Jump to content
Ménemszól.hu

biczokrecords

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    423
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    8
  • Ennyit fórumozott

    24855d 3h 14m 7s

biczokrecords last won the day on July 3

biczokrecords had the most liked content!

Megbízhatósága

63 Megbízható

biczokrecords tagunkról:

További Információ

  • Lakhely:
    Szeged
  • Érdeklődési kör
    Studio, synth, sampler, recording, mixing, mastering

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    www.biczokrecords.hu
  • Skype
    bicok_norbi

Legutóbb az adatlapod nézték:

6.560 profil megtekintő
  1. biczokrecords

    Szintitok 100x40x12cm

    Kifogástalan állapotú szintitok (5oktávos szintihez) belső méretei: 100x40x12cm. Nagy zseb a kiegészítők számára, vállpánt.. ár: 10.000Ft posta megoldható!
  2. - ART SyncGen WordClock generátor (44.1-192KHz-ig) 4 csatorna.. (Nagyon hasznos cucc, ha teljesen jittermentesen akarunk dolgozni!) Teljesen kifogástalan állapot, doboza, kiegészítők stb..ár: 28.000Ft - Palmer MONICON PMC1 monitorvezérlő jó állapotban, dobozával: 15.000Ft - Digidesign 003Rack teljesen kifogástalan, dobozával, összes gyári kiegészítőjével, régebbi pro tools-al stb.. ár: 70.000Ft Az összes cucc Szegeden megtekinthető, posta, foxpost stb a vevő terhére mehet előre utalás után!
  3. biczokrecords

    Szintitok 5oktáv 100x40x12cm

    Eladó egy kifogástalan állapotú puhatok. Méretei: 100x40x12cm. És egy vállpánt jár hozzá, eredetileg egy 5oktávos szinti volt benne. Posta, foxpost megoldható, vagy személyesen Szegeden átvehető! Ár: 10.000Ft
  4. biczokrecords

    Retro gameport midi interfész

    Fióklomtalanításból eladó egy retró Gameport-MIDI interfész. Nem mai darab, de retró fanoknak, gyűjtőknek tökéletes. Érdeklődni itt vagy mail: biczokmusic@gmail.com ár: 5.000Ft
  5. Ez egy elég kényes téma. Kinek a pap, kinek a papné és kinek a lánya. Szerintem a bonyolult kezelhetőségű workstation jellegű hangszerek kilőve, mivel ne a zenekari próbát kelljen azzal váratni és a többi zenész idejét, hogy a billentyűs fejteget, ismerkedik egy számára idegen hangszerrel. Ha tegyük fel a billentyűs csinál magának egy két jó patchet ami kell a zenekarba, utána jön a másik zenekar és annak meg örjöng a billentyűse, hogy a kedvenc orgona presetjére valaki egy zongit mentett rá... A komfort miatt nagyon fontos a billentyűzet. Én pl. Nehezen tudok megszokni egyik billentyű után egy másikat. Kell egy két óra, mire ugyanúgy tudok dinamikázni egy új hangszeren, mint azon amihez hozzá vagyok szokva. A zenész és a hangszere között van egyfajta intimitás. Gondolom a gitáros is szívesebben játszik a saját gitárján nem pedig egy olyanon ami szabadpréda a próbateremben. Visszatérve a lényegre, egy jó kalapácsmechanikás digit zongora, aminek nagyon szűkek a lehetőségei azaz van benne pár keyboard hangszín, egy két vonós és pár szintihangszín és nincsenek menürendszerek, felülírási lehetőségek stb.. pl. Jó lehet egy Roland RD300 vagy kurzweil sp 4-8, ha meg jobban van rá keret, akkor nord stage, de itt elég sok eltekergetni való van és ahogy említettem “közös lónak...” Szerintem a billentyűsnek a billentyűs hangszer a keresztje, cipelje a hátán (én is sokat buszoztam, telekocsiztam) ennyi áldozatot megér, mert a gitáros is viszi a gitárját meg a pedáljait. Ha a teremben lévő hangosításra vagy fülmonitor rendszer fejlesztéséhez dobod ezt a pénzt, amivel jobb minőségben tudják visszahallani magukat a zenészek, esetleg akkusztika javításra vagy valami olyan fícsörre ami otthonosabbá, kényelmesebbé teszi a helyet a zenekaroknak akkor ezzel már jobb befektetést csinálsz
  6. biczokrecords

    Élet a DAW előtt.

    Nekem is nagyon sok élményem van a "DAW" előtti korból. Annó egy YAMAHA PSS-580 szintinek a sequencerével indult az egész őrület. Nagyon szűkek voltak a lehetőségek, öt sávot lehetett felvenni és a loopolása is kissé pontatlan volt, sokat kellett bindzsizni, hogy a pattern vége után gyorsan nyomjuk meg a stop gombot, mert ha nem akkor mindig ugrott a loop. Midin keresztül egy ultra primitív mono samplert hajtott meg, ami egy Roland MKS100-as volt, QD lemezen lehetett tárolni a mintákat, amiből volt összesen 7db és kb ilyen egy két másodperces minta fért egy lemezre 38K-ban. Akkoriban az volt a "trend" nálam, hogy járogattam lemezboltokba és vadásztam azokat a cd-ket, amiben 1-2 taktusnyi üres részek vannak, azaz egy egy kopasz dobgroove amiben pl nincs bass, vagy egy egy jellegzetes effekt stb, ami mellett nincs más hangszer. Aztán felírogattam a potenciális lemezeket és vártam még össze jött annyi zsebpénz, hogy megvehessem és az adott mintákat lesamplerezhessem. Némi editálással a sampleren belül, már igazi csimbum cirkusz techno grooveot lehetett össze kókányolni és a pss580 sequencerében fel pötyögni a dolgokat. Így megszülettek a kész frázisok, patternek (5db) Utána ezt szerkezetbe nem lehetett állítani, hogy legyen egy rendes dal szerkezete, hanem a mostani abletonos lounch padokhopz hasonlóan egymás után kellett a megfelelő sorrendbe kapcsolgatni a patterneket. Ha ez jól be lett gyakorolva, utána egy Hifista barátomnak volt egy Minidisc felvevője és azt kértem mindig kölcsön és utána a mint egy liveactet, úgy vettem fel. És a felvételt átvette nekem mindig kazettára, hogy otthon is halgatható legyen. Aztán rá egy két évre bejött az Atari-s korszak, ami mindent megváltoztatott. Az első gépem egy 1040St FM-volt Cubase 2.0-val, amit egy akkori pc bontóban szereztem 5.000Ft-ért. Akkoriban ez az egyszerű sequencer korlátlannak tűnő lehetőségeket adott. Akkoriban az ember megtanult kompromisszumkészen gondolkozni és tövéről hegyére meg kellett ismerni a hangszerében lévő lehetőségeket, hogy minél jobb dolgokat hozhasson ki belőle. Hatalmas kreativitást adott és nem lustult el az ember a megszámlálhatatlan presetek között amit torrentről vagy innen onnan ingyen szerzett be. Akkoriban mindennek volt értéke, mert volt mögötte befektetett munka. Napjainkban, nagyon sokszor visszasírom azokat az éveket, mert kb 25 év zenélés után arra kell sokszor rájönnöm, hogy ezek az ultramodern végtelen lehetőségek, sokkal jobban hátráltatják a kreativitásom, mint anno a kompromisszum kötések, hogy megszólaljon egy egy eszköz.
  7. Anno volt ff saffire pro40-em. Viszonylag sok énekes, mikrofonos felvetelt csináltam vele. Az biztos, hogy az előfokjai és a konverterei azért nem a legerősebb mezőnyben játszanak, de azért lehet vele elfogadható minőséget csinálni. Ahogy ismerem az általad említett AT mikrofont, elég nagy az erzékenysége, tehát kevés előerősítéssel és kevés zajjal be lehet lőni a szükséges szintet. Persze az is biztos, hogy a saffire pro40 nagyon rosszul kezeli, ha bele szaladsz egy egy peakbe.. Ezektől besokalva vettem egy átmeneti megoldásnak egy focusrite twin trak pro channel stripet, amiben hasonló olcsókategóriás előfok van, illetve egy gagyibb kompresszor, amivel nagyon pro felvételeket ugyan nem tudsz csinálni, de kezelhetőbb hangképet kapunk. Hasonló channelstrip a dbx286s is, amit főleg kisebb rádiókban használnak és személyszerint nekem jobban tetszik a hangja. Lowbudget környezetben elég jó
  8. Szia! Nekem a következő vált be: kiszeded a billentyűket, alaposan átmosod. Majd száradás után hidrogénperoxid-al jó alaposan bekened. Ezután folpakkba csomagolod és ki teszed a napra egy bő órára. Ezután óvatosan kibontod és a tus alatt maradéktalanul lemosod a hidrogénperoxidot. Az eredmény vakító fehér billentyű akár az új.
  9. biczokrecords

    Logic Pro X szinkron problémák

    Én végül bő fél év kínlódás után le cseréltem az egész rendszerem (lett egy új i5-ös imac és egy focusrite 18i20 második generációs hangkártya, hi sierra és a logic pro x-et is frissítettem) második hónapja használom ezt a rendszert és végre azt csinálja amit kell... az előző konfigurációban több hangkártyát is végig próbáltam, de ugyan úgy lötyögött az egész... Én arra tippelek, hogy a 2007-es régi imac már nem tökéletesen támogatja az újabb logicot és oprendszerből is az el capitan a legutolsó amivel még megy. Az viszont bosszantó, hogy a logic pro x-ben megváltoztatták a billentyű kombinációkat és jó néhány dolgot nem találok benne ami pl a 9-esben volt.
  10. Szuper, tökéletesen működik, köszönöm a segítséget!
  11. Nekem a nord lead2 nem küldi valamiért kifelé a transzponálást... ami azért bosszantó, mert élőben szükségem van pár pcm hangszínre is és így még egy billentyűt cipelhetek...
  12. Igen a nord küldi az összes üzenetet amit csak tud, kivétel a transzponálás. Valószínű a meghajtani kívánt eszköz is fogadná, ha lenne mit, mivel a triton pro hangszeremmel kapásból működik. És ezért is tettem fel a kérdést, hogy a nord csak a saját hanggenerátorát tudja transzponálni?
  13. Felmerült annak az igénye a nord lead 2 szintimmel kapcsolatban, hogy bizonyos szituációkban master keyboardként is jó lenne használni. Azaz egy egy szoftver szintit, kontaktot vagy szinti modult megszólaltatni. Ha értelem szerűen a midi kimenetére rádugok egy szintimodult, tökéletesen működik. Viszont ha a billentyűzetet el transzponálom a midin keresztül meghajtot modul változatlan! Erre létezik valami beállítás a nordon belül? Vagy csak a saját hanggenerátorát lehet fel le transzponálgatni és nem gondoltak arra a gyártók, hogy akár más ezközt is szeretne vele vezérelni a felhasználó?
  14. biczokrecords

    Lassú videó lejátszás

    Mik a paraméterei a videónak? Lejátszàsnál valami jobban kezeli a 25p-t. Viszont valami meg jobban szereti az 50i-t. Érdemes kipróbálni
×
×
  • Create New...