bunni

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    197
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    9
  • Ennyit fórumozott

    4133d 17h 31m 36s

bunni last won the day on December 22 2016

bunni had the most liked content!

Megbízhatósága

84 Megbízható

bunni tagunkról:

  • Rang
    Strázsamester
  • Születésnap

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.725 profil megtekintő
  1. nem, de itt 17 komment alatt kértetek egy 3. burkolót, sztereó kimenetet, dinamikusan panorámázható unisonnal, és az attack is click-el... valahol meg kell húzni a határt, mert pont attól lesz drága, ha minden ilyen "nem ettől lesz drága" feature-t beletolnak.
  2. hagyjatok már ezzel a multinacionális cégvezető dumával. persze nem minden zenész szarja a pénzt, de azért köztük is van az a réteg aki megengedheti magának. Nem csak a bankszektorban lehet megkeresni a rávalót. Van aki eleve jobb módú családból származik, és van a világnak olyan része, ahol nem kell a felső tízezerbe tartozni, hogy az ember pár év alatt összerakosgasson magának egy közepes buchlát. ezen kívül is ezer módja van annak, hogy az ember drága hangszerhez jusson. lehet bérelni, lehet részletre vásárolni stb. Hozzáteszem nem csak a buchla drága. nekem van klasszikus zenész barátom... szerintm sokan meglepődnétek, ha tudnátok mennyibe kerül a cselloja, közben meg ő is számolgatja az ezreseket hóvégén. Ha szoktatok youtube videókat nézni, ott is nem egy nem kettő zénészt látni (nem a headlinerek közül), akiknek hegyekben állnak a vintage szintik, kütyük, gitárok a hálószobájában. Amiből ezek a cuccok kijönnek, abból egy buchlát is meg lehet venni. Nyilván nem a tábortűz-gitáros hippik veszik a buchlákat, de hogy mást ne mondjak, én ismerek egy francia zenészt aki főállásban kortárs színházban imprózik a buchlával, és magyarországon is volt már szerencsém több ízben is olyan előadót hallani élőben akik szép nagy serge-ekkel tolták. Nem mondom, hogy minden második "magasművésznek" belefér, de azért úgy csinálni sem kell, mintha nem lenne meg bőven az a réteg ezekben a körökben is, akinek meg igen.
  3. miért ne lehetne művésznek pénze? micsoda blőd általánosítás ez? nem mindenki Petőfi Sándor. vagy a csóróság kritérium a művészethez?
  4. bocs, ha netán túl banális dolgot mondok, de azt tudod, hogy az audio quality állítható a cloude-on?
  5. nem tudom pontosan mit hiányolsz belőle, vagy pontosan hol domborodnak ki a hiányosságai, úgyhogy azt sem tudom az ajánlott masinák megfelelnek e az elvárásodnak, de az Orthogonal Devices hamarosan ki fog jönni egy elég komplex "sampler" modullar (ER-301) aminek lesz granulár funkciója is. Esetleg a QU-BIT nebulae-ra vess egy pillantást, de tényleg nem tudom, hogy pontosan mire szeretnéd használni. Én egy boldog Clouds user vagyok, igaz én pont azokra a dolgokra használom, amikre te is írtad, hogy kiváló. Atmoszférák, effektek, droneok a Phonogene viszont nekem sem jött be
  6. másikat nem vettem észre de cutoff ma reggeli posztjának eltűnését pont kiszúrtam én is
  7. egy szóval sem mondtam, hogy baj lenne az Erica cuccokkal, vagy hogy Girts ne lenne jó arc, viszont a Harvestman motyója kibővített funkciókkal bír (most nem nézem össze a kettőt, hogy pontosan mi a különbség, de úgy tudom, hogy így van), és eredeti orosz new old stock komponensekből az eredeti tervező közreműködésével készült, amit meg kell fizetni. Erre értettem azt, hogy a kettő nem egy kategória. Ha a fentiekhez hozzáveszzük az általad is említett dolgokat (azt, hogy DIY ami mindig lényegesen olcsóbb, plusz, hogy nem tartalmazza a monorocket házat és makenoise powert ami további több száz euro), akkor máris megvan a különbség. az Erica és a Harvestman közötti árkülönbség számomra sokkal kevésbé meglepő, mint a topik témájául szolgáló reissue 2500USD-s ára, és a két moduláris klón közötti különbség.
  8. ja mondjuk azért nem ugyan az a kategória a kettő (mármint az erica meg a harvestman) de egyébként még ezzel együtt is durva a 2500USD-hez képest.
  9. az a vicc, hogy az Iron Curtain modular is csak 2200USD körül van pedig Vladimir Kuzmin közreműködésével készült, licenszelt dizájnokkal, és az eredetihez is használt orosz alkatrészekkel, úgyhogy az sem egy csak nevében hasonlító klón
  10. http://www.sonicstate.com/news/2016/07/28/behringer-synth-finally-reveals-name-plus-a-bunch-of-board-fx/ akkor ez mégsem analóg lesz. mármint az effekt rész. egyébként abból a kevésből ami a demók alapján átjön nekem bejön a hangja
  11. gondolom bucket brigade (BBD) alapú a reverb (és valószínű a másik 4 említett effekt is). az rögtön magyarázza a "unique sounding"-ot is... nem pont a hifi hangzása miatt szokták szeretni, de végülis ha kellően magas órajelen hajtják el tudom képzelni, hogy akár még "high quality" is lehet teljesen analóg megoldás, de a működési elve szerintem kicsit emlékeztet egy digitális eszközére.
  12. arról, hogy tőlünk nyugatabbra (labanc színtéren) a máz vagy a tartalom a fontosabb: schneidersladen, igaz nem bécs, hanem berlin... európa egyik, ha nem a legjelentősebb szintetizátor üzlete. többek között ők rendezik a superbooth-t
  13. én úgy hallottam, hogy ha alá szórod akkor megfogottabbak a basszusok és homogénebb a hangzás egyébkén személyszerint carbon reference köldökszöszt használok, most gondolkozom hogy upgradelek a titanium diamondra
  14. itt van mellettem egy rack-nyi euro, mégis valamiért nagyon mozgatja a fantáziámat egyszerűen olyan, hogy akarod