deneverstudio

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.858
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    77

deneverstudio last won the day on December 17 2016

deneverstudio had the most liked content!

Megbízhatósága

445 Megbízható

deneverstudio tagunkról:

  • Rang
    Generális
  • Születésnap 1970-02-09

További Információ

  • Lakhely:
    Szolnok

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.deneverstudio.hu/
  1. Hát igen, én is szeretnék 1073-at is meg 88RLB-t is, hogy lehessen választani. Mindkettő nagyon jó, de hol ez kell, hol az.
  2. Azért én egy Maselec MPL-2-nek például nagyon örülnék UAD verzióban.
  3. És amúgy azt lehet tudni, hogy pontosan melyik mennyi? Csak úgy kíváncsiságból.
  4. Ha ez valóban így van, akkor azt nagyon rosszul teszi.
  5. Ez esetben a MIDI sávodat állítsd idő alapúra, hogy ne kövesse a tempóváltozásokat, ha alatta szerkeszted a rácsot. Nem tudom Logicban ez hogy megy, a Steinbergnél egy gombot kell ide-oda állítani, hogy az adott sáv ütemalapú legyen, vagy időalapú. Alapértelmezetten a MIDI-t nyilván ütemalapon érdemes kezelni, kivéve most, amíg a rácsot nyöszteted alatta. Cubase/Nuendo esetében azt hiszem warpnak hívják azt, amikor kézzel rá lehet igazítani a rácsot a meglévő felvételre. Ha ez meg meg van, akkor utána minden MIDI ezt követi majd. Ez mindenképpen kézimunka lesz, mert egy szabad zongorajátékra aligha fog hibátlan rácsot csinálni egy automata ritmusfelismerő, de persze meg lehet próbálni azt is. A Cubase/Nuendo-ban olyan is van amúgy, amikor kézzel ütögeted neki a tempót, miközben hallgatod a zenét. Nem a legpontosabb dolog, de kiindulásnak gyorsan lehet vele csinálni egy rácsvázlatot és utána kézzel le lehet javítani.
  6. Az audio alapján meg kell csinálni a rácsot, többnyire kézzel és akkor azt már követi a többi MIDI. Szutyok munka. Lényegében minden ütemben tempóváltás lesz. Vannak persze ilyen-olyan tempódetektorok a DAW-okban, de olyat még nem láttam, ami működne is rendesen. Sőt Cubase/Nuendo alatt tudtommal a mai napig még az is megoldhatatlan, hogy egy fix tempójú nótára ráálljon, pedig az nem egy olyan bonyolult dolog. Ha van rá gyors megoldás, akkor az engem is érdekelne.
  7. Hát igen, ez már régóta időszerű volt, ettől függetlenül is. Kíváncsi vagyok, hogy vajon működik-e rendesen. Én még a VCA-kat sem mertem kipróbálni, annyi hibatopikot látok róla. Más sem hiányzik, mint újabb gondokat a nyakunkba venni. Valójában jelenleg egyetlen részegysége sincs, ami hibátlanul működne. A 9-esben talán javítottak párat. Az is nagy gond egyébként, hogy egyszerűen nem hajlandóak tudomásul venni, hogy az UAD ipari sztenderd lett és semmit sem hajlandóak tenni azért, hogy jobban használható legyen. Hogy csak egy-két apróságot említsek, az össze plugin neve így néz ki a mixeren: UAD....er UAD....or UAD....ar Korábban legalább annyi eszük volt, hogy a név elejét írták ki, amiből ki lehetett találni, hogy mi az. De muszáj volt továbbfejleszteni ezt is és elbarmolni. Aztán tök jó ötletként csináltak egy olyan gombot az új keverőre, ami az összes insertet egyszerre muteolja az adott sávon. Ez tényleg tök jó hogy van, csak az UAD-hoz pont nem erre lenne szükség, hanem arra, amelyik teljesen kikacsolja a plugint. Azt sajnos most is egyesével lehet csak megtenni. A sok marhaság helyett ezer dolgot lehetne csinálni, amivel egyszerűbbé válna a munka, de ilyen csak nagyon ritkán történik sajnos. Valamelyik lángész fejlesztés címén pl. mute gombot rakott az intonáló részben a szótagok közepére. Oda, ahol egyébként megfogjuk a hangot és arrébb rakjuk. Sokáig nem értettük, hogy miért hallgatnak el egyes szótagok, vagy betűk az énekből. Hát mert a tudtunk nélkül kimuteoltuk őket. Fel nem foghatom, hogy ilyen embertelen marhaságot hogyan találhat ki valaki. Amúgy elég rossz minőségű a beépített "Melodyne", ezért ritkán használjuk, de pár egyszerű javításra elmenne, ha lehetne használni rendesen. A lényeg, hogy a mute gomb gyakorlati haszna itt nulla, ellenben marha sok bajt csinált. Na, ebben nagy mester ez a mostani fejlesztői gárda. Bámulatos ötleteik vannak ezen a téren. A fekete hullámformára írt fekete fájlnevek az egyik díjnyertes. Ez főleg a Nuendot érinti, de régen ennek sem volt semmi baja, ezen is dolgozni kellett, hogy elromoljon. És ilyen apróságokból van egy szekrényre való.
  8. Ezek szerint Pro Tools alatt sem egyszerű az élet. Szerintem az addig ért valamit, amíg az 56 bites DSP-s mixerrel működött és jobban szólt minden másnál. Amióta natív 32 bit float lett az is, és vélhetően pont úgy szól, mint a többi, azóta nincs miért elnézni a fenti problémákat.
  9. Szerintem az egész animált keverő egy agyrém, amit az utóbbi években erőltetnek.
  10. Ja, csak itt nem szórakozunk vele, hanem dolgoznánk. Napi 10-15 órán át 2-3 gépen. És marhára nem mindegy, amikor egy idióta miatt felére lassul a munka, mert azt senki nem fogja kifizetni.
  11. Azt nem állítom, hogy visszasírom azt az időt, de akkor legalább nem ilyen hülyeségeken bosszankodott az ember, hogy állandóan átvernek minket ezek a mocsok szoftvergyártók. Nagyon érdekelne amúgy, hogy a többinél hogy megy ez 10-15 éves viszonylatban. Tudom, hogy mindegyiknek megvannak a maga hibái és hülyeségei, de számomra ez egyszerűen felfoghatatlan, hogy módszeresen tesztnek tönkre tök jól működő dolgokat.
  12. Hát ja, de sajnos elég ritka. Meg nagy ritkán van némi hasznos fejlesztés is, amire szükségünk van és akkor meg kell venni. Ilyen volt pl., hogy sokat javult pár éve a tranziens detector, így már legalább dobra használható, ha másra nem is. Meg amikor 10 év könyörgés után végre megoldották a batch exportot.
  13. Sajnos rá vagyunk kényszerítve. Hogy csak egy példát mondjak, a Nuendo 4-nek nem csinálták meg a 64 bites verzióját, csak félig-meddig és használhattatlan. 64 bitre pedig muszáj volt átállni, azt most hadd ne részletezzem, hogy miért. Így aztán kénytelen volt az ember megvenni az N5-öt, ami egy borzalom. A N6 nagyjából elment, de sok baja volt, megint csak megveszi az ember az újat, hátha kijavítják a hibákat. Ha nagy ritkán kijavítják, akkor jön helyette húsz másik. Most épp ott tartunk, hogy az N7 használhatatlan 600eFt-ért. Kénytelen leszek megvenni majd a 7.5-öt, mert a C8,5 alapján kijavítanak majd benne pár szemét hibát. És közben persze rettegünk, hogy mit basznak el már megint.
  14. Hogy mondjak még rosszabbat, a mostani verziókban, ha valamit elmozdítasz a helyéről, akkor látszik alatta az eredeti helyén is a hullámforma és így csak egy szellemképes maszatot látsz amíg le nem rakod a darabot valahol. Így persze nem lehet látni, hogy hová kell letenni, tehát képtelenség bármit is szerkeszteni. A C8.5-ben már ki lehet kapcsolni ezt az elmebetegséget. Régen amúgy ezzel sem volt baj soha, valamelyik ökör csinálta ilyenre a C8/N7-ben.
  15. Némelyik verzióban sajnos elbaszták. Azt hiszem pont a 6-os az. A 7-esben már megint be lehet állítani rendesen. Ezekkel idegelnek ki minket is állandóan, hogy kifogástalanul működő dolgokat elrontanak. Ezekből van egy zsákkal mindig. És persze rákényszerítenek, hogy vegyük meg a frissítést, sokszor kipróbálási lehetőség nélkül. Fejlesztés címén meg többnyire kapunk egy működésképtelen rakás szart. Soha nem volt amúgy még ennyire rossz, mint amilyen állapotban most van a C8/N7. Számomra, aki főleg élő zenével foglalkozik, lényegében használhatatlan lett mára az egész. A legújabb, hogy a track vastagságok véletlenszerűen összeugranak vékonyra és napjában többszáz alkalommal kell kézzel visszaigazítani őket. Ez a kis meglepetés az egyik kis hibajavító csomagjukkal együtt érkezett idén.