Jump to content
Ménemszól.hu

Koródi Csaba

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.469
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    73
  • Ennyit fórumozott

    527d 11h 31m 58s

Koródi Csaba last won the day on August 13

Koródi Csaba had the most liked content!

Megbízhatósága

385 Megbízható

2 követő

Koródi Csaba tagunkról:

  • Rang
    Óbester
  • Születésnap 1974-08-18

További Információ

  • Lakhely:
    Magyarország, Tatabánya
  • Érdeklődési kör
    Szintik, chillout

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.szintimania.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

14.902 profil megtekintő
  1. Koródi Csaba

    YAMAHA MX61 II Csere is

    YAMAHA MX61 MkII fehér szintimet eladnám, vagy cserélném más jellegű szintire, például Behringer Deepmind 6, Korg Arp Odyssey modul, Korg Minilogue, Korg R3, vagy más VA, ami esetleg most nem jut az eszembe. Esetleg egy-két Boutique. Érdekel Roland Boutique D05 is, Roland JD-Xi, Waldorf Blofeld (keyboard). Más jellegű cseréket is meghallgatok, megfontolok, a lényeg, hogy lehessen vele saját hangszíneket tekerni, és ne legyen nagy Semmi bajom az MX61-el, sőt jelenleg az egyetlen, ami hangkártyaként és USB midi billentyűként kifogástalanul működik az iPad-el. Csak hajt a szokásos kíváncsiság, meg túl ˝sok˝ hangszerrel rendezkedtem be élő zenekari hangzásra és nem hagytam otthon hangszert a Sound dizájnolásra, tekergetésre. Ezen lenne jó kicsit fordítani Az MX61 tökéletes, karcmentes, pormentes, feszes, makulátlan, pár hónapot vagy inkább csak hetet használt, dobozában, adapterével, könyvével. Egy kis rövid írásom róla: http://www.szintimania.hu/szmhangszerek.html#mx61
  2. Koródi Csaba

    Hasznos App -ok IOS re?

    Alapvetően nem sok, mert az Europa megnyitása 3500 Ft. A Pack-ek meg 350 Ft körül vannak. De a Magellánt annó kb. 300 Ft-ért vettem, és most sem több 2000-nél és kicsit összetettebb. Vagy a Waldorf NAVE-hez is félárazva jutottam hozzá, kb. 3000 Ft-ért és milliónyi preset van hozzá, akár ingyen is. De még nagyon sok szintit említhetnék töredék áron, ami hasonló, vagy összetettebb... példának okáért a SYNTH ONE, ami full ingyenes. Tehát mint szinti, nem egy nagy eresztés. Nézzük akkor szekvenszer oldalról, hát onnan meg olyan, mint az AUXY egyetlen sávja. Szóval szekvenszerként sem hasít.
  3. Koródi Csaba

    Hasznos App -ok IOS re?

    Annyira nem fullos, mert az alap verzióban 5 paraméter módosítható. Ha meg szeretnénk nyitni további funkciókat, akkor alkalmazáson belül vásárolni kell. Szerencsére meg lehet nézni, hogy milyen funkciókkal bővülünk ha fizetünk érte, de az nagyon harmatos, még egy Magellánhoz képest is. MOD mátrix-nak nem nevezném ami van benne, és úgy egyébként nagyon kevés a belenyúlási lehetőség. Hangkészleteket szintén vásárolni kell az alkalmazáson belül, de azt nem írja, hogy ha megvásárol az ember egy szettet, akkor valójában hány darabot kapunk 1-et, vagy 128-at? Egy alkalmazásnak a nevében ha szerepel a Reason, akkor valamiféle jó kis zenekészítő alapra számít az ember, valami jó fordulattal, amit eddig nem láttunk, erre ami ebben van, az egy 1 sávos szekvenszer, ami olyan, mintha kivettek volna az AUXY-ból egy darabkát. SŐT az egész Reason Compact úgy néz ki, mint egy AUXY... most hogy jobban belegondolok, még a szinti motor 5 paramétere is ugyanaz. Szóval lehet, hogy ez a Reason Compact egy AUXY, amibe kicsit belekutyultak az Europa-nak nevezett Engine-el? Ráadásul ha be van kapcsolva az iPad-en a net, akkor el sem indul, csak ha regisztrálsz és bejelentkezel. Egyetlen elemében sem használható, ennél még az AUXY is hasznosabb, mert ott bármennyi szekvenszer sávot létrehozhatunk.
  4. Jujj de nagyon elment ez a topik, számomra dekódolhatatlan kódok irányába Bedobnék egy visszatérő kódot Valaki próbálgatta már a KORG Electribe Wave-et?
  5. Koródi Csaba

    Hasznos App -ok IOS re?

    Nos, a válasz: A Reason Compact egy rakás semmit nem ér, azért kár OS-t frissíteni. Más szempontból érdemes volt, így frissítettem. A Reason Compactot meg tíz perc után töröltem.
  6. Koródi Csaba

    Reloop Tape 2

    Hmm, a létjogosságával még együtt tudnék élni, de a kivitel minősége és az 50 ezer Ft-os ára?? Elég durva. Bárkinek inkább ajánlom immár kb. 7-dik éve a KORG SOS felvevőt
  7. Koródi Csaba

    Yamaha MODX

    Ezt annyira nem bánom mert pont ezért nyitva szoktak lenni, így inkább oda megyek. De ha kint sem lesznek és nyitva sem lesznek, akkor elszomorodok.
  8. Koródi Csaba

    Yamaha MODX

    Ízlések és pofonok. Megnyomkodtam egy pár Dexibell típust és nagyon kellemesek játékra, hangra, mindenre... valóban időtálló hangszereknek tűnnek. Nekem is bejövősek. Ár tekintében sajnos esélytelenek. Igaz, ár tekintetében a címszereplő is esélytelen. Apropó, az jelent valamit, hogy sem a YAMAHA hivatalos honlapja, sem a Youtube csatornája nem tud semmit erről a hangszerről? Csak másod-harmad kézből írnak róla a neten mások.
  9. Itt egy apró megjegyzést tennék a topik témájához kapcsolódva: igen, a Circuit mélyebb szerkesztéséhez kell külső eszköz, de szerkeszthető mélyebben. Az Electribe 2 egyáltalán nem szerkeszthető mélyebben
  10. Igen, ez már pár éve tendencia hogy a gyári presetek nem használják ki megfelelően a hangszer lehetőségeit... sőt nem ritkán ízléstelen, fantáziátlan stb. Annó a MiniNova is azért ment el tőlem, mert a gyári presetek értelmetlenek voltak, az editorja meg nem is működött Standalone, hanem csak DAW-ba integrálva... Itt a Circuit-nál pedig kifejezetten elborult a készítők agya: egy potihoz négy paraméter rendelhető és sajnos rendeltek is... például egy potihoz a Chorus/Flanger Rate-jét, Depth-jét és Level-jét is, vagyis megtekered és szénné szaródik a hangszín Ez csak azért baj, mert a Circuit PC nélkül félkarú óriás... ha ezeket a paramétereket értelmesen készítették volna elő, akkor ha kivesszük a hangszert a dobozából, máris tudnánk vele mit kezdeni még akkor is, ha alapvetően nem így osztottuk volna ki, így viszont már ahhoz hogy az első értelmes zenénknek nekikezdjünk, elő kell venni egy számítógépet és ki kell gazolni a gyári Macro kiosztásokat vagy modulációs forrásokat. Persze a legjobb ha saját presetekből dolgozik az ember... épp a napokban ébredtem rá, hogy akkor voltam termékeny, mikor még a KORG szintik gyári presetei értelmesek voltak és tudtam velük zenélni... és azóta nem csináltam semmit, amióta nem elégszek meg az elcsépelt gyári presetek használatával, hanem magam akarom a hangszínt is előállítani. Van hogy erre nincs idő, vagy kellő affinitás... jellemzően a hangszínek a fejemben ezerszer jobban szólnak, mint amit végül ki tudok tekerni a hangszereimből, viszont majdnem annyiszor több időt el is cseszek vele hogy az eredmény végül átlagos, vagy azon aluli legyen No de ez egy másik, nehéz téma Az eredeti témához visszakanyarodva még most sem nagyon tudnék igazságot tenni a két eszköz között, így hogy Electribe2 is volt egy évig, és a Circuit-el is dolgozok jó ideje. Talán úgy tudnám megfogalmazni, hogy az Electribe 2 inkább technokrata, groove fejeknek való, a Circuit pedig olyanoknak, akik inkább zenész megközelítésből próbálnak kicsit kíváncsiskodni valami új eszköz felé.
  11. Így már értem, valóban nem erre gondoltam De az ötlet nem rossz Igen, ezekkel tisztában vagyok, illetve mindenki ízlésének, vagy az adott patch-hez szükséges funkcióknak megfelelően programozza a Circuit-et, szinte végtelen a lehetőség. Az én szabadidőm kb. úgy engedi, hogy havonta jön össze egy full saját, jól működő patch... úgyhogy már csak olyan 60 hónapra van szükségem hogy teljesen testre szabjam a hangszer preseteit Ezen felül én az iPad-es Cubasis beépített VA szintijéből próbálom kimásolni egy-egy jobb hangszín jellemzőit. Az is két oszcis és vannak egész jók... mondjuk 100-ból 60 nagyon jól szól. Ezzel szemben a Circuit gyári 64 hangszínéből meg kb. 10 van ügyesen megcsinálva. Azt egyébként nem igazán értem, hogy a Circuit gyári hangszínei miért olyan fantáziátlanok, sokkal-sokkal többre képes ez a hangszer, mint amivel kézhez kapod.
  12. Erre viszont kíváncsi lennék hogyan történik. A zenészhaveromnak Blofeld van, nekem meg Circuit, de átjárót még nem találtunk. Én is ezen dolgozok, illetve hogy értelmes modulációs források legyenek kiosztva, így az iPad-es editorommal minden más editálást meg tudok valósítani PC nélkül.
  13. Androidon is létezik ilyen testre szabható midi kontroller progi, LEMUR a neve és nem olcsó... igaz az sem olcsó, amit én használok, de mindig figyelem az iPad programok leárazását, meg a black friday-eket, így mindig fél áron vásárolok. A LEMUR egy általános megoldás, bármilyen felületet létrehozhatsz benne, ami tetszetős az ízlésednek és funkcionális a felhasználási céljaidnak. Ezen felül létezik Androidra konkrétan Circuit editor, ennek meg MidiSynth Circuit a neve, bár ezt most nem találtam a GooglePlay-ben, lehet hogy külön árulják.
  14. Egyetértek. Az okát nem tudom, de sokkal több erővel jönnek a samplék mint amikor PC-n használtam. Ez sajnos tényleg hátrány, nekem mindenképpen mert rühellem a számítógépet, de erre a célra azért be szoktam kapcsolni Illetve van több lehetőség iPad-el is... én csináltam magamnak MidiDesigner Pro-ban egy Circuit Tweaker-t, ami minden CC paramétert képes editálni. A jó hír, hogy a széttekert, editált hangszíneket sysex-ben belementi a Circuit a Session-ökbe, így azok ki-be töltögethetőek más projektekbe is. Ez meg a Circuit Tweakerem, amivel PC nélkül elvagyok:
  15. 64 mintát tud kezelni, ezek lehetnek loopok vagy dob hangok. Korábban úgy működött, hogy egy dob track a 64 sample egyike volt. De az egyik frissítésben behoztak egy sample flip funkciót, ami lehetővé teszi hogy mind a négy dobsáv mind a 64 samplét tudja váltogatni. Természetesen közben az összes automatizációt is rögzíti, szóval a sample flippel és az automatizációval szénné lehet mozgatni a ritmust. Nyilván nem egy Machine, vagy prémium eszköz. De ahhoz képest ami, a Circuit egy nagyon hasznos és kreatív hangszer. Számomra az egyszerűsége zenészközelibb, mintha millió összetett dologra lenne képes, bonyolult menürendszerrel.
×