Jump to content
Ménemszól.hu

igatos

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    62
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    5
  • Ennyit fórumozott

    1269d 1h 56m 42s

igatos last won the day on June 25

igatos had the most liked content!

Megbízhatósága

25 Megbízható

igatos tagunkról:

Legutóbb az adatlapod nézték:

2.189 profil megtekintő
  1. igatos

    thunderbolt/minidisplayport?!

    Szia, sajnos csak zsebbenyúlós megoldás van, az egyik legolcsóbb cucc az ELGATO Thunderbolt Dock 2, ennek már valamivel lejjebb van az ára, mert van már Dock 3 is. De olcsó megoldás nincs. A másik megoldás az USB 3-as display fordító, én sokáig használtam, de már nem kell. Ha érdekel, megegyezhetünk.
  2. igatos

    SSL SiX Desktop Mixer

    Ezért a pénzért kapsz vas 2 csatorna előfokot, eq-t, valamint egy buss kompresszort. Szerintem elég jó! Ez nem a lapra szerelt Kiskeverő szintje.
  3. igatos

    Yamaha CP88

    A Csekének mindegy min játszik, kézben van a sound. Amúgy Nord Pianoja van.
  4. igatos

    Yamaha CP88

    Prüntyögtem egy Rhodes hangszínnel egy kis mintát. Én szeretem ezt a szólást. Főleg, hogy bulin is ezt kapom. EP2 Ideal Timbre, Lrg, Jazz Chorus, Room 2.
  5. igatos

    Yamaha CP88

    Nem, a sajátjai is ok-k voltak, csak már eljárt felettük az idő. De élő szutuációban, játékélmény szempontjából még mindig meg tud lepni. Ja, meg csúnya. 🙂
  6. igatos

    Yamaha CP88

    Csabának igaza lesz, itt nem ezeken múlik a dolog. Valószínűleg a minta "frekvenciaanyaga" lehet a döntő, ami a lehető legváltozatosabb körülmények között is megőrzi a jellegét. Amúgy Kurzweilem volt, azt szerettem, mert az sem okozott csalódást szinte soha. Amit tudott, azt mindig tudta. Kicsit elavultak nekem a hangszínei, de van K2000-esem, és az elég jól használható most is. Múltkor láttam valahol 100e Ft-ért. Annyit jócskán megér.
  7. igatos

    Yamaha CP88

    Érdekes módon többnyire a terem, helyiség akusztikája. Nagy ritkán a hangszín karaktere, azért ritkán, mert ezek a hangszínek elég hasonlóan kezelhetők, mégis, mondjuk a Nefertiti talán a legagresszívabb, és az jól jön bizonyos helyzetekben. Zongorával ugyanez a helyzet.
  8. igatos

    Yamaha CP88

    A Low Deep, a Close Ideal, és a Nefertiti amit többnyire használok. Leginkább Twin Reverbbel annyira, hogy éppen torzítson nagyobb odacsapásoknál, kicsi Roommal, és a közepet nagyon kicsit megtolom. Újabban nagyon szeretem az analog style delayt nulla feedbackkel teljesen wetben a leggyorsabb timemal rárakni, és akkor csak a szalagnyávogást teszi rá, az meg még emberközelibbé teszi.
  9. igatos

    Yamaha CP88

    Azt hiszem, minden célzás nélkül, az utolsó mondatban van a lényeg. Sokat gondolkodtam, hogy hogyan tudnám megragadni a lényeget, és a következőre jutottam. A Yamaha is, meg a Korg is, meg az összes többi nemClavia azt csinálja, hogy kész hangszíneket tudsz gyártani velük, amik fülhallgatóban, vagy kisávozva istenien szólnak. De ha ismered az eredeti hangszereket, akkor pontosan tudod, hogy egy Rhodes önmagában sohasem szól úgy, mint ezek a hangszínek, ezért koncerten sem fogod így hallani őket. A nord azt tudja, az általam kedvelt hangmérnökök szerint is, hogy nagyon hsaonlóan, vagy akár ugyanúgy viselkedik, mint a modellezett hangszer. A fent belinkelt videón pl. a zongora hangszín esetében is hallatszi, hogy a Yamaha egy gyönyörűen szóló processzált hangszín, amin soha nem játszol élő szituációban. Ha felveszel egy zongorát szuper minőségben nagyon jó mikikkel, kicsit eq-zod, kicsi compi, és így szól. Na ezt megspórolják neked ezek a gyártók, de soha nem játszol úgy zongorán, hogy abból a helyszínen ilyen hang jöjjön ki. A Rhodes ua. A te hangszíneidben is az a jó, hogy a hangszeren belül meg tudod csinálni a végleges "Trackingelt" verziót, de a helyszínen a hangszerből sosem jön ki ilyen hang. Ha viszont ezt a hangszínt vonalban bedugod egy elvileg teljesen flat rendszerbe (ami ugye nincs), akkor olyan szituációt teremtessz, ami valódi helyzetben nem áll elő. Ezek a hangszínek úgy keletkeznek, hogy hangszer-effekt-erősítő-hangszóró-hallgatófüle. Ezért nem természetesek bulin. A Nord úgy szól, hogy vonalban bedugod, és azt az érzetet kelti, hogy ott a helyszínen valami jó kis Twinbe, vagy JazzChorusba van bedugva, és azt hallod. Nem beszélve arról, hogy játék közben te is úgy érzed, hogy ez egy valódi hangszer. Látszólag ellentmondásos amit írtam, de mégsem tudom plasztikusabban elmagyarázni. Szerintem az Electro 3 az nagyjából a Stage EX-szel egyidős, ott még valóban nem volt release noise, de a későbbiekben annyira van, hogy ha saját Nord pedállal használod, akkor a pedálfelengedés zaja is modellezve van. Nekem a release noise a Clavi esetében hiányzik nagyon, nem is értem, hogy miért nem csinálták meg eddig. Ez kimondottan gyenge pont a Nordnál. Szaturáció alatt azt értettem, hogy amilyen módon nem konzekvensen betorzítanak a mintáid, az nagyon élethűvé teszi a dolgot.
  10. igatos

    Yamaha CP88

    Ezek nagyon jó soundok, ha ezt a Motifból magából egyedül ki tudtad hozni, akkor őszintén gratulálok! Ettől függetlenül élő játék esetén mégis jobban működik nekem a Nord. Amúgy Stage 3-as a mostani hangszerem, felvételt készíteni nincs időm most ezért külön, de itt egy link, ez még stage 2, ha jól emlékszem. De tényleg gratulálok, felvétel alapján valóban nagyon jók ezek a patchek. Főleg a szaturáció tetszik.
  11. igatos

    Yamaha CP88

    A Nord rhodes mintáinál pont az a lényeg, hogy különböző karakterű hangszerekről vannak mintavéve, nem pedig eq és kompresszor segítségével áthangszínezve. Én két eredeti Rhodes tulajdonosa vagyok, az egyik erősített, a másik Stage. Mindkettő Mark II, mégis ég és föld van a hangjuk között. Az eredetiek birtokában magabiztosan ki tudom jelenteni, hogy a piac egyik, ha nem a legjobbja Rhodes tekintetében a Nord. Vannak zenék, ahol az egyik jobb, van ahol a másik. Az új filterek is zseniálisak, ha ismeritek a korai 80-as évek Al Jarreau és társaival fémjelzett stílusát, akkor muszáj, hogy halljátok, hogy mennyire jól sikerült. Szenzációs hangszer, a Yamaha demóján azonnal hallani, hogy egy-két mintából gyártották a presetek többségét. És még valami, amikor zenekarral játszom, és cipeléskímélés miatt mondjuk Kontaktot használok Scarbee mintával, ami azért elég jó, azután megnyomom a Nordot, és a nagy sampling elmehet a p-ba. A kollégáim szerint is.
  12. igatos

    Akai Pro Force

    Bocs, srácok, de abletonban hogyan lehet klipenként átmenni a másik dalba? Én pont ezt szeretném, de nem tudtam megoldani. Vagy úgy értitek, hogy scene-enként új tempo jöhet?
  13. igatos

    Focusrite Penta St. Compressor, Előfok

    Csak stúdióban, alig használt mono mikrofonelőfok + stereo preset compressor manuális lehetőségekkel eladó.
  14. Szia! Azt hiszem így tudod megoldani: HP & LINE 3/4 (Apollo Twin) When set to HP, the headphone cue source is the dedicated HP mix, summed with all DAW outputs that are routed to the HP outputs (if applicable). When set to LINE 3/4, the line outputs source is the dedicated LINE 3/4 mix, summed with all DAW outputs that are routed to the same cue outputs (if applicable). In this mode, the mix of the cue bus is determined by the cue send controls in the input channel strips and the aux return strips. A cue outputnál a line3/4-nél válaszd source-nak is azt, és sendként küldd el, a csatornát meg mute-old ki! Ha a stereo alap a DAW-ból jön, akkor az egész masterét egy virtual csatornára rakd ki, és akkor a keverőből tudod az alap hangerejét is szabályozni.Console’s faders, mutes, and solos are not reflected in the cue outputs in when HP or LINE 3/4 is selected (Console’s cue sends are pre-fader). Note: When HP or LINE 3/4 is the selected cue source, signals must be sent to that cue’s bus (via the cue sends) for the cue mix to be heard in the selected cue outputs.
  15. Ha nem a mérőmikrofonnal veszel fel, akkor az teljesen irreleváns. A hangkártyádnak és a mikrofonodnak ezt simán tudnia kell minden gond nélkül. Mind a kettő teljesen elfogadható minőséget tud otthon.
×
×
  • Create New...