Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Digitális zongora


Guest loszmenem

Kérdés

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

SP 4-8 és P96-om van. A Kurz-ot jobban szeretem. Életszerűbb a billentése. A hangja is jobban tesztik.

A P96 az a Yamaha P95 csak elírtad, vagy az mi? A P95 billentését ismerem és ugyanaz a mechanika van a P105-ben is. De a Kurcit nem ösmerem. Az überkirály a Roland FP7 volt eddig csak az drága azért a kis billentésért. Tanulni kellene. Kezdő vagyok.

Link to comment
Share on other sites

Lehet, hogy elírtam. Kínában van én pedig nem ott:-). 

A Kurz ránézésre és érzetre is igényesebb. A Yamaha kemény, kopogós műanyag. 

A Hurz hangszínei is jobban szerkeszthetők és variálhatók.

Értem. Kösz.

Link to comment
Share on other sites

Valaki nem tudja, hogy a Yamaha digitális zongorák (ez esetben P-155) beépített PRESET SONG-jait milyen módon lehet MID formátumban kimenteni a hangszerből?

Mert a Yamaha programja (a Musicsoft Downloader) csak a DEMO SONG-okat és a USER SONG-okat látja, ha összekötöm a hangszert a számítógéppel.
Link to comment
Share on other sites

SP4-8 270000Ft (régebbi) Fatar TP100
SP5-8 400000Ft (újabb) LK40GH
Artis 570000Ft (legújabb) Fatar TP100

 

Az miért van, hogy az SP5-8-ban nem a menő mechanika van mint az Artisban, ráadásul a régebbi SP4-8-ban az van a mi a csúcskategóriában is?

Link to comment
Share on other sites

Kawai ES7 és valamelyik SP Kurzweil volt valaki keze alatt?

 

Kawai ES-1 ES-3 és most ES-6 volt/van a birtokomban (utóbbi eladó éppen) , az ES-7 is biztos jó cucc. Hosszú évekig kerestem a nekem leginkább tetsző billentést és én konkrétan a Kawainál találtam meg a megfelelőt, de ez teljesen egyénfüggő, korábban kipróbáltam a piacon létező összes mechanikát és ez feküdt nekem a leginkább. Ami nagy plusz e mellett az ES szériánál, hogy relatíve jó zongorahangja van, lapos (be lehet csúsztatni asztal alá) és könnyen cipelhető.

Link to comment
Share on other sites

Köszi.

 

- Kíváncsi vagyok válaszol e a Hitspace, mert ők a magyarországi hivatalos forgalmazó a Kurzweil szerint. Azért nem direkt e-mail-t írtam nekik, mert a Wunder mikrofonnal kapcsolatban sem kaptam tőlük választ. És ha már a kritikánál tartok felhozok  egy másikat is. Múlt héten voltam Budapesten mikrofont próbálni és a Hitspace-be is el akartam menni. Zongikat is próbáltam volna de, hogy feleslegesen ne menjek oda gondoltam odatelefonálok és megkérdezem, hogy van e ez vagy az raktáron. Nos a telefonközpontot egy energiaszolgáltató vagy mobiltelefon szolgáltató központjához hasonlítanám. Mire végighallgattam a menüpontokat és már azt hittem, hogy kapcsolnak valakit erre megkérdezi egy hang hogy visszahívjon e mert sokáig kell még várni. Na ezen a ponton döntöttem úgy, hogy oda se kell mennem. Gondolom, hogy szerintük ez egy fejlesztés és mindez a kedves ügyfélért van meg talán pozitív visszajelzést is kaptak ezzel kapcsolatban. Ebben az esetben biztos csak én voltam a sietős.

Link to comment
Share on other sites

Köszi.

 

- Kíváncsi vagyok válaszol e a Hitspace, mert ők a magyarországi hivatalos forgalmazó a Kurzweil szerint. Azért nem direkt e-mail-t írtam nekik, mert a Wunder mikrofonnal kapcsolatban sem kaptam tőlük választ. És ha már a kritikánál tartok felhozok  egy másikat is. Múlt héten voltam Budapesten mikrofont próbálni és a Hitspace-be is el akartam menni. Zongikat is próbáltam volna de, hogy feleslegesen ne menjek oda gondoltam odatelefonálok és megkérdezem, hogy van e ez vagy az raktáron. Nos a telefonközpontot egy energiaszolgáltató vagy mobiltelefon szolgáltató központjához hasonlítanám. Mire végighallgattam a menüpontokat és már azt hittem, hogy kapcsolnak valakit erre megkérdezi egy hang hogy visszahívjon e mert sokáig kell még várni. Na ezen a ponton döntöttem úgy, hogy oda se kell mennem. Gondolom, hogy szerintük ez egy fejlesztés és mindez a kedves ügyfélért van meg talán pozitív visszajelzést is kaptak ezzel kapcsolatban. Ebben az esetben biztos csak én voltam a sietős.

 

A Hitspace weboldalán megnézed a terméket, ha "raktáron" vagy "kipróbálható" szerepel mellette, akkor biztosan van ott. És ennyi. Azt meg, hogy nem válaszolnak levélre, azt nehezen tudom elképzelni, elég sok agymenésemre kaptam már kifogástalan választ. 

Link to comment
Share on other sites

A Hitspace weboldalán megnézed a terméket, ha "raktáron" vagy "kipróbálható" szerepel mellette, akkor biztosan van ott. És ennyi. Azt meg, hogy nem válaszolnak levélre, azt nehezen tudom elképzelni, elég sok agymenésemre kaptam már kifogástalan választ. 

 

A "raktáron" is ugyanolyan jó mint a "kipróbálható"? Ha nem hiszed el amit mondok akkor a vitának itt vége. Gunterrel is tudtam beszélni aki a Wagner mikrofonokat készíti meg a Flea-től is készségesen álltak rendelkezésemre. A Wundernél nincs egy központi e-mail cím. Olyan van, hogy "Where to buy" azon belül "Choose a country" és ott erre a címre írtam több hónapja: adamdavidovics@mac.com

 

Egészen pontosan április 4.-én. Mert a válaszok a másik két gyártótól még megvannak.

Link to comment
Share on other sites

A "raktáron" is ugyanolyan jó mint a "kipróbálható"? Ha nem hiszed el amit mondok akkor a vitának itt vége. Gunterrel is tudtam beszélni aki a Wagner mikrofonokat készíti meg a Flea-től is készségesen álltak rendelkezésemre. A Wundernél nincs egy központi e-mail cím. Olyan van, hogy "Where to buy" azon belül "Choose a country" és ott erre a címre írtam több hónapja: adamdavidovics@mac.com

 

Egészen pontosan április 4.-én. Mert a válaszok a másik két gyártótól még megvannak.

Azért nem kaptál választ, mert nem ez az Ádám e-mail címe. Ha a Hitspace oldalról írsz, biztosan válaszolnak. Még nem volt olyan, hogy nem tették:-)

Link to comment
Share on other sites

Köszi.

 

- Kíváncsi vagyok válaszol e a Hitspace, mert ők a magyarországi hivatalos forgalmazó a Kurzweil szerint. Azért nem direkt e-mail-t írtam nekik, mert a Wunder mikrofonnal kapcsolatban sem kaptam tőlük választ. És ha már a kritikánál tartok felhozok  egy másikat is. Múlt héten voltam Budapesten mikrofont próbálni és a Hitspace-be is el akartam menni. Zongikat is próbáltam volna de, hogy feleslegesen ne menjek oda gondoltam odatelefonálok és megkérdezem, hogy van e ez vagy az raktáron. Nos a telefonközpontot egy energiaszolgáltató vagy mobiltelefon szolgáltató központjához hasonlítanám. Mire végighallgattam a menüpontokat és már azt hittem, hogy kapcsolnak valakit erre megkérdezi egy hang hogy visszahívjon e mert sokáig kell még várni. Na ezen a ponton döntöttem úgy, hogy oda se kell mennem. Gondolom, hogy szerintük ez egy fejlesztés és mindez a kedves ügyfélért van meg talán pozitív visszajelzést is kaptak ezzel kapcsolatban. Ebben az esetben biztos csak én voltam a sietős.

 

Először is köszönet mindenkinek aki megvédett :)

 

Nagyon sok módja van a kapcsolatba lépésnek, de tökéletes nincs. Ha pl. neked megvan a privát mobilszámom se biztos hogy elérsz, de ez mindenkinél így van: ez sem tökéletes. Én levelet a kérdésben nem kaptam tőled, pedig az a cím amit leírtál jó! (Bár az a privát címem). Ami tuti biztosan mindig telitalálat, az a webshopon keresztül történő elérés. Minden alkalmazottunknak 30 percen belül kell válaszolnia a bejövő levelekre, nálam a statisztika 3 perc körüli érték. Szerintem bármikor verem a Wagner vagy a Flea helpdeskjét, folyton a neten lógok :)))

 

Először is, a telefonközpontunk, az IVR már csak ilyen. Menükön kell végigmenni (nem bonyolult amúgy, két szint), különben a kollegák passzolgatnák a hívást. Üzenetet is lehet hagyni, és az emberek nagyon ritkán teszik csak ezt, de ez az ő hibájuk. A kollegák tényleg megkapják a felvett audio üzenetet EMAILBEN amire kötelességük válaszolni, szóval részünkről hiba nincs. De akárhogy is, az IVR ilyen, és a cég méretéből adódóan ezt nem lehet másképp megoldani. (Egyébként most voltam Londonban hangszerbolt látogatáson, mindegyik sales-es folyamatosan telefonált az ott töltött teljes idő alatt!). De ha csak azt akartad megtudni, hogy van-e valami raktáron, azt meg tudod nézni, ugyanis hajszálpontos, másodperces szinkron van a raktárkészletünk és a webshop között. Na ezt nem sok cég mondhatja el magáról, ahogy azt sem, hogy a webstore tökéletesen fut pl. mobiltelefonon is (responsive web design)

 

Nekem lehet itt üzenetet küldeni, Facebookon is visszaigazolok mindenkit, tökéletes helpdeskünk van a hitspace.hu -n.

 

Ha még ez se lenne elég, akkor a hitspace.hu -n online chat helpdesket indítottunk, amivel azonnal közvetlenül velem is kapcsolatba lehet lépni. (Jobb alsó sarokban chatbuborék)

 

Ennél kedvezőbb csak az lehetne, ha a cégnek egy vonala lenne, viszont alig lenne ügyfele :) (Wagner? Flea? :) )  (Igaz, akkor nem hinném hogy árulnánk Wundert mondjuk :) )

 

A gyakorlati kérdésekre: ha valami raktáron van az automatice ki is próbálható. Nálunk ez is véresen komolyan van véve.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...