Sziasztok! Az érdekelne, hogy ki hogyan csinálja, mert az egyik variáció gyorsabb, a másik szerintem tökéletesen pontos, ha ja jól csinálják...
Mondom, hogy miröl van szó, és azt is ahogyan én magam csinálom:
1. Felvettük a DAW-unkba az énekes hangját, mondjuk 3x külön sávra.
2. A 3 éneksávból "mondtatonként" kiválogatom a legjobbakat, majd 1 sávvá alakítom öket.
3. - A kérdés lényege itt övetkezik - én PRO TOOLS-al vágok, ahova nem kell lélegzetvétel stb... nem gate/expanderral intézem, hanem
minden egyes mondat közt kézzel fadelek (in/out), trimelek, így csak az marad ott és úgy ahaogy én akarom, és nincsenek elcsépet tranziensek, és pattogás. - a lényeges kérdés eddig tartott-
Tehát sokan azt mondják, hogy ne csináljam így mert 20x annyi idő "kézzel" javítani, mint egy jobb gate/expander pluginnal.
Kérdés
anomalia
Sziasztok! Az érdekelne, hogy ki hogyan csinálja, mert az egyik variáció gyorsabb, a másik szerintem tökéletesen pontos, ha ja jól csinálják...
Mondom, hogy miröl van szó, és azt is ahogyan én magam csinálom:
1. Felvettük a DAW-unkba az énekes hangját, mondjuk 3x külön sávra.
2. A 3 éneksávból "mondtatonként" kiválogatom a legjobbakat, majd 1 sávvá alakítom öket.
3. - A kérdés lényege itt övetkezik - én PRO TOOLS-al vágok, ahova nem kell lélegzetvétel stb... nem gate/expanderral intézem, hanem
minden egyes mondat közt kézzel fadelek (in/out), trimelek, így csak az marad ott és úgy ahaogy én akarom, és nincsenek elcsépet tranziensek, és pattogás. - a lényeges kérdés eddig tartott-
Tehát sokan azt mondják, hogy ne csináljam így mert 20x annyi idő "kézzel" javítani, mint egy jobb gate/expander pluginnal.
Kinek mi erről a véleménye???? Köszönöm!
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.