Jump to content
Ménemszól.hu

djuice

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    1.248
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    44

djuice last won the day on March 14

djuice had the most liked content!

Megbízhatósága

387 Megbízható

2 követő

djuice tagunkról:

  • Rang
    Óbester

Legutóbb az adatlapod nézték:

4.892 profil megtekintő
  1. Ha már a digitál dolog említve volt, egy kis okosító:
  2. Nekem volt UR22, de örültem mikor eladtam. Nekem zajos volt. Azon az áron már inkább a Behringert venném ha feltétlen kéne. Amúgy használtan is nézhetsz vmit, ha komolyabbat akarsz. A Roland Octacapture-t is dícsérik vagy az RME-ket. A lényeg, hogy firewire interface-eseket már nem szabad nézegetni!
  3. Silkék vmelyik videóban erre kitértek, hogy egy Scarlett az azért nagyon nem ISA ONE minőség, de a Clarett már igen. Csak ott tán Thunderbolt van interfacenek, ami max. Mac-en működhet. Én azt mondanám továbbra is, kezdetnek Motu M4-et vennék mint best buy. Ott már van pár csatija mégis és a Sabre DAC-kal elég jó híre van a cuccnak a mezőnye élén, s tán előfokban se kaki Julian szerint. Az a baj, hogy a miksikkel nem tudom mennyire köthető ilyen jó kompromisszum ár / minőség tekintetében. (?) Ez már inkább garázsban alvós projekt, ha kell 2-4 belőlük csak 100/db áron is!
  4. Ja, meg hogy az SPDIF digit i/o csak 2 csatit kezel v. visz át (max. stereo), ellenben az AES/EBU és opt. ADAT ügyekkel (8 ch.). Szóval az én olvasatomban a kicsi, de multi ki/bemenetes karik SPDIF-el nem is igazán értelmezhetők.
  5. De ha ott áll a Bentley-e a titkárnőjével?
  6. De akkor meg miért nem Focusriteokban gondolkozol, amik legközelebb állnak az ISA-hoz? Most nincs előttem, de az meg tán összesen 1 mik. Tehát egy sztereo teret leképző élő felvételhez rögtön 2 kéne. Azt inkább studiókba, énekest felvonyíttatni egy mono sávra keresik. Szóval teljesen más a game. Neked multi ch. ISA előfok kellene akkor (...majd, ha beletanulsz).
  7. Én azért mondtam a 20x20-ast, mert ha még olcsóbban is ki tudod fogni, abban egyben minden meglesz amit felsoroltál, későbbre is, de kis karinak én is inkább Motu M4-et akarok magamnak (majd), mint Tascamot. A sok i/o nekem nem igény. Az viszont átgondolandó, egy 2-4 bemenetes, digit opciók nélküli cucc meddig lehet elég. Max tartaléknak megmaradhat, ha néhány év múlva esetleg nagyobb projektekben kezdel dolgozni. De persze, adott esetben addig az árát is kitermelheti...
  8. djuice

    Nord Piano 5

    Válság van.
  9. Addig még bele nem rázódsz, szinte tök mindegy, ha Behringerrel is kezded. Nem a drága eszköz fog megtanítani a szakmára, de ha már biztos alapokon nyugszol (pár év kitartó gyakorlatozás, fülelés), akkor egy nem túl acélos eszközzel is csinálhatsz jó felvételt. Az elszálós vasak meg kb. úgy is csak ott számítanak, ha egy komoly stúdióban meghallgatod az anyagot amit felvettél velük. Home recordingra, a mai választékkal és az itt is felsoroltakkal annyira szerintem nem tudsz mellélőni. De okulásnak ezeket nyugodtan nézegetheted! (Motu is ott van az M2-vel, a Behri, Audient is vagy az SSL)
  10. Hi! El kell dönteni, hogy miben akarsz gondolkozni. A konzol keverők kínálják az akcióra kész kezelőfelületet, viszont csak a digitális pultok automatizálhatók (bármilyen beállítást elmenthetsz és visszahívhatsz, Cubasel vezérelhetsz). Nyilván megvannak a kötöttségei... A rack motyók meg kompaktabbak, de szoftveresen bármit megoldhatsz velük (amit tudnak). Ha hosszabb távra gondolkozol, nekem egy haverom ilyet vett: https://www.muziker.hu/tascam-us-20x20 Ha erre alapozol, nem lesz hiány a ki/bemenetből, ráadásul usb 3-as, sok 2.0-s minden máshoz képest! Plusz bármikor
  11. djuice

    KORG Nu:Tekt NTS-1 jó valamire?

    Valahogy engem ezek nem izgattak fel sosem, de azt tök jó olvasni, mikor a magadfajta zenei polihisztorok felfedeznek ilyen dolgokat. A látásmód ahogy megközelítitek, a kreativitás absz. példamutató!
  12. djuice

    KORG Nu:Tekt NTS-1 jó valamire?

    Azért ha legalább az 1 db féltve kitekergetett hangszíned le tudnád benne menteni, már az is sokat segítene. Mi van ha menet közben egy órás tekergetés után jön egy áramszünet? Szóval ezt mondom a mai kor újdonságainál: nem lehet semminek korlátlanul örülni, mert mindig lesz valami hiba, amiért semmi sem lesz tökéletes. És ez sztem minden hangszerre igaz sajnos, az ilyen kis olcsó dobozoktól a milliós monstrumokig, a "billentyűsök" világában.
  13. djuice

    KORG Nu:Tekt NTS-1 jó valamire?

    Ha jól értelmezem a Bendi videójából, ez egy 1 presetes monofón cucc, amibe mindig más hangszín sysexét kell betöltögetni szoftveresen? (nálam már ez tiltólistára tenné, de hát nem vagyunk egyformák)
  14. djuice

    KORG Nu:Tekt NTS-1 jó valamire?

    De miben adna többet mint egy ipades appod számodra?
  15. djuice

    Nord Piano 5

    Hát igen, ez igaz a gyártó szemszögéből, de ismerek egy pár zenészt, aki pont emiatt (is) óckodik a piroskáktól. Volt aki vásárlás előtt egy dekor stúdiót is megkeresett már, hogy meg tudnák-e oldani a hangszer befóliázását és újrafeliratozását a kivágásokkal... (de nagyon drága lett volna!) Nem mondom hogy engem ez a tűzoltóbudi szín nem zavar, de nem erre figyelek inkább. De sokan vannak olyanok is, akik az ilyen kilométerekről színpadon is virító brand miatt mondják azt, még más márkáknál is inkább leragasztva a felségjelzést, hogy mit fizet nekik azért a gyár, hogy ők ingyen reklámozzák
×
×
  • Create New...