Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

jooga1972

Kérdés

Recommended Posts

  • 0
Ekkor: ‎2017‎. ‎02‎. ‎01‎. at 19:57 írta tamaspapa:

Ezért nekem bőven elég lenne csak annyi, hogy egyáltalán hogy kell kezelni ezt a progit ahhoz, hogy az ütemet és a hangszereket külön-külön fel tudjam venni, aztán elmenteni, hogy később lehessen finomitani már a GB-del.

A program használatát így kicsit nehezebb leírogatni, elmagyarázni, meg aztán mi mást mondhatnék, mint amit a youtube videókban bemutatnak.

Ami egy lényeges momentum: a munka kezdetekor a szélső kezelőfelületen állítsuk be a tempót és hogy hány ütemet szeretnénk rögzíteni. Ez után már nagyot nem hibázhatunk, mert az ütemszám lejártakor befejezi a rögzítést és lejátszás módba lép. Egy-egy újabb track felvétele előtt ezt az ütemszámot megváltoztathatjuk... tehát teszem azt, dob-ból elég 4x 4 ütem, akkor 4-re állítjuk, felvesszük a dobot (persze a program saját metronómjára), a 4 ütem után automatikusan lejátszás módba lép és loopolja a program a dobot... a következő sáv felvétele előtt átállíthatjuk az ütemek számát mondjuk 8-ra, mert például azt tervezzük, hogy oda dallam hangszert veszünk és több ütem kell az akkordváltásokhoz... ennek a sávnak a felvétele kétszer annyi hosszt tesz így lehetővé, míg a 4 negyednyi dobunk körbe-körbe loop-ol alatta. És így tovább, igényeinknek megfelelően.

Másik módja az ütemek beállításának, ha egy üres projektbe dob loop-ot importálunk, akkor az első track automatikusan beloop-olja az importált ritmust. Ezután nekünk kell ehhez alkalmazkodnunk a további sávok felvételekor.

Minden importálási folyamat az iPad rendszer működése szerint működik itt is: tehát például Dropbox-ból Export - Open in - Copy to Loopy HD. Beteszi az első szabad track-re, loopolja és ha jól mondom, be is állítja a tempót és az ütemek számát.

Exportálás is hasonló képpen: hosszan nyomjuk az adott tracket, Share - Open in - és itt kiválaszthatjuk pár alkalmazásunkat, ami kompatibilis a művelettel.

Az ilyen audio fájlok mozgatására egyébként érdemes egy alkalmazást megvásárolni. Például AudioCopy vagy AudioShare. Én az AudioShare-t melegebben ajánlom.

A projekteket egyben is kiszedhetjük a programból az iTunes-on keresztül.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
54 perccel ezelőtt írta Papa:

Csatolok bemutatkozásképpen egy számot: ez éppen az általam kitalált - úgynevezett - urban classical stílusba tartozik, ahol a klasszikus zenét a hip-hop-pal próbálom meg ötvözni. Hangsúlyozom: az elejétől a végéig minden hang és minden munkafázis iPad-dal (most éppen iPad Air 2-t használok) készült.

Kedves András! Megtisztel hogy inspirálónak találtad a munkám... jó régen készült, azóta már én magam sem tudok úgy zenélni :)

Meghallgattam a bemutatkozó muzsikád, nagyon jól szól! Kíváncsi lennék, például a dobok mivel készültek. A végső keverés is jó, erőteljes, szépen ki lett alakítva. Szívesen olvasnám részletesebben a munkafolyamatot.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 órája írta Koródi Csaba:

A program használatát így kicsit nehezebb leírogatni, elmagyarázni, meg aztán mi mást mondhatnék, mint amit a youtube videókban bemutatnak.

Ami egy lényeges momentum: a munka kezdetekor a szélső kezelőfelületen állítsuk be a tempót és hogy hány ütemet szeretnénk rögzíteni. Ez után már nagyot nem hibázhatunk, mert az ütemszám lejártakor befejezi a rögzítést és lejátszás módba lép. Egy-egy újabb track felvétele előtt ezt az ütemszámot megváltoztathatjuk... tehát teszem azt, dob-ból elég 4x 4 ütem, akkor 4-re állítjuk, felvesszük a dobot (persze a program saját metronómjára), a 4 ütem után automatikusan lejátszás módba lép és loopolja a program a dobot... a következő sáv felvétele előtt átállíthatjuk az ütemek számát mondjuk 8-ra, mert például azt tervezzük, hogy oda dallam hangszert veszünk és több ütem kell az akkordváltásokhoz... ennek a sávnak a felvétele kétszer annyi hosszt tesz így lehetővé, míg a 4 negyednyi dobunk körbe-körbe loop-ol alatta. És így tovább, igényeinknek megfelelően.

Másik módja az ütemek beállításának, ha egy üres projektbe dob loop-ot importálunk, akkor az első track automatikusan beloop-olja az importált ritmust. Ezután nekünk kell ehhez alkalmazkodnunk a további sávok felvételekor.

Minden importálási folyamat az iPad rendszer működése szerint működik itt is: tehát például Dropbox-ból Export - Open in - Copy to Loopy HD. Beteszi az első szabad track-re, loopolja és ha jól mondom, be is állítja a tempót és az ütemek számát.

Exportálás is hasonló képpen: hosszan nyomjuk az adott tracket, Share - Open in - és itt kiválaszthatjuk pár alkalmazásunkat, ami kompatibilis a művelettel.

Az ilyen audio fájlok mozgatására egyébként érdemes egy alkalmazást megvásárolni. Például AudioCopy vagy AudioShare. Én az AudioShare-t melegebben ajánlom.

A projekteket egyben is kiszedhetjük a programból az iTunes-on keresztül.

Szia Csaba!

Köszi a leírtakat. Közben a jutyúkon kiokosodtam, már elég sokat tudok a programról, de közel sem eleget, majd csak rájövök.

Kérdéseim:

Azt már tudom, hogy hogyan lehet egy trackba összehúzni a kész anyagot és hogyan lehet elküldeni akárhoval.  Viszont ha oldalról belemegyek és rábökök a Sessions gombra, az ott lévő kész anyagokat nem lehet elküldeni sehova. ez így normális? Tehát először össze kell egy trackba húzni és a "Save" gombbal lehet elküldeni?

AA Recordings gomb alatt viszont nincs semmi. Ott csak akkor lesz valami, ha a Rec gombbal készítek felvételt, amit viszont nem tudom, mikor kel / lehet használni, ha már egyszer az összeállításkor trackenként felveszünk mindent. Mikor használjuk a Rec - funkciót?

Egyenlőre ennyi, de biztos lesz még több. Köszi az eddigieket.

Tamás

Link to comment
Share on other sites

  • 0
36 perccel ezelőtt írta tamaspapa:

Viszont ha oldalról belemegyek és rábökök a Sessions gombra, az ott lévő kész anyagokat nem lehet elküldeni sehova. ez így normális? Tehát először össze kell egy trackba húzni és a "Save" gombbal lehet elküldeni?

Sajnos igen, normális, én sem tudok komplett export lehetőségről. Viszont ha számítógépen iTunes-ban belépsz az Alkalmazások fül alatt a Loopy HD könyvtárába, ott megtalálod komletten az összes Session-t.

38 perccel ezelőtt írta tamaspapa:

AA Recordings gomb alatt viszont nincs semmi. Ott csak akkor lesz valami, ha a Rec gombbal készítek felvételt, amit viszont nem tudom, mikor kel / lehet használni, ha már egyszer az összeállításkor trackenként felveszünk mindent. Mikor használjuk a Rec - funkciót?

Rec funkciónak is megvan az értelme. Van egy komplett Session-öd, tele sávokkal, de azt nem feltétlenül úgy játszod le hogy megnyomod a Play-t, azt szól az összes egyszerre... hanem építkezik az ember, először egy hangszer szól, aztán belép ez-az-amaz, utána kikapcsol pár szólamot, bekapcsol mást helyette stb. stb. egy szóval variálja az ember a dalszerkezetet és ezt tudja a REC gomb rögzíteni, vagyis a Session elemeiből építesz egy performance-ot.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 perccel ezelőtt írta Koródi Csaba:

Sajnos igen, normális, én sem tudok komplett export lehetőségről. Viszont ha számítógépen iTunes-ban belépsz az Alkalmazások fül alatt a Loopy HD könyvtárába, ott megtalálod komletten az összes Session-t.

Rec funkciónak is megvan az értelme. Van egy komplett Session-öd, tele sávokkal, de azt nem feltétlenül úgy játszod le hogy megnyomod a Play-t, azt szól az összes egyszerre... hanem építkezik az ember, először egy hangszer szól, aztán belép ez-az-amaz, utána kikapcsol pár szólamot, bekapcsol mást helyette stb. stb. egy szóval variálja az ember a dalszerkezetet és ezt tudja a REC gomb rögzíteni, vagyis a Session elemeiből építesz egy performance-ot.

értem, ez jó dolog. Az iTunesnak itt kell lenni az ipadon, ugye? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
9 órája írta tamaspapa:

Az iTunesnak itt kell lenni az ipadon, ugye? 

Nem egészen. Az iTunes-t a számítógépre kell telepíteni, van Windows és Mac verzió is, ezzel lehet az iPad tartalmát menedzselni. Csak társítani kell az iPadet a számítógéppel az iTunes-ban és szeretni fogják egymást :) Az Apple honlapjáról letölthető az aktuális verzió.

Ha nem használsz számítógépet, akkor nincs vele dolgod. Abban az esetben tudod Dropbox-on, vagy AudioShare, vagy AudioCopy-n keresztül közlekedtetni a fájlokat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 órája írta Koródi Csaba:

Nem egészen. Az iTunes-t a számítógépre kell telepíteni, van Windows és Mac verzió is, ezzel lehet az iPad tartalmát menedzselni. Csak társítani kell az iPadet a számítógéppel az iTunes-ban és szeretni fogják egymást :) Az Apple honlapjáról letölthető az aktuális verzió.

Ha nem használsz számítógépet, akkor nincs vele dolgod. Abban az esetben tudod Dropbox-on, vagy AudioShare, vagy AudioCopy-n keresztül közlekedtetni a fájlokat.

rajta van a számitógépemen az iTunes. Nem találtam olyat, hogy "Alkalmazások", igy nem is tudom vele megtaláltatni az ipademet. Mondjuk azt sem értem, hogy a szgép hogyan találja meg az ipadet, ha nincs vele sem vezetéles, sem wifi kapcsolatban?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 órával ezelőtt írta tamaspapa:

Mondjuk azt sem értem, hogy a szgép hogyan találja meg az ipadet, ha nincs vele sem vezetéles, sem wifi kapcsolatban?

Na úgy sehogy. Ilyet nem is tudom ki feltételezne. Rá kell dugni a számítógépre az USB kábellel az iPad-et és akkor az iTunes-ban megjelenik az iPad magától, nem kell "megtaláltatni". Feldob egy kis üzenetet az iPad, hogy megbízható-e a számítógép és ha elfogadjuk, akkor megjelenik egy kicsi iPad ikon a számítógépen az iTunes felső sorában. Ha arra az ikonra rákattintasz, akkor látod hogy milyen lehetőségeid vannak és látni fogod az "Alkalmazások" lehetőséget is.

Ennél részletesebben nem tudom leírni. Ha az iPad-et úgy kerested a számítógépen hogy se nem dugtad össze kábellel, se nem próbáltad más kapcsolattal társítani, akkor azt javaslom hogy olvass utána az egész iPad használati útmutatónak :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ha iOS 10 van rajta, itt a használati útmutató: https://help.apple.com/ipad/10/?lang=hu

És hogy mégkönnyebb legyen, itt van konkrétan az iTunes használata. Bár nem olyan részletes, mint ahogy feltételeztem: https://help.apple.com/ipad/10/?lang=hu#/iPad997dad54

Szerkesztette idioty
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ekkor: 2017. 02. 08. at 18:21 írta Koródi Csaba:

Kedves András! Megtisztel hogy inspirálónak találtad a munkám... jó régen készült, azóta már én magam sem tudok úgy zenélni :)

Meghallgattam a bemutatkozó muzsikád, nagyon jól szól! Kíváncsi lennék, például a dobok mivel készültek. A végső keverés is jó, erőteljes, szépen ki lett alakítva. Szívesen olvasnám részletesebben a munkafolyamatot.


Kedves Csaba!
Kedves Kollégák!

Nem tudok különösebb workflow-ról beszámolni, hiszen mindent autodidakta módon, mondhatnám "érzésből"  csinálok, bár kétségkívül némi előnyt jelent, hogy zeneszerető környezetben nőttem fel, és igyekeztem az összhangzattanból, és általában a zeneelméletből is valamit elsajátítani. A zenekészítésre - a tinédzserkori tábortüzes gitározások után - is csak néhány éve adtam a fejemet. Így röviden a következőt tudom elmondani:

1. Általában nem számokban, hanem stílusokban gondolkodom. Számos irányba beleszerettem: volt ír népzene-, nashwille-i country-, ibizai tropical house, nyugati parti gettózene- stb. korszakom. Mostanában a chillout és az ambient világában utazom. Ha beleszerettem valamelyikbe, akkor általában egy komplett lemeznyit készítek belőle. Nem nagy tudomány: minden stílusnak megvannak a klasszikus jegyei, harmóniavilága, hangszerkészlete. Hogy aztán tehetség, invenció is van-e abban, amit csinálok, vagy csak zenegyártásról van-e szó, az már más kérdés.

2. Valahogy úgy alakult nálam, hogy nem dudorászással, dallammotívumokkal indul a munka, hanem chordprogressziókkal és a stílusjegyek (hangszerek, dobok, a bpm stb.) kiválasztásával: ez általában meghozza az ihletet is :-)

3. Mivel hangszeres tudásom minimális, általában midiket rajzolgatok. Ezt Cubasis-ban csinálom, de - főleg a billentyűsök esetében Garageband-ben is így írom a futamokat.  Annál is inkább, mert bár rengeteg billentyűs szoftverem van, a Grand Piano hangja a Garageband-ben utolérhetetlenül szép: az iGrand Piano vagy az iElectro Piano összesen meglévő 30 zongora-emulátorainak egyike sem közelíti meg. Kezdetben a Chordbot arpeggio-futamait is használtam, később ugyanezeket midiben exportáltam és módosítgattam, aztán ez túlságosan kevésnek bizonyult, így a bal kéz játékát is midiben írom meg, persze rengeteg pöcsöléssel, hiszen az egyes hangok dinamikájától kezdve mindent kézzel kell definiálni. Megvettem a Sessionband szinte összes kiadását a country-tól az EDM-ig, de ezek sajnos egyrészt nem stúdióminőségűek, másrészt a hangok "kézzel" nem módosíthatók benne, így inkább ötletelésre használom őket. Számos dob-emulátorral dolgozom: Drum Machine 1-2, Elastic Drum stb. Érdekes, hogy még ezek a profi, több tucat legendás dobszintetizátort reprodukáló emulátoroknak sem mindegyike képes például arra, hogy 4/4-től eltérő ütemeket produkáljon (lásd a lenti számot, am 3/4-ben készült). Aztán ott vannak a különféle sample- és hangszergyűjtemények,számos kiegészítőkkel, mint a UVI Beathawk-ja, az IK Multimedia Sampletankja, a MusicStudio, a Thumbjam, a különféle szintetizátorok. Ez utóbbiakat (Magellan, Arturia, Waldorf stb.) azt hiszem, senkinek kell bemutatni. Kedvencem a sample-csomagokkal feltuningolható SynthMaster Player, amelyik bár inkább az EDM-re koncentrál, számos más kiegészítő is vásárolható hozzá. Ha van kedved, akár Vangelis, Rick Wakeman vagy Tomita hangmintáit is megveheted hozzá, és akkor szólhat a Tűzszekerek :-)

4. A sávokat még mindig Garageband-ben állítom össze, mert az ő vágás-, másolás-, illesztés-technikáját megszoktam, majd az egyes sávokat a Garageband "solo"-opciójával a Cubasis Audio-könyvtárába exportálom (2-3 MB-os sávok lesznek belőlük), ahol aztán egy önálló project-ben újra összerakom őket. Teszem ezt azért, mert a Garageband keveréstechnikája nagyon rossz hatásfokkal dolgozik: 4-5 sávnál többet már nem tud korrekten kezelni, (egy erőteljesebb dob pl. elnyomja a többi hangot), míg a Cubasis-nek 30-40 sáv meg se kottyan. Nem beszélve a Cubasis-ben meglévő, vagy ahhoz külön vásárolható effektek tucatjairól. A masteringnél is hályogkovács módjára dolgozom, a fülem után megyek, persze próbáltam ellesni a neten lévő különféle mastering-videókból valami okosságot is.

5. Bár vettem a netről néhány sample-csomagot, Construction Kit-et (ahogy ezeket hívják), amelyek komplett számokat tartalmaznak önálló sávokkal, 24-bites Acid wav-ban (ami ugyebár igazodik a DAW-okban a hangnemhez vagy a bpm-hez) vagy akár midi-ben, érdekes módon egy se volt, amit  fel tudtam, vagy fel akartam volna használni: egyszerűen irritál, hogy tőlem független hangfutamokkal dolgozzak. Inkább csak inspirálólag hatottak.

6. Hát röviden ennyi. És ha már a mostani chillout-korszakomról beszéltem, felteszek ide ismét egy saját opust: nagyjából illusztrálja mindazt, amit most leírtam.
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ekkor: 2017. 02. 10. at 0:16 írta Koródi Csaba:

Na úgy sehogy. Ilyet nem is tudom ki feltételezne. Rá kell dugni a számítógépre az USB kábellel az iPad-et és akkor az iTunes-ban megjelenik az iPad magától, nem kell "megtaláltatni". Feldob egy kis üzenetet az iPad, hogy megbízható-e a számítógép és ha elfogadjuk, akkor megjelenik egy kicsi iPad ikon a számítógépen az iTunes felső sorában. Ha arra az ikonra rákattintasz, akkor látod hogy milyen lehetőségeid vannak és látni fogod az "Alkalmazások" lehetőséget is.

Ennél részletesebben nem tudom leírni. Ha az iPad-et úgy kerested a számítógépen hogy se nem dugtad össze kábellel, se nem próbáltad más kapcsolattal társítani, akkor azt javaslom hogy olvass utána az egész iPad használati útmutatónak :)

 

Na látod, ennyit azért fölérhettem volna ésszel :)  Az ipademet még soha nem dugtam rá a szgépre, valahogy úgy éreztem, hogy ennek a kettőnek nem sok köze van egymáshoz, ezért eszembe sem jutott, most talán itt volna az ideje. Ennyit magamról, illetve a hozzáértésemről... NA jó, alig 60 felett talán megbocsájtható :) Az elején írtam is, hogy most kezdek, sokat nem tudok erről az egészről, ezért is köszönök minden előre mutató ötletet, útmutatást. Természetesem nem várom el, hogy a teljes felhasználói kézikönyvet leírd, majd valahogy összeáll ez az egész. Köszi az eddigieket, ha megakadok valamiben, majd kérdezek.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ekkor: 2017. 02. 10. at 8:00 írta idioty:

Ha iOS 10 van rajta, itt a használati útmutató: https://help.apple.com/ipad/10/?lang=hu

És hogy mégkönnyebb legyen, itt van konkrétan az iTunes használata. Bár nem olyan részletes, mint ahogy feltételeztem: https://help.apple.com/ipad/10/?lang=hu#/iPad997dad54

Köszi mind két linket, hasznosnak bizonyult :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 órája írta tamaspapa:

NA jó, alig 60 felett talán megbocsájtható :) Az elején írtam is, hogy most kezdek, sokat nem tudok erről az egészről, ezért is köszönök minden előre mutató ötletet, útmutatást.

Persze, megbocsájtható :) Akkor sok sikert! Mi itt vagyunk ha kellünk :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sziasztok. Mindig gépen dolgozó voltam zeneügyben, de most a kezembe került egy ipad mini 4 és rögtön nekiestem a zenei részének :-)

Cubasis, GB amit eddig próbáltam és megvettem az igrand piano-t, mert a zongorahangzás fontos nekem valamint a SampleTank-ot, mert nagyon jó hangszerek vannak benne. No itt kezdődok nálam a nagy kérdés! Ha a Cuabasis-ben vagy a GB-ben pl. az iGrand-ot szeretném használni, akkor csak audiot rögzít, utólag nem tudok belenyúlni a midi-be. A Cubasis audiobus3-on keresztül kapja meg, a Gb pedig a saját bemenetelén keresztül, de mindkettő audió sávot rögzít. Engem onnan érdekelne ez a kompakt zeneszerkesztés, hogy a külsős hangeszközöket használhatom a DAW-ban, de utána bele is tudjak nyúlni, ahogy a rendes MAC-es Logic-ban is feljátszhatok midiben egy sávot bármilyen hangszerrel.

Remélem nem nagy káosz ahogy leírtam, ha valamit rosszul értelmezek, vagy csinálok légyszi írjátok le, hogy kéne, hogy ez úgy működjön mint a rendes gépen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
30 perccel ezelőtt írta 1stvan:

Sziasztok. Mindig gépen dolgozó voltam zeneügyben, de most a kezembe került egy ipad mini 4 és rögtön nekiestem a zenei részének :-)

Cubasis, GB amit eddig próbáltam és megvettem az igrand piano-t, mert a zongorahangzás fontos nekem valamint a SampleTank-ot, mert nagyon jó hangszerek vannak benne. No itt kezdődok nálam a nagy kérdés! Ha a Cuabasis-ben vagy a GB-ben pl. az iGrand-ot szeretném használni, akkor csak audiot rögzít, utólag nem tudok belenyúlni a midi-be. A Cubasis audiobus3-on keresztül kapja meg, a Gb pedig a saját bemenetelén keresztül, de mindkettő audió sávot rögzít. Engem onnan érdekelne ez a kompakt zeneszerkesztés, hogy a külsős hangeszközöket használhatom a DAW-ban, de utána bele is tudjak nyúlni, ahogy a rendes MAC-es Logic-ban is feljátszhatok midiben egy sávot bármilyen hangszerrel.

Remélem nem nagy káosz ahogy leírtam, ha valamit rosszul értelmezek, vagy csinálok légyszi írjátok le, hogy kéne, hogy ez úgy működjön mint a rendes gépen.

Halli! Üdv a klubban! :)

Szerintem nem vagy nagyon elveszve. Egyszerűen vedd fel a MIDI sávokat a Cubasis-ben egy mankó hangszínnel, és azután küldd át az Audiobus-on és vedd fel az audio-t a MIDI track alá. Aztán a MIDI tracket Mutol-hatod... ott is van, meg nem is :)

Sajnos a számítógépen megszokott összetettségű DAW rendszert nem fogsz tudni felépíteni. Ami egy kicsit még közelebb vihet a megoldáshoz, az az AUM Audio mixer. Ebben elég sokmindent fel lehet építeni, persze a táblagép erőforrásainak figyelembe vételével.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 órája írta Koródi Csaba:

Halli! Üdv a klubban! :)

Szerintem nem vagy nagyon elveszve. Egyszerűen vedd fel a MIDI sávokat a Cubasis-ben egy mankó hangszínnel, és azután küldd át az Audiobus-on és vedd fel az audio-t a MIDI track alá. Aztán a MIDI tracket Mutol-hatod... ott is van, meg nem is :)

Sajnos a számítógépen megszokott összetettségű DAW rendszert nem fogsz tudni felépíteni. Ami egy kicsit még közelebb vihet a megoldáshoz, az az AUM Audio mixer. Ebben elég sokmindent fel lehet építeni, persze a táblagép erőforrásainak figyelembe vételével.

Köszi! Értem.

Akkor az audiobus a kulcs ebben a dologban. Hát igen, sajnos túl van egyszerűsítve mindegyik DAW, valószínűleg az ios zártsága miatt. Majd kipróbálom ezt az eljárást. Amúgy a GB-vel és a Cubasissal is elég jól és pontosan lehet dolgozni (bluetooth-al csatlakozok a billentyűhöz), csak a Cubasis hangszerei nagyon gyengék, a GB lényegesen jobb, de az igrand piano és a sampletank elképesztően jó. Ezért lenne ideális ha integrálni lehetne a projektbe, akkor mobil rendszernek tökéletes lenne. Igaz akkor már ott a Macbook pro, ami tényleg teljes értékű és nem sokkal nagyobb hely szempontjából :-)

Auria pro-t teszteltétek már? Árban elég erős, de komplexebbnek tűnik mint a Cubasis. Én megvenném, ha az ára garancia a tudásra, de ez ugye nem mindig egyenesen arányos :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Lehet, hogy sokan ismerik már, én ma szembesültem vele, hogy ilyen is lètezik már amivegy egyidejűleg tudod tölteni az ipadet vagy iphone-t, s közben az usb bemenetet is használni. Hàtha valakinek mèg hasznos:

https://www.apple.com/de/shop/product/MK0W2ZM/A/lightning-auf-usb-3-kamera-adapter?afid=p238|satJg2GVH-dt_mtid_187079nc38483_pcrid_91282506382_&cid=aos-de-kwgo-pla-btb--slid-----product-MK0W2ZM/A-DE

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Létrehoztam egy Youtube-csatornát, amelyben  Garageband-del (iPhone) készített cover-ek hallhatók annak illusztrálására, hogy ezen a pöcsnyi telefon mire képes a Garageband. Annyi turpisság van a dologban, hogy a sávokat Cubasis-ben (iPad) mastereltem és mixeltem, hogy azért valahogy szóljanak.

https://www.youtube.com/channel/UCNuAsE15HnP8p8-vN6cEoUg?view_as=subscriber

Az alábbi számok hallhatók:

1. Beatles - Let It Be

2. Ben. E. King - Stand By Me

3. Boney M. - No Woman No Cray

4. The Police - Every Breath You Take

5. Mike Oldfield - In Dulci Jubilo (előkészületben)

Üdv. mindenkinek!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 órával ezelőtt írta Koródi Csaba:

Hát igen, ez is frankó lett, köszi! :)
Van egy újabb feliratkozód :)

Köszönöm szépen! Nem az én érdemem, hanem a hardveré-szoftveré. Mit nem adott volna Mike Oldfield vagy Presser Gábor 1975-ben egy iPhone-os Garagebandért! Ahogy a NASA mit nem adott volna a Holdra-szálláskor egy Commodore 64-ért!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válaszolok a kérdésre...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Kattints a formázás megszűntetéséhez.

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...