Jump to content
Ménemszól.hu

djuice

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.076
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    40
  • Ennyit fórumozott

    428d 10h 54m 47s

djuice last won the day on August 13

djuice had the most liked content!

Megbízhatósága

312 Megbízható

1 követő

djuice tagunkról:

  • Rang
    Óbester

Legutóbb az adatlapod nézték:

4.046 profil megtekintő
  1. djuice

    Sampling

    iOS-re hasonló esetleg? Vagy a Koala is ilyen?
  2. djuice

    Fantom OS v.2

    0:00 Intro0:30 Overview8:55 Connectivity10:10 Sampling 2.017:45 Multisamples22:25 Resampling24:35 Sequencing26:25 Microscope26:55 Automation28:05 Chains 2.030:20 Groups, song32:15 FX: TFX, iMFX34:30 Zones35:40 Pad modes37:15 Drum zoom…37:40 Arp, chords39:20 Pros, cons
  3. djuice

    E4 WEB Remote

    Szerintem sétálj be a Zeneakadémiára, aztán nézd meg ott hogy fognak rád bámulni ezeket a "felvilágosult" zenéket bemutatva, ha a te egódtól ott még beférsz a főbejáraton! Biztos sok horgolt kardigános SZTK keretes szemüveges hozzá nem értő őskomcsit fogsz ott találni piros műbőr széken ülve, mert ők is a múlt évszázadban ragadtak, de ez ne is zavarjon majd, mert te úgy is leosztod a lapot, hogy szerinted kinek mi tetszhet... 😛
  4. djuice

    E4 WEB Remote

    Ja, igen. Én megmaradtam a jazz, latin, light pop/rock éránál, a klasszikusnál meg műkedvelő hallgatóként még a népzenénél. A négyszögjel nyüszögések, drum&bass pont ezért nem bírt sosem érdekelni ezekből a masinákból. Hát sajnálom, vagyunk még pár ezren így ezzel a világban... 🙂 Nem azt mondom, 1-2 jobb hip-hop meg egyéb alternatív dolgot nem hallgatok meg ritkán, de csinálni biztos nem csinálnék ilyesmit. Ahhoz értsen csak más! Csavargattam én eleget szintiket 25-30 évig. Számomra ez egy megunt időpocsékolás lett csak, mert a vasak idővel mennek, a hangjukkal és beleölt sok-sok munkaórával együtt. A zene az ami marad, semmi más, az meg nem tekerőzésekből áll, meg főleg nem one key press dolgokból és majd a gép varázsol. Azt egy 5 éves is megnyomja, de még nem lesz tőle zenész. És egyébként is ezer más hasznos dologgal lehet még az életben foglalkozni a patch editen kívül... A zene az meg harmónia elsősorban! 😉 Sajnálom, de nyikogó szinusz hullámokra nekem nem áll fel, mint az undergrundistáknak, akik életükben nem hallottak pl. egy Vivaldi hegedű versenyt vagy egy big band jazz együttest hogy mi az a természetes hangzás, ők meg ezektől vannak fényévekre lemaradva. Egy dolgot azért nem értek, ha mondjuk az Emu samplereknél tartottunk. Oké, hogy utóbb már millió 3rd party minta jött ki hozzájuk, meg kb. mindenki (pl. egyet mondok) a budiajtó bevágódásából csinálta meg a saját soundjait velük és oké, lehetséges hogy műfaj teremtők is lehettek itt-ott, de a cég maga, s eleve a sampling technológia (lásd pl. CMI, Chamberlein...) az élethű hangszerek reprodukálására jött létre eredetileg. Magyarul preset cuccnak ha azt vesszük. Meg hogy pl. az Emu hangkönyvtár gyárilag is elég klasszikus vonalat követett... Az elfajultság az, mint technológia adta új stílusirányzatok, melyek teljesen más irányba vitték ezt. Klasszikusan egy középsulis elektronika tanáromat idézve: vki kitalálta hogy a fejére húzza az alsógatyáját és a többiek elhitték hogy az már menő! 😄A cég utána nem véletlen már csak modulokat adott ki a végén, ráülve az új piaci keresletre (Orbit, PlanetPhatt, stb). Szóval ez az egész gellert kapott new age zenei irányzatok, (techno/dance stb.) egész másfelé vitte a samplereket, mint amire az alkotók eredetileg gondolták volna, ebben ez a legérdekesebb. Még emlékszem, az EIV bemutatásakor is 95-ben pont egy több layeres, 100MB körüli Steinway mintával menőztek, hogy soha nem hallott, páratlan hangzás, mikor a többiek még csak 32MB RAM-nál tartottak max. Aztán mégiscsak a Nordok csináltak páratlan zongora hangzást, preset playing ide vagy oda, sokaknak ez lényegesebb, mint hogy mi mennyire aliasozik vagy exponenciális-e az ADSR. De persze ez csak egy más világ, ahogy az éremnek is 2 oldala van. Én nyugodtan megférek a techno zenék mellett is, nem zavarnak mert nem hallgatom. Kult samplereket sem szeretnék, mert pont ugyanígy nincs rájuk igényem már. Érdekes, jópofa cuccok a maguk stílusában, technikai érdekesség, nekem ennyi elég, azért is kérdeztem a looper funkciót e téren az Emuban. Ha ez elmaradottság kérdése, akkor meg vállalom! 🙃
  5. djuice

    E4 WEB Remote

    Azt nem mondtam hogy új Nordot vettem 🙂 de mikor használtként is még EIV racket vehettem volna 450 pengőért tizen éve, hogy azzal milyen zenét fogok írni, ahhoz még plusz keyboard kellett volna... Amúgy 97-ben volt, hogy apám majdnem vett egy E-Synth Dancet (használtan! 750-ért!) úgyhogy ma egy Electro 6 is újonnan harmad áron van ahhoz képest és tud Hammondul, amit samplerből én sose hallottam normális mintavételt, pl. félhangonként, pláne az Emuban még leslie szimuláció sincs effekt szinten... de mindegy is, nem annak készült. Igen, amatőr hobbista maradtam, mert bár zenei pályára készültem, de nem sikerült és amatőr maradtam, mert én az ilyen dzsungel zenéket meg nem nézem semmire. 😛
  6. djuice

    E4 WEB Remote

    Soha életemben nem hallgattam olyan zenét + ott van az, mint a magam fajta hobbista, aki a 4 falnak zenél (és talán mi vagyunk többen, mintsem akikkel kult vasak miatt lemezszerződést kötnek). Sok év alatt rá lehet jönni, hogy ma vagy akár mint régen, milliókat vasakra elkölteni napi 30 perc szórakozásért vagy még ritkábban luxus, ahhoz tökre elég egy Kontakt vagy nálam egy ideje a Nord Electro. Nincsenek nagy dolgai, Z-plane filter, 8 insert fx pl távolról sem, na meg csak monotimbral, viszont csak a sound ami miatt bekapcsolja az ember ezt is és zenél. Nem patch editezik vagy minta cd-k ezreit hallgatgat, mi miben volna jó, s mire a végére ér, már azt se tudni mit hallott egy órája... Szóval félresiklott kicsit a dolog ott szerintem akik régen Akaikról, Emukról álmodoztunk, hogy régen is azokat a vasakat azért komoly stúdiók engedhették csak meg, akik ebből pénzt kreáltak. Mire oda értünk, hogy ma 3 havi minimálbérből ezeket már egy kofa is összespórolhatja egyenként magának, akkor rájövünk hogy a kofa csak kofa marad, árulja a zöldséget és sose fog az Emuján egy lemezt se megírni, mert eleve az egész nem neki lett kitalálva. Lehet persze rajongani a hangzásért, van aki veterán autókat, motorokat gyűjt. Drága hobbi. Ennyi. (szerintem)
  7. djuice

    E4 WEB Remote

    Video demonstrációt tudnál esetleg erről (is)?
  8. djuice

    Akai MPC Beats Free

    Viszont olyan hangkarit rax alá, ami akár zamatos is lehet vele! Apogee kicsiben? 🙂
  9. djuice

    ((( auto hifi )))

    Valamit nem értek. Tudtommal a Blaupunkt, Grundig, Funai, Aiwa, Akai, JVC, Telefunken, stb régen híres márkák már egyre inkább valami kínai tröszt felvásárolt almárkái. (???) Legutóbb a Hitachi, Toshiba és Sharp is, már szó volt róla hogy eltűnik a süllyesztőben. A Sharp közben például talpra állt, újra tévéket és magas minőségű képpaneleket gyárt (pl. az LG vagy a Samsung számára is, ...valamelyik a kettő közül). Lehet hogy mondjuk az autóhifi más tészta és ott megmaradtak adott gyártók, de például a Kenwoodról is hallottam hasonlót mint a Blaupunktról. Ki tudja ezt követni mi a tény és mi a feltételezés?
  10. djuice

    ((( auto hifi )))

    Effektíve akkor komolyabban foglalkozol autóhifivel vagy mondjuk csak haveroknak, magadnak szerelsz és onnan a tapasztalat?
  11. djuice

    ((( auto hifi )))

    Hát lehet marketing szagú érv lesz, de több helyről is hallottam, hogy az Xplodokat eléggé jól a Sony fejekhez hangoltan csinálják gyárilag. De hogy a Piokat is ajánlod, azt is mondták párhuzamosan, hogy A gyár fejegységével B gyár hangszórói kb. a póker royal flush esélyével párosíthatók elsőre tökéletesen egymáshoz. Magyarul rengeteget ki kéne próbálni valósan, kvázi megvenni, beszerelni, meghallgatni stb. (mert ugye puszira nem hordhatod haza szatyorszám 20-asával meghallgatni csak mondjuk a legajánlottabbakat is, hogy már majdnem jó, de hátha van valahol még jobb is...) Ergo mind céltalan és hasztalan próbálkozás, ötletelés lenne, mert hogy az áruházi próbafalakon sem az szól mint egy adott autóban, vagy egy spec autó hifi műhelyben is csak azt mutatják meg, amit valahogy eltaláltak és most minden kombinációban azt próbálják eladni a Suzuki Swifttől a bálna Mercikig, ahogy nekem mondták kissé eltúlzott példaként. + ott vannak olyanok is még, mint a zajszigetelés ajtóknál stb, tehát mikroszkóp alá véve, egyre több érv, miért nem szabad ebbe elvileg mélyebben belevágni pénzkidobásilag, mert ugyanúgy feneketlen kút lehet, mint a szobai hifizés... a végén jönnek a varázs hangú kábelek is, amire nekem semmi szükség. Épp ezért ezt az árkategóriájú Xplod hangszórót gondoltam még lehet hogy pont érdemes esetleg megugrani, mert hisz az auto hifi piaca is tény, hogy él és virágzik, tehát valamit lehet talán egy régi gyári hangzás helyett szebbet kihozni értelmes határok között, csak ebbe nehéz beletalálni elsőre úgy vélem... Nehéz kérdés! (Légyszi ne a teljes hszt idézd mindig, hanem csak kijelölt szövegrészt, vagy használd a gyors válasz lent a szerkesztő mezőben! Kösz!)
  12. djuice

    ((( auto hifi )))

    Kaptam egy alap Sony médialejátszós autórádiót ajándékba. (Ez a klasszikus 20 pengős kategória - kép!) Adja magát a kérdés, hogy vmi hasonló Xplod hangszórókkal kiegészítsem-e vagy fölösleges az ilyen beruházás? Az igény nem túl nagy, brümmögő autóban közlekedve a legkevésbé volna szükség studio minőségű megszólalásra, kvázi ezzel párhuzamosan nem létező százezrek, milliók elköltésére, de azért kis kategóriában is lehet fejlődni, úgy mondják. Van ezzel kapcsolatban esetleg valakinek tapasztalata ajánlása? Pl. ilyenre gondoltam ár/érték arányban: https://edigital.hu/hangszoro/sony-xsfb1730-autohifi-hangszoro-17cm-p433536 Elhelyezés: ajtókárpit, lábtér. Érdemes itt egyáltalán 3-utasban gondolkozni vagy a 2-utas is megfelelő? Köszi!
  13. Amúgy ismerem akkor, ez a PC88 stage keyboardban, meg talán a kis Micro Piano moduljukban is az alap ep. volt. Jellegzetes csilingelős. A Nordban 2 hasonló van pl.
×
×
  • Create New...