Ideje véget vetni a megvezetéseknek, és a füllentéseknek, a szakmai féltésből eredményeztethető ferdítéseknek. Gondolom nektek is elegetek volt abból,amikor valaki megmagyarázza, miért jó egy egyébként tényleg fos plug-in, illetve abból is, amikor csupán tekintélyelvűségből fényeznek egy egyébként rég elavult vasat, amit az illető csak azért hall jónak, mert sokat perkált érte, vagy azért csapja be magát veletek együtt mert sokat perkált érte.
Bounce előtt:
aki nem advanced és
aki pluginezik:
nyugodtan használjatok tér EQ-t azért,hogy a mélyek mono kompatibilisek legyenek pl. brainworx EQ-ja tud ilyet.
illetve a térszimuláláson kívül, gondoljatok arra is,hogy bizonyos tereknek bizonyos hangmagassága(i) van(nak), mintha egy hangszerben ülnél kvázi, ami(k)nek általában passzolnia kell az adott hangnemre közép + magas frekcenciákon, a mélyeken pedig általában csak egy oktávnyi eltérés lehet, néha kvintek,kvartok stb.
vagyha nem passzol, akkor zenei disszonancia/hamisságnak kell lennie,vagyis feelingje van, ha az élvezet a cél.
Hajlításokra tökéletes az ArtsAouctics beépített modulációja, bár az csak egyszerű dinamika tremolot, és primitiv lfo pitchelest tud
Kérdés
proaudio_c.
Ideje véget vetni a megvezetéseknek, és a füllentéseknek, a szakmai féltésből eredményeztethető ferdítéseknek. Gondolom nektek is elegetek volt abból,amikor valaki megmagyarázza, miért jó egy egyébként tényleg fos plug-in, illetve abból is, amikor csupán tekintélyelvűségből fényeznek egy egyébként rég elavult vasat, amit az illető csak azért hall jónak, mert sokat perkált érte, vagy azért csapja be magát veletek együtt mert sokat perkált érte.
Bounce előtt:
aki nem advanced és
aki pluginezik:
nyugodtan használjatok tér EQ-t azért,hogy a mélyek mono kompatibilisek legyenek pl. brainworx EQ-ja tud ilyet.
téreq:
http://www.brainworx-music.de/en/plugins/bx_digital_v2 .
illetve a térszimuláláson kívül, gondoljatok arra is,hogy bizonyos tereknek bizonyos hangmagassága(i) van(nak), mintha egy hangszerben ülnél kvázi, ami(k)nek általában passzolnia kell az adott hangnemre közép + magas frekcenciákon, a mélyeken pedig általában csak egy oktávnyi eltérés lehet, néha kvintek,kvartok stb.
vagyha nem passzol, akkor zenei disszonancia/hamisságnak kell lennie,vagyis feelingje van, ha az élvezet a cél.
Hajlításokra tökéletes az ArtsAouctics beépített modulációja, bár az csak egyszerű dinamika tremolot, és primitiv lfo pitchelest tud
egyéb pitch:
J37 http://www.waves.com/plugins/j37-tape
soundtoys speed
Xform
Melodyne
Amilyen hardwarek softwarek játszhatnak:
hw: M7(hosszabb dinamikus filmes reverbek),960L(calssic,rövid terek,közepes terek),Yardstick(térszimulátor),TC,H3000(+pitch),H8000(+pitch),(Roli Space Echo(extrapitch)),etc.
sw: SIR,TL Space,Nebula Pro,Lexi,Logic SD,ArtsAcoustic,Altiverb,Reverb One,TC,Speakerphone etc.
dry/wet:
https://www.dropbox.com/s/9h7df7t6o0ym3l1/Brass%20DRY-WET.wav?dl=0
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.