Valakinek van-e valamilyen "tapasztalata" arról, hogy a Focusrite és Novation kiterjesztett garancia regisztráció működik-e, és ha igen hogyan? Tavaly vettem egy Clarett 4pre hangkártyát és egy Mininovát, mindkettőt regisztráltam a megfelelő magyar oldalon, kaptam is üzenetet a regisztráció végénmég a weboldalon, hogy hamarosan jelentkeznek, de egyik alkalommal sem kaptam semmilyen visszajelzést arról, hogy akkor most rendben van, él a garancia-kiterjesztés, vagy "menjek a fenébe". Érthetetlen ez a dolog számomra, mert egyrészről nem gondolom, hogy olyan rengeteg "kuncsaft" lenne, hogy nem győzik hónapok óta a visszaigazoló e-maileket elküldeni, másrészt mi történik, ha - esetleg, ne adja az ég - tényleg szükségem lesz valamikor a kiterjesztett garanciára - ami nem utolsó szempont volt a vásárláskor? Nekem kell majd utánarohangálnom, meg igazolgatnom, hogy - még csak nem is e-mailben, hanem egy weboldalon - a megfelelő adatokkal regisztráltam mindkét terméket? (A spam mappát folyamatosan néztem, nem került oda semmilyen üzenet, tehát ez kizárva.)
Más - kommersz - cégeknél ez úgy szokott működni, hogy gyakorlatilag a regisztráció "elekrtonikus beküldése" napján jön egy visszaigazoló e-mail, egy hivatalos "dokumentummal", ami kinyomtatható, és igazolja a kiterjesztett garanciát.
Kérdés
Bendi
Hátha többeket érint/érdekel a téma...
Valakinek van-e valamilyen "tapasztalata" arról, hogy a Focusrite és Novation kiterjesztett garancia regisztráció működik-e, és ha igen hogyan? Tavaly vettem egy Clarett 4pre hangkártyát és egy Mininovát, mindkettőt regisztráltam a megfelelő magyar oldalon, kaptam is üzenetet a regisztráció végén még a weboldalon, hogy hamarosan jelentkeznek, de egyik alkalommal sem kaptam semmilyen visszajelzést arról, hogy akkor most rendben van, él a garancia-kiterjesztés, vagy "menjek a fenébe". Érthetetlen ez a dolog számomra, mert egyrészről nem gondolom, hogy olyan rengeteg "kuncsaft" lenne, hogy nem győzik hónapok óta a visszaigazoló e-maileket elküldeni, másrészt mi történik, ha - esetleg, ne adja az ég - tényleg szükségem lesz valamikor a kiterjesztett garanciára - ami nem utolsó szempont volt a vásárláskor? Nekem kell majd utánarohangálnom, meg igazolgatnom, hogy - még csak nem is e-mailben, hanem egy weboldalon - a megfelelő adatokkal regisztráltam mindkét terméket? (A spam mappát folyamatosan néztem, nem került oda semmilyen üzenet, tehát ez kizárva.)
Más - kommersz - cégeknél ez úgy szokott működni, hogy gyakorlatilag a regisztráció "elekrtonikus beküldése" napján jön egy visszaigazoló e-mail, egy hivatalos "dokumentummal", ami kinyomtatható, és igazolja a kiterjesztett garanciát.
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.