Jump to content
Ménemszól.hu

bunni

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    202
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    9
  • Ennyit fórumozott

    4213d 11h 47m 49s

bunni last won the day on December 22 2016

bunni had the most liked content!

Megbízhatósága

87 Megbízható

bunni tagunkról:

  • Rang
    Strázsamester

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.868 profil megtekintő
  1. Nem azt hallod

    ez a HOGYAN-ra válasz, nem a MIÉRT-re. : következő dologra várnánk egy SZAKMAI választ (tehát nem azt, hogy kinek mennyire tetszett, vagy hogy eltávolítja a fátylat és koszt, mert ezek nem szakmai válaszok: Mondjuk, hogy azt elfogadjuk kiindulási alapnak, hogy az emberekből kiváltott érzéseket nem lehet mérni. De abban gondolom nincs vita, hogy ha: - az egyik esetben szinte megjelenik az énekesnő előttünk, a másikban pedig nem - az egyik kábellel pregnánsabbak, megfogottabbak a basszusok, a másik kábellel pedig nem - az egyik esetben eltűnik a fátyol, a kosz, a másikban nem - az egyik kábellel bántóan zavaróan szólnak a rézfúvósok, a másikban pedig nem akkor ott bizony valami történik a kábel által továbbított jellel, aminek ilyen hatása van a végeredményre. Tehát valamit változtat / javít / helyrehoz / rendbetesz az ön által gyártott kábel. A kérdés az lenne, hogy mi az ami egy asszimetrikus, digitális jellel történhet, ami ilyen eredményhez vezethet. Tehát mégegyszer: nem az érdekel, hogy hány vásárlója elégedett, és milyen visszajelzéseket kapott, nem azérdekel, hogy milyen anyagból milyen techlológiával készíti a kábelt, hanem hogy mi az az elvi ok ami miatt jobban szól. Mi történik a szóban forgó digitális jellel ami áthalad az USB kábelen.
  2. Nem azt hallod

    tisztelet a kivételnek, de igen szerintem elég sok hifista költi hülyeségre a pénzét, idesorolva a méregdrágán vásárolt akusztikai kavicsoktól, és demagnetizálóktól a varázserejű USB és tápkábelekig. Merthogy gondolom varárzserőről van szó, mert arra, hogy egy asszimetrikus digitális átvitel esetében hogyan lehet különbség egy korrekt 6ezer forintos és egy 50ezer forintos kábel között arra semmilyen racionális, logikus vagy műszaki magyarázat nem létezik. Biztos van Hifista aki hangfalra, erősítőre, korrekt kábelre és teremakusztikára költ, de az én nem reprezentatív tapasztalatom alapján ilyenből van kevesebb. Sokkal kevesebb.
  3. Nem azt hallod

    bocsánat a sorozatos posztolásért, de erre még reagálnom kell. A zenész a hangszeréhez ért. A zenehallgató a szakmájához (meg a focihoz). A hangmérnök pedig... nem lövöm le. Sikerül kitalálni mihez? Na. Talán ez lehet az oka annak, hogy a Zenész - zenehallgató hallja a különbséget, a hangmérnök pedig nemcsak, hogy nem hallja, de tudja, hogy nem is hallhatja. (én egyébként a focihoz értek, csak hogy nehogy azt higyjük hazabeszélek) szerk: tudom ez azért így csúnya sarkítás, de azért ezzel együtt remélem érthető
  4. Nem azt hallod

    Egészítsük ki annyival, hogy ebben a pörgős forgalmas boltban egy akusztikailag kezelt helységben, high end cumón történt a hallgatás. Megnézném a szóbanforgó csendes szobában pl hogyan van kezelve a teremakusztika. Vannak ötleteim egyébként. Van két audiófil a közeli jóbarátaim között. Jellemzően előbb költenek el 50k-t csillagsodrású karbon referensz USB kábelre (úgy, hogy már amúgy is van nekik egy 30 rongyos, csak szeretnék upgradelni), mint 1 Forintot teremakusztikára. Mondjuk ez sem teljesen igaz, mert az egyikük vett a diegóban egy szőnyegdarabot kimondottan a hangfalak elé, hogy csökkentse a visszaverődéseket a parkettáról. Hiába mondtam neki, hogy a diégós szőnyeg nem biztos, hogy azt a tartományt fogja csillapítani amit ő szeretne, már ha egyáltalán csillapít valamit, nem sikerült meggyőznöm, mert ő hallotta, hogy sokkal jobb lett a színpadkép Ezzel egyébként nagyjából le is írtam az egész audiofil jelenség mibenlétét.
  5. Nem azt hallod

    Jól. Ott voltam én is. Pont valamilyen demó / előadás / bemutató volt utána. Már nem emlékszem pontosan melyik, de valami szinti téma lehetett, mert emlékszem, hogy Silk menekült haza
  6. Korg Monologue

    nem, de itt 17 komment alatt kértetek egy 3. burkolót, sztereó kimenetet, dinamikusan panorámázható unisonnal, és az attack is click-el... valahol meg kell húzni a határt, mert pont attól lesz drága, ha minden ilyen "nem ettől lesz drága" feature-t beletolnak.
  7. RIP Don Buchla (1937-2016)

    hagyjatok már ezzel a multinacionális cégvezető dumával. persze nem minden zenész szarja a pénzt, de azért köztük is van az a réteg aki megengedheti magának. Nem csak a bankszektorban lehet megkeresni a rávalót. Van aki eleve jobb módú családból származik, és van a világnak olyan része, ahol nem kell a felső tízezerbe tartozni, hogy az ember pár év alatt összerakosgasson magának egy közepes buchlát. ezen kívül is ezer módja van annak, hogy az ember drága hangszerhez jusson. lehet bérelni, lehet részletre vásárolni stb. Hozzáteszem nem csak a buchla drága. nekem van klasszikus zenész barátom... szerintm sokan meglepődnétek, ha tudnátok mennyibe kerül a cselloja, közben meg ő is számolgatja az ezreseket hóvégén. Ha szoktatok youtube videókat nézni, ott is nem egy nem kettő zénészt látni (nem a headlinerek közül), akiknek hegyekben állnak a vintage szintik, kütyük, gitárok a hálószobájában. Amiből ezek a cuccok kijönnek, abból egy buchlát is meg lehet venni. Nyilván nem a tábortűz-gitáros hippik veszik a buchlákat, de hogy mást ne mondjak, én ismerek egy francia zenészt aki főállásban kortárs színházban imprózik a buchlával, és magyarországon is volt már szerencsém több ízben is olyan előadót hallani élőben akik szép nagy serge-ekkel tolták. Nem mondom, hogy minden második "magasművésznek" belefér, de azért úgy csinálni sem kell, mintha nem lenne meg bőven az a réteg ezekben a körökben is, akinek meg igen.
  8. RIP Don Buchla (1937-2016)

    miért ne lehetne művésznek pénze? micsoda blőd általánosítás ez? nem mindenki Petőfi Sándor. vagy a csóróság kritérium a művészethez?
  9. bocs, ha netán túl banális dolgot mondok, de azt tudod, hogy az audio quality állítható a cloude-on?
  10. nem tudom pontosan mit hiányolsz belőle, vagy pontosan hol domborodnak ki a hiányosságai, úgyhogy azt sem tudom az ajánlott masinák megfelelnek e az elvárásodnak, de az Orthogonal Devices hamarosan ki fog jönni egy elég komplex "sampler" modullar (ER-301) aminek lesz granulár funkciója is. Esetleg a QU-BIT nebulae-ra vess egy pillantást, de tényleg nem tudom, hogy pontosan mire szeretnéd használni. Én egy boldog Clouds user vagyok, igaz én pont azokra a dolgokra használom, amikre te is írtad, hogy kiváló. Atmoszférák, effektek, droneok a Phonogene viszont nekem sem jött be
  11. Ménemszól.hu

    másikat nem vettem észre de cutoff ma reggeli posztjának eltűnését pont kiszúrtam én is
  12. Поливокс Reissue!

    egy szóval sem mondtam, hogy baj lenne az Erica cuccokkal, vagy hogy Girts ne lenne jó arc, viszont a Harvestman motyója kibővített funkciókkal bír (most nem nézem össze a kettőt, hogy pontosan mi a különbség, de úgy tudom, hogy így van), és eredeti orosz new old stock komponensekből az eredeti tervező közreműködésével készült, amit meg kell fizetni. Erre értettem azt, hogy a kettő nem egy kategória. Ha a fentiekhez hozzáveszzük az általad is említett dolgokat (azt, hogy DIY ami mindig lényegesen olcsóbb, plusz, hogy nem tartalmazza a monorocket házat és makenoise powert ami további több száz euro), akkor máris megvan a különbség. az Erica és a Harvestman közötti árkülönbség számomra sokkal kevésbé meglepő, mint a topik témájául szolgáló reissue 2500USD-s ára, és a két moduláris klón közötti különbség.
  13. Поливокс Reissue!

    ja mondjuk azért nem ugyan az a kategória a kettő (mármint az erica meg a harvestman) de egyébként még ezzel együtt is durva a 2500USD-hez képest.
  14. Поливокс Reissue!

    az a vicc, hogy az Iron Curtain modular is csak 2200USD körül van pedig Vladimir Kuzmin közreműködésével készült, licenszelt dizájnokkal, és az eredetihez is használt orosz alkatrészekkel, úgyhogy az sem egy csak nevében hasonlító klón
×