Jump to content
Ménemszól.hu

NanoScore

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    31
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    1
  • Ennyit fórumozott

    39d 23h 53m 21s

NanoScore last won the day on September 25

NanoScore had the most liked content!

Megbízhatósága

8 Semleges

NanoScore tagunkról:

  • Rang
    Talpas

Legutóbb az adatlapod nézték:

160 profil megtekintő
  1. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Nem szerencse ez, hanem jol csinalod, amit csinalsz, jo hangkartyad es DAW-od van egy jo kis i7-tel. RMEvel es Reaperrel megbizhatobb es konnyebb alapjaraton az elet, meg akkor is, ha CPU/RAM/disc ehes VSTk, VSTik vannak bent, artikulaciok sokszoros unisonnal(3-4)/ az nki scriptek sok Round Robinnal (4-8), birni fogja. Igazan eros gep (vagy gepek) csak az orias templatekhez kell/ kellenek - a gyorsabb keresgeleshez.
  2. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    nem vagom en, vagnad te is: eleg ket napra belepned a RedShift render community csoportba, naponta 20 ilyet latsz ? ez az NVidia SLI technologia, a Redshift kihasznalja mind a 7GPUt. egy darab RTX 2080 TI pl 10+szer/[vagy akar 100szor] gyorsabban vegez,mint egy xeon.. ugyan azzal a projekttel. remelem jonnek majd mèg pluginek CUDAra a kovetkezo 10evben, en birnam
  3. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    itt egy random RS GPU-render build, ebbe EKWB van, az egy eleg megbizhato marka (dual xeon, 7x1080TI, 128GB RAM). nem eletbevago,de azert hiba: megpedig az, hogy a haz tetejen 8 db kicsi fan van, ahelyett,hogy berakott volna 2 nagyot. egyreszt halkabb az alacsonyabb fordulatszam/frekiintervallum miatt, masreszt hatekonyabb is hiszen nagyobb erovel, es tobb levegot mozgat meg.
  4. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    a komplett liquid cooling setek kb 60-350ig vannak. ki mennyi hot/penzt termel... nyilvan,az a profi megoldas, ha mashol van a gep, es akkor nem kell szigetelt (vagy legalabb csillapitott) hiperszuper haz,meg vizhutes. a pofon akkor jon,ha az ember megnezi a thunderbolt kabel arakat, es lemeri hany meteres kell...........
  5. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    az oszt igen! szoval ez lesz a modular mac pros proci. ehhez mar olyan draga egy normalis vizhutes, hogy olcsobb kulon tenni egy kis lyukba egy klimaval...;D
  6. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Nekem a XEON lenyege az ECC(=megbizhatosag), illetve az, hogy eleve ugy rakjak ossze a processzort, alaplapot, hogy sokaig birja stabilan, extrem korulmenyek kozott. Regen egyetertettem volna, audio eseten, meg kellett ket CPU, regen a dual mac pro volt a nyero.De,ma, 2018ban mire nem eleg 18 XEON W mag, 24.75MB cache, es 48 PCIe 3.0 lane? 18*4,3= 77,4 GHz. https://ark.intel.com/products/126793/Intel-Xeon-W-2195-Processor-24-75M-Cache-2-30-GHz- Az alacsony latency nekem sokkal fontosabb, semmire sem cserelnem az RME T2 csatlakozasu hangkartyamat.
  7. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    egy ismerosnek allitottam ossze gepet, neki XEONos kellett, Thunderbolt 3 supporttal(AIC), ezt ajanlottam - ha valaki iMac Prot / nem megjelent modularis mac prot akar helyettesiteni: https://www.asus.com/us/Motherboards/WS-C422-PRO-SE/
  8. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Audio: Mert minden letezo kedvenc hangszert betolt a template project, hogy amikor keresem a megfelelo hangzasu, hangulatu hangszint, ne keruljon idobe a valtogatas a hangszerek kozott. Raadasul a PLAY composer cloud samplere elegge memoriaehes, (hisztis) nem olyan okos,mint a Kontakt, inkabb nem irom le hanyszor es hogy szivatott mar meg, de volt olyan is,hogy 28GBot evett meg egy db zongora, es csak akkor renderelt pattogas nelkul. Ez annyira OFF volt,hogy azota csak akkor hasznalom az East West composer cloud hangszereit, ha nagyon muszaj, lefreezelem, es elmenekulok onnan! Szoval mielott elindul a melo, bekapcsolom a gepet, mindent betolt, es minden kedvenc hangszer "online", igy amikor az ember otletel, es elkapja egy inspiracios hullam,hangulat nem eg el az ideje a valtogatasra meg nem zokken ki. Junkie XL, Hans Zimmer, stb is igy csinaljak VEPpel,hogy van egy gigatemplate, es akkor minden azonnal szol, ahogy MIDI jelet kap. cgi: A GPU rendereles (szimulaciok,shaderek)miatt is kell a 128GB, ott elszall egy nagyobb projekt, ha tul keves a RAM, mivel ha elfogyott RAM, a discet kezdi el hasznalni, ami meg PCIe SSD eseten is nagysagrendekkel lassabb, mint a RAM. sw: (Redshift(GPUrender)+SideFX Houdini ).
  9. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    megszokas, mivel en hangszerelni is szoktam orchestral projekteket. ha nem szoktatok ujrahangszerelni dalokat oriasi librarykkel, akkor eleg boven 16 is vagy 32. foleg ha van PCIe SSD, mert akkor a Kontakt DFD preload sizeot is lejjebb lehet venni, mert birja az SSD, ergo kevesebb RAM is eleg.
  10. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    http://ram.userbenchmark.com Trident Z DDR4 3200 C14 4x16GB
  11. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Akkor neked sok lane kell, cache nem fontos. A lane is csak azert kell,hogy a procihoz optimalizaltan jusson el az adat a PCIe SSDrol, vagy RAID 5be vagy0ba kotott SSD tombbol. Szoval neked tokeletes lenne az i9 64 v 128 GB rammal. Viszont erdemes lenne 3200 MHzes RAMot venned, hiszen sok sav / sok adat, nagy latency eseten is. A fent leirt dolgok miatt szokott az lenni amugy,hogy 100% alatt is recseg/vagy elszall a projekt. Akkor is recseg, ha keves a cache/lane/bus sebesseg/mennyiseg hiaba birna a processzor tobbet, nem tud eljutni az adat. Olyan i9et nezz ki, ami tobb lanet tamogat 16nal. Es akkor minden rendben lesz! Meg akkoris ha tobb monitorod van, es a videokartya felzabal 16 lanet. Sokszor szidjak a PCt,hogy ott nem muxik jol a T2,T3, de igazabol csak arrol van szo,hogy az Apple odafigyel a terhelhetosegre. Pl csak kicsivel tobb(kb +20%) Thunderbolt2-3 portot rak ki, mint amit elbir a proci, es ha tobbet akarnanak hasznalni okosan az OS elosztja a savszelessegeket. (pl ahol nincs kihasznalva az osszes Gbit, ott lefelezi a sebesseget T3rol T2re vagy 1re.) De ilyen a windowsban nincs,legalabbis a gyakorlatban nem mukodik ez az optimalizaltsag, igy itt vagy nem szabad tullepni, vagy biztositani kell eleg szalat, es kello bus sebesseget. ( az elerheto maximumot kell alapul venni)
  12. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Ha valaki PCIe SSDket akar, meg SSD RAID, es nagyon kicsi latencyt, sok effekttel, es par %kal kevesebb fagyast/ev, akkor egyertelmu. Szoval papiron, egyszeru benchekkel,nagyjabol ugyan az a teljesitmeny atlagos korulmenyek kozott ket egyforma ereju i9 / XEON CPU eseten. A XEON+ECC elonye a szelsoseges esetekben mutatkozik meg. Pl, ha nagyon alacsonyra vesszuk a latencyt(1-2-3-4ms).es nagyon gyors az SSDnk, es a rendszer sok lanet/cachet hasznalna. De az a zavaro, ami miatt igazabol ertelmetlen racionalisan osszehasonlitani az az, hogyha az ember megveszi a legdragabb i9et abba mar minosegben, sebessegben ugyan az van , mint egy XEONban, szinte, ott mar inkabb csak az ECC a diffi a cache/ es a lanek szama mar nem. Ez olyan kerdes,a XEON+ECC vs Core-X, mint az RTX Quadro 8000 vs RTX 2080 Ti. Csak ott nem realtimeban mutatkozik meg a szelsosegesseg, hanem renderidoben, szoval aki sokaig renderel, annak fontos,hogy ne szalljon el a gep 91%nal 4 napnyi rendereles utan. Amugy folos kiadas a Quadro. De ha sokaig renderel az ember, oriasi projekteket mozgat, akkor pont az RTX Ti a penzkidobas.
  13. NanoScore

    UAD X Coming Soon!

    Nem tudom, kozben reagaltak e erre,mert meg csak eddig olvastam a temat,ha irtatok mar, sorry: de nincs az kilove, nem csak iMac Pro user elvezheti a T3 hangkartyakat...(azt a parat, ami letezik) : "Powered by Intel's own Thunderbolt controller the new Thunderbolt™ 3 protocol, which is available over a USB Type-C™ connector on the back I/O of the GIGABYTE X170-WS ECC, brings an unprecedented single-wire bandwidth of up to 40 Gb/s " https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-X170-EXTREME-ECC-rev-10#ov Akinek pedig ez az eromupotencial is keves, akkor vesz meg egy gepet, es VEP-pel zenel.(vienna ensemble pro)
  14. A sokmagos reszre kiegeszites: audional szerencsesebb keves mag (4-6-8) de magas orajel,es duplazni a CPUt magat. mert okozhat meglepeteseket ez is. ha az ember 0.7-1-2-3-4 ms latencyvel vagy 3-4 RT latencyvel akar dolgozni, csak akkor kell ezekre odafigyelni,10-15msos latencyvel ezek nem annyira eros kriteriumok. (kiveve a lanees szalakat,mert ha kuzdenek a vasak a lane-szalakert, sok esetben nem birja megoldani a CPU, es nem oldja meg eszrevetlenul az adattulcsordulasokat, es nem oltja el eszrevetlenul az adat-tuzeket - glitchben zudul rank, es glitchben eg el az idegrendszerunk d: ). En ennyit tudok! megj.: a UA hangkartyakat gyarilag nem sikerult olyan alacsony latencyre rakni mint az RME-t vagy a ZOOM-ot.. (RME, es a ZOOM is, megy 0.7 ms- latencyvel, rohogve, ami igencsak analog feeling. persze nem 30 savon, hanem mondjuk 4en, de UA-val ez nem sikerult, es az UA support is csak annyit mondott,hogy ez a DSP miatt van. (ergo, a UA DSPket - gyakorlati szempontbol - 'lehagyta' az intel, BUS sebessegben is,nemcsak processzben (talan kevesebb energiat toltak fejlesztesbe, mint amennyi energiat a penz kivetelebe (?) :)))) node, nem gonoszkodom. ---> Az Intel fele CPUk 1.1x-el gyorsulnak/ev, az NVidia GPU pedig 1.5x szorzoval - a GPU alapu audioban van a jovo
×