Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

pontatlanságok több sávon


KGB

Kérdés

Valaki tudna segíteni abban, hogy Cubase 9.5 Elementben hogy tudom legegyszerűbben megcsinálni, hogy a dobhoz "szinkronizáljam" a többi hangszert.
Nem profi zenészeket vettem fel, és a sávonkénti feljátszásnál még nem is látják egymást, így elég nehéz tűpontosan játszani.
Persze megismétlem, nem profikról van szó.
Ezt szeretném kijavítani. Elméletileg fel lehetett volna venni tak jellel, de  nem így történt...Ezért most a legjobb az lenne, ha a dobsávra (ami elég pontos) tudnám illeszteni a rácsot , majd a rácshoz a többi hangszert.
De Cubase-ben én is kezdő vagyok, lehet, hogy nem is így kéne...Néztem videókat a Youtube-on, de ott többnyire Cubase Pro-ról vannak tutorialok, a sereg menű nem is jelenik meg az Elementben.

Köszi a segítséget előre is !

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

Szeretném megkérdezni, : -  egy jópár  dobminta wav ot rögzítettem anno úgy, hogy a set-eket szépen egyesével feljátszottam. Tehát kb. 60 wav fájl, amin 61 leütés rögzítése van. Ezt szeretném battery-be átrakni. A kérdésem az lenne, hogy a szeletelés után elkerülhető e az, hogy egyesével kijelöljem a lokátorral mind a 60x61-et . Esetleg tud e a Cubase olyat, hogy a felszeletelt wavokat ( úgy már szeleteve ) egyszerre  el is menti..?

Link to comment
Share on other sites

Én is ezt tenném.  :-)

Szerintem sincs még olyan algoritmus, amit erre használni lehetne. Pl. az agyondicsért Ableton warp-ja sem úgy müxik, ahogy istenítik, és évek óta nem javítanak ezen. De nem is lehet. Bármilyen munka során minden megszólalásnak Én mondom meg benne, hogy hol az eleje...  :-) De ez egyébként engem nem zavar.

Jó éjt!

Link to comment
Share on other sites

Nyílván, mert pl egy kick minden track-en ugyanoda kell hogy kerüljön. Feltételezem, hogy vasból szeretnéd kiszedni a dobokat.

Annyit még, hogy a midi-t kell jól összerakni, hogy mind a 60 dobkészleten jó legyen.