Jump to content
Ménemszól.hu

Koródi Csaba

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.816
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    109
  • Ennyit fórumozott

    24855d 3h 14m 7s

Koródi Csaba last won the day on August 21

Koródi Csaba had the most liked content!

Megbízhatósága

556 Megbízható

6 követő

Koródi Csaba tagunkról:

  • Rang
    Generális
  • Születésnap 1974-08-18

További Információ

  • Lakhely:
    Magyarország, Tatabánya
  • Érdeklődési kör
    Szintik, chillout

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.szintimania.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

17.418 profil megtekintő
  1. Koródi Csaba

    KORG Pandora Stomp - CSERE

    Átlagosan normál állapotban lévő, jól működő KORG PANDORA STOMP effektemet cserélném: Line6 Roto Machine vagy Behringer RM600 Rotary Machine pedálra. Tatabányán vagyok. Meghallgatok egyéb ötleteket is. Alapvetően billentyűs vagyok, így a gitáreffektet szinte csak zajzárnak vettem, meg érdekességnek. De erre a típusra már nincs igazán szükségem.
  2. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Először nekem sem jött meg. Másnap kértem még egyszer ugyanarra a címre és fél perc alatt megjött. Szerintem tumultus volt. Majd írd meg hogy az eredeti 10 évvel ezelőtti vashoz képest hogy jön be 🙂 Szerintem baromi frissen szól, de számomra nagyon átláthatatlan...
  3. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Elnézést, ma betojtam 🙂 A napokban említettem, hogy milyen állat ez az MPC Beats, de én már hozzászoktam a Cubase-emhez... blablabla... Hát, ma felfedeztem, hogy a Cubase-ben beépülő modulként jelen van ez az egész MPC Beats. Persze biztosan mindenhol elregélték, meg leírták, de bennem most tudatosult, miután nyitottam egy MPC Beats tracket a Cubase-ben 🙂 Azt hiszem lesz pár YouTube oktatóvideó megnézésem 🙂
  4. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Egyetértek. Mindjárt el is indítom újra 🙂 iPad-en már régóta használom az iMPC Pro2-őt, szóval nekem abszolút nyerő az MPC érzés 🙂
  5. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Múlt héten kipróbáltam. Baromi frissen szól. Nagyon jó, nekem az ingyenes verzió is elég. Mondjuk rendesen tanulni kell (kéne). Biztosan fogok még próbálkozni vele, de egyelőre nem tudom mellőzni a Cubase-t. Ha ezzel kezdeném most a tanulást és a DAW-ot, akkor használnám.
  6. Koródi Csaba

    Csörgődob

    Sima ügy. Kis gyakorlás kell csak, de megéri az eredmény miatt is és a zenéhez/zenéléshez fűződő viszony miatt is. Én mondjuk csak jobb kézzel tudok csörgőzni, de a country zenekaromban élőben, a bal kézzel orgona szőnyeget nyomtam, jobbal meg csörgőztem. A ritmustartást muszáj volt megtanulni, mert a dobos nagyon szigorúan vette... akár koncert közben is rámsandított ha egy kicsit félrementem 🙂 Egy idő után ugyan olyan természetes mint bármi más. A shaker egy kicsit érzékenyebb téma, bármennyire meglepő is. Számít a zene tempója, a játszani kívánt ritmizáció és a shaker mérete is. Ha lassú számnál túl kicsi shakerrel próbálkozol, akkor a Jedi erő sem segít 🙂 Ha jó gyors számnál meg nagyot rázol, akkor leszakad a karod a szám végére. Meg kell találni az adott tempóhoz az optimális shaker méretet, mert számít hogy mekkora utat kell bejárniuk a kis golyóknak, és mit tudsz kezdeni a tehetetlenségükkel.
  7. Koródi Csaba

    Csörgődob

    Erre én is valódi csörgőt használok. Csak gyakorolni kell kicsit, biztosan nem árt 🙂 Viszont kétség kívül a legolcsóbb módja és szerintem a leggyorsabb is, mert nulla programozással úgy cirádázza az ember ahogy akarja és élő hangulatot kap.
  8. Bizony, az az ékszíj volt. A gumi idővel az állásban egy ragacsos takony lesz 🙂
  9. Ez igen, így van. Én egy másik vetületére gondolnék a dolognak: akik hackintosh-t csináltak, egyikük sem vett volna MAC-et. Így általuk egyetlen vevőtől sem esett el az Apple 🙂 Az persze egy másik kérdés, hogy attól még az Apple szellemi termékét használták... fujj 🙂 De vevőszámban nem oszt nem szoroztak 🙂
  10. Koródi Csaba

    A Behringer monopóliuma

    Jaja, ez így pontos. De a hangszerben a cégből csak az algoritmus van 🙂 Lényeg a lényeg hogy nem szúrják ki a szemünket egy olyan reverbbel, mint amin például a KORG 20 éve nem tud javítani a KROSS szintű hangszereiben.
  11. Koródi Csaba

    A Behringer monopóliuma

    Egyébként jogos. Sokan ágálnak a Behringer ellen, de a klón VST-k és a bemintázott Contakt hangszerek ellen senki nem emel szót, pedig régebb óta jelen vannak és semmi olyan felkészültséget nem igényelnek mint saját erőből újraépíteni az áramköröket, gyártósorokon alkatrészeket gyártani, vagy épp megvásárolni bele egy Klark Teknik algoritmust.
  12. Koródi Csaba

    A Behringer monopóliuma

    Ez az etikusság kérdése egy nagyon régóta húzódó és a végtelenségig folytatható vita. Én alapvetően azt gondolom hogy nem etikus hiszen valakinek a szellemi termékéről van szó... ugyanakkor ha az eredeti gyártó nem teszi meg, nem újítja fel az eszközeit és nem adja újra a felhasználók kezébe, akkor ám legyen. Abból indulok ki, hogy ha marhául kéne nekem valami és egy csomó helyről szintén lenne rá igény, de a gyártó az Istennek sem csinál újat, rég elengedte a kezét, akkor miért ne élhetnénk ezzel a lehetőséggel? Hogy Uli Behringer hogyan alszik az éjszaka, az legyen az ő baja 🙂 Mentségére legyen írva, hogy nem szarral gurigázik, a hangszerei vasból, anyagból vannak, a Deepmind járt a kezeim alatt és a nagy gyártók elmehetnek a sunyiba a mai műanyag, gyengített billentyűs konstrukcióikkal. És egy csomó céget bevásárolt hogy például effektekben és előerősítőkben is a legjobbakat tehesse a cuccaiba. Nyilván a profit lebeg az ő szemei előtt is, de közben nem feledkezett meg arról, hogy a hangszereit zenészek fogják használni és nem fejőstehenek 🙂
  13. Azt figyelted, hogy jobbra fent a másik billentyűsnél is tükrözve van ennek kb. a fele? Nagyjából onnan is le lehet játszani az egész bulit 🙂
  14. Szia Csaba! 🙂 Igen, ismerem az igényeidet... ezért őszintén szólva a helyedben bennem fel sem merült volna a laptop gondolata 🙂 Pláne egy MODX7 és egy DS61 mellett. De az én véleményem számítógép szempontjából nem túl hiteles, mert szerintem itt a fórumon már mindenki skandálja hogy "igen, a Koródi Csaba utálja a számítógépet" 🙂 Azonban a számítógép szempontjából kicsit megtört nálam a jég, mert pár évente újabb és újabb próbálkozások után most valahogy elkezdett működni a dolog... Igaz 90%-ban vasakat hajtok meg vele, szóval lényegében a kiindulási pont így is a vasak megszólaltatása... és kizárólag itthoni komponálásról beszélünk. De így is előfordul hogy amikor elkezdek próbálkozni VST-k használatával bizony be-be csúsznak szaggatások, recsegések... Én erre tuti nem alapoznék színpadi jelenlétet. Persze biztosan pénz kérdése is, mert nem 160-ért kell venni WIN10-es laptopot mint én, hanem 600-700 ezerért MAC-et ahogy írod, és akkor kábé ugyanott vagyunk megbízhatóságban, mint a MODX7... bár biztosan egy MAC is tud bizonyos helyzetekben meglepetéseket okozni. De ez csak az én véleményem, hiszen tudva levő, hogy DJ-k, elektronikus zenészek milliói pont ugyanúgy visznek laptopot a színpadra, mint mi hangszert. Konkrétan van olyan ismerősöm, akinek az egész produkciója laptopra épül... még a videó bejátszás is és mindent egy (ha jól tudom) MASCHINE vezérlőről irányít... és nem piskóta produkcióról van szó. Szóval nálam magasabb szinteken ez biztosan nem okoz gondot, csak ahhoz a nálam magasabb szintű számítógépet meg is kell fizetni 🙂 Nekem biztosan nem érné meg MB Pro-ra több száz ezer forintot költeni hogy összerakjak belőle egy olyan MODX7-et ami már ott van szépen egyben.
  15. Hm, azért a 40 éves analóg szinti a másik véglet. Ezeknek még a hőmérséklet sem mindegy 🙂 Én mindenesetre sem ősrégi hangolandó analóg szintit, sem laptopot nem tennék színpadra. Én a stabil, gyors boot idejű hangszerre esküszök, ami egy pendrive-ról vagy SD kártyáról be is tudja tölteni a hangkészletemet. És még így is szoktam egy vésztarcsi hangszert tartani a backstage-ben 🙂
×
×
  • Create New...