Sziasztok! Most találtam erre a fórumra, gondoltam felteszem itt is a kérdésemet.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek. (Teljesen amatőr vagyok.)
A gyermekeimnek szeretnék összerakni egy olyan rendszert, amivel felvenni is normális minőségben lehet hangszeres előadást és adott esetben továbbítani is (skype, facebook, youtube) mivel most távoktatással taníthatják őket.
A gyerekek zenélnek (hegedű, fuvola, zongora) emiatt fontos lenne a jobb hangminőség a felvételeknél, amiket számítógépre gondoltam rögzíteni. Illetve azon keresztül továbbítani.
Azt hiszem gyakorlatilag valami mini hangstúdióra lenne szükségem.
Gondoltam, hogy talán 2-3 mikrofon, valami usb-s hangkártya, esetleg keverő elég lenne ehhez.
A helység ahol zenélnek 6-12nm.
Max. 500eFt-ra gondoltam, mint keret. Úgy vagyok vele, hogy az egyik mikrofon mindenképpen legyen jobb fajta.
Amit ajánlottak eddig:
Focusrite Scarlett 18i8 3rd külső interface
Rode M3 mikrofon állvánnyal, kengyellel, kábellel
AKG C3000 mikrofon
Audio Technica mikrofon (nem volt részletezve)
PreSonus R65 monitorpár
Akusztikai panel (erről sem hallottam eddig, de a szobát nem szeretném kitapétázni, ha nem muszáj)
Ami még nagyon jó lenne, egy Musescore-al kompatibilis zeneszerkesztő program.
Kérdés
Aur1n
Sziasztok! Most találtam erre a fórumra, gondoltam felteszem itt is a kérdésemet.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek. (Teljesen amatőr vagyok.)
A gyermekeimnek szeretnék összerakni egy olyan rendszert, amivel felvenni is normális minőségben lehet hangszeres előadást és adott esetben továbbítani is (skype, facebook, youtube) mivel most távoktatással taníthatják őket.
A gyerekek zenélnek (hegedű, fuvola, zongora) emiatt fontos lenne a jobb hangminőség a felvételeknél, amiket számítógépre gondoltam rögzíteni. Illetve azon keresztül továbbítani.
Azt hiszem gyakorlatilag valami mini hangstúdióra lenne szükségem.
Gondoltam, hogy talán 2-3 mikrofon, valami usb-s hangkártya, esetleg keverő elég lenne ehhez.
A helység ahol zenélnek 6-12nm.