deneverstudio

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.886
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    77
  • Ennyit fórumozott

    151d 5h 45m 19s

deneverstudio last won the day on December 17 2016

deneverstudio had the most liked content!

Megbízhatósága

454 Megbízható

deneverstudio tagunkról:

  • Rang
    Generális
  • Születésnap 1970-02-09

További Információ

  • Lakhely:
    Szolnok

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.deneverstudio.hu/
  1. És milyet ajánlsz? Mi egyszer vettünk, de soha többé nem akarok patchbayt látni, annyira rossz volt. Állandó kontakt hibák voltak.
  2. Mikorra tervezitek? Nekem a péntek nem igazán jó, de a többi nap igen. Jövő hét meg akármikor.
  3. Ez is csöves. Az eredetivel fasza lenne összenézni, meg esetleg a Wunderrel is. Engem amúgy főleg a WA2A érdekel nagyon, hogy mennyire áll meg a lábán az eredeti mellett.
  4. Én akkor mennék, akármelyik helyszín lesz végül, meg lehet, hogy a kollégám is. Más téma ugyan, de ha van kedvetek nézni NLS U47 és U67 klónt, akkor tudok vinni.
  5. Én is felmennék szívesen erre a tesztre.
  6. Igen, ha érdekel valakit, akkor akár regényt is tudok írni róla, annyira gáz jelenleg a helyzet. Ennyire szar még sohasem volt a 16-17 év alatt, amióta Cubase/Nuendo-val dolgozunk, pedig mindig is volt gond éppen elég. Mára viszont nem marad egyetlen hibátlanul működő része sem, annyira szétbarmolta a sok nagyokos. Otthoni szórakozásra még elmegy, de dolgozni már csak kínlódva lehet vele. És hát egy Nuendo 600eFt, szóval felháborító ez az egész. Amúgy már régóta készülünk írni egy elég terjedelmes levelet erről a Steinbergnek, mert már nagyon betelt a pohár. Mindemellett viszont sajnos az van, hogy nem nagyon tudunk jobb alternatívát találni egyelőre. Van pár ígéretes szoftver, mint a Reaper, vagy a Studio One, de ahogy hallom, ezek meg elképesztően buták még ezekhez képest. Mondjuk azok legalább működnek, ezek meg nem nagyon, szóval nehéz ügy ez. Tudom, hogy MIDI-zni viszont sokan dicsérik, de az engem csak alapszinten érint.
  7. DA16X Tavaly már egyszer javították egy vagyonért, most meg nem akar életre kelni, de elvileg futnak még vele egy utolsó kört, hátha tudnak vele kezdeni valamit.
  8. Persze kicsit túloztam, mert általában nem kell kukába dobni az SMD-s cuccokat sem, de nyilván nem mindegy, hogy teljes panel csere van egy vagyonért, vagy pedig csak egy filléres kis vackot kell csak kicserélni.
  9. Silk ismét jól összefoglalt egy fontos dolgot. J „Amúgy én szeretem a 1176-ot...de persze kell bátorság azzal felvenni...meg koncepció is kell. De amúgy 1176 nélkül lehet jó felvételt csinálni, koncepció nélkül meg nem.” Nekem pl. eszembe nem jutna 1176-tal felvenni, max nagyon ritkán, amikor nagyon ki van előre találva a koncepció, de ez ritka. Az SMD technológiával meg az a baj, hogy gyakran javíthatatlan. Ha pedig megy a kukába a cucc, akkor mégsem volt olyan olcsó. Úgy fest, hogy éppen most lesz kuka az egyik Apogee konverterünk. Hosszas kínlódás után a németek is földbe álltak vele a jelen állás szerint. Úgyhogy aki nem rajong érte, az szerintem joggal teszi, de persze tudom, hogy bizonyos helyeken muszáj használni. A fájlokat majd én is megnézem valamikor.
  10. Köszi. Majd kipróbálok mást is, mert a Sonoris, amit én ismerek, az gáz.
  11. Szerintem meg csak annyi lenne a lényege, hogy ne kelljen fizikai master CD-t írni. Az összes többi teljesen felesleges. Számomra teljesen abszurd ötlet, hogy master CD íráskor kezdünk el hangerőket állítani, összelógásokat csinálni, arra limitert pakolni, fade outokat megoldani, stb. Ezt mind masteringnél szokás. Itt max trackelés van az összelógatott daloknál, meg a szünetek beállítása, ha nem felel meg valakinek a sztenderd 2mp. Meg persze ISRC kód, egyéb CD text, stb. Amúgy még trackelni sem lehet ezzel a vacakkal rendesen, mert nem hajlandó oda rakni a trackpontot, ahová mutatom, mindig csak kicsit arrébb, így aztán marha nehéz eltalálni. A CD Architect ezerszer jobb ennél, de még a Wavelab is. Ezért nem értem, hogy miért nem az ő formátumuk terjedt el. Egyáltalán honnan került elő ez az egész DDP dolog, tudja valaki?
  12. Akinek egy csepp esze van, az megcsinálja ezeket a fájlban. Már amit lehet persze, mert a trackelést nyilván a szoftverben kell megcsinálni, ha összelógnak a dalok. Az összelógást viszont előre meg kell csinálni a mastering közben, különben csak a jó ég tuja, hogy mi történik. Ha a CD íróban van összelóghatva, akkor pillanatok alatt bereccsenhet. Ezt simán elbaltázhatta az ember is, de ez csak egy ötlet volt a részemről. Ha ilyenek nincsenek benne, akkor nem szabad hogy hozzányúljon a fájlokhoz. Tehát ha csak belerakott pl. 10 fájlt és nem csinált vele semmit és úgy lett rossz a gyártás, akkor az nagyon gáz. Bár én akkor is inkább arra tippelek, hogy az olvasási oldalon lehetett valami gond, de persze nem tudjuk, hogy mi történt pontosan. Tipikusan az az eset, amikor én láttam azt, aki hallotta, hogy mondták valakinek. Mondjuk azt sem tudom pontosan, hogy a DDP-ből hogyan lesz préselt CD, de elvileg meg kell írják a glassmaster készítéséhez, tehát ott simán el lehet rontani.
  13. Egy sima mezei CD esetében valóban ez lenne a legegyszerűbb, bár az ilyen viszonylag ritka. Intro, vagy egyéb összelógások elég gyakoriak, ezeket pedig nekünk kell betrackelni, amikor a master CD készül. Nekem az a megdöbbentő amúgy, hogy lassan 40 éves lesz a CD és még most is ilyen dolgokkal kell kínlódni. A mai napig nincs egy image formátum, ami mindent tudna. A DDP is csak nagyon korlátozottan használható, meg maga a szoftver is egy katasztrófa hozzá. Legalábbis a Sonoris az döbbenetesen gáz.
  14. Melyik verziótól tudja?