Van egy nagymembrános kondenzátor mikrofonom, bizonyos Hitec Audio Fat One, leánykori nevén Nady SCM900, de lehetne akár Gauge ECM-87, CAD GXL2200 vagy MXL 909 is. Nem egy nagy történet, anno a Musik Produktiv árulta. Kapásból mondanád rá, hogy egy kínai gönc. Komolytalan. Van egy ember pesten, bizonyos Karaszek Zoltán, aki többek között mikrofonok építésével és tuningolásával foglalkozik. Akinek van olyan mikrofon amihez neki köze volt az nagyon szokta szeretni. Lényeg, hogy az enyém is hozzá került. Ami a mikrofon tuningolhatóságát adja, az a K67-es kapszula, mint tudjuk az U67/U87 kapszulája, a világon tudomásom szerint a leginkább másolt nagymembrános kapszula. Feltételezéseim szerint nagy szórást mutat ezeknek a minősége, de ha az ember egy jobbat fog ki az komoly tuningpotenciál lehet. Maga a kapcsolástechnika se gagyi, írtak valahol hogy ez a része a Schoeps-től származik. Ami a kényes pont, az az alkatrészek minősége és a munkapontok megfelelő beállítása, itt történt jelen esetben a tuning, illetve még annyi módosítás történt hogy a mélyvágó kapcsolóból PAD lett.
Ő kapott ellenfélnek egy Audio Technica AT4050-et mely szolgáltatásait tekintve (3 karakterisztika, mélyvágó, pad) az AKG C414 és a Neumann U87 konkurense szeretne lenni. A felvételek egy Furch akusztikus gitárral és egy Roland Studio-Capture hangkártyával készültek, a mikrofonok nagyjából fél méterre voltak a gitár lyukától kicsit feljebb a nyak felé, picit alulról véve. Nem történt semmilyen processzálás, csak normalizálva van.
Várom a tisztelt fórumtársak hozzászólásait, véleményeit, hogy kinek melyik mikrofon milyen.
Kérdés
rootkiller
Van egy nagymembrános kondenzátor mikrofonom, bizonyos Hitec Audio Fat One, leánykori nevén Nady SCM900, de lehetne akár Gauge ECM-87, CAD GXL2200 vagy MXL 909 is. Nem egy nagy történet, anno a Musik Produktiv árulta. Kapásból mondanád rá, hogy egy kínai gönc. Komolytalan.
Van egy ember pesten, bizonyos Karaszek Zoltán, aki többek között mikrofonok építésével és tuningolásával foglalkozik. Akinek van olyan mikrofon amihez neki köze volt az nagyon szokta szeretni. Lényeg, hogy az enyém is hozzá került. Ami a mikrofon tuningolhatóságát adja, az a K67-es kapszula, mint tudjuk az U67/U87 kapszulája, a világon tudomásom szerint a leginkább másolt nagymembrános kapszula. Feltételezéseim szerint nagy szórást mutat ezeknek a minősége, de ha az ember egy jobbat fog ki az komoly tuningpotenciál lehet. Maga a kapcsolástechnika se gagyi, írtak valahol hogy ez a része a Schoeps-től származik. Ami a kényes pont, az az alkatrészek minősége és a munkapontok megfelelő beállítása, itt történt jelen esetben a tuning, illetve még annyi módosítás történt hogy a mélyvágó kapcsolóból PAD lett.
Ő kapott ellenfélnek egy Audio Technica AT4050-et mely szolgáltatásait tekintve (3 karakterisztika, mélyvágó, pad) az AKG C414 és a Neumann U87 konkurense szeretne lenni.
A felvételek egy Furch akusztikus gitárral és egy Roland Studio-Capture hangkártyával készültek, a mikrofonok nagyjából fél méterre voltak a gitár lyukától kicsit feljebb a nyak felé, picit alulról véve. Nem történt semmilyen processzálás, csak normalizálva van.
Várom a tisztelt fórumtársak hozzászólásait, véleményeit, hogy kinek melyik mikrofon milyen.
karaszek.wav
4050.wav
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.