Jump to content
Ménemszól.hu

asthring

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    287
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    20
  • Ennyit fórumozott

    628d 16h 30m 17s

asthring last won the day on June 1 2017

asthring had the most liked content!

Megbízhatósága

132 Megbízható

asthring tagunkról:

  • Rang
    Kapitány
  • Születésnap 1978-01-04

További Információ

  • Lakhely:
    Budapest
  • Érdeklődési kör
    viszki, pornó, napalm death

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    https://soundcloud.com/asthring

Legutóbb az adatlapod nézték:

3.487 profil megtekintő
  1. Ezt a synthmakert nem ismerem mit tud, de a reaktorban készült hangszerek sem szólnak ugyanúgy, a gyáriak végképp egyediek, de a user libraryben is vannak különleges cuccok, szóval lehet olyan engine ami biztosít elég nagy szabadságot és lehetőségeket.
  2. Akai miniakom volt (a bele ugye ugyanaz mint a micronnak), de nagyon gyorsan eladtam, nagyon nem esett kézre a workflow, ami szoftvert találtam hozzá nem volt az igazi, nem is lehetett mindent editálni vele, a fizikai felületén szerkeszteni meg horror volt. Szerintem élőzéshez kevés is. Nem úgy a mininova, élő fellépéseknél nekem megkerülhetetlen, és nem elektronikus zenét tolunk. A setup többi részét cserélgetem (most épp virus+NI szoftok), de a mininova mindig ott van. A kis billentyűket meg lehet szokni, de tény hogy könnyű bénázni vele, viszont az animate padek, a felületre kivezetett paraméterek, tweak knobok kárpótolnak, és a szoftvere is nagyon jó. Ugyanakkor van az engineben pár bug, pl a temposyncelt lfo nem pontos, ami miatt pont fasza ritmikus modulációkhoz nem lehet jól használni. Valamint nálam nem szempont, hogy analóg hangzása legyen.
  3. Egyszer voltam egy buliban (vagy minek nevezzem) ahol egy dj két lemezjátszóval bakelitről tolta a noiset (nem volt ritmikus vagy ilyesmi), közben a közönség egy kivetítőn második világháborús bombázásokról készült felvételeket nézett. Mindeközben a kisteremben pedig egy tucatnyi srác a hol vagytok székelyeket énekelte. Így kontextusba helyezve roppant szórakoztató volt a műfaj
  4. asthring

    Rendszer tesztelés

    én pl ezzel is szoktam: persze nem a youtuberól
  5. A csatolt képen látható kék színű gomb csinálja a varázslatot
  6. ja, énis félreértettem
  7. De hiszen ennek semmi köze sem a mini sem az ultranovához, az engine bass station 2, és alátettek egy circuit szekvenszert, írja is a cikk, meg a novation honlap. Mondjuk őrült nagy innováció nincs ebben.
  8. asthring

    Nem azt hallod

    ráadásul a hálózati hibák pontosan mérhetőek, szóval ha bármi ilyet tudna javítani a kábel az is mérhető lenne = nem szájhagyomány útján kéne igazolni az állítólagos képességeit.
  9. nem emlékszem mennyit adtak rá, de a hármon is túl vagyok, 2013ban vettem.
  10. Mondjuk én épp most csalódtam a mininovámban, idén mind a menüválasztó kapcsoló, mind a filter cutoff tönkrement, pedig annyira extrém használatnak nem volt kitéve, igaz nem otthon tekergettem békésen, de nem is játszottam keith emersonosat vele. Még nem szedtem szét, de bízom benne, hogy cserélhetőek az alkatrészek.
  11. nekem ott van a accountomban a downloadok közt
  12. Mondjuk a flowmachines cuccban ami értékelhető azt pont ember csinálta, ami a rádióban szól gépi cucc az meg még közelsem a jövő, de abban egyetértek, hogy ez már nem scifi.
  13. Ez több szempontból nagyon érdekes téma! Tegyük fel sosem lesz olyan az AI, hogy olyan zenét szerezzen mint Mozart. Védhető álláspont, hiszen a hangszerek, a zenemű felépítése, előadásának módja emberi felhasználásra készült, és a közönség is emberek által előadva szeretné hallani a művet. Node: készülhetnek eszközök (és ilyen megoldások már léteznek is igazából, a technika egyre inkább ebbe az irányba halad) kifejezetten a procedurális zenekészítéshez. Például a modern szoftverhangszerek, és indie hardverek többsége épít a "happy accidentekre" de már a klasszikus west coast modularok is ugye ebben a szellemiségben készültek, legalábbis az alapjét megteremtették. Érzelmek kérdése: tény, hogy a Requiemhez elengedhetetlenek az érzelmek, mind a szerdő, az előadó, mind befogadó oldalról, node egy reklámzenéhez? Vagy egy pár napig elő popslágerhez? Szerintem ezeknél a lényeg, hogy milyen hatást gyakorol a hallgatóra, az pedig patikamérlegen mért pszichológia (még ha sok esetben nem is tudatos a szerző részéről.. egyelőre), az meg hogy mikor épp mi szól a zenében és hogy szól az egész inkább matek. Befogadó oldalról pedig vajon fontos-e, hogy tett-e bele a szerző érzelmet, és mit, vagy pedig csak az hogy mit vált ki a mű a hallgatóból? Én például pont ugynannyira szeretem Jarre-ra bámulni a VY Cannis Majoris képét mint a Reaktor Metaphysical Function hangszere által keltett procedurális zajra.
  14. asthring

    Nem azt hallod

    Nem csak hogy visszaolvastam, de annak idején részt is vettem a vitában A probléma az, hogy itt nem egy ártatlan audiofil hifista vitatkozik, hogy szerinte jobb a demagnetizált bakelit, hanem ő bruteforceszal el akarja adni a cuccát; te egy tévéshop reklámmal akarsz vitatkozni. Ugyanez lement 3 éve, most azért nem veszi senki komolyat a témát.
  15. asthring

    Nem azt hallod

    Fogalmam sincsen láttam egy AI-s postot, arra márpedig reagálnom kell. Mondjuk értelmesebb, és hasznosabb téma, mint kamukábeleken meg bakelitdemagnetizálón pörögni, ezzel is reklámozni Instrument csalását Három évvel ezelőtt is már látszott hogy arra megy ki a játék, hogy görcsössen eladja pénzért a hülyeségét, azon meg tényleg ne vitatkozzunk már egy komoly zenei/stúdió fórumon hogy hány százalékkal (??!) javul a hangzás a CD tápkábelétől vagy a demagnetizálásától pusztán hallás alapján "mérve".
×
×
  • Create New...