Jump to content
Ménemszól.hu

igatos

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    64
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    6
  • Ennyit fórumozott

    1269d 5h 6m 34s

igatos last won the day on November 25

igatos had the most liked content!

Megbízhatósága

26 Megbízható

igatos tagunkról:

  • Rang
    Káplár

Legutóbb az adatlapod nézték:

2.213 profil megtekintő
  1. A lényeg tulképp az, hogy egy darab envelope van az oszcikhoz, és így a hangkarakter polifonikus játék esetén nem egységes. Illetve összesen van 4 külön is megszólaltatható oszci szemben a valódi polifonikus szintikkel, ahol polifóniának megfelelően hangonként ugyanannyi oszcillátor szólal meg. Nekem tetszik a hangja, nem számít, hogy minek a nemklónja.
  2. igatos

    PolyModelD Poly D - na ez izgi

    Nekem ez a zene nem világom, de low budget szintiből ez a szólás nem rossz: Behringer Poly D Poly D Features 4 Oscillators Oscillators 1, 2 and 3 options include: triangular; triangular/saw; saw; square; wide pulse; and narrow pulse OSC 4 features: triangular; reverse saw; saw; square; wide pulse; and narrow pulse 4-voice polyphony Classic 4dB ladder filter True to the original “D Type” circuitry with its matched transistors and JFETs Switch between monophonic, polyphonic or unison mode Classic stereo chorus modeled on the Juno-60 Overdrive circuit modeled on DS-1 Built-in arpeggiator and 32-step polyphonic sequencer 37-full size, velocity sensitive keyboard 3 tilt angles or can be laid down flat Mono and stereo audio out MIDI In, MIDI Out and MIDI Thru Plenty of additional patch points
  3. igatos

    thunderbolt/minidisplayport?!

    Szia, sajnos csak zsebbenyúlós megoldás van, az egyik legolcsóbb cucc az ELGATO Thunderbolt Dock 2, ennek már valamivel lejjebb van az ára, mert van már Dock 3 is. De olcsó megoldás nincs. A másik megoldás az USB 3-as display fordító, én sokáig használtam, de már nem kell. Ha érdekel, megegyezhetünk.
  4. igatos

    SSL SiX Desktop Mixer

    Ezért a pénzért kapsz vas 2 csatorna előfokot, eq-t, valamint egy buss kompresszort. Szerintem elég jó! Ez nem a lapra szerelt Kiskeverő szintje.
  5. igatos

    Yamaha CP88

    A Csekének mindegy min játszik, kézben van a sound. Amúgy Nord Pianoja van.
  6. igatos

    Yamaha CP88

    Prüntyögtem egy Rhodes hangszínnel egy kis mintát. Én szeretem ezt a szólást. Főleg, hogy bulin is ezt kapom. EP2 Ideal Timbre, Lrg, Jazz Chorus, Room 2.
  7. igatos

    Yamaha CP88

    Nem, a sajátjai is ok-k voltak, csak már eljárt felettük az idő. De élő szutuációban, játékélmény szempontjából még mindig meg tud lepni. Ja, meg csúnya. 🙂
  8. igatos

    Yamaha CP88

    Csabának igaza lesz, itt nem ezeken múlik a dolog. Valószínűleg a minta "frekvenciaanyaga" lehet a döntő, ami a lehető legváltozatosabb körülmények között is megőrzi a jellegét. Amúgy Kurzweilem volt, azt szerettem, mert az sem okozott csalódást szinte soha. Amit tudott, azt mindig tudta. Kicsit elavultak nekem a hangszínei, de van K2000-esem, és az elég jól használható most is. Múltkor láttam valahol 100e Ft-ért. Annyit jócskán megér.
  9. igatos

    Yamaha CP88

    Érdekes módon többnyire a terem, helyiség akusztikája. Nagy ritkán a hangszín karaktere, azért ritkán, mert ezek a hangszínek elég hasonlóan kezelhetők, mégis, mondjuk a Nefertiti talán a legagresszívabb, és az jól jön bizonyos helyzetekben. Zongorával ugyanez a helyzet.
  10. igatos

    Yamaha CP88

    A Low Deep, a Close Ideal, és a Nefertiti amit többnyire használok. Leginkább Twin Reverbbel annyira, hogy éppen torzítson nagyobb odacsapásoknál, kicsi Roommal, és a közepet nagyon kicsit megtolom. Újabban nagyon szeretem az analog style delayt nulla feedbackkel teljesen wetben a leggyorsabb timemal rárakni, és akkor csak a szalagnyávogást teszi rá, az meg még emberközelibbé teszi.
  11. igatos

    Yamaha CP88

    Azt hiszem, minden célzás nélkül, az utolsó mondatban van a lényeg. Sokat gondolkodtam, hogy hogyan tudnám megragadni a lényeget, és a következőre jutottam. A Yamaha is, meg a Korg is, meg az összes többi nemClavia azt csinálja, hogy kész hangszíneket tudsz gyártani velük, amik fülhallgatóban, vagy kisávozva istenien szólnak. De ha ismered az eredeti hangszereket, akkor pontosan tudod, hogy egy Rhodes önmagában sohasem szól úgy, mint ezek a hangszínek, ezért koncerten sem fogod így hallani őket. A nord azt tudja, az általam kedvelt hangmérnökök szerint is, hogy nagyon hsaonlóan, vagy akár ugyanúgy viselkedik, mint a modellezett hangszer. A fent belinkelt videón pl. a zongora hangszín esetében is hallatszi, hogy a Yamaha egy gyönyörűen szóló processzált hangszín, amin soha nem játszol élő szituációban. Ha felveszel egy zongorát szuper minőségben nagyon jó mikikkel, kicsit eq-zod, kicsi compi, és így szól. Na ezt megspórolják neked ezek a gyártók, de soha nem játszol úgy zongorán, hogy abból a helyszínen ilyen hang jöjjön ki. A Rhodes ua. A te hangszíneidben is az a jó, hogy a hangszeren belül meg tudod csinálni a végleges "Trackingelt" verziót, de a helyszínen a hangszerből sosem jön ki ilyen hang. Ha viszont ezt a hangszínt vonalban bedugod egy elvileg teljesen flat rendszerbe (ami ugye nincs), akkor olyan szituációt teremtessz, ami valódi helyzetben nem áll elő. Ezek a hangszínek úgy keletkeznek, hogy hangszer-effekt-erősítő-hangszóró-hallgatófüle. Ezért nem természetesek bulin. A Nord úgy szól, hogy vonalban bedugod, és azt az érzetet kelti, hogy ott a helyszínen valami jó kis Twinbe, vagy JazzChorusba van bedugva, és azt hallod. Nem beszélve arról, hogy játék közben te is úgy érzed, hogy ez egy valódi hangszer. Látszólag ellentmondásos amit írtam, de mégsem tudom plasztikusabban elmagyarázni. Szerintem az Electro 3 az nagyjából a Stage EX-szel egyidős, ott még valóban nem volt release noise, de a későbbiekben annyira van, hogy ha saját Nord pedállal használod, akkor a pedálfelengedés zaja is modellezve van. Nekem a release noise a Clavi esetében hiányzik nagyon, nem is értem, hogy miért nem csinálták meg eddig. Ez kimondottan gyenge pont a Nordnál. Szaturáció alatt azt értettem, hogy amilyen módon nem konzekvensen betorzítanak a mintáid, az nagyon élethűvé teszi a dolgot.
  12. igatos

    Yamaha CP88

    Ezek nagyon jó soundok, ha ezt a Motifból magából egyedül ki tudtad hozni, akkor őszintén gratulálok! Ettől függetlenül élő játék esetén mégis jobban működik nekem a Nord. Amúgy Stage 3-as a mostani hangszerem, felvételt készíteni nincs időm most ezért külön, de itt egy link, ez még stage 2, ha jól emlékszem. De tényleg gratulálok, felvétel alapján valóban nagyon jók ezek a patchek. Főleg a szaturáció tetszik.
  13. igatos

    Yamaha CP88

    A Nord rhodes mintáinál pont az a lényeg, hogy különböző karakterű hangszerekről vannak mintavéve, nem pedig eq és kompresszor segítségével áthangszínezve. Én két eredeti Rhodes tulajdonosa vagyok, az egyik erősített, a másik Stage. Mindkettő Mark II, mégis ég és föld van a hangjuk között. Az eredetiek birtokában magabiztosan ki tudom jelenteni, hogy a piac egyik, ha nem a legjobbja Rhodes tekintetében a Nord. Vannak zenék, ahol az egyik jobb, van ahol a másik. Az új filterek is zseniálisak, ha ismeritek a korai 80-as évek Al Jarreau és társaival fémjelzett stílusát, akkor muszáj, hogy halljátok, hogy mennyire jól sikerült. Szenzációs hangszer, a Yamaha demóján azonnal hallani, hogy egy-két mintából gyártották a presetek többségét. És még valami, amikor zenekarral játszom, és cipeléskímélés miatt mondjuk Kontaktot használok Scarbee mintával, ami azért elég jó, azután megnyomom a Nordot, és a nagy sampling elmehet a p-ba. A kollégáim szerint is.
  14. igatos

    Akai Pro Force

    Bocs, srácok, de abletonban hogyan lehet klipenként átmenni a másik dalba? Én pont ezt szeretném, de nem tudtam megoldani. Vagy úgy értitek, hogy scene-enként új tempo jöhet?
  15. igatos

    Focusrite Penta St. Compressor, Előfok

    Csak stúdióban, alig használt mono mikrofonelőfok + stereo preset compressor manuális lehetőségekkel eladó.
×
×
  • Create New...