djuice

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    159
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    11
  • Ennyit fórumozott

    116d 13h 34m 24s

djuice last won the day on March 19

djuice had the most liked content!

Megbízhatósága

53 Megbízható

djuice tagunkról:

  • Rang
    Strázsamester

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.027 profil megtekintő
  1. http://www.synthtopia.com/content/2017/03/24/korg-gadget-3-0-now-available-for-ios-mac-os-x/
  2. Használtan vetted? Hangszínekben mik jönnek be?
  3. Ja, akkor már MOXF-ed van? Én meg tegnap töltöttem fel az MO topikba amit még februárban kértél a 6-osra, akkor vettem észre... És miket gyártasz a MOXF-el hallhatóan?
  4. Ezek után ne is csodálkozzunk hogy "a warez élt, a warez él, a warez élni fog"!
  5. Csabi! Editálás? Mi az hogy, mi az hogy! Az Optimizer 8 progival dolgozik pc-ről a fél világ az ilyen hangszerekre, a kiskutya fülétől a macska farkáig mindent vezérelhetően!
  6. All right! Nincs semmi gond! Elmondtam amit tudtam... Ui.: felesleges teljes kommenteket idézni, pláne ha közvetlen utána reagálunk, ráadásul ha kijelöljük a kívánt mondatrészt, akkor felugrik egy "a kijelölt rész idézése" lehetőség is!
  7. Nem tudom nem-e késő már, de tessék! (Amúgy már nincs meg a hngszer csak a mentése) YMO_ALLINONE.zip (Ajánlom a Motifator.com-ot. Onnan én ES demókat is megszereztem kérésre, de magamnak is mindent lementettem külön midiként és saját formátumban is a Yamiról, a patterneket pl egyenként is!) Amúgy érdekes a sztori, mert én is gyalultam 1x-2x dolgokat és a factory reset mindent vissza kell állítson! Updatelted az OS-t??? Az tuti mindent visszahoz! http://download.yamaha.com/search/product/?site=hu.yamaha.com&language=hu&category_id1=16244&category_id2=16381&category_id3=&product_id=106369 Igazából az külön választható hogy bebootolásnál betöltse-e a sequencer és pattern adatokat a szekibe vagy se. Szerintem a legzseniálisabb workstation a Yamaha e szempontból a Pattern szekijével! Igazán áldásos zenei ötletelésre vagy performanszra és megakirály ergonómikus ahogy használni lehet. Már már majdnem egy arranger így az arpeggiokkal főleg... Én csak ilyen kezelhetőségű hangszert szeretnék már, mert egy álom!
  8. Ha tudod az induló dátumot, akkor az egy bekezdéssel lejjebbi dolgokat is értelmezni tudod: 3-5 év egy típus forgalmazási ciklusa! És akkor mi van különben, ha egy 10 éves beragadt cuccot vadi újonnan veszel meg leértékelten, 10-ed áron egy boltból? Én már láttam ilyet, mikor felszámolták és kiárulták a készletet. Egyáltalán a kérdést nem értem, miben nagy jelentőségű az, hogy mit meddig gyártottak, mikor te magad felsorolod a 710-től a 770-ig az utódokat? Nyilván egy S770 ma 10x többet tud és jobban mint az S700. Ha ez érdekel csak, a neten szintén minden fenn van. Olvasgasd a specifikációs listájukat. Az meg hogy drága hengszerek, hááát... az S770 pl. 300 akármennyi jelenleg, a Tyros 5 meg 1,3 millió és nem tud 20x annyit érte, sőt még 2x jobban sem szól! A PSR-ekben a leggázabb egyedül a billentyűzet, azt mindegyikről le kéne csak gyalulni, mert szégyen az ilyen nevű és múltú gyártótól, hogy ilyen klaviatúra minőséggel mer hangszernek nevezni valamit. Mellesleg az 50 ezer Ft-os belépő PSR-E kategóriától nem is különbözik ebben! Műanyag nyelven rúgózó, alatta szilikongumis kontakttal "ellensúlyozott" konstrukció. Pont mint 91-ben a PSR48-amnál. Semmi fejlődés e téren! Még csak annyi, hogy ha nagyon az idő vonalon akarsz rágódni, van olyan hogy bejelentési dátum, aztán várható forgalmazási dátum, aztán késés (néha nem is kevés, mondjuk fél év) és a tényleges forgalmazási dátum, de lehet hogy te már eleve pl. 4 évesen jutsz egy hangszerhez újonnan is a boltból, ahhoz képest mikor ténylegesen legyártották és ideszállították, majd 2-3 évet állt a bolt polcán... Ezért is értelmetlen hogy mit akartál kérdezni, mert ha a támogatási oldalát nézed, ott még hosszú évekig kapsz supportot Yamahára (is). Aztán még ott a használt piac... Tehát ezért sem világos mit is akartál igazán ezzel a "meddig gyártották dilemmával" hacsak nem a tervezett elavulástól félsz. (Mellesleg az S700 teljesen offtopic ide, mert semmi köze az FM szintikhez!)
  9. Furcsa, de 1991-ben egy akkor 40 ezer Ft-os PSR48 már tudta a 16 part multit!!! És csak 16 hang polifón volt. Ráadásul az Ensemble gombbal rögtön felezte a polit, és ha az arranger is kalapált alatta, már csak monofónikusan lehetett brillírozni rajta. Mellesleg a kérdéses S700 "csak" 10-12 éves cucc és egyáltalán nem mondható gyengének, mert a Tyros génjein alapul! Szerintem te a polifóniára gondolsz, ami a készülékek belsőleg triggerelt hanggenerátor kapacitására vonatkozik, hogy úgy mennyi hangot tud kinyögni magából egyszerre, ha pl. megy az összes arranger sáv több szólamban, a multi padok (ezek amúgy inkább mini midi frázis-loop lejátszók) és még a billentyűket is nyomkodod. A multitimbralitás valóban a külső eszközről való vezérlést takarja, pontosabban azt, hogy hány midi csatornán tud egyszerre fogadni jelet a hangszer. Ajánlom ezt tanulmányozd ha a midivel gyorsan tisztába akarsz jönni: http://midi.blog.hu/2006/06/29/sik_gerenyi_midi Az S700-ra vonatkozóan, a honlapjukon pontos információt találsz mikor indult a forgalmazás (de arra ne vágyj azért hogy felsorolják azt is hogy kik vettek részt név szerint a cucc tervezésében és gyártásában!) http://hu.yamaha.com/hu/products/musical-instruments/keyboards/digitalkeyboards/arranger_workstations/psr-s700/?mode=model (Itt a jellemzők fül alatt azt is megtalálod hogy az S700 már 128 hang polifón!) Többnyire 3-5 év egy termék életciklusa gyártásilag, utána már csak raktáron maradtakat árulnak ki a boltok és jönnek az új kiadások. Más termékekre is vonatkozóan, a Yaminak is van wiki product history oldala... https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Yamaha_products#PortaTone_PSR_series Ugyan miért??? Teljesen kielégíti a hangmodul szerepét is az S700. GM, GS és XG szabvány kompatibilis is! Anno több kiadó is írt ettől butább cuccokra zenéket, midi songokat, mint multitimbrális hangszer! Mondom, a Yamaha már 1991-ben csinált 16-os multival belépő hangszert!
  10. Szerintem azért annyira nem balfasz a Roland e-drumban (mondjuk amit a Nord csinál ilyen címszó alatt, az extra gáz ehhez).
  11. Ez furcsa! A MidiQuesttel még sosem volt bajom. Látnia kéne midin a hangszert! A másikban talán a trial verzió miatt nem kommunikál a hangszerekkel.
  12. Én annyit mindenképp hozzátennék még az expr. pedálhoz, hogy az is szabályozhat full tartományon, csak kicsit másról is szól a dolog ott, mint sokan hiszik. Mert ugye a szintik belső paramétereitől is függ a dolog. Pl. ha egy Korgban ahol 0-99-ig vehet fel értéket egy filter vágó frekvenciája, a filter burkológörbéje meg úgy van leprogramozva, hogy csak 60-80-ig nyisson, akkor oda illik is a szűkebb tartományon való szabályzás. De azon felül a pedálba épített poti is ahogy tudom logaritmikusan szabályoz, plusz némelyiken az alsó határérték is állítható külön potival, plusz némely hangszerben már kalibrálható is a pedál hogy hol szabályozzon. Ezeken túlmenően pedig az expression pedál millió egy paramétert, ami expr. alá címezhető, azt egy időben egyszerre is szabályoz ha épp úgy akarjuk (effekt jelszínt, szűrő, hangerő stb.), a volume pedál meg csak hangerőt egyedül kizárólag! Sőt a volume pedál is lehet midi alapú is, ami akár midi sávonként is megmondható adott hangszerben hogy mire hasson, meg lehet analóg volume is, amikor a hangszer line out-járól kell tovább fűzni a keverőbe a pedálon át a hangot. Ez tud recsegni is kontaktnál (nagyon ász egy koncerten), még a midi volume/expr. pedál ezt negligálja. Röviden ennyi!
  13. 1. http://www.soundtower.com/triton/ 2. https://www.squest.com Ő sysexben mindent beolvas és kiküld a hangszerről/nek s így nem köt röghöz a PCG formátummal + sorrendezni, átrendezni is tud! Amúgy meg https://www.google.hu/search?q=triton+editor
  14. Olvasnivaló: http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-audio-interface/
  15. Én valszeg majd erre fogok berucizni... https://hu.rolandeasteurope.com/products/gomixer/