BorsCast Létrehozva December 31, 2021 Share Létrehozva December 31, 2021 Csak nekem van Zoom H6 utánérzésem...? https://www.soundonsound.com/news/tascam-unveil-portacapture-x8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanta Válaszolta February 25, 2022 Share Válaszolta February 25, 2022 igen csak neked foshalom zoom h6 viccelek,...Abban vagy azokban a zoom termékekben hol volt ilyen ?high-resolution PCM audio 3.5-inch colour touchscreen 8-in/2-out audio interface high-gain A-D clips*192 kHz and 32-bit floating point resolution Wireless remote.....Még értelmes limiter se van a zoom "felvevőkben" , kb mindegyik katasztrofálisan kezdő cucc. Tascam ugyanannyiért sokkal jobb minőséget képvisel a piacon. (volt mindkét termékből 2-3 darab, nem ostobaságot beszélek :D) Sokáig még értelmes XLR csatlakozót se raktam a zoomokba.... A termék kialakításáról és az anyagok minőségéről vagy az aksikról és a gombokról már nem is beszélek.... A zoom az a felvevők szégyene, ahogy a rode a mikrofonoké.. (kezdőnek jó) Link to comment Share on other sites More sharing options...
faceeasyg Válaszolta February 28, 2022 Share Válaszolta February 28, 2022 Ekkor: 2022. 02. 25. at 13:51 írta ZizicsFantaLászló: 3.5-inch colour touchscreen192 kHz and 32-bit floating point resolution Wireless remote Csak erdeklodeskeppen: ezek miert kellenek, vagy fontosak egy hordozhato felvevo eseteben? Vagy mondjuk a 192/32fp felbontas egyaltalan felvetelhez akar a legmenobb studiokban is? Szamolni ugyis 32 bit fp-n szamol szinte minden DAW, kiveve amelyik nagyobb bitmelyseg, felvetelnel mar a 24bit is technikailag kiaknazhatatlan dinamika-tartomanyt jelent, deplane hogy az emberi ful sem kepes akkora dinamikatartomanyt hirtelen lekezelni. (ertsd: OK, hogy megfelelo korulmenyek kozott meghallod a csotany labait a parkettan, de a discobol kijove azt se, ha eppen egy villamos keszul athajtani rajtad, szoval a rovidtavon atfoghato hallasi dinamikatartomany sokkal alacsonyabb, mint 24bit, sot... mint 16 bit). Felvetelnel a 192kHz-nek sem sok haszna. Felveszed 44.1-ben, vagy 48-ban, aztan kesobb ha akarod felkonvertalod, es semmilyen kulonbseget nem hallhatsz. Ha hallasz, az azt jelenti, hogy az eszkoz szarul mukodik. Lassan muszaj lesz leszokni a folosleges pazarlasrol, amivel csak a tarolando es feldolgozando adatmennyiseget noveljuk barmi haszon nelkul. Bocsi az enyhe off-ert. Tascam kezi felvevovel a DR-22-vel volt eddig dolgom, es azt nem mernem minosegibbnek nevezni, mint az olcsobb zoom H1-et. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanta Válaszolta February 28, 2022 Share Válaszolta February 28, 2022 12 perccel ezelőtt írta DutchFlowers: Csak erdeklodeskeppen: ezek miert kellenek, vagy fontosak egy hordozhato felvevo eseteben? Vagy mondjuk a 192/32fp felbontas egyaltalan felvetelhez akar a legmenobb studiokban is? Szamolni ugyis 32 bit fp-n szamol szinte minden DAW, kiveve amelyik nagyobb bitmelyseg, felvetelnel mar a 24bit is technikailag kiaknazhatatlan dinamika-tartomanyt jelent, deplane hogy az emberi ful sem kepes akkora dinamikatartomanyt hirtelen lekezelni. (ertsd: OK, hogy megfelelo korulmenyek kozott meghallod a csotany labait a parkettan, de a discobol kijove azt se, ha eppen egy villamos keszul athajtani rajtad, szoval a rovidtavon atfoghato hallasi dinamikatartomany sokkal alacsonyabb, mint 24bit, sot... mint 16 bit). Felvetelnel a 192kHz-nek sem sok haszna. Felveszed 44.1-ben, vagy 48-ban, aztan kesobb ha akarod felkonvertalod, es semmilyen kulonbseget nem hallhatsz. Ha hallasz, az azt jelenti, hogy az eszkoz szarul mukodik. Lassan muszaj lesz leszokni a folosleges pazarlasrol, amivel csak a tarolando es feldolgozando adatmennyiseget noveljuk barmi haszon nelkul. Bocsi az enyhe off-ert. Tascam kezi felvevovel a DR-22-vel volt eddig dolgom, es azt nem mernem minosegibbnek nevezni, mint az olcsobb zoom H1-et. DR22ről senki nem beszélt. Felkonvertálástól nem lesz detail egy felvételben, a felvételi es még a dinamika tartomány is jobb ugye. A két dolog teljesen eltér amiről beszélsz. De ezekszerint tisztában vagy vele csa kelfelejtetted hogy mindent magasabb tartományban érdemes processzálni aztán beállitani a target device szükségleteket..... https://www.presonus.com/learn/technical-articles/sample-rate-and-bit-depth Es továbbra se ezekről volt szó, hanem erről "Csak nekem van Zoom H6 utánérzésem...?" en meg ehhez hasonlítottam.. Nem gond az offtopic, csak fölösleges volt viccelek valaki még ennyire se ért hozzá , nekik hasznos info a felkonvertálásosdi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
faceeasyg Válaszolta February 28, 2022 Share Válaszolta February 28, 2022 1 órával ezelőtt írta ZizicsFantaLászló: Felkonvertálástól nem lesz detail egy felvételben, a felvételi es még a dinamika tartomány is jobb ugye. Olyan detail amit senki nem hall nem is kell. Technikailag meg lehetne oldani a 3Mhz 128bit-et is, csak minek? A processzalashoz valo felkonvertalas meg nem a felvetel hianyossagat kikuszobolendo kell/lehet, hanem a digitalis jelfeldolgozas esetlegesen negativ hatasainak a minimalizasara. De egy normalis plugin 44kHz-en sem bassza el a dolgokat, szoval ez sem olyan fontos. 1 órával ezelőtt írta ZizicsFantaLászló: Es továbbra se ezekről volt szó, hanem erről "Csak nekem van Zoom H6 utánérzésem...?" en meg ehhez hasonlítottam.. Ekkor: 2022. 02. 25. at 13:51 írta ZizicsFantaLászló: A zoom az a felvevők szégyene Ja, ok. En meg csak ugy altalanossagban hasonlitottam a tascam minoseget a zoom-hoz. Ha jobban belegondolunk, nagyon sok minden felesleges, amiket nap mint nap csinalunk, az itteni szajkarate meg kivaltkeppen az. De azert meg irkalhatunk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorsCast Válaszolta September 29, 2022 Szerző Share Válaszolta September 29, 2022 Dolgoztam egy Tascam DR 40-nel, most már egy Zoom H5 felvevőt használok. Nem véletlenül. A Tascam-nél a menüből állítható jelszint a Zoom-hoz képest rémálom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts