Andrew Charles Uzonyi Létrehozva February 27, 2014 Share Létrehozva February 27, 2014 Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy rákötöttem a gépemre a szintim, és External MIDI-ben nem ott szólal meg időben, ahol kéne! Valaki tud nekem erre egy megoldást? Link to comment Share on other sites More sharing options...
idioty Válaszolta February 27, 2014 Share Válaszolta February 27, 2014 Egy elég részletes cikk (ráadásul pont a Logic-on keresztül mutatják be). Bár nem biztos, hogy erre megtalálod a részletes magyarázatot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Charles Uzonyi Válaszolta February 27, 2014 Szerző Share Válaszolta February 27, 2014 Egy elég részletes cikk (ráadásul pont a Logic-on keresztül mutatják be). Bár nem biztos, hogy erre megtalálod a részletes magyarázatot... Jó kis cikk, sikerűlt beállítani úgy, hogy jó legyen, köszönöm a választ, sokat segített!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
feszojssik Válaszolta March 9, 2014 Share Válaszolta March 9, 2014 Valószínű,hogy megint naívanka tűnő kérdést teszek fel. De nem tudok dönteni ennema kérdésben. Send - Bus kérdésekben merül fel bennem probléma. http://www.macprovideo.com/tutorial/logic-prox-102-core-training-signal-flow Miért jobb,ha azt a zengetőt például BUS-on használom,mint insertként a sávon? De a többi bármilyen effektel kapcsolatban? Vagy mi az amit insertként használjak? - s mi az amit feltétlenül BUS sávon keverjek az eredeti jelhez? Kisérleteztem így is - úgy is! S igazából nem tudok dönteni! Gondolok az EQ- tól kezdve,a Compressorokig mindenre.Reverb stb. Bocs, ha naív vagyok,de nem tudom eldönteni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
idioty Válaszolta March 10, 2014 Share Válaszolta March 10, 2014 Kb annyi a különbség, hogy a BUS-on lévő effektet más eszközre is használhatod. Tehát ha van egy jó beállításod, akkor nem kell másolgatnod minden sávra, hanem elég egy BUS-ra rátenni és kevesebb erőforrást igényel. Kompresszor, EQ pont azok az effektet, amiket "nem szabad" BUS-ra tenni. Mármint arra gondolok, hogy ezek általában nagyon sáv függőek. Tehát ritka az, amikor több sávra is ugyanaz a beállítás kell. Kivéve, ha több sáv ugyanazt tartalmazza (például egy énekes hangja), viszont akkor meg már nem BUS-ra kell kiküldeni, hanem a fő kimenet helyett kell AUX-ra (ami szintén BUS) ráküldeni az összes ilyen sávot és egy helyen lehet kezelni az effekteket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoC Válaszolta March 10, 2014 Share Válaszolta March 10, 2014 Busra azokat az effekteket szokás tenni, amik a mix egészében bírnak jelentőséggel. Pl. a zengető a legklasszikusabb példa erre, mivel a zengetővel előállítasz valami teret, ami elvileg ugyanaz a teljes mixben, így az oda küldött sávokon lévő hanganyagot helyezgeted el ugyanabban a térben, az adott sáv send paraméterével.Nem is nagyon szokás mást buson használni mint reverb-et. Esetleg delayt. Én szoktam még torzítót is busra tenni, de ez már az én privát aberrációm.Eq, compressor, ilyesmik nem valók busra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoC Válaszolta March 10, 2014 Share Válaszolta March 10, 2014 Kiegészítés: a reverb esetében szinte kötelező a bus használat, mivel nagyon zavaró lehet, ha más zengetések vannak az egyes sávokon. Hacsak nincs ezzel valami külön tudatos cél.De egy jó mixbél alternatíva lehet a zengetőt a master szekcióba is betenni, bus helyett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kérdés
Andrew Charles Uzonyi
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy rákötöttem a gépemre a szintim, és External MIDI-ben nem ott szólal meg időben, ahol kéne! Valaki tud nekem erre egy megoldást?
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.