Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Hogyan csináljak dallam töredékekből,hangokból teljes számot?


modeos

Kérdés

Sziasztok,a gondom a következő.

Van egy EmaxI-em,ami mellé van Macintosh és sound designer.Milyen zeneszerkesztő programot használjak mellé,hogy a lejátszott riffek teljes dalok legyenek?Kapjanak ütemet,effekteket stb.

És legfőképp,hogyan kötöm össze az emaxot és a laptopom amire a program kerül?Vagy van olyan zeneszerkesztő ami fut régi Macintoshon?(Cubase például)

Ötleteim megvalósitása a célom,de sajnos nagyon kezdő vagyok a témában!

Minden segitséget köszönök előre.

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

Ha javasolhatok vmit, egyszerre csak 1 daw-ot (hangszerkesztőt) válassz ki és próbáld meg minél jobban elsajátítani a használatát.

A firegate által felsoroltak közül mind, profi felhasználásra alkalmas cucc és rengeteg tutorial érhető el pl. youtube-on mindegyikhez.

 

Én a Reapert használom egyébként. Nagyon tudom ajánlani.

Kegyetlen sokat tud, uakkor kezdők is könnyen elboldogulnak vele. Nagyon logikus felépítésűnek tartom.

Az ára is vicc.

 

szerk: Ja még a reaperhez egy fontos dolog: Atom stabil. 3 év alatt összesen ha 2x fagyott ki nálam.

(pluginokkal más a helyzet, de ha jól emlékszem azoknál is csak 1-2, általam rendszeresen használt Arturia cuccal volt baj.)

Link to comment
Share on other sites

Választék van, de mindegyik kicsit más. Próbálgasd őket, hogy melyik illik a legjobban hozzád / a te gondolkodásodhoz. Ha audiozni akarsz akkor nyilván nem Logic, ha midizni, nyilván nem PT...stb...Fontos, hogy nem a DAW-tól lesz jó a zenéd. Fruity Loops-ban és készültek nagyon jó anyagok és Pro Tools-ban is készülnek kevésbé jók.

Link to comment
Share on other sites

Helo.

Nagyon blőd kérdést teszek fel.Tehát ezzel,ezekkel a programokkal kétféle módon tudok "zenét csinálni"?