Arnoux. Létrehozva December 14, 2019 Share Létrehozva December 14, 2019 (szerkesztve) Sziasztok, Váltani szeretnék egy olyan kis otthoni rendszerre, ahol eldönthetem, hogy az adott projectet PC-vel vagy teljesen függetlenítve veszem fel. Eddig egyszerű dolgom volt a 48 analog input Motu szettel, viszont a tervezett hibrid keverő kevesebb inputtal rendelkezik. A Tascam Model 24 felé kacsingatok, ami recorderként is működik, illetve a 24 csatit is elővarázsolhatom DAW-ban szükség esetén. Igen ám, csak hát dobgép, sampler, szinti egy-két groovebox eszi a bemeneteket. Szóval Patchbay....abszolut laikus vagyok a témában. A Tascam mixeren szeretnék egy-egy dedikált csatornát, úgy mint BD1, BD2, Hihats, CYM, Clap, Snare, Bass, Theme, Synth1, Synt2, FX1, FX2, ...stb. A vasakat a patchbay-re kötném és onnan mindig az épp használt voice-ot kötném rá a Tascam keverő kinevezett csatornáira. Milyen patchbay a legmegfelelőbb erre? Plusz néztem egy ESI M8U ex midi interface-t ami standalone is működik, 16 port választható in/out-tal. Jó választás lehet? Szerkesztette December 14, 2019 Arnoux. Válasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kérdés
Arnoux.
Sziasztok,
Váltani szeretnék egy olyan kis otthoni rendszerre, ahol eldönthetem, hogy az adott projectet PC-vel vagy teljesen függetlenítve veszem fel.
Eddig egyszerű dolgom volt a 48 analog input Motu szettel, viszont a tervezett hibrid keverő kevesebb inputtal rendelkezik.
A Tascam Model 24 felé kacsingatok, ami recorderként is működik, illetve a 24 csatit is elővarázsolhatom DAW-ban szükség esetén.
Igen ám, csak hát dobgép, sampler, szinti egy-két groovebox eszi a bemeneteket.
Szóval Patchbay....abszolut laikus vagyok a témában.
A Tascam mixeren szeretnék egy-egy dedikált csatornát, úgy mint BD1, BD2, Hihats, CYM, Clap, Snare, Bass, Theme, Synth1, Synt2, FX1, FX2, ...stb.
A vasakat a patchbay-re kötném és onnan mindig az épp használt voice-ot kötném rá a Tascam keverő kinevezett csatornáira.