Ahogy a címben is írtam, arra lennék kíváncsi, hogy mik azok az alapvető dolgok az ének keverésnél, amit minden esetben ugyanúgy meg kell tenni. Konkrétan férfi ének hang érdekelne jobban. Frekvencia vágások, emelések, mit, mikor, mennyire, miért?
Éneket keverünk zenéhez vagy zenét az énekhez?
Hogy lesz az ének "hangszer" a dalban?
Előre is köszönöm mindenkinek a hozzászólását.
Kérdés
Hobkins
Sziasztok!
Ahogy a címben is írtam, arra lennék kíváncsi, hogy mik azok az alapvető dolgok az ének keverésnél, amit minden esetben ugyanúgy meg kell tenni. Konkrétan férfi ének hang érdekelne jobban. Frekvencia vágások, emelések, mit, mikor, mennyire, miért?
Éneket keverünk zenéhez vagy zenét az énekhez?
Hogy lesz az ének "hangszer" a dalban?
Előre is köszönöm mindenkinek a hozzászólását.
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.