Jump to content
Ménemszól.hu

rootkiller

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    489
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    21
  • Ennyit fórumozott

    1118d 18h 28m 6s

rootkiller last won the day on August 7

rootkiller had the most liked content!

Megbízhatósága

109 Megbízható

rootkiller tagunkról:

  • Rang
    junior monitor engineer
  • Születésnap 1992-05-09

További Információ

  • Lakhely:
    Sopron

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.849 profil megtekintő
  1. Nekem van egy régi AKG K240 monitor, régi 600 ohmos. Elég jónak gondolom, van persze két másik fejhallgató, egy Shure SRH 750 DJ, az ilyen melóba hordós strapálós illetve egy Roland RH-A30, ez pedig inkább ilyen itthoni zenehallgatós. Amúgy szívesen vennék Audio-Technica-t és Beyerdynamic-ot is.
  2. Wheel-nek igaza van. Minden betüje igaz az elejétől a végéig. Én a hatodik szezonomat húzom a helyi hangosítócégnél ami regionális szinten eléggé meghatározó szerepet tölt be. Mostanra a cég életében én is meghatározó szerepet töltök be. Monitort keverek nagyobb rendezvényen, a fejlesztési és a kábelkészítési dolgokból jócskán kiveszem a részem. Klubozom mellette, jelentős rutinom van az élő keverésben. Mellette stúdiózgatok hobbiból. Komoly pénzeket öltem eszközbe, van egy pár Gefell nagymembránosom, Neumann kismembrános pár, mellette standard dob/gitár mikrofonok, van komoly hangkártyám, jó monitorjaim, van egy 500-asból összerakott channel stripem. Elvagyok belőle, a hangosításban némely időszakban komoly pénzek jönnek be. Az utóbbi időben egy zenekar is megkeresett hogy keverjem őket élőben, szeptemberben kezdjük a turnét. Hogy mi a jövő azt nem tudom, de próbálok rendületlenül fejlődni.
  3. AKG D12

    Hát szerinem ez múzeum, valószínű lepattant a kapszula
  4. sound blaster audigy 2 zs

    Nem lesz üzembiztos, szopni fogsz vele. Vegyél egy Behringer U-Phoria UMC204-et vagy Focusrite Scarlet 2i4-et, mindegyiken van két stereo RCA kimenet pont azért hogy ideális legyen diszkózásra is
  5. Az SM58 jó választás. Megszokott, korrekt hangja van, nem gerjedékeny, strapabíró. Nem kell félni attól, hogy a helyi hangos emberke majd nem tud vele mit kezdeni, nem tudja monitorozni, mert ha nem sikerül az abszolút nem a mikrofon hibája lesz, hanem a monitorláda/környezet/ő alkalmatlanságát fogja jelenteni. Az SM58 mindenhol profi megoldásnak számít a sarki rockkocsmától kezdve Mick Jaggerig. Ha pedig tényleg garázszenélésről van szó, akkor felesleges itt SM7B-be gondolkodni meg hozzá ISA One-ba vagy más egyéb drága, legalább 300 € körüli preampba. Ha szeretnél egy kondit, akkor vegyél egy t.bone SC400-at, ezt a haveroknak megmutatjuk meg felrakjuk a youtube szintet bőven tudni fogja. Lényeg, hogy ezekből mindenképp olyat kell venni amibe 1" arany membrán van mert amibe nem az nem nagymembrános hanem csak messziről arra hasonlít. Állítható karakterisztika meg egyéb okosságok teljesen feleslegesek és megnyugtatlak hogy az esetleg jobban csengő márkák is ugyanezt fogják árulni csak legfeljebb picit más a ház meg más a színe meg a logo, persze a neves márkákra nem vonatkozik ez.
  6. Mindenki baromi nagy SM7B fetisiszta itt úgy látom. Én vennék egy tisztességes színpadi mikrofont azt figyelembe véve hogy az adott környezetbe megfeleljen. Ha sokat klubozol, hangos a színpad meg kis pici helyeken kell játszani akkor a kondit élből felejteném, amúgy meg teljesen egyértelműen Neumann KMS 105. Van a Shure-nak új mikrofonja, KSM8, ami ilyen dupla membrános dinamikus, és az a lényege, hogy a kondi és a dinamikus mikrofon előnyeit egyesíti, jobban monitorozható és kevesebb bleed-et szed a színpadról, viszont olyan hangi tulajdonságai vannak amit a kondikban szoktunk szeretni. Gondoljuk végig ezt az SM7B sztorit még egyszer, más szempontból. fogsz tudni egy erős demó színvonalánál jobb felvételeket csinálni? Megvan hozzá a környezet és a tudás? Mi a célközönség? Kik fogják hallgatni a felvételeidet? Azt gondolom, hogy ha komolyabb munkát csinálsz, úgy is rendes stúdióba kell menjél, akkor meg felesleges az SM7B és színpadon meg használsz mindenféle eléd rakott ilyen-olyan teliköpködött göncöt, ha átlagos vagy jobb szolgáltatóba futsz akkor mondjuk akad SM58 vagy esetleg Beta58A. Én azt gondolom, hogy home szinten bármelyik jobbféle színpadi mikrofonnal lehet elég korrekt éneket felvenni. Ha mindenképpen akarsz kondit, akkor ezen a szinten egy t.bone SC400-at vennék 59€-ért, mert ennél nem igazán jobbak az általad felsoroltak se, és ez legalább olcsó, de a te általad felsoroltak közül az NT1-A a legjobb választás szerintem.
  7. Milyen keverőt vegyek?

    Klubba se az X32 se az SI Impact nem az. Mi Impact-al toljuk már két éve, elötte Expression volt, és még nem maradt el buli ebből adódóan.
  8. Milyen keverőt vegyek?

    QSC TM30: nincs fader, nem menthetőek a gainek, gyakorlatilag ha szolgáltatni akarnál vele maximálisan riderképtelen. Ha fixen kell zenekar mellé akkor lehet alternatíva, de inkább nem (megéri azt az árkülönbséget az X32 faderje) X32: Használható, sok futkozik belőle, azon megy klubban a The Biebers, a Kállay Saunders Band, a Brains, az Irie Maffia, nagyobb bulikon meg berakják monitorba. A zengetői hulladékok (ezen a ponton sokkal rosszabb mint az M32), de sokszor sokkal többet tud érni hogy egy kész, beállt pulttal mész valahova oda, mint amennyivel esetleg rosszabbul szól mint a helyi pult. Jó az iPad applikáció is, sok mindenhez hozzáférni, és van Androidra is app. Si Impact: Sokkal jobb előfokokkal rendelkezik, mint a Si Expression, az effektjei kategóriájában talán a legkorrektebbek (Lexicon), klub és zenekari környezetbe jól használható. Gyengéje az iPad applikáció, mivel nem férsz hozzá az effektekhez, nem tudsz tap-olni vagy mute groupokat használni.
  9. Van ez a Precision Reflection Engine nevű plugin, ami ugye alapból jár. Azt tudom, hogy gyakorlatilag ez egy ilyen valami szoba hatást előállító zengető szerű valami, viszont elképzelésem nincsen hogy mire lehetne ezt felhasználni, érdekelne, hogy használjátok-e ti valamire. A másik dolog az a Precision Delay Mod és Precision Delay Mod L, ami valamiért két külön plugin, annyi különbséget találtam, hogy a másodiknak a felületére van írva hogy Long és 3s-ig állítható 1s-el ellentétben. Pontosan ennyi lenne a különbség a kettő között?
  10. FELHÍVÁS! TÁRHELY ISSÚ!

    Nagyjából 16MB-ot töröltem, pár néhány tíz-száz kb-os kép maradt
  11. Nem azt hallod

    A kutyát nem érdekeli itt hogy mit hallottak egyesek. Te magad a digitális hírközlés alapjait kérdőjelezed meg!
  12. Nem azt hallod

    Én informatikus vagyok és ha neked igazad lenne akkor képtelenség lenne az, hogy amit én most itt leírok magyar nyelven karakteres formában a MacBookomon azt te hiba nélkül elolvasd a te eszközödön miután levegőben, különböző rézvezetőkön és optikai kábelezésen egy távoli szerveren jellemzően mágneses formában letárolásra került majd az általad a böngészőben kezdeményezett kérés eredményeképp lekérésre majd letöltésre, aztán pedig megjelenítésre került. Ez, amit most leírok az OSI modell szerint 7 különböző réteget jár meg oda-vissza, és nálad hiba nélkül fog megjelenni az összes többi fórumtárssal együtt véve, és mindegy, hogy a végeszköz virtuálisan kapcsolódik-e a hálózatra vagy pedig 50ft/m csavart érpáros UTP kábelen amire 20 forintos 8P8C/RJ45 dugót krimpeltek, hogy az internethozzáférés optikai, koaxiális, telefonhálózat (szintén csvart érpár) vagy pedig vezeték nélküli vagyis mobilnet, és még sok egyéb dologtól függetlenül hiba nélkül eljut az üzenetem a jelen oldalt lekérő fórumtársakhoz, csakúgy mint az audio információ egy USB, FireWire vagy Thunderbolt kábelen a külső hangkártyába.
  13. Nem azt hallod

    Valahogy így! Annyira hajtotta a saját igazát itt senkit és semmit nem kímélve, hogy az már röhejes!
  14. Szerintem erősen tévedsz. Megmondom miért. Lehet valaminek olyan teteje, ami szép és jó, és lehet belőle bőven kínálni ha igény van rá, meg lehet valaminek olyan teteje, aminél felhúzott szemöldökkel kattintasz a kedvenc de-esser pluginedre és 10 percet elcseszel a beállításával, aminek utána még mindig elégedetlen leszel az eredménnyel, mert olyan a magas karaktere
  15. Nem azt hallod

    Na, valahogy így működik az átvitel: Ha megnézitek a képet a 0 és az 1 nem mint határérték feletti vagy alatti feszültség van definiálva, hanem a változás vagy éppen nem változás kódolja hogy például 0 után 1 vagy ismételten 0 következik a bitfolyamban. Ez a CD lemeznél ez ugyanígy van, a PIT és a LAND közötti váltás definiálja hogy eddig 1-es, aztán itt most 0, aztán ismételten 1-esek következnek a bitfolyamban. Ezek a digitális technológiák ki vannak találva. Egy USB-n nem csak adat futkos mint a bolond, alapvetően ez egy Half-Duplex technológia, ami azt jelenti hogy egyszerre egy irányú, hasonlóan mint a Walkie-Talkie. Vannak itt különböző dolgok, mint Handshake, meg Token, meg persze beszélhetünk ilyen dolgokról hogy Interrupt ami az egész számítógépben masszívan jelen van, egy billentyűleütés és egérmozdítás is Interrupt egy számítógépes rendszerben. Ha ezek az alapvető, "történést definiáló dolgok" nem úgy történnének meg az USB kábelen ahogy az szabvány szerint definiálva van, akkor folyamatosan hülyeség történne, nem lenne adatátvitel, nem tudnál nyomtatni, nem szólalna meg semmi a hangkártyán, meg ilyenek. Az, hogy egy Behringer UMC202 vagy Egy Focusrite 2i2 hangkártyán meg milyen az átvitt feszültség/áram minősége az meg a lőtéri kutyát se érdekli, mivel alapvetően belépő kategóriás hangkártyáról beszélünk, de ahol a Hangkártya kezdődik hogy Apollo Twin meg Duet, ott alap a külső táp.
×