Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Milyen mikrofont?


Blank

Kérdés

Sziasztok!

Ha van már ilyen téma, előre is elnézést kérek, kerestem, de nem találtam. :(

Mikrofont szeretnék bariton hangú hímegyed (én) beszédének felvétele a lehető legkevesebb zajjal otthoni körülmények között. Amennyire hallom a felvételeken, kissé orrhangom van (ha van ennek jelentősége) és a szobám nincs megfelelően akusztikailag kezelve, szóval 100e feletti cumók valószínűleg értelmetlenek - bár ezt ne én ítéljem meg. :)

Jelenleg egy Focusrite Pro 40-esem van, de ha szükséges, lecserélem és/vagy akár előfokot is beújítok, ha azt mondjátok, hogy szükséges lenne. Sosem volt még mikrofonom, szóval nagyon kezdő vagyok. Ugyanakkor szeretem szénnéeffektelni a felvett hangokat, sokszor ritmus képletekre is használok zajokat, tehát fontos volna, hogy amennyire lehetséges, a büdzséből kihozható legkevesebb alapzajú ketyerét találjuk meg. Használt vagy új, nekem speciel mindegy, minden tanács jól jön.

Milyen típusokat ajánlanátok és melyek azok, amelyeket messziről kerüljek el? Illetve kíváncsi lennék, hogy az olyasmi mikrofon ernyőknek, amit pl a Hitspace is árul (LD Systems RF1) van-e létjogosultsága, vagy teljesen értelmetlen ilyesmiben gondolkodnom? 

Előre is hálásan köszönök szépen minden infót!

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

3 órája írta Blank:

Milyen típusokat ajánlanátok

Én az Aston Origin-t ajánlom figyelmedbe gyári Aston Rycote Custom kosárral.

3 órája írta Blank:

Illetve kíváncsi lennék, hogy az olyasmi mikrofon ernyőknek, amit pl a Hitspace is árul (LD Systems RF1) van-e létjogosultsága

Van létjogosultsága. Egy-két nagyságrenddel jobb megoldás az Aston Halo.

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta AudioWorks Hangtechnika:

Én az Aston Origin-t ajánlom figyelmedbe gyári Aston Rycote Custom kosárral.

Van létjogosultsága. Egy-két nagyságrenddel jobb megoldás az Aston Halo.