Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Digitális zongora


Guest loszmenem

Kérdés

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

SP 4-8 és P96-om van. A Kurz-ot jobban szeretem. Életszerűbb a billentése. A hangja is jobban tesztik.

A P96 az a Yamaha P95 csak elírtad, vagy az mi? A P95 billentését ismerem és ugyanaz a mechanika van a P105-ben is. De a Kurcit nem ösmerem. Az überkirály a Roland FP7 volt eddig csak az drága azért a kis billentésért. Tanulni kellene. Kezdő vagyok.

Link to comment
Share on other sites

Lehet, hogy elírtam. Kínában van én pedig nem ott:-). 

A Kurz ránézésre és érzetre is igényesebb. A Yamaha kemény, kopogós műanyag. 

A Hurz hangszínei is jobban szerkeszthetők és variálhatók.

Értem. Kösz.

Link to comment
Share on other sites

Valaki nem tudja, hogy a Yamaha digitális zongorák (ez esetben P-155) beépített PRESET SONG-jait milyen módon lehet MID formátumban kimenteni a hangszerből?

Mert a Yamaha programja (a Musicsoft Downloader) csak a DEMO SONG-okat és a USER SONG-okat látja, ha összekötöm a hangszert a számítógéppel.
Link to comment
Share on other sites

SP4-8 270000Ft (régebbi) Fatar TP100
SP5-8 400000Ft (újabb) LK40GH
Artis 570000Ft (legújabb) Fatar TP100

 

Az miért van, hogy az SP5-8-ban nem a menő mechanika van mint az Artisban, ráadásul a régebbi SP4-8-ban az van a mi a csúcskategóriában is?

Link to comment
Share on other sites

Kawai ES7 és valamelyik SP Kurzweil volt valaki keze alatt?

 

Kawai ES-1 ES-3 és most ES-6 volt/van a birtokomban (utóbbi eladó éppen) , az ES-7 is biztos jó cucc. Hosszú évekig kerestem a nekem leginkább tetsző billentést és én konkrétan a Kawainál találtam meg a megfelelőt, de ez teljesen egyénfüggő, korábban kipróbáltam a piacon létező összes mechanikát és ez feküdt nekem a leginkább. Ami nagy plusz e mellett az ES szériánál, hogy relatíve jó zongorahangja van, lapos (be lehet csúsztatni asztal alá) és könnyen cipelhető.

Link to comment
Share on other sites

Köszi.