Valaki tudna instrukciókat adni, hogy hogyan is állítsam be a megfelelő jelszinteket keverésnél? Nem tiszta minden.
-18 dBFS értékre hivatkoznak a legtöbben (egyéni sávonként), így ha jól értelmezem erre azért van szükség, hogy ne vezéreljük túl a master-sávot (hagyjunk elég headroom-ot), illetve a modellezett analógmotyó plug-inek többségét is erre az értékre kalibrálták.
A fader szekciónál látom kiírva a peak értéket, no most ugye az nem egyenlő az előbb említett értékkel, mert az átlagérték!?
VU meter-rel szokták csekkolni (az világos a gain-t a fader előtt fogom állítani), viszont itt sem értem a lényeget, hogy a maximum értéknek kéne lennie 0-nak ill. alatta, vagy a jellemző jelszintnek kéne 0-át közelítenie.
Pl. énekfelvételnél találkozunk nagyobb dinamikai különbségekkel, ezt hogy állítsam be?
Kérdés
Flamenco
Valaki tudna instrukciókat adni, hogy hogyan is állítsam be a megfelelő jelszinteket keverésnél? Nem tiszta minden.
-18 dBFS értékre hivatkoznak a legtöbben (egyéni sávonként), így ha jól értelmezem erre azért van szükség, hogy ne vezéreljük túl a master-sávot (hagyjunk elég headroom-ot), illetve a modellezett analógmotyó plug-inek többségét is erre az értékre kalibrálták.
A fader szekciónál látom kiírva a peak értéket, no most ugye az nem egyenlő az előbb említett értékkel, mert az átlagérték!?
VU meter-rel szokták csekkolni (az világos a gain-t a fader előtt fogom állítani), viszont itt sem értem a lényeget, hogy a maximum értéknek kéne lennie 0-nak ill. alatta, vagy a jellemző jelszintnek kéne 0-át közelítenie.
Pl. énekfelvételnél találkozunk nagyobb dinamikai különbségekkel, ezt hogy állítsam be?
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.