Jump to content
Ménemszól.hu

Koródi Csaba

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.827
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    110
  • Ennyit fórumozott

    24855d 3h 14m 7s

Koródi Csaba last won the day on November 13

Koródi Csaba had the most liked content!

Megbízhatósága

562 Megbízható

6 követő

Koródi Csaba tagunkról:

  • Rang
    Generális
  • Születésnap 1974-08-18

További Információ

  • Lakhely:
    Magyarország, Tatabánya
  • Érdeklődési kör
    Szintik, chillout

Kapcsolatfelvétel

  • Weboldalam
    http://www.szintimania.hu

Legutóbb az adatlapod nézték:

17.540 profil megtekintő
  1. Nekem nem tűnt fel. Sőt, ha elkezdek a laptopra USB hangkártyát tenni az AUDIO felvételre, a hangszer USB csatijáról meg MIDI-zni, akkor kialakul egy hurok és kezd kialakulni a búgás. Szóval ez így nekem teljesen tiszta.
  2. Nem akarom túlragozni: egy YAMAHA MX simán, egy darab USB kábelen keresztül viszi oda-vissza a MIDI-t és az AUDIO-t is egyszerre. Nekem egy MX61 ezért betonozta be magát, mert mindezt csinálja oda-vissza és nem jelenik meg benne a sok kínlódást okozó USB búgás sem. Csendes, hibátlan, az MX hangja közvetlenül kerül a PC-be miközben a MIDI trackek is meghajtják a hangszert. A Steinberg-YAMAHA driver kifogástalanul működik a hangszerhez kapott CUBASE Ai-val. És ahogy Djuice említette, ugyanezt megteszi az iPad-emmel is bármelyik alkalmazással, szintitől a DAW-ig, szóval egy darab USB kábellel kompletten elvagyok a hangszerrel. A YAMAHA valamit nagyon tud ezen a téren.
  3. Nekem is a fenti két gondolatom támadt. Ez egy olcsó kis valami... indokolatlan kopi alanynak is és termékkategóriának is. De ha ennyire akartak egy ilyet is a boltba, akkor miért nem fazonírozták át teljesen? A sok ellenérzés ellenére azzal meg tudok békélni, hogy megcsinálnak mondjuk egy Monopoly-t, ha már az eredeti gyártó nem csinál újat, a régiek meg lassan elhalnak. Etika ide vagy oda ha egy olyan oldscool eszközt adnak ki, aminek az eredeti tervezője elengedte a kezét én nem nyiszálnék eret. Na de egy ilyen aktuális kis mini valamit lemásolni... ezt tényleg tudniuk kellett hogy pálcát fognak törni felettük.
  4. Koródi Csaba

    Lesz már Korg Nautilus is!

    Persze, persze, azért ez még így is elég drága nekünk, de csak annyit írtam, hogy "megfontolandó közelségbe került". Akinek eddig nagy, nehéz vas és drága volt a KRONOS, és egy pille könnyű műanyag "tákolmány" hiányzott ahhoz hogy belevágjon, annak uccu Szerintem ennyiben gondolkodott a KORG. Főleg miután ezt a szegmenst próbálták betölteni a KROME EX-el, de rendkívül harmatosan sikerült. De nem vagyok KORG nagykövet, védeni sem és reklámozni sem szeretném... csak látni vélem hogy mi volt a KORG üzleti modellje a Nautilus megvalósításához. A ROLAND az FA06 után teljesen faképnél hagyott minket... a FANTOM alatt nincs jelenleg alternatívájuk... Mi történt? Újra felugrott majd' 100 ezer forinttal az FA06 használt piaci ára. Mi lehetett volna? Ha ebben a szegmensben kiadott volna valamit a ROLAND, akkor a drágábban árult használt FA06-ok ára náluk landolt volna Ezt teszi most a KORG (szerintem) Az általad említett 600 körül használtan megkapható KRONOS-ok helyére bedobta a NAUTILUS-t. És még csak nem is vethetjük a szemükre, mert így ennyiért lehet venni zsír új KRONOS-t legális forrásból, garanciával, és a hátunk sem szakad le ha átmegyünk vele a haverhoz A YAMAHA egész jól tolja. Egyébként a saját, személyes benyomásom szintén nem a Nautilus felé, hanem a MODX6 felé húz, de ez totál szubjektív, és még csak nem is azért, mert a Nautilus drágább lesz, csak simán jobban szeretem a YAMAHA UI-t és hangzást (most már). Azt azért be kell látnunk, hogy nehéz a mai igényeket kiszolgálni. Az emberek panaszkodnak, hogy "bezzeg régen még tudtak hangszert építeni, vasból volt stb..." de ha 6 kilónál nehezebb a hangszer, akkor az sem jó... aztán legyen modern az UI, nade az érintő kijelző sérülékeny... aztán legyen baromi jó a DA-ja, de amúgy menjen USB hangkártyaként a számítógépen... tudjon száz meg száz új dolgot, de ugyan ne kelljen már benne menübúvárkodni... és legfőképpen rohadt jól szóljon, rohadt könnyű legyen kezelni, rendkívül mobilis legyen és baromi olcsó Na, ezt szolgáld ki Nekem iszonyú hűha érzésem volt annó a KORG Trinity..., most meg ott van a szobámban... baromi nagy, baromi nehéz, nulla USB, lehet vacakolni a Floppy-val és az UI rendkívül ingerszegény. Miért? Azért, mert annyira csillivilli ma már minden és a user mindent készen akar: a hangzást, az instant inspirációt, és lehetőleg minél kevesebbet kelljen tanulni a hangszerből mert az már nem szórakoztató. Valljuk be, valahol amúgy is arról szól a hobbi hogy jól szórakozzunk és tőlünk nyugatabbra nem tétel szórakozásból beszerezni egy Nautilust, de talán még egy Kronost sem. Nem véletlenül vannak olyan balga kérdések a fórumokon még egy egyszerű KROSS oldalán is, ami annyira banális, hogy sokszor a felhasználók csak annyit válaszolnak hogy "RTFM" vagy "google your friend". Láttam olyan kérdezőt, aki a fórumon próbálta megtudni, hogy neki most 1-es vagy 2-es KORG KROSS-ja van? Akkor ő hol van attól, hogy használni (kihasználni) tudja a hangszerét? Na de miért regélem ezt? Mert fogom ezt a nehéz, idejét múlt és ingerszegény Trinity-t, belemegyek a mélyére és teljesen fel tudom használni a céljaimra (sőt, még így is kevés vagyok hozzá). Mi csórók itt keleten megnézzük a manuált, kitanuljuk a hangszert és virágoztatjuk a használt piacot... ott nyugaton meg veszik a KROME EX-eket és NAUTILUS-okat és még így is lesz valami nyűgjük, ami miatt megveszik a NAUTILUS EX-et is. Hát, szerintem erre készülnek ezek a hangszerek. Ezt adom én is. A KORG következő lépéseként (már ha innoválni akar), akkor egy vas GADGET-et várnék el a KRONOS engine-jei mellett. De tartok tőle, hogy azt nem a KRONOS alá, hanem fölé fogják pozícionálni ha megvalósítják. Akkor pedig már inkább használom az iPad-es Gadget-et a Trinity-vel Ja, amúgy tetszik a NAUTILUS. Ha nyugati fizetésem lenne, én is bepróbálnám
  5. Koródi Csaba

    Lesz már Korg Nautilus is!

    Nagyjából itt van a lényeg (megvan az iPad-es M1, Wavestation, Polysix, MonoPoly, ArpOdyssei, MS20 ). Én manapság nem mennék bele már semmilyen hangszer hasonlítgatásba. Akkor annó olyan alkatrészek voltak, ma meg már a DSP-knél és egészen más alkatrészeknél tartunk (vagy akár iPad emulációnál). Szerintem a gyártók nem arra a szőrszálhasogatásra terveznek hogy a felhasználók a régi KORG-ok DA-it hasonlítgasság az újakhoz. Most így megy a gyártási technológia (vagy épp a szoftveres emuláció) és slussz. Annál is inkább mert a felvevő piac is haladt, fiatalodott: egy mai csávó aki iPad-es Wavestation-t vesz, az még a szülei tervében sem volt amikor az eredeti Wavestationon zenéltek az akkori csávók. Szóval szerintem a DA-k és egyéb alkatrészek összeállítása alapján hallgatgatni hogy melyik hangszer mennyire hasonlít a régihez, tényleg csak szőrszálhasogatás. Ha nem tetszik az iPad DA-ja, akkor tegyünk rá egy hangkártyát, aminek jobban tetszik stb. Én abban az időszakban voltam KORG mániás, amikor a TRINITY-k TRITON-ok mentek, és még a legolcsóbb KORG X5D is baromi jól szólt... a konkurenciának is jól behatárolható termékei voltak (az a pár darab).... de azóta iszonyatosan teleszórtak minket hangszerekkel, millió választási lehetőségünk van. És hát erre a piacra terveznek egy ilyen NAUTILUS-t is. Nem nézik hogy régen milyenek voltak a hangszerek, simán csak gyártanak a mai trendeknek megfelelően. A NAUTILUS baromira kellett a KORG-nak, mert a KROME valljuk be nem igazán üti meg az ingerküszöböt a MODX mellett. Eddig ha ebben az ársávban valaki hangszert akart, akkor nagyon erős volt a MODX... most viszont már megfontolandó közelségbe került a NAUTILUS, ami a 9 motorral elég frankó alternatíva. Örülök és kész, hogy már ebben is lehet gondolkodni Szóval én nem hasonlítanék semmit semmihez... még a NAUTILUS-t sem a KRONOS-hoz. Azt nézném hogy nekem mennyi pénzem van és azért melyik hangszer felhasználói felülete és hangzása áll közelebb hozzám, azután pedig bármelyik hangszerből lehet bármit csinálni ha belenyúlunk a mélyére
  6. Koródi Csaba

    Sampling

    Ennek megfelelően ez a sampler VST sajnos nem 64 Bit-es No, meg tapasztalatom, hogy míg a PC DAW kompromisszumos, addig egy iPhone, vagy iPad felfogható különálló “vas”-ként. Persze nem az, de kézben egy Roland SP-404, vagy egy iPhone a Koala samplerrel nem olyan nagy érvágás, mint egy számítógép DAW a vashoz képest. Főleg ha vinyl forrást tekintjük kiindulási pontnak.
  7. Koródi Csaba

    Sampling

    Hmm, el vagyok maradva... még az életben nem vettem egy doboz cigit sem :) Javaslom, hogy indítsuk el az “Appot vegyél cigi helyett” mozgalmat :)
  8. Koródi Csaba

    Sampling

    Szia! Ha akad a kezed ügyében egy iPhone, akkor a Koala Sampler-t ajánlanám feltétlenül: https://www.elf-audio.com/koala/ Ha nincs iPhone a kezed ügyében és kifejezetten vasat szeretnél első körben, akkor ROLAND SP-404-et, vagy AKAI MPC500-at ajánlanék. Ugyanakkor a fenti két vas bármelyikének az árának a feléből tudnál venni egy iPhone 6S-t és a KOALA Sampler-t használatba venni. Ez a kis program nagyon rendben van. Persze ha iPhone-ba invesztálsz, akkor számolni kell azzal, hogy egy-két perifériát (USB Camera Connection Kit, kontroller pad és hangkártya) be fogsz idővel szerezni, vagyis el fogod érni az említett vasak árát... de ezt elég apránként megtenni (vagy már amúgy is van valamilyen hangkártyád vagy kontrollered). A Koala Sampler funkcionalitása viszont szerintem többet nyújt az említett vasaknál, megbízhatóbb és több sample méretet tesz lehetővé. Update: pardon, most látom hogy Androidon is elérhető a Koala Sampler, nem kell iPhone-t venni hozzá. Így két doboz cigi árából bele lehet vágni a próbálkozásba 🙂
  9. Koródi Csaba

    Elektron model

    Üdv Lenyo! Szerintem a legalapvetőbb döntési szempont hogy milyen hangforrásra van szükséged. Milyen irányban érzel affinitást és kreatív energiákat magadban? A Model:Samples nevéből adódóan samplékkel dolgozik, vagyis amellett, hogy baromi jó, kreatív szekvenszer, egy új munkamódszer elsajátításához ad nagyágyút a kezed alá, és a samplingnek köszönhetően bármennyire lehetsz vele egyedi és kreatív. Ehhez azonban egyszer el kell sajátítanod az Elektron gondolkodásmódot, másodszor pedig a sample gyűjtögetéssel, válogatással, vagy akár field recordinggal magadnak kell összeszedned a sample alapokat. Szerintem egy ilyen eszköznél a sample gyűjtés, keresés és a nagyvilágban végzett felvételezés minimum 60-70%-ban kulcsa a sikernek, és nem maga a Model:Samples. Ugyanakkor ez a módszer egy új életérzést is ad, hogy onnantól kezdve a világon mindenben figyelheted a lehetőséget és nem árt, ha van egy digitális felvevőd MINDIG a zsebedben. Ezt az életérzést és a kreatív szabadságot tartom az előnyének. A hátrányának pedig azt tartom, hogy ha nem tudod kreatív sample tartalmakkal megalapozni a hangszert, akkor egy "üres doboz" van a kezedben. A Model:Cycles FM hangkeltésből építkezik. Az előnyének azt gondolom, hogy a Model:Samples-el ellentétben ott van a kezedben a hangforrás, nem kell kutatásokat, előzetes gyűjtést, felvételeket készítened, hanem magán az eszközön tudod elkezdeni megálmodni/kikísérletezni a hangzásodat. Tehát, öledbe veszed és instant neki állhatsz vele dolgozni. Hátrányának épp az említett FM-et tartom. Ha ügyes vagy, kened-vágod az FM-et, akkor jó dolgokat tudsz belőle kihozni, de ha bizonytalan vagy és nem válik be az FM hanggenerálás, vagy nem találod meg benne a kiskapukat amitől azt baromi jóvá teheted, akkor totál zsákutca. Ha jól értelmezem ezt az eszközt, akkor perkusszív hangkeltésre és dallam játszásra is használható, viszont ez meglátásom szerint macerás szekvenszerezéssel hozható össze. Aki vágja ezeket a cuccokat majd kijavít, vagy megerősít engem ebben 🙂 A fenti két modell mindegyike 6-6 TRACK timbrális, viszont a polifóniáról semmit nem sikerült az évek során kiderítenem, szóval lehet hogy minden egyes TRACK monofónikus, ami szintén megnehezíti a dallamos részek használatát. Sajnos a két elektron Model-ből egyikhez sem volt szerencsém tulajként, csak üzletben nyomkodni, az pedig kevés volt ahhoz hogy megértsem az Elektron gondokodásmódot. Annyit biztosan tudok, hogy mindkettő baromi kreatív, olyan emberkéknek való, akik szeretnek elrugaszkodni, nagyon újszerűen gondolkodni és kellő tudással, kreativitással rendelkeznek is hozzá. Egy földhöz ragadt, klasszikus szemléletű zenésznek szerintem zsákutcák. Ami miatt pedig belefogtam az írásba, az az MC-101. Én egy klasszikus szemléletű, földhöz ragadt zenész vagyok és az MC-101-et pontosan ilyen embereknek ajánlom. Nekem ez van. Látszólag egy nem túl bonyolult kis groovebox, megfejthetetlen tudással. Valójában viszont ez egy rohadt nagy hangmodul. Igaz, hogy csak 4 TRACK multitimbrális (szemben az Elektron-ok 6-jával), de cserébe 128 hang polifónikus. Egy TRACK bátran lehet a zongorától kezdve a vonósokon át mindenféle létező hangszer egészen a legvalótlanabb szinti hangszínig. A hangszerben gyárilag 3600+ hangszín van, ami tartalmazza kompletten például a ROLAND XV-5080 hangmodult és számtalan JUNO G, JUNO Stage hangszínt is, de ezt koronázza meg a benne található ZEN-CORE hangforrás, ami a mostani nagy FANTOM-okban is megtalálható, illetve a friss Roland Zenology szoftverszintetizátorban. Ez a Zen-Core most a Roland nagy fő csapásiránya, szinte naponta történik valami újítás változás ami közelebb hozza egymáshoz a Zen-Core motorral rendelkező hangszereket. Amit a Zenology szoftverszintiben kreál az ember, azt egy az egyben át lehet tenni az MC-101-be. A Zen-Core motor egy roppant összetett architektúra, ami végre összepasszintja a SuperNatural szintimotort és a PCM szintézisüket, vagyis egyaránt lehet benne VA hangszer viselkedést modellezni vagy PCM szintit... vagy a kettőt összekeverve... ezért ebben a Zen-Core-ban iszonyatosan el lehet rugaszkodni kreativitásban, a megszületett hangzásokat pedig teljesen hétköznapi zenész módjára tudjuk használni, vagyis az MC-101 szekvenszerére úgy (is) tudunk feljátszani, mint egy földhöz ragadt zenész... nem szükséges technikailag elmélyülni benne, mint egy Elektron szekvenszerében. De jöjjön a feketeleves. Az MC-101 SD kártyájára bármennyi hangszínkészletet fel lehet másolni ami készülhetett MC-707-ben vagy a Zenology szoftverben, ez az egész egy jó kis ökoszisztéma. DE az MC-101-en magán nem tudunk hangszínt mélyen editálni. Van pár művelet: burkoló görbét tudunk módosítani, új MFX-et tudunk hozzá szerkeszteni, szűrőt tudunk tekerni, de a Zen-Core mélyére nem tudunk belemenni. Ehhez kell egy Roland Cloud Pro előfizetés, aminek a havi díja 9 dolcsi. Ezért a díjért megkapjuk a Zenology szoftverszintit, az összes létező Zenology hangszíncsomaggal és EXP bővítő(kártyával), ami a számítógépes verzióban több mint 6000 hangszínt jelent, plusz megkapjuk az összes újonnan megjelenő Zen-Core hangszín packet, ami havi szinten 3-4 újabb csomagot jelent (most tartunk 34-nél ha jól emlékszem), és a "PRO" jelölés jelzi, hogy megkapjuk a Zen-Core motor teljes mélységű editálását. Ez itt a kulcs, vagyis amit a Zenology szoftverszintiben fullosan meg-editálunk, azt egy az egyben áttehetjük az MC-101-be. Na, nem kell megijedni, ezt a 9 dolcsis PRO előfizetést nem kell egész évben fenntartani. Van egy 3 dolcsis CORE előfizetési szint is, ami tartalmaz mindent a Zenology csomaghoz amit fent említettem, tehát a 6000+ hangszínt és az újonnan megjelenő csomagokat is, egyedül csak a mély editálást nem engedi. Nálam max a 3 dolcsis volt amire előfizettem, de most éppen ez sem él, mert elvagyok nélküle a hétköznapokban. Ha akarok pár totál saját hangszínt szerkeszteni, akkor egyetlen hónapra befizetem a 9 dolcsis szintet, készítek annyi hangszínt amennyit nem szégyellek, aztán lemondom az előfizetést. A PRO előfizetésben kreált és elmentett saját hangszínek a CORE előfizetésben is megmaradnak a DAW-ban, illetve exportálhatod az egész bankot hardvernek, így az MC-101 SD kártyáján is megmaradhat örökre a PRO előfizetés nélkül is. Egy tipp: még október 26-áig ingyen ki lehet próbálni a Zenology Pro előfizetést, úgyhogy ha gyorsan-gyorsan beleugrasz, full ingyen meghallgathatod hogy milyen hangszíneket tartalmaz a PRO előfizetés és milyen mélységű editálást tesz lehetővé a PRO verzió. Egy DAW kell hozzá persze, de az tudomásom szerint bármi lehet, ami enged külső VST-ket. Én például legyártottam magamnak ebben az ingyenes időszakban két olyan bankot, ami rám jellemző hangszíneket tartalmaz, így ha letelik a próba időszak, akkor megint elleszek előfizetés nélkül az MC-101-el. Nnna, ez így baromi hosszú volt, pedig csak a Zen-Core ökoszisztémáról írtam. Mit tehetsz még az MC-101-el számítógép és Roland Cloud előfizetés nélkül? Például sample mintákat is feltölthetsz rá dallamhangszernek... vagyis az Elektron Model:Samples-hez hasonlóan az MC-101-hez is gyűjthetsz a nagyvilágból hangokat, amiket WAV-ban felteszel az SD kártyára és be tudod tölteni úgy a hangszerbe, hogy azt kiosztja a billentyűzetre dallam játszáshoz, vagy betöltheted dob pad-ra perkusszív hang játszáshoz. A dob padra nem csak perkusszív WAV-okat lehet tenni, hanem loop-okat, vagy akár komplett dal részleteket. Én például úgy állítok össze az MC-101-ben "Backing track-et", hogy a PC-n Cubase-ben megalkotott zenémet feldarabolom stratégiai alkotóelemekre, majd beteszem az MC-101-be PAD-okra és a szekvenszerében lejátszási sorrendeket készítek belőlük, akár kombinálva, rétegezve is egymást... vagyis az MC-101-et félig-meddig statikus HD lejátszó-ként (is) használom, ugyanakkor a dal komponensei kombinálhatóak építkezéssel, vagy egymással, így akár menet közben átszabható a dal szerkezete (versszak, refrén, bridge stb.), ehhez pedig előre elkészített összeállításokat menthetünk le. Egy TRACK 16 Pad-ból, vagyis ennek megfelelően 16 komponensből tud építkezni. Egyébként 64 MB-nyi sample fér az MC-101-be. Ha ennyi elég a dalhoz, akkor marad még 3 TRACK-ünk, amik egyenként is polifónikusak és bármilyen Zen-Core hangszín rendelhető hozzájuk. Ha egy TRACK-et dallam sávnak használunk, akkor azon 16 CLIP található és mind a 16 CLIP-hez más-más hangszínt rendelhetünk, és persze minden TRACK 16 CLIP-el rendelkezve 16 féle szekvenciát játszhat, de ez meg már a szekvenszeres, élő dal építkezés, amiről még tudnék jó vaskos fejezetet írni, de már nem megyek bele 🙂 Én azt mondom, hogy ha technikás pali vagy, és elborult irányba szeretnéd trenírozni magad, és nem ragaszkodsz feltétlenül ahhoz hogy a "hangszer" hangszerként viselkedjen, akkor vágj bele bátran valamelyik Elektron-ba (én személy szerint a Samples-t preferálnám már a kirándulós hangszíngyűjtés miatt is 🙂 ). Ha viszont szereted az egyszerű, dolgokat, a hangszerre hangszerként gondolni, a szekvenszerre pedig hagyományos értelemben gondolni és nem sokat búvárkodni benne, akkor az MC-101 a Te géped... és a Zen-Core is azért igen sok kreativitásra ad lehetőséget... szerintem ha néha belemászik az ember, akkor több, jobb lehetőség van benne mint egy átlagos editálható hangszerben és egy-egy hónapnyi előfizetés hosszú időre elláthat hangszín munícióval... de persze van több mint 3600 gyári preset is, ami azonnal alkotásra sarkallhat.
  10. Koródi Csaba

    Maschine+ standalone

    Bocsi, itt valamit félrenéztél. Én Koródi Csaba vagyok, nem "Kilobeat"! Ne keverj össze minket 😄
  11. Koródi Csaba

    Maschine+ standalone

    Nyehe, szerintem a kettő nem zárja ki egymást 🙂 Ez egy számítógép nélkül használható standalone hangszer, de attól még nem kell hogy mindenkinek tetsszen, vagy ne találjon jobbnak mást 🙂 Viszont attól hogy mást jobbnak talál, attól még ez lehet egy számítógép nélkül használható standalone hangszer 😄
  12. Koródi Csaba

    KORG Pandora Stomp - CSERE

    Átlagosan normál állapotban lévő, jól működő KORG PANDORA STOMP effektemet cserélném: Line6 Roto Machine vagy Behringer RM600 Rotary Machine pedálra. Tatabányán vagyok. Meghallgatok egyéb ötleteket is. Alapvetően billentyűs vagyok, így a gitáreffektet szinte csak zajzárnak vettem, meg érdekességnek. De erre a típusra már nincs igazán szükségem.
  13. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Először nekem sem jött meg. Másnap kértem még egyszer ugyanarra a címre és fél perc alatt megjött. Szerintem tumultus volt. Majd írd meg hogy az eredeti 10 évvel ezelőtti vashoz képest hogy jön be 🙂 Szerintem baromi frissen szól, de számomra nagyon átláthatatlan...
  14. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Elnézést, ma betojtam 🙂 A napokban említettem, hogy milyen állat ez az MPC Beats, de én már hozzászoktam a Cubase-emhez... blablabla... Hát, ma felfedeztem, hogy a Cubase-ben beépülő modulként jelen van ez az egész MPC Beats. Persze biztosan mindenhol elregélték, meg leírták, de bennem most tudatosult, miután nyitottam egy MPC Beats tracket a Cubase-ben 🙂 Azt hiszem lesz pár YouTube oktatóvideó megnézésem 🙂
  15. Koródi Csaba

    Akai MPC Beats Free

    Egyetértek. Mindjárt el is indítom újra 🙂 iPad-en már régóta használom az iMPC Pro2-őt, szóval nekem abszolút nyerő az MPC érzés 🙂
×
×
  • Create New...