draco draconis

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    739
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    24
  • Ennyit fórumozott

    333d 12h 18m 38s

draco draconis last won the day on January 6

draco draconis had the most liked content!

Megbízhatósága

94 Megbízható

draco draconis tagunkról:

  • Rang
    Kapitány
  • Születésnap

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://electromusic-test.blogspot.com/
  1. Hát ezzel biztosan beírja magát a szinti történelembe, erős közékategóriás - de 12 polifóniás - analóg hang és nagyon jó minőségű DSP effektek. Mellé tényleg csak egy mono másvalami kell. Nem mintha nem volna analóg poliszinti a piacon: csak nem ennyiért. Ez az Analog Fourral van egy árban. Hangilag meg a kettő kb. együtt van.
  2. Beindult a patch gyártás. Szerintem tök jó a legtöbb.
  3. http://midi.blog.hu/2016/12/29/a_behringer_analog_roland-dobokat_klonoz Hát ennyire gyorsan én se gondoltam hogy ez valóra válik.
  4. Azért hétvégén jöhetne a folytatása is az írásnak. Esetleg hanganyag...
  5. Szerintem is igen jó darab lesz. Mert egészen érdekes módon viselkedik a hangja. Szerintem nagyon sokan megveszik majd, ami nem baj. Már régóta várt a többség egy középkategóriás analóg poliszintit. Aminek az ára alsókategóriás szinte. Szerintem lesz folytatása is: szinte biztos hogy kiadják monoszintiben is. Aztán ha jól megy a bolt, lesz ettől jobb darab is, meg jön majd a Behringer analóg dobszinti is...
  6. Nekem az első videó basszhiányos, ami azért érdekes, mert a Junoval összehasonlításnak meg pont több basszt hallottam benne a legtöbbször, kivéve square/pulse minta. Abban mintha a Juno lett volna jobb.
  7. Evvel maximálisan nem értünk egyet. Ha arra gondolsz hogy ezzel van a legkevesebb gond mixbe helyezésnél, akkor meg de. De a PWM meg pont arról szól amit a fül szeret, azaz hogy nem statikus a hang hanem folyamatosan változó felharmonikusokkal rendelkezik. A fül/agy nem szereti a fix ismétlődő jeleket. Az Occam borotvája elv is csak egy bizonyos mértékig használható, és pláne nem végtelen érvényű - ez az egyik legalapvetőbb tudományos elv (mármint hogy nincs végtelen hatóköre semmilyen elméletnek sem, csak meghatározott érvényességi körű). Jelen esetben a szinusz lenne a "legoccamebb" basszus. Nos, nekem van amikor okay, de az 99%-ban nem igaz. A sok operátoros (oszcillátoros) FM szintézist sem tudom hogyan kellene értékelni, mert azokból is "az igen ütős" basszusok csúcsát lehet megalkotni. De ugyanígy a synced basszus is két oszcillátoros rémség. De az unisonos basszusok is ütősek, mert bár meglehetősen agyrém kezelni őket, gyakorlatilag önmagukban telítik a hangképet. Nem hogy van létjogosultságuk, de adott helyre szinte ennél jobbat ki se lehet találni. Ez az én véleményem. Mondom hogy különbözőek vagyunk
  8. Ne aggódj: az Andromedán meg majdnem minden veszélyes volt. A felhólyagosodó felület, Bass Station II-vel egyező műanyag ház (ami BsII-nél okay, ott már gagyi), minimális használattól felrojtosodó ribbon, a kipurcanó LCD, a lusta válaszidejű potmeterek, amit emiatt izomból tekerget az ember és meg is van az eredménye, no meg az egész ahogy van szuper egyedi hibákat produkált sok embernél. Egyedül a billentyűzet volt DX7 - Korg Triton Classic színvonalú. A többi a lehető legolcsóbb dolgokból volt. Szóval meglátjuk.
  9. Ha ez így volna, akkor nem lett volna olyan sikeres a 1820m és még nem lenne ma is kitartó használója. Nem magamra gondoltam.
  10. Nekem volt egyszerre Focusrite Saffire 56 és Emu 1820m. Az utóbbi maradt. Az analóg Allen&Heath gs3-m előfokjai nem csak imitálják az analóg karaktert, szóval még ezért sem kellett Saffire 56. Egyszerűen nem értem miért nem csinálnak hasonló szolgáltatásokkal és minőségben kártyát mint a 1820m