Jump to content
Ménemszól.hu

Shatva

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    163
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    6
  • Ennyit fórumozott

    3h 53m 44s

Shatva last won the day on March 9 2013

Shatva had the most liked content!

Megbízhatósága

25 Megbízható

Shatva tagunkról:

  • Rang
    Strázsamester
  • Születésnap 1982-03-21

Legutóbb az adatlapod nézték:

4.075 profil megtekintő
  1. Valószínű hogy profit szempontból a Push-okat meg a többi perifériát nem akarják hogy átvegyék a touchpadok.
  2. Én egy fasza stúdióláncot pakolnék össze, egy atomstabil rendszert, egy ultrapontos szobával, fotelokkal, és csinálnám a fricskázós basszokat, meg zenéket...
  3. Shatva

    Dühöngő

    Basszameg egy talicska majom!! Tele a répám! :DD
  4. Shatva

    A Logic szoftver története

    A fat of the land cubase-en készült akai sampleren, meg még ezer külső cuccokon...Te a 7 év szünet utáni Outnumbered albumra gondolsz.... Hallatszódik is rajta mennyivel butább a régebbiehez képest. Az újról meg ne is beszéljünk. Persze nem az eszközön múlik, de technonál és soundesign-nál azért mégis..
  5. Transzparens szó mond valamit azoknak akik nem értik miért nem kell más kétes cuccán meghallgatni valamit?
  6. Borzasztó amatőr dolog ám laptop hangszóróval jönni. És ezt nem bántásból mondom. De erről még kár tudományosan is értekezni, mert megalázó olyanoknak akik 10 éve ilyesmivel foglalkoznak...Ezért valahol az ilyesmire haragszom.. Leírok egy pár dolgot, mert itt vannak régi arcok is próbálnak segíteni, meg az olyan újjak akik pluginekből akarják megvenni az erőt, tudás helyett. Nem fog menni! Ha preset matyi vagy akkor kezdj el megtanulni nyers hangokból építeni zenét... Hogyan néz ki egy hang? - EGY (mono) helyről jövő (bal jobb) a forrása aminek DINamikája (comp) van és hangszíne (eq). aztán mire a füledbe jut mit kap? - Teret. A tér = delay és reverb - Háttérhangokat is szeretnél,(csökkent dinamika és hangerőérzet) akkor jön képbe a mono-stereo tanulmány. Aminek úgyszintén a delay az alapja, esetleg pitch ha szórni akarod.. Ha tudod ezeket és felépítesz egy mixing láncot, többet nem kell presetekkel bénázni. Fontos még hogy mindenütt legyenek helyek(headroom) hagyva és ne legyenek az egész dalban egyformán... ez vonatkozik a sztereo képre is.Nagy widness dinamikusan fordul elő nem folyamatosan.. nagyjából
  7. Ez csak részigazság ám hogy egy rms-méterből te tudsz hangerőt beállítani! Kérdés ugyanis melyik frekin tol ilyen rms-t. Igazából ezek a méterek csak tévútravisznek. Sokat lehet tanulni belőle de a végén mindig rájövök hogy a fülem érzékenyebb műszer. Az rms peak meter ugyanis nem mutatja a másik dimenziót. Ami a frekitartomány. Fletcher munson curve szerint az meg egy külön móka. És továbbmegyek van egy harmadik dimenzió mert ugyanis ez nem egy kép meg egy festmény. Az meg az idő..Nah az a legkritikusabb ilyen látványanalizerek szerint. Mert ms-es peakeket frekitartományban könnyebb fülel elcsípni, meg meghallani. És ezek mind 100%osan érvényesülnek egy mixben. Nah ezért nem érted a puding próbáját... Amúgy meg channel strip comp-eq kombó. Meg kell tanulni eq-zni, hangszereket, összetett dolog ám.
  8. Shatva

    Logic 9 - Enveronment

    igen meg. szerintem csak annyi hogy nemcsak a sustain c re reagál a c64=0 hanem note vel unequal to 0 -ra is. ..
  9. Ne haragudj már Ádám! Tényleg nem bántásból írtam, hanem mert kedvellek. Saját tapasztalatból mondom, én is ugyanúgy elveszek a technikai részletekben mint te. És nagyon jól kiegészít egy olyan bolond ember aki kiránt ebből, és esélyem nincs arra hogy szórakozzak vagy tököljek a részletekkel, mert közben ő osztja a lapot, és az egészre kiváncsi!! Mert én is precizitás mániás vagyok. Szóval ha valaki én nagyon is értelek, és értem az érveidet. Ismerem mennyire számítanak a sample delay-ek. Csináltam már egy pár zenét azért. Az ableton live 8 nálam ugyanúgy egy fing. Más a timing amikor in-en monitorozol mint amikor record-al... De a megoldás az hogy az ember rugalmas. Pl különválaszt zeneírás, recordingot, mixinget, és masteringet. Ezt pont emiatt csinálták régen. Sokszor külön ember. Így gondolhatod mennyire símán lehetett dolgozni, senkinek nem fájt a feje.
  10. Szerintem szívj egyet Túl sok benned a Freud. Nem ártana egy kis Buddha. Amúgy meg a logicban pont az tetszett hogy az anchorral pontosan lehet a downbeatekre állítani. A zero cross-t kikapcsolva? Esetleg? Amúgy meg nem értem hogy az emberek miért arrangeben akarnak samplepontos zenét, amikor arra a sampler meg a midi való, ugyanis ott minden arról szól meg az enveloperól
  11. Shatva

    Sasha zenéi mögött!

    Egy aktuális kedvencel nyitnám a témáimat! Mindenkit érdekel ha tanulni szeretne vagy érteni hogyan születik meg a "JÓ" zene. Amit ő úgy érez. És persze a nagy többség szintúgy. Sasha számomra az egyik ilyen. Szinte 100%os ember lássuk hogyan tudja ezt megcsinálni. Az aktuális album 3013márc debütált. Sasha Involver 3 néven. Kiváncsi voltam hogy és mint születtek ezek az erős vokállal rendelkező dalok. Nagyjábol érthető, hogy van egy zenei kultúrában fejlett dj ember mint sasha aki nemcsak jól összeválogat zenéket de jól koordinál megfelelő embereket olyan helyekre, ahol szükség van rá. Most épp egy gearslutz témát olvasok, hogy is van ez...és persze megintcsak találtam benne egy aranyköpést. ""Most of the WELL KNOWN dj's who produce dont even know how to use a sequencer, they just hire a sound engineer and or music producer to do all the work, they just seat next to them and teel them " I like this loop" or "maybe a hi-hat here and there"." in defense, i dont think that its all that bad...the dj brings other knowledge to the table that the engineer might not have(trends, arrangement knowledge, etc)...in this case the dj gives "ideas", and the engineer executes them...it becomes a problem when the dj dismisses the engineer in the end or doesn't compensate properly in whatever ways.. I used to think like this also, but a good relationship with a dj that has solid ideas is a good thing that both can benefit from. Its not easy being a producer/engineer/composer/sound designer/arranger at the same time all the time. " további példa: Here's the credits I got from the discography for Airdrawndagger: Bass - Steve Lewison Celesta, Harpsichord - Dave Arch Dulcimer, Cimbalom - Greg Knowles Engineer, Mixed By - Junkie XL Mastered By - Geoff Pesche Percussion - Luis Jardin Piano [bosendorfer], Electric Piano [Fender Rhodes], Organ [Hammond] - Charlie May Producer - Charlie May , Junkie XL , Sasha Programmed By [Additional], Electronics [sound Design] - Simon Wright Recorded By - Iain Roberton "Sasha def knows his shit, and produce on his own, thats for sure. But he is in the position to make his projects much bigger then most of us. His main long term partner has been Charlie May(from Spooky). "Its no secret that the guy is a genius and knows how to mold and shape sound. "Emissions of Light and Sound" is an album of his that caught me by surprise. " http://www.gearslutz.com/board/electronic-music-instruments-electronic-music-production/132530-sasha.html " At their peak Spooky separated to pursue independent projects. May and Sasha began their professional relationship with a soundtrack for the hit Playstation game Wipeout 3, which quickly led to the ‘Xpander’ EP. On the origins behind the classic progressive house cut, May says, “I had this little part that sat on a DAT tape for about five years. Then I met Sasha and I asked him, ‘What do you think of this,’ and he said ‘That’s great. let’s finish it’. “We [spooky] had approached it from a producer’s point of view, but Sasha made it into more of a DJ record. He brought his perspective to bear on it to make it all happen, and when you have two different perspectives it can often sort out a problem and something great can happen.” " http://news.beatport.com/blog/2009/07/10/charlie-may-steps-out-of-sashas-shadow/
  12. Kösz ennek totál örülök! nem írtak az enviromentről semmit, meg mutattak. És emellet mindenütt azt lehetett hallani korábban "logic rumor" hogy kiveszik az enviromentet...én meg csináltam egy csomó cuccot enviromenten azért sipákoltam.. Akkor ez egy clear step ahead...Nagyon szépen. Azért a scriptekkel nehezebb lesz saját ötletet megvalósítani mint egy tiszta enviroment-el. Mégiscsak programozás kell hozzá majd. De nagyon szép dolog. Az exs24 továbbfejlesztése meg méginkább. " Q: Region / Clip based automatika van már benne? (Clip / Region gain) A: Sajnos eddig nem találtam " aprorpó nem tudom hogy hogyan képzelitek a clip based automationt. De egy pc-s logicon is van olyan ráadásul nem csak a piano matrixban hívható be f3 f4 ekkel hanem az arrange-en is...legalábbis a midi cc-ket, nem dedikált paramétereket, de az más
  13. " The Environment is still there, if you want it – though you’re also free to ignore it. Even old Jam Pack presets still work, and are available as an optional download. In fact, apart from Windows compatibility, you’d be able to easily upgrade from a release of Logic from many years ago. (There’s complete backwards session compatibility.)" http://createdigitalmusic.com/2013/07/cdm-hands-on-logic-pro-x-brings-ipad-control-new-features-and-refinement-gallery-details/ akkor most benne van vagy nincs? Szerintem nincs benne, mert sehol nem tesznek említést a hivatalos oldalon... Az viszont nagyon szép hgoy végre integrálják az exs24et normálisan a logichoz...
  14. NAgyjából végiglestem... Sejthető volt hogy kiveszik az enviromentet. Végülis az apple vonalát követve mostmár teljesen beginnereknek is felhasználóbarát munkakörnyezet. Nagyon jó feature-ok, szerkesztési featureok. Hogy ezzel most mivel több a réginél...hát..max impozánsabb, és még könnyebben tanulható. De egyértelmű hogy nem a profik felé fordultak, és fordulnak már régóta. Az eviromentekkel elhagyták az a lehetőséget ami egyedivé tette, nem csak a logic juzert, hanem a felhasználót vagy a projectet. Igaz az szép hogymár nem kell transport play hogy játsza a midieffekteket, de ez nem nagy lényeg. A midi effekte igazából semmit nem változtak (szinte) többnyire kapott egy skint, és befoglalja a képernyőt..igaz látványos Vonzó nagyon vonzó a külseje és a kezelhetősége...sok embert fog csábítani. Cserébe sok profi dolgot kivettek belőle.A moduláris midi lehetőségeket, ami egyedivé tette. Globalista. A pro toolsra hajaz a külseje is. Ha végülis azt nézzük hogy jól kezelhető, és gyorsan lehet vele dolgozni anélkül hogy elvesznénk a részletekben, és elmenne a flow, ezek az újítások nagyon hasznosak is lehetnek. aki meg szereti az enviromentet ráköt egy laptopot régi logical hálóba midibe aztán jólvan Vagy vár a scriptekkel, legállatabb az lenne ha a régi enviromentek konvertálhatók lennének scriptekben és egyedi midi effektjeinket átmenthetnénk ide.
×
×
  • Create New...