Jump to content
Ménemszól.hu

Flamenco

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    83
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Ennyit fórumozott

    31d 4h 58m 37s

Megbízhatósága

0 Semleges

Flamenco tagunkról:

  • Rang
    Káplár

Legutóbb az adatlapod nézték:

1.450 profil megtekintő
  1. Hibátlan műszaki és esztétikai állapotban, áron alul eladó. Kristálytiszta részletes hangja van. Kiválló választás gitárra, dobra, illetve bármi más hangszerre. Sztereó felvételek készítéséhez, két mikrofon együtt olcsóbb: 65000. Eredeti ára 68 kiló/db körül mozgott anno.Zuglói hangstúdiómban kipróbálható.Csere nem érdekel köszi. Fix ár.
  2. Mennyire csillapít hatékonyan ez a megközelítés? Van valakinek tapasztalata? A szoba kb. 18 nm körbe eloszlatva 5 cm vastag kőzetgyapot panellekkel. 15 cm légrést hagynék a plafontól, a sarkokba is ezt terveztem. Kitöltés gyanánt "gyapoton" kívül létezik valami egyszerű anyag, ami mérsékelné a mélyebb frekiket is, vagy önmagába is elég lehet? Elég húzos az akusztikai gipszkarton táblák ára, tipp a beszerzésre?
  3. A hibája a következő: tudok vele rögzíteni jelet, de nagyon alacsony a jelszínt, valamint picit horpadt a védőrács, de a membrán sértetlen. Annak javaslom megvételre, aki jobban ért hozzá illetve megjavíttatja szervizben, esetleg alkatrészként tudja hasznosítani. Ez egy multikarakterisztikás (dupla-membrános) kondenzátor miksi, újonnan 65-70 körül pörög. Zuglóban átvehető.
  4. Flamenco

    Lassú videó lejátszás

    Amikor importálok egy Hd videót Cubase-be teljesen akadva fut a vidi csak néha villan fel egy-egy képkocka. Tegnap még teljesen normálisan folytonosan futott ugyanaz a videó. Vajon mi lehet a gebasz? Semmit nem állítottam át, próbáltam szűz projektel, újratelepítettem a quick time-ot. Adobe Premier pro-ban, pölö továbbra is teljesen normálisan tudok rögzíteni hangot Hd vidó alá. Tippek?
  5. Valaki tudna instrukciókat adni, hogy hogyan is állítsam be a megfelelő jelszinteket keverésnél? Nem tiszta minden. -18 dBFS értékre hivatkoznak a legtöbben (egyéni sávonként), így ha jól értelmezem erre azért van szükség, hogy ne vezéreljük túl a master-sávot (hagyjunk elég headroom-ot), illetve a modellezett analógmotyó plug-inek többségét is erre az értékre kalibrálták. A fader szekciónál látom kiírva a peak értéket, no most ugye az nem egyenlő az előbb említett értékkel, mert az átlagérték!? VU meter-rel szokták csekkolni (az világos a gain-t a fader előtt fogom állítani), viszont itt sem értem a lényeget, hogy a maximum értéknek kéne lennie 0-nak ill. alatta, vagy a jellemző jelszintnek kéne 0-át közelítenie. Pl. énekfelvételnél találkozunk nagyobb dinamikai különbségekkel, ezt hogy állítsam be?
  6. Flamenco

    Kondenzátor mikrofon javítás

    Hol tudnám megjavíttatni a kondi miksimet? Működik, de nagyon gyenge a jelszint, lehetséges, hogy elromlott az előerősítője. Tippek?
  7. Hozzáteszem az utóbbi időben egy rakás hangkártyám volt , soha nem okozott problémát a midi sáv felvétele. Arra gyanakszom, hogy valami a driverrel ill. beállításával lesz, hiszen csak a hangkari jött be új faktorként. Valaki, esetleg, aki midi-zett a 2. generációs Scarlettekkel?
  8. Az a gond, hogy a midi sávon sem rögzül pedig hasonloképpen itt is beérkezik a jel
  9. Adott egy dob modul (dobagy), aminek a midi jelét továbbítom normál 5 pines kábellel egy második generációs Focusrite scarlett 18i20-as hangkártyába, Cubase használata mellett. A jel tökéletesen beérkezik, ha nyitok egy szoftveres hangszert (pölö addictive drums) visszahallok mindent, viszont ha elkezdem felvenni NEM rögzül semmi. Átmenetileg úgy oldottam meg a helyzetet, hogy a dobagynak is van egy usb interfésze, ezt egyszerre tudom használni a Scarlettel, így minden midi jel rögzül rendesen. Ötletek?
  10. Igen. Viszont most egy kondi miksim adta fel a szolgálatot.. tipp?
  11. Köszönet az észrevételekért és az infókért! Újabb projektnél mindenek előtt törekedni fogok a tudatosabban választott hangszerelésre. Tudtok viszont mondani valami jó komplett keverési tutoriált, vagy cikket? Sokat olvastam utána, ill sok videót néztem, de egyik sem volt olyan átfogó és autentikus. Az aktualitása is fontos lenne.
  12. Okés, akkor visszalépek egyet, nézzük a egészet egyben, mit kéne javítani, módosítani, ill. mi az, ami jelenleg működik szerintetek ebben a koncepcióban linkelek néhány radikálisabb példát
  13. Azért nem írtam, mert általánosan műfajtól, hangszereléstől függetlenül észlelem (legyen szó elektronikus vagy akusztikus megszólalásról, profibb dalokkhoz viszonyítva észlelhető). Elektronikus hangszereléseknél (pl. drum and bass), ahol a stílus maga pregnánsabb megszólalást követel (pl. torzított pergő, tamok) ez a fajta keménység magától értetődően még jobban kijön. Elég sokféle cuccot használok felsorolás gyanánt leírom a legjobban preferáltakat: keverés: Fabfilter (C, Q, G, D stb..), és itt jön a lényeg a "Mastering", amit a gyenge pontnak érzek: Multiband komp. (fab) esetleg waves-től komp, tape emuláció, exciter , és egy végső EQ. Limiter (Fab) Úgy gondolom a keverés rendben van (a sávok viszonylag jó elkülönülnek egymástól) A cél egy végső egészségesebb hangkép lenne enyhítve az említett kemény megszólalást ,neten néztem tutoriálokat masteringre, de valahogy egyik metódus sem tűnt számomra az igazinak, ha tudtok küldjetek esetleg valami jó tutoriált vagy cikket.
  14. Nem stabil a kapcsolat (recseg, megbolondul), viszont tuti, hogy a kártyával lesz a hiba nem pedig a géppel vagy a driver-el, mivel, 2 db ugyan ilyen tipusú hangkarim van a másik hiba nélkül működik. Okés, dobj egy kontaktot, aztán meglátjuk.
×
×
  • Create New...