Jump to content
Ménemszól.hu

vallyont

Regisztrált tag
  • Tartalom számláló

    46
  • Csatlakozott

  • Utolsó bejelentkezés

  • Days Won

    4
  • Ennyit fórumozott

    29d 3h 35m 22s

vallyont last won the day on April 7 2015

vallyont had the most liked content!

Megbízhatósága

13

vallyont tagunkról:

  • Rang
    Talpas

Legutóbb az adatlapod nézték:

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. vallyont

    Silk ITB mixing tanfolyam

    Fogod magad, összevásárolod évek alatt a cuccokat, ellopod az összes szoftvert, majd három napos, hosszas kurvaanyázások közepette konstatálod: UAD ide, vagy oda, a végeredmény nem szól úgy, ahogy a referencia zene. Ha van egy csöppnyi eszed és velem ellentétben nem akarsz erre sok időt és energiát pazarolni, fordulj rögtön Silk ITB mixing tanfolyamához! Azonnal kiderül, hogy nem a technika a szűk keresztmetszet a produkcióid során. Kapásból a fizikával kezdtek majd. Elsőre fölöslegesnek gondoltam, aztán persze tátott szájjal hallgattam, milyen hatásokkal kell számolni az analóg világban, hogyan kerültek átültetésre ezek a digitális környezetbe, illetve miként vannak jelen a mai napig a régmúlt szükségszerűségéből adódó technikai megoldások, melyre az Mid/Side tökéletes példa. Rávilágított Silk a fizika megkerülhetetlen törvényeiből adódó torzításokra a szűrők, a kompresszorok és a limiterek estében is, melyekkel a munka során folyamatosan tisztában kell lenni. Ezen felül érintette a tanfolyam a keverés megértéséhez elengedhetetlen történelmi eseményeket, melyek meghatározzák a mai napig ugyanazon eszközök különböző felhasználási módjait. Langevin Model EQ-251A A várt beállítási értékek helyett a beállítások mikéntjét ismerhettük meg, mely a munka közben folyamatosan az ember fölött lebegő bizonytalanságot jelentős mértékben csökkenti, hamar adódik a válasz a „mit-mire-miként?” bermuda háromszögre. A szombatok során produceri tanácsokkal is gazdagabbak lettünk a tanfolyam végére, melyek ismerete nélkül végtelen harccá válhat azon hangzás/hatás elérése, amivel sosem rendelkezett az elénk kerülő munka. Szóba kerültek a vst szintik, natív effektek korlátai, az eszetlen mennyiségben elérhető sample pakkok, melyekben nem csak a kész loopok leselkednek csapdaként az emberre. Az 5. alkalom végére mindenkiben ledőlhettek azok az illúziók, melyeket a városi legendák és marketing okozott. Tisztává vált, hogy a professzionális munkavégzéshez elengedhetetlenek a a minőségi eszközök, így az otthon rendelkezésre állókat érdemes a helyén kezelni, azonban összességében a technikai ismeretek mellett olyan szempontrendszert adott át a tanfolyam, mely szerint a fejlődés megfelelő gyakorlás esetén mindenképpen garantált, azon felül, hogy rávilágít például az összhangzattanban való elmélyülés szükségességére is. Pár fontos mondat az öt alkalomból: „Kicsit kell csak zorronak lenni, de azt minden nap.” „A legjobb funkcióváltó a mute.” „Csak azt szabad hangosra venni, ami jó!” A cigiszünetekben Silkre jellemző folytonos stand-up várható, az alábbi kulcsszavakat dobjátok be, ha jót akartok magatoknak: töltött káposzta, törpilla, shit in-shit out. A tanfolyam során folyamatosan lehetőség van kérdezni, de érdemes résen lenned, ugyanis több esetben úgy éreztem, hogy diákként annyira low-budget oldalról közelítjük a témát és tesszük fel a kérdéseket, hogy azok gyakorló hangmérnöki szemszögből elsőre nemhogy megválaszolhatatlanok, de értelmezhetetlenek. Érdemes pár kört futni a félreértéseken, mert jól érezhetően a segítő szándék Silk célja. Amennyiben komolyan szeretnél részese lenni a zenei világnak, mindenképp érdemes részt venned ezen a tanfolyamon, ugyanis rengeteg időt és pénzt spórolhatsz meg magadnak vele. Számomra nagyon sok helyen világított rá, hogy fordítva ülök a lovon, ellenkező irányból próbálom megfejteni a felmerülő problémákat, az általam birtokolt eszközöktől és körülményektől kár a big-label soundot várnom, s ezen a következő beruházásként tervezett analóg szintetizátor sem segít fabatkát sem. A hőn áhított Moog, mely a megfelelő felvételi lánc nélkül okafogyott lett volna itthonra. A tanfolyamon való részvételhez az alábbi házi feladatokat kaptuk, ezeknek érdemes utána nézni az első alkalom előtt: vonali szint, szimmetrikus-aszimmetrikus, Hertz, dB, fázis, egyenáram-váltakozóáram, mérő skálák (dBVu, dBFS stb..), felharmonikusok, impedancia. Hajrá mindenkinek, jelentkezzetek, hogy nagyobb rálátásotok legyen a showbiznisz ezen misztikus világára!
  2. Eddig én is halogattam az átállást, nekem anno win7 alatt sem sikerült életre kelteni (mármint de, de néha megrogyott a hangja, s lehetett újraindítani az egész gépet), de most win10re felraktam sejtésem szerint ezen a linken az utolsó hozzászólásban megtalálható drivert (de ha otthon leszek, megnézem pontosan, hogy ez volt-e), meg keretprogramot, s le kell kopogjam, eddig ment a dolog. Igaz, hogy alapértelmezett hangkártyának az integráltat hagytam, s csak dawban választottam ki az emu-t asioval. Szerintem próbáld meg azt, hogy a drivert valahogy eltávolítod róla, vagy magát az egész eszközt, s a telepítőt indítsd el (ha esetleg kézzel adtad meg neki eszközkezelőből a drivert, lehet azért sírt a szája. Ez már az ilyen windózos körülményeskedés szerintem). Az elméletben végigfut, majd a végén kér egy újraindítást. Majd utána a következő indításnál magát a keretprogramot telepítsd (vagy minek nevezzem). Ekkor úgy emlékszem, hogy eszközkezelőben rendesen jelent meg a kártya. Nekem így felmászott. De hogy mennyire megbízhatóan fut, arról nem tudok nyilatkozni sajnos, sok időm nem volt még küszködni vele, dawba behúztam egy 60 perces mixet, 2/3 lement belőle úgy, hogy nem dobta el magát, s gyógyultnak minősítettem. Aztán a gyakorlat meg lehet majd orcántöröl.
  3. Most olyat csinálok, amit még sosem. És fáj is a lelkem! Megpróbálok fél óra alatt előállítani egy bejegyzést. Nincs 10-szer újraellenőrzés, szóismétléskeresés, nincs 25ször formázás ellenőrzés. NINCS SEMMI ILYEN! Kicsit félek is, hogy fogok így aludni. De az is lehet, hogy nem fér bele az időbe majd, szóval nyugodtan. NADE! Szolnokon van a Hangszert a kézben rendezvény, ott terítettek ki az asztalra két pendrive zabáló minicsodát, egészen pontosan a Numark a NDX 500-at, a Denon pedig a DJ DN-S1200-at küldte a csatába. Engem a Denon márka valahogy mindig pont elkerült, hidegen is hagyott, a Numarkra voltam kíváncsi leginkább. De ő volt legatyásodva. Addig nyomigálták a gyerekek délelőtt, míg fogta magát, s nem olvasta be a pendriveot. Mint később kiderült, a Play gomb ragadt be, s ettől dobta hanyatt magát a szerkezet. Így elsőre a Denonhoz vezetett az utam. Denon DJ DN-S1200 Pioneerhez szokva akadt némi probléma, számomra nem feltétlenül átlátható a kezelőfelület. Kerestem jelentős ideig, hol kell tekerni pl. Értem, persze, meg kell tanulni, de hagy ne kelljen már, legyen minden ott, ahol logikusan megszokta az ember, a kanál se lyukas, pedig ugye lehetne. Számomra végtelen hitvány volt a jog, nagyon gagyi hatást keltett, (kb olyan érzetre, mint azok a műanyag lemezek, amiket a hengeres üres adathordózok alatt találsz) nem beszélve arról, hogy a szerencsekereket megszégyenítő módon pörög. Vinyl módban kipróbáltam egy backspint, az ilyen ívet tett meg: Professzionális ábrázolás A könnyen forgó jog miatt értelmezhetetlen katyvasz jött ki belőle a megszokott hangzás helyett. Az effektek működtek, azonban nem sikerült rájönnöm, hogyan lehetne megfogni őket egy bizonyos értékben, nem mondom, biztos van ilyen, de nem igazán adta magát a dolog. A filter csak lefelé ment, biztos őt is lehet személyre szabni, meg kapcsolgatni, hátdekérem. Krecselőzésnél a kezdőpont kezdett elmászni, bár ezzel nincs egyedül, tipikus cdj betegség. A gumigombok gyalázatosak, a megszokott cue-cue-play ütlegelés után trollkodva vigyorgott vissza rám a lejátszó, baszott elindulni. Megvolt a gomb nyomva, csak a széle ugye. Köszi! A jog azon felül, hogy nagyon könnyen jár, furán húz bele a zenébe, elsőre a régi oem cdj-k jutottak róla eszembe (volt az omnitronic, citronic, reloop a kezdeti időkben), nagyon sokat bele tud húzni a zenébe, s mintha úgy tenné, hogy nincs (vagyisinkább elég magasan) van az alsó/felső határ. Keverésnél nem éreztem túl kényelmesnek, nem túl nagyot, de azt hirtelen kellett húznom rajta, hogy meglegyen a tempó. A pitch potival amikor értéket húztam, a kijelzőn a számláló nem követte le, hanem egy kb fél-1 másodperces fáziskéséssel érte utol a történéseket. A kijelző szerintem meg önmagáért beszél: Túlzsúfolt kijelző Oké, oké, rajta van minden, de túlzsúfolt számomra, ott élőben nem igazán láttam át. Szóval őt nem kedveltem meg. A Numark volt már csak hátra. Régen az Axis időkben igen jó alternatívát nyújtottak, így nagy reményekkel álltam fölé. De mindhiába. Numark NDX 500 Az egész lejátszó letisztultabb számomra, mint a Denon, nagyobb is, kevesebb funkciót is próbáltak rázsúfolni, szerintem a kevesebb több. Elég egyértelmű, mivel mit lehet csinálni, azonban a zenében való keresést itt is beszoptam, tracket ugrottam helyette, mire megtaláltam jobbra száműzve a keresés gombot a joghoz rendelve. Hát ha így, akkor így! Ettől még szerintem hülyeség. A jogtárcsa közel sem az a pörgős fajta, mint a Denonon, szerintem ezáltal sokkal használhatóbb, azonban annyira viszont van "kemény" járású, hogy ezzel meg azért nem tudsz egy backspint csinláni. Próbáltam, nem ment. Sajnos flexet nem vittem, azzal talán sikerül olyan fordulatszámot produkálni, amivel előjött volna az effekt. A hot cue pontok kiválasztása nyűgös volt számomra, mindegyiknél egyesével be kellett kapcsolni a felvétel-t, ami mondjuk akkor, amikor egy kiállásban akarok 3 egymást követő dallamot kiválasztani, elég szopós. Ettől függetlenül pontosan játszotta vissza, bár a kezdőpontot nekem nem mindig jól sikerült eltalálni. Maguk a hot cue gombok szerintem túl közel voltak a joghoz, így nem esett kézre, plusz vékonyak és a nyomáspontjuk is elég fosnak tűnt, ide lehet értelmesebb lett volna na gumipadokat rakni, hamár. A loop is ment rendesen, igaz végpontot nem tudtam rajta állítani utólag. A BPM érték 3 száma jogtárcsa forgatásra pont úgy csinált, mint ahogy a megboldogult double dice, miközben benyelte a családi pótlékot. Piti, de nagyon. Túl kicsi kijelző A kijelzővel itt sem sikerült nagy barátságot kötni, nem tudtam, mikor milyen mappában vagyok, alig láttam pár karaktert a filenévből, szerintem pendriveozásra ez így majdnem használhatatlan. Összességében én amondó vagyok, hogy senki ne vegyen ilyeneket, se a Denont, se a Numarkot, pláne ne úgy, hogy nem próbálta ki előtte, csak vakon rendeli webshopból, mert csak akkor nem érez majd csalódottságot, ha mindenáron el akarja hazudni magának, hogy nem pattant fel velük a szopórollerre. Persze, lehet dolgozni rajtuk, mindenen lehet, de ami ennyi megszokást és kompromisszumot kíván egy olyan munkavégzés/szórakozás esetén, amit alapértelmezetten élvezni/gyorsan csinálni kellene, az szerintem nem ér pénzt. Mindkettőről ordít a jól van ez így hangulat, oszt még el sem nyerték a méltó büntetésük! Pláne úgy, hogy amennyibe mennek, annyiból használtan ezerszer használhatóbb dolgot lehet találni, de ha nem, akkor meg kontroller+notival megoldható (jó, ott a noti a használt), s akkor még keverő sem kell, csak a beatport top100, meg a Buga Józsi besztof lagzizni, s már kész is vagyunk. A buszom meg mindjárt elmegy, de a fél órába pont belefértem. NAGYON FONTOS! Ne vegyetek ilyet! De csak szerintem!
  4. vallyont

    Pioneer DJM-450 - Otthoni mindenes!

    Az értelmetlenségig tolt felső kategóriás cuccok mellett becsúszott egy megfontolandó ajánlat a Pioneer termékpalettájába!
  5. vallyont

    Pioneer DJM-450 - A bedroombetyár!

    Az elmúlt időkben presztízs termékek megjelentetésével foglalatoskodó Pioneer bekukkantott a dj eszközök piacának azon szegmensébe, ahol már csak az ottfelejtett ördögszekerek küzdöttek a légüres tér sajátosságaival. A kontrollerek népszerűsége maga alá gyűrte az elérhető árú két sávos keverők piacát, házon belül a hamar nyugdíjazott, sallangoktól mentes DJM-250 mellett egy komolyan vehetetlen DJM-350 tartotta a frontot. Eddig! A kívánatosan puritán DJM-250 és a bolondbiztos, komolytalan DJM-350 A linkelhető, szinkronizálva kvantálódó álmukból felocsúdva rendrakás közben találhattak rá a márka fejlesztőmérnökei egy régi sikertermékük rajzaira, így fogták azt, majd egy 50-est hozzácsapva felpimpelték DJM-450-re! Na, de hogyan tették mindezt! Szakítva az eddigi bosszantó termékpozicionálással mindennel megpakolták, amit csak elbírhatott ez a kis kocka! A leendő David Guetták rossz szájíz nélkül legeltethetik rajta tekintetük, a belefeledkezést nem töri meg az "ez még azért elfért volna rá" gondolat. Előd és utód egymás mellett Az új jövevény által nyújtott funkciók: - DJM-900NXS2 keverőtől örökölt EQ karakterisztika, faderek, EQ/Isolator állíthatóság - Effektrengetegek! Paraméterezhető Color FX (Dub Echo, Sweep, Noise, Filter), erre rátekerhető Beat FX (Delay, Echo, Spiral, Reverb, Trans, Flanger, Pitch, Roll). Régóta vágytam rá, hogy egy Filter-Echo lánccal keljek-feküdjek, immáron nem kell ezért fél milliókat otthagyni a pénztárnál. - S ha ez nem lenne elég, még mindig utána akaszthatunk egy USB eszközt az effekthalmoknak. Minden keverőre kell egy kis parasztvakítás, na! (A kék effekt gombokon felül természetesen) - Értelmes fülhallgató szekció, mindez 2 kimenettel - MAGVEL csodafader krecselőzni - 3 sávos beépített hangkártya (AUX, CH1, CH2). Én személy szerint tuti valami sampleres dolgot dobnék ki az auxra, ez is nagyon mozgatja a fantáziám. Külön dőzsi, hogy a Beat FX erre is ráaggatható. Ezen felül ha jól értem a dolgokat, timecodera is tökéletes a cucc. - Ingyenes Rekordbox dj és DVS program Így leírva nem tűnik hirtelen soknak, azonban eddig pont ennyi hiányzott a kis kétsávosokról. Kompromisszumként a booth kimenet, és a linkelhetőség/kvantálás róható fel, azonban ha bedroom cuccként tekintünk rá, talán elnézhetjük ezt neki. Ezen felül viszont minden arra fogékony ember kezébe adta a DJM-900NXS2 által biztosított eszközök legjavát, megadva a lehetőséget arra, hogy a fesztiválok pultjába felkészülten érkezhessenek, s ne kelljen kukán állni a rekordboxban összerakott szett fölött. A mindent vivő, otthoni kétsávos decemberre várható 699 dolcsis árcédulával. Az eddigi árképzést tekintve nem lehet okunk panaszra, pláne akkor, ha számításba vesszük, hogy a pénzünkért az effektekkel nyakon öntött keverőn felül hangkártyát és jogtiszta dj programot is zsákmányoltunk! Én már tudom, mit kérek a Mikulástól! Már csak nagyon jó gyereknek kellene lenni. Forrás: http://djtechtools.com/2016/09/08/pioneer-dj-announces-djm-450/ A termék oldala: http://www.pioneerdj.com/en/product/mixer/djm-450/black/overview/
  6. Na igen, előre sejthető sajnos, milyen szettek szólnak majd rajta. David Guetta és az az old school mixing (beszart valami, s nem az előre bekészített szettet tolta végig, hanem muszáj volt a zenék között keresgélni, válogatni(!!)) ugyebár Az tuti, hogy a cdj1000 elég kényelmesen kiszolgálja már az embert, sőt bedroomba szerintem a 800mk2 is dőzsi (jó, mondjuk cdj100 és azt megelőző kókány dupla cd játszókon szocializálódtam), s bár nem mondom, hogy egy teljesen összeszinkronizált, kvantált, slip móddal ellátott pultot nem próbálnék ki nagyon, de nem ilyen áron, amennyikbe mennek, meg sajnos a kijelző tényleg okafogyott kinek nagyobb a farka telepizésnek tűnik. :'(
  7. Simán ott fog virítani a nagy fesztiválok pultján, még kérniük sem kell majd a lemezlovászoknak. Arra mindenképp ráérzett a Pioneer szerintem, hogy a nagyon-nagyon-nagyon nagy hepöning megy a megalomán fesztiváloknál, a "minden értem van" dőzs érzését közvetítvén a bulizni(? a fene se tudja, inkább már csak saját zászlóval felvonulni, szelfit csinálni) vágyók számára, szóval mindenből a legdrágább, legújabb, legcsicsásabb kell a rendezvényre. Ők meg megadják a lehetőséget a szervezőknek! Ettől még persze oktalannak érzem ezt a fejlesztést, de az is igaz, hogy nem sokat számít a gyártó számára, hogy muhajfalvaröcsögén mit gondolok róla.
  8. vallyont

    Pioneer CDJ-TOUR1 & DJM-TOUR1, a fesztiválok jövőbeli kelléke!

    A Pioneer fogta magát és innovált egy nagyot! Fesztiválló dj pult felütve raktáron megmaradt 13"-es kijelzőkkel!
  9. A Pioneer a '90-es években egyenlőségjelet húzott a márkaneve és a megbízhatóság közé a homokozólapátként is tökéletesen funkcionáló DJM 500/600 keverőjével, illetve a balatoni fokhagymás-sajtos-tejfölös lángost is beolvasó CDJ 500/100 lejátszóival. Aki azonban végig követte a termékpalettát, megfigyelhette, hogy üti fel a fejét a tervezett elavulás (CDJ 500 optikai jog cseréje kopó alkatrészre a CDJ 100 lejátszók esetén). A 2000-es években egészen odáig jutottunk, hogy takonyból és porcukorból tapasztott, megbízhatatlanságához mérten pláne túlárazott kütyükkel árasztották el a pultokat, a lemezlovasok legnagyobb örömére. A rossz nyelvek szerint többek között ez felel a pultban a 4 lejátszós felállásért, amit csak alátámasztani tud ez a videó, de az új generációs keverőkről készült fotók is magukért beszélnek. Ennyire lelakott DJM500/600-akat ritkán látni. A gyártó miután mindenkit lehúzott, akit lehetett, új fizetőképes réteget keresett magának a nagy-nagy fesztiválszervezők személyében, s előrántotta a 2016 januárjában, a NAMM "legkorszerűbb vitrin"-jéből a CDJ-TOUR 1 és a DJM-TOUR1 eszközöket, mit sem csavarva az akkori prototípusok kialakításán, belekényszerítvén ezzel az elődöket a "home or office use only" kategóriába! Lángnyelvek, görögtűz, mint meggyőző érvek! Nézzük, földi halandóként miről kell lemondanunk az 5000 (CDJ-TOUR1), illetve 6000 (DJM-TOUR1) dollárban mért árát látván! CDJ-TOUR1 CDJ-2000NXS2 még szebb, még jobb hangminőséggel, 13" tapizható kijelzővel. Ez mindenképp szükségszerű volt, hiszen a napfény és az ilyen megjelenítők nagy barátok. Persze a Pioneer mindenre gondol, ez az ízléses és minden négyzetcentiméterében professzionális, bézbózsapkákat megszégyenítő SIMLI™ kerül rá a jobb olvashatóság érdekében! Sejtésem szerint egy régi szakma mozzanata épülhet be a dj-k világába! Külön kiemelném a tapis felületen desktop felhasználásra optimalizált méreteket, igen felhasználóbarátnak tűnik első ránézésre. Lehet qwerty billentyűzeten keresni, a lejátszót már-már majdnem megkefélt pozícióban belegépelve a levegőbe. Azonban ez még nem minden, hiszen a kijelzőbe extra processzor érkezik a gördülékeny felhasználás érdekében, kár, hogy a promo videóban olyan, mintha a hanghullámok megjelenítése akadozna. Amennyiben nem így van, megkövetlek Pioneer! Megoszlanak a vélemények, mennyire szerencsés a dj pultban monitorok közé bújva zenélni, emlékeim szerint Dj Budai interjúban említette, hogy nehéz megtalálni a hangsúlyt a közönséggel való kapcsolattartás és a kütyüzés között, itt ember legyen a talpán, aki nem néz meg egy friss barátok közt epizódot két keverés között! Az viszont nagy előnye lehet, hogy ha a simlit is felhelyezzük, akkor lassacskán ki sem látszik a lemezlovász a pult mögül, s ha mindezt golyóálló fóliával bevonjuk, nem lesz szükség egy esetleges támadás esetén a művész urak bujkálására, szegény Carl Coxnak jól jött volna. Teljes értékű, oda-vissza linkelhető lemezlovász fedezék! Ezen felül a lejátszó masszív csatlakozókat kapott, hogy ha Steve Aoki stagedivingol, akkor ne rúgja szét őket. Más esetben okafogyott, hiszen a fesztiválokon méterekre szeparálnak el mindent és mindenkit, aki kárt tehetne a pultban. DJM-TOUR1 DJM-900NXS2 még szebb, még jobb hangminőséggel, a lejátszóról ismerős csoda kijelzővel, elpusztíthatatlan csatlakozókkal, 2 füles kimenettel, ahol ne legyünk szőrös szívűek, adjuk meg a piros pontot, a kialakítás szerencsésebb, mint a PLAYdifferently MODEL 1-on, bár ha effektfüggő a back2back társunk, összeakadhat a bajusz. NAGYON FONTOS FEATURE! KUVO! Népszerűsége oly töretlen, hogy hozzám most ért el a híre. Lehetőséget ad rá, hogy egy csomó elengedhetetlen fontos infót kiküldhess a bulizóknak (van-e még kokó a budiban). Sejtésem szerint kettő szoftver frissítést kell várnunk, s az információ áramlás megfordul, a közönség beküldi okostelefonról, mit szeretne hallani, a linkelt pult összesít, szinkronizál, majd mixel. Drága egy zenegép lesz! A friss bejelentéseket látván nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Pioneer kezd kifogyni az ötletekből, robosztus fülekkel ellátott, cél-notebookká pimpelt termékekkel húzzák le az utolsó bőrt önmagukról és az egyre zsugorodó piacról. Szebb napokat is megéltek, igazán kár értük! zaj.hu cikk magyarul a cuccokról djtechtools cikk angolul a cuccokról
  10. Hiánypótló anyag az alap fogalmak magyarázatának belecsempészésével, plusz tökéletes UAD Apollo promó! Nagyon nem ártana belőle egy az asztalomra! Köszi a videót, ehhez hasonló dolgok szerintem letarolják az interneteket azon nyomban!
  11. vallyont

    PLAYdifferently MODEL 1

    Nem lesz pénztárcabarát, az tuti, de sajnos megtehetik, hogy ennyiért adják. Így, hogy Richie Hawtin adja hozzá a nevét, olyan lesz, mint a feláras, Adidas Sennheiser HD-25 kb, plusz hozzáadott érték nincs, nagy név megfizetése van.
  12. A fura, hogy annyira kézenfekvő, hogy nekem eszembe sem jutott eddig, pedig álmodtam már olyan keverőről (és addig nem nyugszom, míg meg nem csinálja valamelyik gyártó), ami a zene elejéből mintavételez, majd fázisfordítással kikapcsolhatóvá teszi a dobokat/bármi mást (hasonló módon, mint az NI Stems, csak a dobok nem egy loopban lennének, s talán értelmet is kapna az egész), szóval túlbonyolítani, az ment nekem is. http://djtechtools.com/2016/05/12/recreating-richie-hawtins-model-1-mixer-eq/ Itt letölthető (regisztráció után) Liveban a "modellezése" a megoldásnak. Minden esetre kíváncsi lennék rá élőben, hogy mennyivel másabb. A Pioneer eq karakterisztikájától sosem voltam elájulva, a régi Ecler Nuo 2 keverőét nagyon szerettem (bár ne lett volna hulladék a többi része), a mostani Urei is tetszik, szóval esélyes, hogy ez is olyan lenne, amit hirtelen szeretnék meg, s utána kompromisszumosnak tűnne minden, ami nem ez. :'(
  13. TLDR Barkóczi Noémi - Nem vagyok itt nagylemez ajánló Nem szeretem a facebookot. Nem való semmire, arra, amire kitalálták, arra meg végképp nem. A közösségépítést felváltotta a konzumidiotizmus (ez mennyire sznob egy megállapítás már, most szégyenkezem egy kört miatta) és a pénzen vásárolható ügyfélkör felhajtása. Megölte azt a szép jó MSN-t, e-mailt, fel kellett költöznöm ahhoz, hogy az ismerősökkel kommunikálni tudjak. Pfejj! Viszont ha finomhangolom (majd egyszer) és vért izzadok érte, hogy elém tolja a számomra érdekes kontetot, akkor talán jó. Talán. De így is eltemet minden értelmeset a sok újszülött purgyé, frissen vásárolt BÁRMI, jól sikerült főzések, szépen megrendelt, romantikus, éttermi vacsorák, mamahoteles fotelforradalmár nácik klaviatúrájából előpattanó szélsőjobboskodások (amik megosztói hirtelen kireppennek az ismerősök közül) . Tulajdonképp az idővonal egy porcukorral meghintett fosrakás! De a porcukor, na az néha finom szemcsés szerkezetben kerül felhelyezésre. Ilyenkor a porfelhő nanorészecskéi a salakanyag mellett elszelelve megbirizgálják az orrot! Így került elém Barkóczi Noémi nagylemeze, akit valamikor talán egy youtube feltöltése miatt elkezdtem követni. Ha ennyi értelme volt a facebooknak, hogy most elém dobta a friss bejegyzését, akkor már nem dolgozott hiába Mark Zuckerberg! A Nem vagyok itt fél órányi igazi mély gondolatokat gitároz be a tudatalattiba, nem tudom lerakni, dúdolom az utcán, a lépcsőfordulóban, mindenhol! Világvégét, társas magányt, félelmeket, emberundort ilyen megnyerő, elringató dallamokkal nem bástyáztak körül, abban biztos vagyok! Ékes példája ez az anyag annak, hogy nem sokat számít a technika, ha jó számokat kell írni, elég egy gitár, egy hang, s kész vagyunk, amit nem lehet ennyiből megoldani, azt 100 sávból sem, ha hiányzik a kreatív ötlet, akkor minden megy a kukába. A párkapcsolatban megélt magányának párhuzamba állításával engem teljesen eltalált. kezdeti jövőjével kapcsolatos bizonytalan hangulatát tökéletesen oldja fel a szám második fele zeneileg pont úgy, mint szövegileg. A pusztulásra érett világ gondolata annyira távoli a hétköznapoktól, mégis mennyire helyénvaló felvetés! S ezt követi egy halom hétköznapi rutin, ami elfedi ezt, meglétük fel sem tűnik, csak a hiányuk lenne észrevehető. Az kilátástalan, kiüresedett szavai furának tűnhetnek huszonévesektől, azonban többször felüti a fejét nálam is, így könnyen azonosultam vele. A emberi esendőséggel szembeni harca erőt adó ebben a referenciák nélküli mindent lehet világban! Külön értékessé válik az egész úgy, hogy az önmagunk előtti érdemen felül más nem jut. A pedig végképp egy olyan állapot, amit mindenki megél, ha köze van emberekhez az élete során. Nálam rendszeres vendég. Ezen felül a folk elemek ízlésesen találhatók meg a lemezen, ami akkor, amikor a kétpálcás nemzeti érzelmes rock után a következő piacra dobott sablonhungarikum a népdal/népzene lett (gondolok itt a balkán fanatik, holdviola és egyéb üzleti megfontoltságból giccsel leokádott népdalos produkciókra), külön felemelő! Mindig örülök, amikor valaki úgy nyúl a gyökerekhez, hogy azt magán átszűrve tálalja a régi sablonok szolgai másolása helyett. Egy szó, mint száz, én nagyon szeretem ezt a fél órát, s úgy érzem, amennyire oda vagyok az anyagért, annyira kevés figyelem vetül rá! Vegyétek, vigyétek, terjesszétek! Barkóczi Noémi interjú Barkóczi Noémi Soundcloud Barkóczi Noémi Facebook Barkóczi Noémi Bandcamp
  14. vallyont

    PLAYdifferently MODEL 1

    Köszi a pontosítást, javítottam!
  15. vallyont

    PLAYdifferently MODEL 1

    Megérkezett a filterdzsungel! (Nem lehet blogbejegyzést beküldeni a hírek/magazin pörgettyűs részbe? Mert akkor nem csinálnék neki külön hírt. Vagy én vagyok a suta? Valaki fogja meg a kezem és vigyen át a zebrán, köszi!)
×