Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Amatőr hangstúdió klasszikus hangszerekhez


Aur1n

Kérdés

Sziasztok! Most találtam erre a fórumra, gondoltam felteszem itt is a kérdésemet.

Tanácsot szeretnék kérni tőletek. (Teljesen amatőr vagyok.)

A gyermekeimnek szeretnék összerakni egy olyan rendszert, amivel felvenni is normális minőségben lehet hangszeres előadást és adott esetben továbbítani is (skype, facebook, youtube) mivel most távoktatással taníthatják őket.

A gyerekek zenélnek (hegedű, fuvola, zongora) emiatt fontos lenne a jobb hangminőség a felvételeknél, amiket számítógépre gondoltam rögzíteni. Illetve azon keresztül továbbítani.

Azt hiszem gyakorlatilag valami mini hangstúdióra lenne szükségem.

Gondoltam, hogy talán 2-3 mikrofon, valami usb-s hangkártya, esetleg keverő elég lenne ehhez.
A helység ahol zenélnek 6-12nm.

Max. 500eFt-ra gondoltam, mint keret. Úgy vagyok vele, hogy az egyik mikrofon mindenképpen legyen jobb fajta.

Amit ajánlottak eddig:

  • Focusrite Scarlett 18i8 3rd külső interface
  • Rode M3 mikrofon állvánnyal, kengyellel, kábellel
  • AKG C3000 mikrofon
  • Audio Technica mikrofon (nem volt részletezve)
  • PreSonus R65 monitorpár
  • Akusztikai panel (erről sem hallottam eddig, de a szobát nem szeretném kitapétázni, ha nem muszáj)

 

Ami még nagyon jó lenne, egy Musescore-al kompatibilis zeneszerkesztő program.


Előre is köszönöm a válaszokat.

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Amik nekem nem derültek ki a kérdésből:

1. A gyerek egyszerre játszanak vagy külön-külön? Ha egyszerre játszanak, csak akkor kellhet három külön mikrofon, amúgy elég egy is. (kivétel a zongora, de ez a következő pont).