"Na de mibe?" -Olvassa a juzer a címkét. Digitális zenélésre értem, mik is férnek bele nekem, mi amit mellőzni fogok, mert annyira ótvar. Úgyis disztribúciót akarok cserélni, majd akkor innentől már tudni fogom hogy mit nem fogok felszenvedni és miért is. FL Studio mellőzve lesz, mert olyan szegényesen szól, hogy már üvöltöttem volna ha használt volna neki. TR 909 ride, behúzom nem darál TR909 BD, nem darál, megpróbáltam roland sample cd-vel is, nem szól jól. Mondom mi van? Full digitális zenéim
Első szám tényleg ilyen szerintem, lehet vele vitatkozni, valamit tudott a csávó de rendesen, pedig nem vagyok AFX fanboy. Hogy a fenébe csinálhatta? Teszem fel a kérdést. Viszont amit nem értek, minek neki oda egy olyan számítógép ami nincs bekapcsolva? Meg milyen számítógép az?
http://sound-editing-software.findthebest.com/compare/22-32-34-53-169/Image-Line-FL-Studio-vs-Ableton-Live-9-Suite-vs-Apple-Logic-Studio-vs-Avid-Pro-Tools-11-vs-Ardour Direkt kerestem egy olyan lehetőséget ahol kírja, hogy mik a külömbségek. Logic,Pro Tools nyilvánvaló mért szerepel benne, Ableton-t azért tettem bele mert live actos program, Fl studio-t meg mert elrettentő példa. Ardour-t szándékoztam összemérni. Senkinek nem akarok az ellensége lenni, attól függetletnül, hogy nem épp a legjobb
http://members.chello.hu/kmarci/pdf/quad405/urban/schematic%20diagram.jpg Én emellett az erősítő mellett kiállok, sokan lehurrogták, hogy de hát ez hifi meg a többi. Csak hogy a szakember kiadja a működési elvének a lényegét, lehet nagy termetű jószág, meg hogy eredetileg "hifi". Aki tervezte őneki sem hifi volt a célja és nem is lett hifi. Peter J. Walker-nek is az volt a filozófiája, hogy 1/1 visszaadja azt a hangzást amit eredetileg hallunk. Sokan azt hiszik, hogy különféle más dolgokra akart
Múltkor átmentem egy kedves ismerősömhöz, hogy zenét írjunk, haza hozom a zenét hallani, hogy hullámzik 1 loop benne, kompresszor a végén tompít, mélyek hiányoznak belőle, feltöltöm sc-re gyerek visszaír, hogy "sztem meg az a sz@rabb". Nekem ne magyarázza be, hogy nálam több rendszeren is rosszul szólt, nála meg majd a tda-s rendszerén, hiányzó középpel jól fog szólni. Mit mondjak, nekem sincs "hitelesített" monitor ládám. Másnál hiába hogy összemértem, hogy az enyém a jobb, hallani is hogy pl
Egyszer elkezdi az ember a zenélést, valami játék szintivel kezdi, utána vesz egy beheringert(vagy kihagyja ezt a lépést), és csodálkozik, hogy rosszul szól a "vas" erre feltelepít a számítógépre egy programot. Általában FL Studio vagy Ableton vagy Cubase vagy eselteg Reason a nyerő. Windows latenci gagyi, úgy gondolja, hogy apple kell neki. Vagy csak divatból megveszi. Ha nem akkor is ezutánn jön az uad, mert nem szól jól neki a fos plagin... 2 kompresszor a kimeneten meg a többi... Ezután rájö
Csak semmi pánik, mért nincs ugyan uad kártya binux alá? Választ a szerencsés olvasók megtudhatják: https://community.ardour.org/node/3510 Nem ért nagy bánkódás de azért csípi a szememet, hogy itt is ki akarnak hagyni minket az iparból. Ezt nem lehet nem észrevenni, már többen használnak Linuxot mint OSX-et de akkor sem lépnek a gyártók? De igen, VST-t már Linux alá is gyártanak, de még mindig nem tartom elenyészőnek.
http://www.groove.de/wp-content/uploads/2011/09/musikzimmer-holland-speedy-j-gross.jpg Kerestem volna egykori Speedy J stúdióról képet de semmi, helyette kapom ezt. " Speedy J (Amsterdam, lemezek száma: kb. 3000) A stúdióm egy épületkomplexumban található, amit a formája miatt kocka háznak neveznek, és a nyolcvanas évek elején, a holland Piet Blom tervei alapján épült. Már mintegy jó 10-12 éve itt található a stúdióm, és ez idő elteltével igencsak jelentős változáson mentek keresztül a berende
Első körben nagyon ráfeszítettem hogy na majd techno-t gyártok számítógép nélkül, sőt hard technot-t. Samplerral már elbukott az egész mert onnantól már nem hívnám "analógnak" bár elég mókás, hogy nem lát számítógépet a zene. Egy életérzés, egy életfilozófia az, hogy számítógépet kihagyom az iparból. Egy vasamat sem fogom eladni pedig már mondták, hogy olyan árba vettem a yamaha su700-at hogy duplájáért is eladhatnám. http://www.mixcloud.com/visnyeivendel/arkus-p-livepa-tribewerk-dresden-1303200
tegnap még -41 volt előtte egy héttel -36 ma már meg -45 elég negatív ember lehetek ha leírom a tényeket hogy urabatyám, tudok tervezni elektromos áramkört, és össze is szerelhetem, bmeg akkor mért ne fogjak pákát? De még ez sem, mert már elmult 1 hétben annyit tettem szóvá, hogy sz@r az a digitális zongora, tessék venni kalapácsos versenyzongorát(pianínót nem irtam mert nem vagyok abban jártas bár az egyik haverom ingyen is kapott valakitől) Marketing fogásoknak megint nem vagyok a híve, ez nem
Már közel egy éve foglalkoztatja a fantáziámat, hogy hogyan is lehetne csinálni ilyet. Képek alapján nem sokat tudtam megfejteni. Megy a zene, oké hogy tr909-el alázenélek de sajnos nagyon kevés ez. Járni akarom úgy a saját utamat hogy közbe merítek a "nagyoktól". Minden esetre érdekel, hogy a moduaron mi van, a dobszerkót hogyan tette össze, Milyen mintákat használt. Mind mind megmozgatja nap mint nap a gondolat világomat. "Nehéz dolog kisebbség kisebbségként a kissességi kisebbség kisebbségéne
Úgy gondoltam, hogy egy főcikket illetően én is írok egy tesztet. Kezdjük azzal, hogy linux alatt az összes hangot kiadó eszköz a hardware lejátszó bufferébe pakol. Innentől már csak a szolgáltatásokat kell összehasonlítani. Legjobban bevált programokat mutatom csak be. Először is tudjuk meg mi az a Jack és Alsa. Alsa a Red Hat fejlesztése, melynek egy előnyét hoznám fel, hogy moduláris. OSS leváltását tűzte ki célul, ez egy régi unixos audiószerver, minden jó benne, de csak egyszerre egy szólha