Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Hogy állítsam be a a Logic Preferences panel értékeit?


hejdzso

Kérdés

Sziasztok!

Most akadtam eme téma boncolgatására!

Én egy abszolút amatőr vagyok!Egy ifjú barátom szerint,"majdnem síkhülye vagyok" az egészhez!S teljesen felesleges nekem ilyen motyó!

Későn érő vagyok!68 évesen szeretnék produkálni!Nem érdekel mi mennyibe került!

Mások elmondásai alapján összeraktam egy elfogadható motyót!

De!!!! Alap kezelési,használati problémáim vannak!Ezért próbálom összeszedni az igazságot ilyen fórumokon!

Az alap! -  iMac- Logic Pro X - Apollo Thunderbolt!

Milyen a jó alapbeállítás felvételhez! - és a lehallgatáshoz!!??

Mellékelek egy képet,hogy mire gondolok!Ebből talán kivehető a problémám!

Mert kérdezni is tudni kell!

Én nagyon megköszönném,a tényleg építő jellegű tanácsokat!

S hogy még érthetőbb legyen a kérdésem!

Gitárt és éneket veszek fel az Apollo segítségevel!

A többit a Logicon belül oldom meg Midi-vel!

Komplett hangszerelést csinálok!

Na ennyi lenne!

Bizonyára sokaknak van tapasztalata ezen a téren!

Köszönöm!

 

Képernyőfotó 2017-12-15 - 8.02.17.png

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

Az egyik "ökölszabály", hogy valós idejű felvételhez a lehető legkisebb latencyt állíts be. (Ehhez az 512 ms kicsit sok. 256 a max., ami már elfogadható. Ez főleg 0 attackkal induló "hangoknál" érezhető. Dob, zongora. "beúszó" padeknél nem érdekes igazából.) Viszont minél kisebb latencyt állítasz be, és minél több - nem az Apollón futó UAD - plug-int - használsz, annál hamarabb fog megjönni a "pattogás, sercegés".

Viszont ha a sávok felvétele már megtörtént, akkor a mixhez nyugodtan állíts be magas latencyt, akár 2048 ms-ot is. Ekkor már nem szempont a "valós idő", mert nem kell "takkra" feljátszani a szólamokat.