kunszt". Az emberi érzelmekkel és az AI-jal kapcsolatban viszont úgy gondolom, hogy bár egyszerűen megfogalmazhatók a fájdalom, öröm stb. de hogy ez tényelg érzelem legyen, ahhoz kell az öntudatra ébredés, ami a tudományos fantasztikum kategória - vagyis nem mondható biztosan, hogy valaha egyáltalán érezhet egy gép.
  9. Úgy tudom néhány (6-7) idegsejt kapcsolatát több megabájtnyi logikai művelettel lehet utánozni, ugyanis bár egyszerű áramkörnek tűnik némi vegyi folyamattal, logikai értelemben hihetetlen bonyolult ezek működése és egymásra hatása - bizonyos részleteit most kezdjük még csak megérteni. A nagyobb neuronszám exponenciálisan növeli a modellezendő bonyolultságot, ehhez hozzájön még az optimális kihasználás, legalábbis ha az intelligencia, pontosabban érdemi gondolkodás a cél, nem csak vegetálás. Egyelőre egy rovar központi idegrendszerének pusztán logikai működését sem tudjuk szoftveresen modellezni, egy űrhajó irányítása messze nem olyan komplex.
  10. A fizikai felépítés nagyon is lényeges, hiszen ha az agyat modelleznénk szilíciumalapú elektronikával épített szuperszámítógépen futó programokkal, városnyi térfogat sem lenne elég hozzá vagy olyan lassú lenne, hogy nem neveznénk intelligensnek. :-) A biomasszától és kémiájától ennyire különböző hardverrel talán célszerűbb mást modellezni. A nagy durranás az "öntudatra ébredés". Ez a határa az érzelmeknek, az élőlényként való viselkedésnek, legalábbis valószínű.
  11. Az én kedvencem a japán Accuphase. (Még soha nem birtokoltam.) Egyrészt gyönyörű, beleillik egy elegáns modern, de klasszikus környezetbe is, másrészt a hangminősége és zeneisége csúcs. Ami árban efelett van, az már "parasztvakítás". A cég is szimpatikus, stabil alapokkal, patinás múlttal. Majdnem minden termékük kiváló, nem úgy, mint a (japán) Esoteric vagy Luxman márka esetében, ahol vannak nagyon jó és meglehetősen rossz produktumok. Csöves erősítőből pedig pl. a német Octave cég gyárt komolyat. Kár, hogy a japánok nem tudnak jó (hifi) hangsugárzókat gyártani, így a dán Dali vagy az ugyancsak dán, drágább Dynaudio prémium, álló párjai passzolnának hozzá hang és dizájn tekintetében, esetleg a francia Focalé. Nos, amellett, hogy hangúlyozzák a készülékekbe épített tápok kiemelkedő minőségét, az Accuphase ajánl a hifi-toronyhoz ilyet. :-)
  12. Dehát a PCM-folyam (CD) részben, a kiolvasás sebességéből adódóan "analóg", nem?
  13. Véleményem szerint az "AI" soha sem fogja lényegében másolni / utánozni az agy működését, már csak az eltérő fizikai felépítés korlátai miatt sem. Ha pedig mesterséges (bio)agyat kreálunk (szerintem eleve lehetetlen), akkor az nem AI lenne, ahogy egy klón vagy keresztezett élőlényre sem mondjuk, hogy hogy AI-vel rendelkezik, ugyanis ez esetben az intelligenciát, a gondolkodás struktúráját, folyamatát nem az ember tervezi. Meglátásom szerint az ember a tudománnyal (és a korszellemmel) egyre messzebb kerül a dolgok lényegétől és az átfogó egész megismerésétől... de ez más téma. Jelenleg a mesterséges intelligencia nagy dobása lehet a mélytanulás, illetve a valódi tanulás - ami eddig még nem jött össze, de közel lehetünk hozzá. Ehhez "csak" jó program kell.
  14. Az MI-ről általánosságban írtam, nem konkrétan az autókkal kapcsolatban. Nem vagyok a robotautók ellen, csak az "álhírek" ellen. Szerintem még várni kell a teljesen automata gépkocsikra, előbb a kötöttpályás, majd a katonai célú járművek lesznek azok. Egy átlagos asztali PC számítási teljesítménye sem elég ahhoz, hogy valós időben terepet elemezzen, objektumokat értékeljen, döntéseket hozzon, irányítsa a járművet és figyelje az eredményt, vagyis a jármű helyzetét és egyéb adatait, mindezt több szemszögből is teljes biztonságban. Jelenleg kb. a svájci utakon működik adott körülmények között és meglehetős rizikóval. (Én várom, hogy fejlődjön a technika.)
  15. Meg azt sem, hogy az MI algoritmusokban és struktúrában az utóbbi jó harminc évben nem fejlődött szinte semmit sem, de úton-útfélen halljuk a jóslatokat vele kapcsolatban. Csupán a számítási teljesítmény növekszik, a szenzorok fejlődnek stb. Valójában vicc egyáltalán MI-nek vagy AI-nek hívni.