Nyilván nem rohamozzák kis hazánkból túl sokan a DSI online boltját, de azért tanulságul megosztom a sztorimat, más ne kerüljön hasonló helyzetbe. Tehát: Mopho x4-hez árulnak Prophet stílusú potigomb-készletet, ebből szerettem volna egyet 45 dolcsiért (shipping included). Add to cart, checkout, adatokat a szokásos módon beírom, click to buy, error: nem oké a megadott számlázási cím (wtf?!), go back and try again, pontosan ezt teszem, megint error. Hívom a bankot, mi is a megadott címem, naná, h stimmelt a DSi-n használt cím is, de tudtam is, hiszen hetente vásárolok online külföldről. Az igazán meglepő az volt, hogy 2 x 45 dollárnyi magyar ft el is tűnt a számlámról, persze semmiféle visszaigazolást a vásárlásról nem kaptam. Nyilván vmi súlyos hiba van a rendszerben.. Most levelezésben vagyok velük, ez is megér egy misét: a store-nál semmilyen kontakt infó nem szerepel, a DSI fő portálján meg 'contact us' űrlap, ami - most már tudom - a technical departmenthez van csatornázva... ahonnan vissza is írtak, hogy "case settled", mert ez nem az ő ügyük, de erre meg erre a címre írhatok a 'sales' -nek. Vajon miért nem ők továbbították? Meg aztán vajon hogyan üzemelhet 2016-ban online store az USA-ban PayPal opció nélkül? Frankón nem értem, hogyan engedheti ezt meg magának a DSI. Szerencsére a hangszereik szuperek, de akkor is.... jó eséllyel a store-t vmi partnerük viszi (hangszereket nem, csak kiegészítőket lehet(ne) itt venni), szóval még számítok pár körre, de előbb utóbb kitaposom belőlük a gombokat és a pluszban leemelt pénzt is. Ti meg csak óvatosan klikkeljetek a DSI online store környékén.
Kérdés
jooga1972
Sziasztok,
Nyilván nem rohamozzák kis hazánkból túl sokan a DSI online boltját, de azért tanulságul megosztom a sztorimat, más ne kerüljön hasonló helyzetbe. Tehát: Mopho x4-hez árulnak Prophet stílusú potigomb-készletet, ebből szerettem volna egyet 45 dolcsiért (shipping included). Add to cart, checkout, adatokat a szokásos módon beírom, click to buy, error: nem oké a megadott számlázási cím (wtf?!), go back and try again, pontosan ezt teszem, megint error. Hívom a bankot, mi is a megadott címem, naná, h stimmelt a DSi-n használt cím is, de tudtam is, hiszen hetente vásárolok online külföldről. Az igazán meglepő az volt, hogy 2 x 45 dollárnyi magyar ft el is tűnt a számlámról, persze semmiféle visszaigazolást a vásárlásról nem kaptam. Nyilván vmi súlyos hiba van a rendszerben.. Most levelezésben vagyok velük, ez is megér egy misét: a store-nál semmilyen kontakt infó nem szerepel, a DSI fő portálján meg 'contact us' űrlap, ami - most már tudom - a technical departmenthez van csatornázva... ahonnan vissza is írtak, hogy "case settled", mert ez nem az ő ügyük, de erre meg erre a címre írhatok a 'sales' -nek. Vajon miért nem ők továbbították? Meg aztán vajon hogyan üzemelhet 2016-ban online store az USA-ban PayPal opció nélkül? Frankón nem értem, hogyan engedheti ezt meg magának a DSI. Szerencsére a hangszereik szuperek, de akkor is.... jó eséllyel a store-t vmi partnerük viszi (hangszereket nem, csak kiegészítőket lehet(ne) itt venni), szóval még számítok pár körre, de előbb utóbb kitaposom belőlük a gombokat és a pluszban leemelt pénzt is. Ti meg csak óvatosan klikkeljetek a DSI online store környékén.
üdv, g
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.