Jump to content
Ménemszól.hu

silk

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    391
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    51
  • Ennyit fórumozott

    7d 12h 2m 13s

silk last won the day on September 25 2015

silk had the most liked content!

Megbízhatósága

306 Megbízható

4 követő

silk tagunkról:

  • Rang
    Pontifex Maximus
  1. Még 1 hely szombati turnus, illetve 4 vasárnapi turnus
  2. Mastering tanfolyam (2017.okt)

    Közösségi akarat elött meghajolva...újra indul a mastering kurzus. Paraméterek: - minimum 20 órás (általában 25-30 mert sokat kérdeztek és én sokat beszélek) - kis csoportok, (5-6 fö) hogy mindenki lehetöséget kapjon - akár teljesen kezdöknek is hasznos (nincs über-sznob szakmai nyelvezet, homályos fogalmazás) - szombati tanfolyam: okt 7, 14, 21 (naponta 10-18 óráig) - vasárnapi tanfolyam: okt 8, 15, 22 (naponta 10-18 óráig) Jelentkezni privátban rám írva. Ja...és kihagytam a speciális Silk-féle sztendap komedit.
  3. Ezek az idöpontok már fixek, a többiek miatt nem tudunk variálni.
  4. UAD-plugin tanfolyam 2017 szeptember

    Sziasztok! UAD-plugin tanfolyam indul, kezdöknek-haladóknak (és érdeklödöknek). Elsösorban szerintem azokat fogja érdekelni akiknek van ilyen rendszerük. (UAD, Apollo stb) Persze aki esetleg csak tervezi a beszerzését annak is hasznos lehet. szept 9, 16, 23 szombati turnus szept 10, 17, 24 vasárnapi turnus cirka 20 órás, (naponta 10-16 óráig, ebédszünettel) 5 fös kis-csoportok (a szégyenlösöknek is lesz idö kérdezni ) UAD-pluginek lesznek elmondva...szinte mind...de nagyon (kivéve a sok hülye gitár-torzitó plugint, azokat kihagyom) -kezelési okosságok -felhasználhatóság -hangzás bemutatása -és mit-mire, tippek Jelentkezni nálam lehet priviben, amíg van hely...
  5. Ének-felvétel tanfolyam 2017 junius

    Ének-Felvétel tanfolyamomra maradt még pár betöltetlen hely, akit érdekel. A paraméterek: 3 napos tanfolyam, ebböl 1 nap konkrét felvétel készítés, a másik 2 napban pedig "feldolgozzuk" a felvett anyagot. Azaz foglalkozunk nemcsak magával a felvétel készítésével, hanem az ének komplett utómunkájával is. (EQ, kompizás, effektek stb...) A felvétel nap az jun 17 szombat (ez közös a két csoportnak). A két utómunka nap pedig az egyik csoportnak jun 24 és jul 1 (szombatok), a másik csoportnak jun 25 és jul 2 (vasárnapok). Akit érdekel és tud jönni, az gyorsan privizzen rám.
  6. Nos...anno valamikor volt egy valamilyen TC outboardom...amiben sztem tök ugyanez az eq+dinamika kombó volt. Én azt nagyon nem találtam hasznosnak, nem igazán tetszett. Szóval rossztól kérdeztél. :))))
  7. Nem azt hallod

    Én arra lennék nagyon kiváncsi, hogy mégis HOGYAN müködik ez a szuper-kábel? Azaz MI az az elvi/elméleti ok, ami miatt "jobban szól", mint az általános gyári kábelek? Gondolom ezzel a gyártónak illik tisztában lenni, tehát szeretném, ha részletesen kifejtené!
  8. Attól függ, hogy az micsoda. Pédául jó lehet, ha rá akarsz szúrni egy vas kompit a sávra, s amíg fel nem veszed , szinkronban tudod hallgatni. Viszont nem megoldás mondjuk egy reverbnél, ami ugye sok sávra menne egyidöben. Viszont mindkét esetben megoldás a direkt monitoring a hangkarin.
  9. Nos...azoknak akik nem olvasták el a gépkönyvet... A PT maximum 16384 mintáig kompenzál (ez ott van a könyvben)...ha ezt túlléped, akkor kézzel kell ügyeskedni. Tapasztalatom szerint UAD-on például a multiband kompi majdnem kapásból ennyi, szóval az után nem sok mindent tudsz felrakni sorosan. MIDI-t nagyon hülyén kompenzálja. Nincs gond, amig virtual instrumentek vannak bent, de külsö midi-s hangszereket csak trükkösen lehet felvenni "pontosan". Ime a trükk: Mikor felvételre kerül a sor, egyszerüen kapcsold ki az egész kompenzációs engine-t (ez menüböl egyetlen gombnyomás), ilyenkor ugyan szetesik az egesz nota, de az mindegy is, amit felveszel a helyen lesz. Ha kesz a record kapcsold vissza. Néha kell, hogy realtime menjen mondjuk egy basszus szinti a sessionnel, hogy be tudd állítani a hangszint. Ilyenkor azt csináld, hogy nézd meg a teljes session delayt (megtalalod a session setupban, MAC-en command+2 a numerikus padon). Ezt atszamolod msec-be, s ezt az értéket megadod negatív delaynek a midi savon. (Persze mikor fel akkarod venni, akkor ezt allitsd vissza, s csinalj mindent az elsö pont szerint) Azt, hogy ez miert van igy arra csak tippjeim vannak. Az tuti, hogy a sajat DSP-s rendszerükön 4-5 mintat kesik egy plugin, ergo a 16384-es határ szinte átléphetetlen. Az UAD a nagy DSP bufferek és a driver interface miatt sajnos nagy delayekkel dolgozik, ott át lehet lépni ezt könnyedén. Nagy latency-t gyártó pluginek pölö az összes "phase linear" cuccos, a különbözö zajfelismerö és zajtalanitó szoftverek, némelyik IR-es plugin és brickwall limiter. Ezeket csak ovatosan... Masik jotanacs...ha mixelsz, tedd a PT bufferét 1024 vagy 2048 mintára, különben "pattog". Elvileg a ugye van low-latency monitoring szoftveresen is, de ez nem igazan "realtime", szoval enekelni nem tul jo pölö. Ezert inkabb hasznalj hardver monitoringot a hangkartyan ilyen esetben. Remelem ez nemileg segitett...
  10. Klark-Teknik 1176-KT

    De most látom, hogy van egy "hülyének néznek bennünket" topic...na..ez a téma kábé innentöl ott folytatható érdemben.
  11. Klark-Teknik 1176-KT

    Elöttem szólók kábé kimerítették a 1176 kérdéskört, de lenne egy kis "adalékom" még hozzá, csakhogy rávilágítsak egy igen fontos dologra. Töfi "jómagyar földönjáró" stílusával sokat segített a tesztnél, mivel öreg rutinisként ugye föleg úgy kezelte a dolgot, hogy mennyiért mi jár...azaz ár/érték szempont...ha lehet ilyet mondani. (Majd olts le, ha rosszol mondom Töfi.) Azt is tudni kell, hogy amikor én meg A/D odamentünk, nem terveztünk "meglepödni". Minden kábé úgy is volt, ahogy vártuk. Igazából csak egy dolgon lepödtünk meg, de nagyon. Hogy a Klak1176 mekkora gagyi...és ehhez képest bakker 600 dolcsi!!! Na ezt nevezem én a "nyomorult csórók" lehúzásának. Mi ugyanis azt hittük, hogy ez kábé max 300... Na ennyi...
  12. Klark-Teknik 1176-KT

    A párhuzamosítás mindig "rossz", mert az impedancia változik. Így nem megfelelö kimenö teljesítmény esik a bemenetekre, azaz a kimenet "nem hajtja meg" a bemeneteket rendesen. Ez általában hallhatóan is okoz frekvencia veszteséget/torzitást. Az ilyen párhuzamosítást csak aktív erösitö fokozatokkal lehet megoldani "rendesen".
  13. Klark-Teknik 1176-KT

    Ahogy A/D is írta, én is benne vagyok. Nekem indiferens a helyszín (ha Budapest) közlekedésileg. Viszont én is azért javasolnám a HS-et, mert ott rendelkezésre áll egy csomó más cucc, amit használhatunk etalonnak. Szuper konverterek, mikrofonok, szintik, amiken lehet próbálkozni. Nem beszélve a monitorokról, amikböl szintén van dögivel. Persze többség dönt...
  14. Értesitek mindenkit, a tanfolyamokra a keret megtelt. Köszönöm az érdeklödést!
  15. Klark-Teknik 1176-KT

    Amúgy én szeretem a 1176-ot...de persze kell bátorság azzal felvenni...meg koncepció is kell. De amúgy 1176 nélkül lehet jó felvételt csinálni, koncepció nélkül meg nem. Abban egyetértek, hogy a klón általában nem az "igazi". Mivel az ilyen legendás vasak jelenléte föleg akkor elkerülhetetlen, ha szélsöséges zenei beállításokból csinálnak "elönyt". Persza az is igaz, hogy a legtöbb embernek is csak ilyen szitukban "szúr fület", azaz ismeri fel egyátalán a vasat. Ergo, mivel a klónok általában pont az ilyen szitukban csinálnak valami "nagyon mást", ez a produkció szempontjából nem szokott jó lenni. Viszont az is igaz, hogy ott van a rengeteg sáv, amin simán dolgozhatnak úgy, hogy a kutya se figyel rájuk, s akár 1000 más dologgal is megoldható ugyanaz. Ugyanakkor, abszolút elfogadom, hogyha valakinek pont egy ilyen "vacak klón" mozgatja meg a zenei fantáziáját, akkor meg miért ne? Egymillió esetben láttuk már, hogyan lehet akár valami amúgy elképzelhetetlenül ergya dologból is elönyt kovácsolni, slágert faragni. Tény viszont, hogy nem ecccccerü. Amúgy szerintem meg a a tepsikóla szar..csak a koca a jó
×