Jump to content
Ménemszól.hu

biczokrecords

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    332
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    7
  • Ennyit fórumozott

    1095d 17h 20m 10s

biczokrecords last won the day on February 18 2016

biczokrecords had the most liked content!

Megbízhatósága

53 Megbízható

biczokrecords tagunkról:

  • Rang
    Kapitány
  • Születésnap 1985-08-20

További Információ

  • Lakhely:
    Szeged
  • Érdeklődési kör
    Studio, synth, sampler, recording, mixing, mastering

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    www.biczokrecords.hu
  • Skype
    bicok_norbi

Legutóbb az adatlapod nézték:

5.709 profil megtekintő
  1. biczokrecords

    Roland Fantom Xa, Dave smith instrument cserélhető

    Roland Fantom Xa 256MB sampler memóriával jó állapotban+DSI MOPHO keyboard nagyon gyönyörű állapotban elcserélhető! A két hangszerért cserébe valami komolyabb Workstation érdekelne, főleg Kurzweil PC361, 376 esetleg pc3le, Korg M3 vagy valami hasonló. Természetesen más ajánlatot is meghallgatok! Telefon: 30/9332123 vagy menemszol
  2. biczokrecords

    Roland fantom xa csere korg Triton-ra

    Jó állapotú Roland Fantom Xa hangszerem 256Mb sample memóriával elcserélhető az alábbi hangszerek valamelyikére! Korg Triton, Triton pro, Triton studio, Esetleg Tr vagy M50. Érdeklődni itt vagy telefonon: 30/9332123
  3. biczokrecords

    DSI MOPHO KEYBOARD

    Dave Smith Instrument MOPHO analóg szintetizátorom, gyönyörű álapotban akár egy zsír új eladó! Ár: 158.000Ft Hófehér Waldorf blofeld desktop szintit beszámítok! Telefon: 30/9332123
  4. biczokrecords

    Roland Fantom Xa Eladó-elcserélhető

    Roland Fantom Xa hangszerem jó állapotban 256Mb sample rammal felbővítve eladó vagy elcserélhető! Cserébe főleg korg workstation-ök érdekelnek pl. Triton Studio, Triton, tr, M50 vagy esetleg kurzweil pc3LE6 Ár: 148.000Ft Telefon:30/9332123
  5. biczokrecords

    Dsi mopho keyboard

    Dsi mopho keyboard gyönyörű állapotban akár az új! Aki igazi tökös, harapós bassline-okat szeretne csinálni annak kötelező cucc. Van egy független filter bemenete, cv, hogy más analog hangszerrel vezérelhessük, usb, midi stb.. A valós analóg jelútnak köszönhetően ez más sound amit az átlag va vagy szoftszintikől megszokhattál, igazi ropogós vaddisznó zsíros hangzás. Az ára 160.000Ft ésszerű keretek közt alku lehetséges. Fehér waldorf blofeld asztali verziót 80.000Ft-ig beszámítok! Telefon: 30/9332123
  6. biczokrecords

    Roland fantom xa csere Korg-ra

    Jó állapotú Roland Fantom Xa workstation/sampler hangszerem elcserélhető az alábbi hangszerek valamelyikére! Korg Triton Studio, Korg Triton (scsi opció lényeges lenne, ha nincs megegyezünk) Korg tr 76 (scsi-val, ha nincs megegyezünk. Korg m50 talán érdekelhet, de inkább a triton vonal lenne a cél. Telefon:30/9332123
  7. biczokrecords

    Fantom csere Tritonra!

    Roland Fantom Xa hangszerem elcserélhető KORG TRITON STUDIO vagy SCSI bővítéssel rendelkező KORG TRITON szintire! érdeklődni itt vagy telefonon: 30/9332123
  8. biczokrecords

    Dave Smith Instrument

    Eladó egy gyönyörű állapotú DSI MOPHO (Akár az új) Brutál IGAZI analog sound, igazi karakter, rengeteg lehetőséggel, USB, CV és ANALOG bemenet, amin keresztül más cuccunkat is át lehet tolni a saját filterén, burkológörbe generátorán! Sequencer, minden paraméter mozgatható, súlyozott minőségi Aftertouch érzékeny billentyű stb... ár: 160.000Ft Telefon:30/9332123
  9. Ez egy elég kényes téma. Kinek a pap, kinek a papné és kinek a lánya. Szerintem a bonyolult kezelhetőségű workstation jellegű hangszerek kilőve, mivel ne a zenekari próbát kelljen azzal váratni és a többi zenész idejét, hogy a billentyűs fejteget, ismerkedik egy számára idegen hangszerrel. Ha tegyük fel a billentyűs csinál magának egy két jó patchet ami kell a zenekarba, utána jön a másik zenekar és annak meg örjöng a billentyűse, hogy a kedvenc orgona presetjére valaki egy zongit mentett rá... A komfort miatt nagyon fontos a billentyűzet. Én pl. Nehezen tudok megszokni egyik billentyű után egy másikat. Kell egy két óra, mire ugyanúgy tudok dinamikázni egy új hangszeren, mint azon amihez hozzá vagyok szokva. A zenész és a hangszere között van egyfajta intimitás. Gondolom a gitáros is szívesebben játszik a saját gitárján nem pedig egy olyanon ami szabadpréda a próbateremben. Visszatérve a lényegre, egy jó kalapácsmechanikás digit zongora, aminek nagyon szűkek a lehetőségei azaz van benne pár keyboard hangszín, egy két vonós és pár szintihangszín és nincsenek menürendszerek, felülírási lehetőségek stb.. pl. Jó lehet egy Roland RD300 vagy kurzweil sp 4-8, ha meg jobban van rá keret, akkor nord stage, de itt elég sok eltekergetni való van és ahogy említettem “közös lónak...” Szerintem a billentyűsnek a billentyűs hangszer a keresztje, cipelje a hátán (én is sokat buszoztam, telekocsiztam) ennyi áldozatot megér, mert a gitáros is viszi a gitárját meg a pedáljait. Ha a teremben lévő hangosításra vagy fülmonitor rendszer fejlesztéséhez dobod ezt a pénzt, amivel jobb minőségben tudják visszahallani magukat a zenészek, esetleg akkusztika javításra vagy valami olyan fícsörre ami otthonosabbá, kényelmesebbé teszi a helyet a zenekaroknak akkor ezzel már jobb befektetést csinálsz
  10. biczokrecords

    Élet a DAW előtt.

    Nekem is nagyon sok élményem van a "DAW" előtti korból. Annó egy YAMAHA PSS-580 szintinek a sequencerével indult az egész őrület. Nagyon szűkek voltak a lehetőségek, öt sávot lehetett felvenni és a loopolása is kissé pontatlan volt, sokat kellett bindzsizni, hogy a pattern vége után gyorsan nyomjuk meg a stop gombot, mert ha nem akkor mindig ugrott a loop. Midin keresztül egy ultra primitív mono samplert hajtott meg, ami egy Roland MKS100-as volt, QD lemezen lehetett tárolni a mintákat, amiből volt összesen 7db és kb ilyen egy két másodperces minta fért egy lemezre 38K-ban. Akkoriban az volt a "trend" nálam, hogy járogattam lemezboltokba és vadásztam azokat a cd-ket, amiben 1-2 taktusnyi üres részek vannak, azaz egy egy kopasz dobgroove amiben pl nincs bass, vagy egy egy jellegzetes effekt stb, ami mellett nincs más hangszer. Aztán felírogattam a potenciális lemezeket és vártam még össze jött annyi zsebpénz, hogy megvehessem és az adott mintákat lesamplerezhessem. Némi editálással a sampleren belül, már igazi csimbum cirkusz techno grooveot lehetett össze kókányolni és a pss580 sequencerében fel pötyögni a dolgokat. Így megszülettek a kész frázisok, patternek (5db) Utána ezt szerkezetbe nem lehetett állítani, hogy legyen egy rendes dal szerkezete, hanem a mostani abletonos lounch padokhopz hasonlóan egymás után kellett a megfelelő sorrendbe kapcsolgatni a patterneket. Ha ez jól be lett gyakorolva, utána egy Hifista barátomnak volt egy Minidisc felvevője és azt kértem mindig kölcsön és utána a mint egy liveactet, úgy vettem fel. És a felvételt átvette nekem mindig kazettára, hogy otthon is halgatható legyen. Aztán rá egy két évre bejött az Atari-s korszak, ami mindent megváltoztatott. Az első gépem egy 1040St FM-volt Cubase 2.0-val, amit egy akkori pc bontóban szereztem 5.000Ft-ért. Akkoriban ez az egyszerű sequencer korlátlannak tűnő lehetőségeket adott. Akkoriban az ember megtanult kompromisszumkészen gondolkozni és tövéről hegyére meg kellett ismerni a hangszerében lévő lehetőségeket, hogy minél jobb dolgokat hozhasson ki belőle. Hatalmas kreativitást adott és nem lustult el az ember a megszámlálhatatlan presetek között amit torrentről vagy innen onnan ingyen szerzett be. Akkoriban mindennek volt értéke, mert volt mögötte befektetett munka. Napjainkban, nagyon sokszor visszasírom azokat az éveket, mert kb 25 év zenélés után arra kell sokszor rájönnöm, hogy ezek az ultramodern végtelen lehetőségek, sokkal jobban hátráltatják a kreativitásom, mint anno a kompromisszum kötések, hogy megszólaljon egy egy eszköz.
  11. Anno volt ff saffire pro40-em. Viszonylag sok énekes, mikrofonos felvetelt csináltam vele. Az biztos, hogy az előfokjai és a konverterei azért nem a legerősebb mezőnyben játszanak, de azért lehet vele elfogadható minőséget csinálni. Ahogy ismerem az általad említett AT mikrofont, elég nagy az erzékenysége, tehát kevés előerősítéssel és kevés zajjal be lehet lőni a szükséges szintet. Persze az is biztos, hogy a saffire pro40 nagyon rosszul kezeli, ha bele szaladsz egy egy peakbe.. Ezektől besokalva vettem egy átmeneti megoldásnak egy focusrite twin trak pro channel stripet, amiben hasonló olcsókategóriás előfok van, illetve egy gagyibb kompresszor, amivel nagyon pro felvételeket ugyan nem tudsz csinálni, de kezelhetőbb hangképet kapunk. Hasonló channelstrip a dbx286s is, amit főleg kisebb rádiókban használnak és személyszerint nekem jobban tetszik a hangja. Lowbudget környezetben elég jó
  12. Szia! Nekem a következő vált be: kiszeded a billentyűket, alaposan átmosod. Majd száradás után hidrogénperoxid-al jó alaposan bekened. Ezután folpakkba csomagolod és ki teszed a napra egy bő órára. Ezután óvatosan kibontod és a tus alatt maradéktalanul lemosod a hidrogénperoxidot. Az eredmény vakító fehér billentyű akár az új.
  13. biczokrecords

    USB/MIDI interfész (új)

    No name USB/MIDI interfész, teljesen plug and play MAC és Win környezetben. Mire megérkezett, pont megtaláltam a régi Roland kábelem így felesleges. Szegeden személyesen átvehető és MAC-es környezetben kipróbálható. ár: 3000Ft (posta megoldható a vevő terhére) érdeklődni itt vagy a biczokmusic@gmail.com-on!
  14. biczokrecords

    Logic Pro X szinkron problémák

    Én végül bő fél év kínlódás után le cseréltem az egész rendszerem (lett egy új i5-ös imac és egy focusrite 18i20 második generációs hangkártya, hi sierra és a logic pro x-et is frissítettem) második hónapja használom ezt a rendszert és végre azt csinálja amit kell... az előző konfigurációban több hangkártyát is végig próbáltam, de ugyan úgy lötyögött az egész... Én arra tippelek, hogy a 2007-es régi imac már nem tökéletesen támogatja az újabb logicot és oprendszerből is az el capitan a legutolsó amivel még megy. Az viszont bosszantó, hogy a logic pro x-ben megváltoztatták a billentyű kombinációkat és jó néhány dolgot nem találok benne ami pl a 9-esben volt.
×