Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Usb-s, nem usb-s mikrofont vegyek?


Peszter

Kérdés

Szeretnék venni egy jó mikrofont (minél olcsóbban) énekes felvételekhez. Jazz és kalsszikus irányban használnám. Az Audio Technika 2020-as szériát ajánlották. Ebből létezik usb-s és nem usb-s kivitel is. Kérdésem: Mi a különbség a kettő között? Árban majdnem 20 ezer forint. 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
42 perccel ezelőtt írta Peszter:

Kedves Wolf és Hobkins! 

Valóban teljesen kezdő vagyok a felvétel terén és a számítógéphez sem nagyon értek. Profi énekeseként dolgozom klasszikus irányban. A cél az, hogy jazzénekléssel próbálkozzak itthon, egyelőre a magam örömére. Ha kialakul valami, ami vállalható számomra, akkor esetleg koncerten is. De teljesen kezdő vagyok ezen a téren. A felvétel az önfejlesztésre kell, de fontos a minőség. Hallanom kell minden apró hibát, rossz mássalhangzóejtést, zümmögést ahhoz, hogy tudjak kísérletezni. Nem akarok hangmérnök lenni, de zavar, ha ócska a felvétel.

A pénzem nagyon kevés. 40-50 ezerből ki kell jönnöm Az AT2020-as mikrofont már vadászom használtan egy ideje. A többit is így venném. Fel kell állítanom egy fontossági sorrendet. Nyilván a mikrofon és a hangkártya áll az első helyen. A hangkártyára 10 körül számolnék. Nem tudom használban mit lehet venni ezért az árért, és azt sem tudom mihez kéne ragaszkodni. Melyik márkát, típust érdemes. Ebben teljesen tanácstalan vagyok. A többinél kiegészítőnél nem tudom mi legyen a sorrend.

A hangrendszerem Philips SPA9350/93  Ez két kis hangfalból, egy mélynyomóból és egy speaker system-ből áll. Lecserélni egyelőre nem tudom.

A gépem processzora Intel Core i5-4570 CPU @ 3.20 GHz, memória 8 GB, 64 bites op rendszer, x64 alapú processzor. 

Leírtam amit láttam, nem értek hozzá.

A számítógép házam Cooler Master FOR500KKN11181800061

Ha kell, lefotózok bármit, amiből könnyebb megállapítani mi lehet hozzá való. 

És továbbra is köszönöm a tanácsokat!