Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Focusrite - kiterjesztett garancia


Bendi

Kérdés

Hátha többeket érint/érdekel a téma...

Valakinek van-e valamilyen "tapasztalata" arról, hogy a Focusrite és Novation kiterjesztett garancia regisztráció működik-e, és ha igen hogyan? Tavaly vettem egy Clarett 4pre hangkártyát és egy Mininovát, mindkettőt regisztráltam a megfelelő magyar oldalon, kaptam is üzenetet a regisztráció végén még a weboldalon, hogy hamarosan jelentkeznek, de egyik alkalommal sem kaptam semmilyen visszajelzést arról, hogy akkor most rendben van, él a garancia-kiterjesztés, vagy "menjek a fenébe". Érthetetlen ez a dolog számomra, mert egyrészről nem gondolom, hogy olyan rengeteg "kuncsaft" lenne, hogy nem győzik hónapok óta a visszaigazoló e-maileket elküldeni, másrészt mi történik, ha - esetleg, ne adja az ég - tényleg szükségem lesz valamikor a kiterjesztett garanciára - ami nem utolsó szempont volt a vásárláskor? Nekem kell majd utánarohangálnom, meg igazolgatnom, hogy - még csak nem is e-mailben, hanem egy weboldalon - a megfelelő adatokkal regisztráltam mindkét terméket? (A spam mappát folyamatosan néztem, nem került oda semmilyen üzenet, tehát ez kizárva.)

Más - kommersz - cégeknél ez úgy szokott működni, hogy gyakorlatilag a regisztráció "elekrtonikus beküldése" napján jön egy visszaigazoló e-mail, egy hivatalos "dokumentummal", ami kinyomtatható, és igazolja a kiterjesztett garanciát.

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

18 órája írta Bendi:

Hátha többeket érint/érdekel a téma...

Valakinek van-e valamilyen "tapasztalata" arról, hogy a Focusrite és Novation kiterjesztett garancia regisztráció működik-e, és ha igen hogyan? Tavaly vettem egy Clarett 4pre hangkártyát és egy Mininovát, mindkettőt regisztráltam a megfelelő magyar oldalon, kaptam is üzenetet a regisztráció végén még a weboldalon, hogy hamarosan jelentkeznek, de egyik alkalommal sem kaptam semmilyen visszajelzést arról, hogy akkor most rendben van, él a garancia-kiterjesztés, vagy "menjek a fenébe". Érthetetlen ez a dolog számomra, mert egyrészről nem gondolom, hogy olyan rengeteg "kuncsaft" lenne, hogy nem győzik hónapok óta a visszaigazoló e-maileket elküldeni, másrészt mi történik, ha - esetleg, ne adja az ég - tényleg szükségem lesz valamikor a kiterjesztett garanciára - ami nem utolsó szempont volt a vásárláskor? Nekem kell majd utánarohangálnom, meg igazolgatnom, hogy - még csak nem is e-mailben, hanem egy weboldalon - a megfelelő adatokkal regisztráltam mindkét terméket? (A spam mappát folyamatosan néztem, nem került oda semmilyen üzenet, tehát ez kizárva.)

Más - kommersz - cégeknél ez úgy szokott működni, hogy gyakorlatilag a regisztráció "elekrtonikus beküldése" napján jön egy visszaigazoló e-mail, egy hivatalos "dokumentummal", ami kinyomtatható, és igazolja a kiterjesztett garanciát.

Koncz Gábor vagyok, több gyártó mellett a Focusrite is a mi raktárunkból jut az üzletekbe. Az első kérdéssel kapcsolatban: a regisztráció működik, ez a megkapott üzenettel lezártnak tekinthető, amennyiben a mellékletben feltöltött foto vagy doksi megfelelő adatokat tartalmaz ( számlakép stb), esetleg egy két nem jól kitöltött formai eltérés okán szoktunk több levélváltással eljutni a pdf kiküldéséig. A második  mondatra: A garancia meghosszabbítás onnantól él, amikor a regisztráció megtörtént, ezzel kapcsolatban nem indokolt az aggodalom, sajnálatosan előfordul hogy nagyobb időt kell várni egy megnyugtató "befejezésre",  ezeddig nem fordult elő olyan szitu, hogy valakinek a jogos kérelme ne lett volna a vállalt időszakban orvosolva. Igen, többször előfordul, hogy elkeverünk egy -egy visszaigazolási dokumentumot, viszont a hozzánk eljutó reklamációk 100% eddig megoldódtak. A rengeteg kuncsaft kérdése egy viszonyszám lehetne  ami csak egy szám és ha robotok lennénk, valószínűleg jobban menne ez az egész. Azt szeretnénk, ha a felhasználóknak nem -igen kellene szervizhez fordulni, de ha muszáj, az legyen egy megnyugtatóbb, hosszabb időtartam, mint ami törvényileg kötelez minket, ezért van ez a regisztrációhoz kötött lehetőség. Kérlek, hogy amint van módod küld el részemre az adatot amit priviben kértem. Elnézésed kérem a késésért. BUEK

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...