rootkiller

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    371
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    10
  • Ennyit fórumozott

    591d 10h 13m 38s

rootkiller last won the day on December 9 2016

rootkiller had the most liked content!

Megbízhatósága

60 Megbízható

rootkiller tagunkról:

  • Rang
    hangfaltologató
  • Születésnap 1992-05-09

További Információ

  • Lakhely:
    Sopron

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.336 profil megtekintő
  1. Bocsánat, elfelejtettem leírni, hogy a Burnley 73 meg van áldva állítható preamp szaturációval, ez eléggé elhanyagolhatatlan része a dolognak, mindig be van tekerve. Van ismerősöm akitől pont a múlt héten kérdeztem hogy mit mire használ egy dobfelvételnél és a Neve 1073N-et rakja pergő felsőre azt mondja, pedig van ISA 430 neki. Egyet kérek tőled: ne állíts ilyet hogy az ISA szinte mindig jobb lesz. Mondd azt hogy nem szereted dobra a 1073 soundot egy rahedli komoly arctól eltérően. ISA az United Recording "A" kivételével nem sok igazán komoly helyen van, 1073-1084-31102 viszont annál inkább, ők is szeretik ezt a soundot... Focusrite ISA-t biztos nem fogok vásárolni
  2. Múltkorában nekiálltam próbálgatni különböző megoldásokat lábdob soundra, voltak külön compressorok, külön EQ-k illetve channel stripek, beraktam mindent amit érdekesnek találtam. Compressor ügyileg a Logic dbx160 illetve az UAD 1176LN Legacy került bevetésre, channel stripből a Waves SSL 4000G és 4000E, EQ-ból pedig Waves API 550A, 550B, Kuassa EVE-AT1, EVE-AT4 (1081, 1084), Sonimus Burnley 73 (1073), FabFilter Pro-Q 2, Logic EQ. Próbáltam arra menni, hogy mindenből olyat tekerjek ami neki jól áll, nem egyen dolgokat tekergetni mert úgy gondolom hogy nem lett volna célravezető. Nos, nekem EQ-ból pl az API-k nem tetszenek, nem jönnek át, nem azt csinálják amit várok tőlük. Az SSL sem az én esetem, sose éreztük egymást igazán, pedig ismerek jó pár arcot aki oda van érte, és mondják hogy a compressora is elég egyedi sound. Nálam a 3 Neve megoldás vitte a prímet, de nem tudom hogy a plugin minősége miatt-e, de a 1073 volt a befutó. Ami érdekes volt, hogy a FabFilter és a Logic EQ egy nagyon hasonló eszköz a kezelési lehetőségekre, de a FabFilter sokkal markánsabban szól. Pergőre nekem a 1073 EQ alap cucc, a 110-7.2-12k pár dB-s emelés mindig ott van, és ha megfelelő helyen van a pergő mikrofon akkor atom soundot csinál. A 88RS-t nem ismerem, de van egy nagyon nagy fan barátom, illetve 8803 is van a környéken. Most, hogy hazaérnek végre a rendbetétel után a mikrofonjaim, biztos hogy nekiállok nagyban plugineket tesztelni, lesz UAD 88RS, 31102 és 1073-ak is, de lehet hogy bevetem az API 550A-t, a Vision channelt és az SSL stripet is demó üzemmódban, mert kíváncsi vagyok rájuk.
  3. apollotwin

    Megjelent a két bemenetes hangkártyák királyának az Apollo Twin-nek új generációja. Az újdonságok között van az új generációs A/D és D/A konverter, a talkback mikrofon, illetve a gombok monitor állásban is funkciót kaptak, illetve elérhető Quad Core verzióban is az eddigi Solo és Duo változat mellett: admin: hivatalos magyar infó árakkal és a többi új funkció leírásával itt: http://hitspace.hu/search?q=apollo+twin+mkii http://www.uaudio.com/audio-interfaces/apollo-twin-mkii.html
  4. Tévedés, hogy félig megoldottad a kompresszálást egy 1073 vagy hasonló preamppal. Nagyon durva lenne ha ilyen arányú dinamikarombolás következne be az eszköz használatával.
  5. Komoly dolgok jöttek, biztos hogy elősegíti a munkát. Jól hangzik a 64 bites összegző motor például.
  6. 30 pénz, szóval 30€? Egész olcsó
  7. Engem is érdekelne kifizethető áron és ha olyan eszközökről lenne szó ami halandók számára elérhető, jellemzően pluginek mint FabFilter, iZotope Ozone meg persze az UADok
  8. Csináltam nektek egy rövid tesztet, a különböző innen vett sávokat (kismembrános teszt, Bereczkis teszt) processzáltam le az MP573+EQ573 kombón ahol gyakorlatilag a preamp azért volt bekötve hogy a trafókon keresztül menjen végbe a be- és kimenet, ne az EQ diszkrét I/O-ján, továbbá utánuk kötve a CP5176-ot. A plugin ellenfél pedig a Sonimus Burnley 73 + UAD 1176LN Legacy kombó volt. Gitár - vas Gitár - plugin Hegedű - vas Hegedű - plugin Szaxofon - vas Szaxofon - plugin Ének - vas Ének - plugin
  9. Nem összehasonlíthatóa kettő, egy iPhone SoC-ja teljesen más felépítés mint egy hasonló korú és kategóriás Qualcomm Snapdragon. Egy autónál sem utal a köbcenti és a hengerek száma egyértelműen a teljesítményre, rengeteg más tényező is van.
  10. Apró kötekedés: a 2012-es gépezet elég "öreg", lebegőpontos viszonylatban elég nagy előrelépés volt, nem biztos hogy sokkal és minden viszonylatban többet fog adni az öreg Mac Pro, mint a mostani PC-d. Persze ez csak sejtés, de i7-920 vs i7-5960X az 40 vs 354 GFlops...
  11. Közben rájöttem hogy gépcsere lesz. Azt nem fogom fel hogy nekem a Mid 2011 iMac-be ott figyel a Thunderbolt, és neked a Mid 2012 Mac Pro-ba meg nincs ott, de tényleg így van. Én a Thunderbolt bővítésre szavazok (ha tényleg létezik) és Apollo Twin-re, de a Duet is fainság, persze opció a régi Apollo is FireWire-n
  12. A régi Firewire Ensemble-t kihúznám, próbáltuk a Rosetta 800-at az első generációs Apollo 8 ellenében és bizony az Apollo jobb konverter mint a régi Rosetta 800, így sejthető hogy a FireWire Ensemble-nél is jobb. Továbbá azt gondolom, hogy ha az Apollo Twin ki/bemenetben elég neked, akkor nincs értelme mást venni szerintem, ennél nem gondolom hogy a Duet jobb, csak más, én például egy Duetet cseréltem el egy Apollo Twin Solo-ra.
  13. Érdekes dolgokat tapasztaltam a kütyükkel kapcsolatban. Volt némi hiba. Amikor összeraktam az eszközöket, nem igazán volt energiám arra, hogy letakarítsam a paneleket. Zajos is volt az eszköz illetve néha jöttek ilyen random sercegések. Aztán tegnap nekiálltam, szétszedtem és nekiestem isopropyl alkohollal a takarításnak. Azóta a hiba nem jelentkezett, sőt, zaj szintjén kifejezetten jól állunk: Az alábbi képen az 1-es bemeneten (vonal szint) a Sound Skulptorok vannak, MP573+EQ573 az összekapcsolt módban. 60dB gain + 10dB trim, az EQ-n 220 Hz, 1.1 kHz 1084 széles Q-val és 10 kHz, potik koppon tehát 16/18/16 dB gain az adott frekvenciákra. A 2-es bemeneten az Apollo Twin saját előfoka van 65dB gain-el. Azt lehet mondani hogy a vasból összességében 20dB-vel nagyobb előerősítés jut a "semmire", ennek ellenére még így is közel 10dB-vel kevesebb zajt produkál, tehát durván azt lehet mondani hogy 30dB-vel kevesebb zajunk van.
  14. Szoktam tekergetni az EQ4-et, elég vad dolgokat művel, de valamikor az kell.
  15. Nézd, jártam az egyetemen akusztika kurzusra, akinek az oktatója foglalkozott mindenféle hangfalak tervezésével. Ő mindig azt mondta hogy hitéleti kérdésről van szó mikor hangtechnikai kérdéseken volt a sor. Sok helyen sok arc használ olyat ami valami vintage Neve "ivadék". Lehet szeretni meg nem szeretni, nekem most tetszik, ezért használom. Egyébként nem régen teszteltünk különböző komoly mikrofonokat illetve komoly preampokat, és arra az érdekes következtetésre jutottam hogy nem szükséges különböző ilyen-olyan preampokat használni, mert sokszor a mikrofon karaktere bőven megcsinálja a soundot. Egy U67-essel kipróbáltunk mindent ami a környéken volt: BAE 1073MPF, Sound Skulptor MP573, GAP 1073, UA Solo 610, Aurora Audio GTQC, valami Summit, aztán a kéznél lévő Unisonokat: 1073, Vision, Voxbox. A BAE volt az egyetlen ami azonnal hozzáadott valamit, az összes többi az vagy jó irányban változtatott vagy nem, de az Apollo 8 saját előfoka is nagyon tudta a dolgát. Lényeg: ha kell a karakter akkor ott van a cucc, ha nem akkor meg nem. Van két egyforma mikrofonom, akár párhuzamosan fel tudok venni egy nyers apollos sávot és egy 1073-1176 processzáltat.