Jump to content
Ménemszól.hu

Koródi Csaba

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.843
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    112
  • Ennyit fórumozott

    24855d 3h 14m 7s

Koródi Csaba last won the day on January 4

Koródi Csaba had the most liked content!

Megbízhatósága

571 Megbízható

6 követő

Koródi Csaba tagunkról:

  • Rang
    Generális
  • Születésnap 1974-08-18

További Információ

  • Lakhely:
    Magyarország, Tatabánya
  • Érdeklődési kör
    Szintik, chillout

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.szintimania.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

17.725 profil megtekintő
  1. Koródi Csaba

    YAMAHA MX - MOXF konvertálás

    Üdv! Egy apró szívességet szeretnék kérni egy YAMAHA MOXF tulajtól YAMAHA MX61 szintimből lementeném a hangszíneimet John Melas editorban MOXF fájlba. Ezt a fájlt be tudná valaki tölteni a MOXF-jébe és lementeni a hangszerrel a saját formátumába? Ha kell, John Melas Editort is adok hozzá
  2. Koródi Csaba

    YAMAHA MX61 MkII

    YAMAHA MX61 MkII eladó, vagy cserélhető. Szép, karcmentes állapotú, megbízható hangszer, ahogyan én is szeretek egy hangszert magamhoz venni Eredeti YAMAHA MX61 tokkal és gyári adapterével. Tökéletes Cubase-hez, iPad-hez, vagy zenekarba, hátra kapni és lesétálni a próbára.. Cserébe érdekel ROLAND VR09, ROLAND Juno DS-61, KORG KROSS2 61, esetleg KROME-hoz rá tudok fizetni. Esetleg VA, analóg szinti, deszktop modul is érdekelhet ha tudsz adni mellé egy 61 billentyűs MIDI Keyboard-ot Viszont nem minden áron szeretném elcsencselni Tatabányán található.
  3. Koródi Csaba

    73-76 billentyűs Bespeco tok

    Eladó 73-76 billentyűs Bespeco tok. Null kilométeres. Tavaly tavasszal rendeltem és karantén előtt egy nappal érkezett meg, szóval hangszer már nem került bele. 18 ezer Ft-ért vettem, most féláron vihető 9 ezer Ft-ért. Tatabányán van. Belső méretei kb.: 128 x 38 x 14 cm
  4. Koródi Csaba

    Nord Swing!

    Na, ezt így egyben szeretném, hangszerestül, tudásostul, mindenestül
  5. Halli! Ez új vagy használt? Ha használt, akkor az előző helyen tutira működött? Próbáltad más programban is? Ki kéne szűrni, hogy ez a kontroller fizikai hibája, vagy csak az Abletonban valami dob-kiosztás. Ha más szoftverben is ugyanezt csinálja, akkor fizikai hibája van a hangszernek. Ha szerencséd van, akkor csak egy érintkezési hiba, és akár szétszereléssel, kábelmozgatással megjavulhat. De ha nincs szerencséd, akkor hozzáértőnek kell kiméregetnie és megtalálnia a megfelelő áramkört ahol a galiba van. Nekem volt hasonló problémám. Úgy vettem hogy tudtam róla, de azt gondoltam, hogy végigkeresem a hiba helyét és jól megcsinálom. Esélytelen volt, kuka
  6. A csudába, most költöttem el minden filléremet
  7. Koródi Csaba

    21 layer ingyen!

    Wow, köszi! Null kilométeres Kontakt felhasználó vagyok. Most tettem fel a Playert csak ez miatt a zongora miatt. Csak annyi jött le belőle, hogy a "ROOM" gomb nem aktív és piros. Na de ennyi reverbbel és ennyi paraméterrel ez rohadt jó buli!
  8. Koródi Csaba

    21 layer ingyen!

    Én is kipróbáltam. Gyönyörűen szól. És kiváló marketing, mert a FREE verzióban még a reverb-et sem lehet levenni róla. Így akinek megtetszik a zongora és kell a több funkció, akkor ezt meg fogja venni az akciós 30-40 ezer Ft-ért. Vasban sajnos ilyet úgysem kapni 1-2 milla alatt
  9. Ha a zenéidet továbbra is OSX-en készíted, attól még a sound dizájn mehet PC-n. Erre a célra én tartok egy tábla PC-t... cirka 10 ezer Ft... és nem kell semmit tudnia, csak futtatni az egyszerű editor programot, ahhoz erőmű sem kell. Míg az USB-n rajta van a PC editor, addig az OSX-ről lehet küldeni neki a MIDI szekvenciát. Egy-két eszközt használtam már így.
  10. Nekem nem tűnt fel. Sőt, ha elkezdek a laptopra USB hangkártyát tenni az AUDIO felvételre, a hangszer USB csatijáról meg MIDI-zni, akkor kialakul egy hurok és kezd kialakulni a búgás. Szóval ez így nekem teljesen tiszta.
  11. Nem akarom túlragozni: egy YAMAHA MX simán, egy darab USB kábelen keresztül viszi oda-vissza a MIDI-t és az AUDIO-t is egyszerre. Nekem egy MX61 ezért betonozta be magát, mert mindezt csinálja oda-vissza és nem jelenik meg benne a sok kínlódást okozó USB búgás sem. Csendes, hibátlan, az MX hangja közvetlenül kerül a PC-be miközben a MIDI trackek is meghajtják a hangszert. A Steinberg-YAMAHA driver kifogástalanul működik a hangszerhez kapott CUBASE Ai-val. És ahogy Djuice említette, ugyanezt megteszi az iPad-emmel is bármelyik alkalmazással, szintitől a DAW-ig, szóval egy darab USB kábellel kompletten elvagyok a hangszerrel. A YAMAHA valamit nagyon tud ezen a téren.
  12. Nekem is a fenti két gondolatom támadt. Ez egy olcsó kis valami... indokolatlan kopi alanynak is és termékkategóriának is. De ha ennyire akartak egy ilyet is a boltba, akkor miért nem fazonírozták át teljesen? A sok ellenérzés ellenére azzal meg tudok békélni, hogy megcsinálnak mondjuk egy Monopoly-t, ha már az eredeti gyártó nem csinál újat, a régiek meg lassan elhalnak. Etika ide vagy oda ha egy olyan oldscool eszközt adnak ki, aminek az eredeti tervezője elengedte a kezét én nem nyiszálnék eret. Na de egy ilyen aktuális kis mini valamit lemásolni... ezt tényleg tudniuk kellett hogy pálcát fognak törni felettük.
  13. Koródi Csaba

    Lesz már Korg Nautilus is!

    Persze, persze, azért ez még így is elég drága nekünk, de csak annyit írtam, hogy "megfontolandó közelségbe került". Akinek eddig nagy, nehéz vas és drága volt a KRONOS, és egy pille könnyű műanyag "tákolmány" hiányzott ahhoz hogy belevágjon, annak uccu Szerintem ennyiben gondolkodott a KORG. Főleg miután ezt a szegmenst próbálták betölteni a KROME EX-el, de rendkívül harmatosan sikerült. De nem vagyok KORG nagykövet, védeni sem és reklámozni sem szeretném... csak látni vélem hogy mi volt a KORG üzleti modellje a Nautilus megvalósításához. A ROLAND az FA06 után teljesen faképnél hagyott minket... a FANTOM alatt nincs jelenleg alternatívájuk... Mi történt? Újra felugrott majd' 100 ezer forinttal az FA06 használt piaci ára. Mi lehetett volna? Ha ebben a szegmensben kiadott volna valamit a ROLAND, akkor a drágábban árult használt FA06-ok ára náluk landolt volna Ezt teszi most a KORG (szerintem) Az általad említett 600 körül használtan megkapható KRONOS-ok helyére bedobta a NAUTILUS-t. És még csak nem is vethetjük a szemükre, mert így ennyiért lehet venni zsír új KRONOS-t legális forrásból, garanciával, és a hátunk sem szakad le ha átmegyünk vele a haverhoz A YAMAHA egész jól tolja. Egyébként a saját, személyes benyomásom szintén nem a Nautilus felé, hanem a MODX6 felé húz, de ez totál szubjektív, és még csak nem is azért, mert a Nautilus drágább lesz, csak simán jobban szeretem a YAMAHA UI-t és hangzást (most már). Azt azért be kell látnunk, hogy nehéz a mai igényeket kiszolgálni. Az emberek panaszkodnak, hogy "bezzeg régen még tudtak hangszert építeni, vasból volt stb..." de ha 6 kilónál nehezebb a hangszer, akkor az sem jó... aztán legyen modern az UI, nade az érintő kijelző sérülékeny... aztán legyen baromi jó a DA-ja, de amúgy menjen USB hangkártyaként a számítógépen... tudjon száz meg száz új dolgot, de ugyan ne kelljen már benne menübúvárkodni... és legfőképpen rohadt jól szóljon, rohadt könnyű legyen kezelni, rendkívül mobilis legyen és baromi olcsó Na, ezt szolgáld ki Nekem iszonyú hűha érzésem volt annó a KORG Trinity..., most meg ott van a szobámban... baromi nagy, baromi nehéz, nulla USB, lehet vacakolni a Floppy-val és az UI rendkívül ingerszegény. Miért? Azért, mert annyira csillivilli ma már minden és a user mindent készen akar: a hangzást, az instant inspirációt, és lehetőleg minél kevesebbet kelljen tanulni a hangszerből mert az már nem szórakoztató. Valljuk be, valahol amúgy is arról szól a hobbi hogy jól szórakozzunk és tőlünk nyugatabbra nem tétel szórakozásból beszerezni egy Nautilust, de talán még egy Kronost sem. Nem véletlenül vannak olyan balga kérdések a fórumokon még egy egyszerű KROSS oldalán is, ami annyira banális, hogy sokszor a felhasználók csak annyit válaszolnak hogy "RTFM" vagy "google your friend". Láttam olyan kérdezőt, aki a fórumon próbálta megtudni, hogy neki most 1-es vagy 2-es KORG KROSS-ja van? Akkor ő hol van attól, hogy használni (kihasználni) tudja a hangszerét? Na de miért regélem ezt? Mert fogom ezt a nehéz, idejét múlt és ingerszegény Trinity-t, belemegyek a mélyére és teljesen fel tudom használni a céljaimra (sőt, még így is kevés vagyok hozzá). Mi csórók itt keleten megnézzük a manuált, kitanuljuk a hangszert és virágoztatjuk a használt piacot... ott nyugaton meg veszik a KROME EX-eket és NAUTILUS-okat és még így is lesz valami nyűgjük, ami miatt megveszik a NAUTILUS EX-et is. Hát, szerintem erre készülnek ezek a hangszerek. Ezt adom én is. A KORG következő lépéseként (már ha innoválni akar), akkor egy vas GADGET-et várnék el a KRONOS engine-jei mellett. De tartok tőle, hogy azt nem a KRONOS alá, hanem fölé fogják pozícionálni ha megvalósítják. Akkor pedig már inkább használom az iPad-es Gadget-et a Trinity-vel Ja, amúgy tetszik a NAUTILUS. Ha nyugati fizetésem lenne, én is bepróbálnám
  14. Koródi Csaba

    Lesz már Korg Nautilus is!

    Nagyjából itt van a lényeg (megvan az iPad-es M1, Wavestation, Polysix, MonoPoly, ArpOdyssei, MS20 ). Én manapság nem mennék bele már semmilyen hangszer hasonlítgatásba. Akkor annó olyan alkatrészek voltak, ma meg már a DSP-knél és egészen más alkatrészeknél tartunk (vagy akár iPad emulációnál). Szerintem a gyártók nem arra a szőrszálhasogatásra terveznek hogy a felhasználók a régi KORG-ok DA-it hasonlítgasság az újakhoz. Most így megy a gyártási technológia (vagy épp a szoftveres emuláció) és slussz. Annál is inkább mert a felvevő piac is haladt, fiatalodott: egy mai csávó aki iPad-es Wavestation-t vesz, az még a szülei tervében sem volt amikor az eredeti Wavestationon zenéltek az akkori csávók. Szóval szerintem a DA-k és egyéb alkatrészek összeállítása alapján hallgatgatni hogy melyik hangszer mennyire hasonlít a régihez, tényleg csak szőrszálhasogatás. Ha nem tetszik az iPad DA-ja, akkor tegyünk rá egy hangkártyát, aminek jobban tetszik stb. Én abban az időszakban voltam KORG mániás, amikor a TRINITY-k TRITON-ok mentek, és még a legolcsóbb KORG X5D is baromi jól szólt... a konkurenciának is jól behatárolható termékei voltak (az a pár darab).... de azóta iszonyatosan teleszórtak minket hangszerekkel, millió választási lehetőségünk van. És hát erre a piacra terveznek egy ilyen NAUTILUS-t is. Nem nézik hogy régen milyenek voltak a hangszerek, simán csak gyártanak a mai trendeknek megfelelően. A NAUTILUS baromira kellett a KORG-nak, mert a KROME valljuk be nem igazán üti meg az ingerküszöböt a MODX mellett. Eddig ha ebben az ársávban valaki hangszert akart, akkor nagyon erős volt a MODX... most viszont már megfontolandó közelségbe került a NAUTILUS, ami a 9 motorral elég frankó alternatíva. Örülök és kész, hogy már ebben is lehet gondolkodni Szóval én nem hasonlítanék semmit semmihez... még a NAUTILUS-t sem a KRONOS-hoz. Azt nézném hogy nekem mennyi pénzem van és azért melyik hangszer felhasználói felülete és hangzása áll közelebb hozzám, azután pedig bármelyik hangszerből lehet bármit csinálni ha belenyúlunk a mélyére
  15. Koródi Csaba

    Sampling

    Ennek megfelelően ez a sampler VST sajnos nem 64 Bit-es No, meg tapasztalatom, hogy míg a PC DAW kompromisszumos, addig egy iPhone, vagy iPad felfogható különálló “vas”-ként. Persze nem az, de kézben egy Roland SP-404, vagy egy iPhone a Koala samplerrel nem olyan nagy érvágás, mint egy számítógép DAW a vashoz képest. Főleg ha vinyl forrást tekintjük kiindulási pontnak.
×
×
  • Create New...