Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Elektron model


Lenyo

Kérdés

Üdv mindenkinek.

Egy kérdésem lenne, illetve a véleményetekre lennék kíváncsi mint lelkes amatőr:) Két gép között vacilálok, az Elektron model samples és a cycles. Illetve lenne még egy harmadik is de az más cég, a Roland mc-101. Szerintetek melyikből lehet a legtöbbet kihozni?🤔

Link to comment
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

  • 0
17 órája írta Lenyo:

Üdv mindenkinek.

Egy kérdésem lenne, illetve a véleményetekre lennék kíváncsi mint lelkes amatőr:) Két gép között vacilálok, az Elektron model samples és a cycles. Illetve lenne még egy harmadik is de az más cég, a Roland mc-101. Szerintetek melyikből lehet a legtöbbet kihozni?🤔

Üdv Lenyo!

Szerintem a legalapvetőbb döntési szempont hogy milyen hangforrásra van szükséged. Milyen irányban érzel affinitást és kreatív energiákat magadban?

A Model:Samples nevéből adódóan samplékkel dolgozik, vagyis amellett, hogy baromi jó, kreatív szekvenszer, egy új munkamódszer elsajátításához ad nagyágyút a kezed alá, és a samplingnek köszönhetően bármennyire lehetsz vele egyedi és kreatív. Ehhez azonban egyszer el kell sajátítanod az Elektron gondolkodásmódot, másodszor pedig a sample gyűjtögetéssel, válogatással, vagy akár field recordinggal magadnak kell összeszedned a sample alapokat. Szerintem egy ilyen eszköznél a sample gyűjtés, keresés és a nagyvilágban végzett felvételezés minimum 60-70%-ban kulcsa a sikernek, és nem maga a Model:Samples. Ugyanakkor ez a módszer egy új életérzést is ad, hogy onnantól kezdve a világon mindenben figyelheted a lehetőséget és nem árt, ha van egy digitális felvevőd MINDIG a zsebedben. Ezt az életérzést és a kreatív szabadságot tartom az előnyének. A hátrányának pedig azt tartom, hogy ha nem tudod kreatív sample tartalmakkal megalapozni a hangszert, akkor egy "üres doboz" van a kezedben.

A Model:Cycles FM hangkeltésből építkezik. Az előnyének azt gondolom, hogy a Model:Samples-el ellentétben ott van a kezedben a hangforrás, nem kell kutatásokat, előzetes gyűjtést, felvételeket készítened, hanem magán az eszközön tudod elkezdeni megálmodni/kikísérletezni a hangzásodat. Tehát, öledbe veszed és instant neki állhatsz vele dolgozni. Hátrányának épp az említett FM-et tartom. Ha ügyes vagy, kened-vágod az FM-et, akkor jó dolgokat tudsz belőle kihozni, de ha bizonytalan vagy és nem válik be az FM hanggenerálás, vagy nem találod meg benne a kiskapukat amitől azt baromi jóvá teheted, akkor totál zsákutca. Ha jól értelmezem ezt az eszközt, akkor perkusszív hangkeltésre és dallam játszásra is használható, viszont ez meglátásom szerint macerás szekvenszerezéssel hozható össze. Aki vágja ezeket a cuccokat majd kijavít, vagy megerősít engem ebben 🙂

A fenti két modell mindegyike 6-6 TRACK timbrális, viszont a polifóniáról semmit nem sikerült az évek során kiderítenem, szóval lehet hogy minden egyes TRACK monofónikus, ami szintén megnehezíti a dallamos részek használatát. Sajnos a két elektron Model-ből egyikhez sem volt szerencsém tulajként, csak üzletben nyomkodni, az pedig kevés volt ahhoz hogy megértsem az Elektron gondokodásmódot. Annyit biztosan tudok, hogy mindkettő baromi kreatív, olyan emberkéknek való, akik szeretnek elrugaszkodni, nagyon újszerűen gondolkodni és kellő tudással, kreativitással rendelkeznek is hozzá. Egy földhöz ragadt, klasszikus szemléletű zenésznek szerintem zsákutcák.

Ami miatt pedig belefogtam az írásba, az az MC-101. Én egy klasszikus szemléletű, földhöz ragadt zenész vagyok és az MC-101-et pontosan ilyen embereknek ajánlom. Nekem ez van. Látszólag egy nem túl bonyolult kis groovebox, megfejthetetlen tudással. Valójában viszont ez egy rohadt nagy hangmodul. Igaz, hogy csak 4 TRACK multitimbrális (szemben az Elektron-ok 6-jával), de cserébe 128 hang polifónikus. Egy TRACK bátran lehet a zongorától kezdve a vonósokon át mindenféle létező hangszer egészen a legvalótlanabb szinti hangszínig. A hangszerben gyárilag 3600+ hangszín van, ami tartalmazza kompletten például a ROLAND XV-5080 hangmodult és számtalan JUNO G, JUNO Stage hangszínt is, de ezt koronázza meg a benne található ZEN-CORE hangforrás, ami a mostani nagy FANTOM-okban is megtalálható, illetve a friss Roland Zenology szoftverszintetizátorban. Ez a Zen-Core most a Roland nagy fő csapásiránya, szinte naponta történik valami újítás változás ami közelebb hozza egymáshoz a Zen-Core motorral rendelkező hangszereket. Amit a Zenology szoftverszintiben kreál az ember, azt egy az egyben át lehet tenni az MC-101-be. A Zen-Core motor egy roppant összetett architektúra, ami végre összepasszintja a SuperNatural szintimotort és a PCM szintézisüket, vagyis egyaránt lehet benne VA hangszer viselkedést modellezni vagy PCM szintit... vagy a kettőt összekeverve... ezért ebben a Zen-Core-ban iszonyatosan el lehet rugaszkodni kreativitásban, a megszületett hangzásokat pedig teljesen hétköznapi zenész módjára tudjuk használni, vagyis az MC-101 szekvenszerére úgy (is) tudunk feljátszani, mint egy földhöz ragadt zenész... nem szükséges technikailag elmélyülni benne, mint egy Elektron szekvenszerében.

De jöjjön a feketeleves. Az MC-101 SD kártyájára bármennyi hangszínkészletet fel lehet másolni ami készülhetett MC-707-ben vagy a Zenology szoftverben, ez az egész egy jó kis ökoszisztéma. DE az MC-101-en magán nem tudunk hangszínt mélyen editálni. Van pár művelet: burkoló görbét tudunk módosítani, új MFX-et tudunk hozzá szerkeszteni, szűrőt tudunk tekerni, de a Zen-Core mélyére nem tudunk belemenni. Ehhez kell egy Roland Cloud Pro előfizetés, aminek a havi díja 9 dolcsi. Ezért a díjért megkapjuk a Zenology szoftverszintit, az összes létező Zenology hangszíncsomaggal és EXP bővítő(kártyával), ami a számítógépes verzióban több mint 6000 hangszínt jelent, plusz megkapjuk az összes újonnan megjelenő Zen-Core hangszín packet, ami havi szinten 3-4 újabb csomagot jelent (most tartunk 34-nél ha jól emlékszem), és a "PRO" jelölés jelzi, hogy megkapjuk a Zen-Core motor teljes mélységű editálását. Ez itt a kulcs, vagyis amit a Zenology szoftverszintiben fullosan meg-editálunk, azt egy az egyben áttehetjük az MC-101-be.

Na, nem kell megijedni, ezt a 9 dolcsis PRO előfizetést nem kell egész évben fenntartani. Van egy 3 dolcsis CORE előfizetési szint is, ami  tartalmaz mindent a Zenology csomaghoz amit fent említettem, tehát a 6000+ hangszínt és az újonnan megjelenő csomagokat is, egyedül csak a mély editálást nem engedi. Nálam max a 3 dolcsis volt amire előfizettem, de most éppen ez sem él, mert elvagyok nélküle a hétköznapokban. Ha akarok pár totál saját hangszínt szerkeszteni, akkor egyetlen hónapra befizetem a 9 dolcsis szintet, készítek annyi hangszínt amennyit nem szégyellek, aztán lemondom az előfizetést. A PRO előfizetésben kreált és elmentett saját hangszínek a CORE előfizetésben is megmaradnak a DAW-ban, illetve exportálhatod az egész bankot hardvernek, így az MC-101 SD kártyáján is megmaradhat örökre a PRO előfizetés nélkül is.

Egy tipp: még október 26-áig ingyen ki lehet próbálni a Zenology Pro előfizetést, úgyhogy ha gyorsan-gyorsan beleugrasz, full ingyen meghallgathatod hogy milyen hangszíneket tartalmaz a PRO előfizetés és milyen mélységű editálást tesz lehetővé a PRO verzió. Egy DAW kell hozzá persze, de az tudomásom szerint bármi lehet, ami enged külső VST-ket. Én például legyártottam magamnak ebben az ingyenes időszakban két olyan bankot, ami rám jellemző hangszíneket tartalmaz, így ha letelik a próba időszak, akkor megint elleszek előfizetés nélkül az MC-101-el.

Nnna, ez így baromi hosszú volt, pedig csak a Zen-Core ökoszisztémáról írtam.

Mit tehetsz még az MC-101-el számítógép és Roland Cloud előfizetés nélkül? Például sample mintákat is feltölthetsz rá dallamhangszernek... vagyis az Elektron Model:Samples-hez hasonlóan az MC-101-hez is gyűjthetsz a nagyvilágból hangokat, amiket WAV-ban felteszel az SD kártyára és be tudod tölteni úgy a hangszerbe, hogy azt kiosztja a billentyűzetre dallam játszáshoz, vagy betöltheted dob pad-ra perkusszív hang játszáshoz. A dob padra nem csak perkusszív WAV-okat lehet tenni, hanem loop-okat, vagy akár komplett dal részleteket. Én például úgy állítok össze az MC-101-ben "Backing track-et", hogy a PC-n Cubase-ben megalkotott zenémet feldarabolom stratégiai alkotóelemekre, majd beteszem az MC-101-be PAD-okra és a szekvenszerében lejátszási sorrendeket készítek belőlük, akár kombinálva, rétegezve is egymást... vagyis az MC-101-et félig-meddig statikus HD lejátszó-ként (is) használom, ugyanakkor a dal komponensei kombinálhatóak építkezéssel, vagy egymással, így akár menet közben átszabható a dal szerkezete (versszak, refrén, bridge stb.), ehhez pedig előre elkészített összeállításokat menthetünk le. Egy TRACK 16 Pad-ból, vagyis ennek megfelelően 16 komponensből tud építkezni. Egyébként 64 MB-nyi sample fér az MC-101-be. Ha ennyi elég a dalhoz, akkor marad még 3 TRACK-ünk, amik egyenként is polifónikusak és bármilyen Zen-Core hangszín rendelhető hozzájuk. Ha egy TRACK-et dallam sávnak használunk, akkor azon 16 CLIP található és mind a 16 CLIP-hez más-más hangszínt rendelhetünk, és persze minden TRACK 16 CLIP-el rendelkezve 16 féle szekvenciát játszhat, de ez meg már a szekvenszeres, élő dal építkezés, amiről még tudnék jó vaskos fejezetet írni, de már nem megyek bele 🙂

Én azt mondom, hogy ha technikás pali vagy, és elborult irányba szeretnéd trenírozni magad, és nem ragaszkodsz feltétlenül ahhoz hogy a "hangszer" hangszerként viselkedjen, akkor vágj bele bátran valamelyik Elektron-ba (én személy szerint a Samples-t preferálnám már a kirándulós hangszíngyűjtés miatt is 🙂 ).

Ha viszont szereted az egyszerű, dolgokat, a hangszerre hangszerként gondolni, a szekvenszerre pedig hagyományos értelemben gondolni és nem sokat búvárkodni benne, akkor az MC-101 a Te géped... és a Zen-Core is azért igen sok kreativitásra ad lehetőséget... szerintem ha néha belemászik az ember, akkor több, jobb lehetőség van benne mint egy átlagos editálható hangszerben és egy-egy hónapnyi előfizetés hosszú időre elláthat hangszín munícióval... de persze van több mint 3600 gyári preset is, ami azonnal alkotásra sarkallhat.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 órája írta Koródi Csaba:

Üdv Lenyo!

Szerintem a legalapvetőbb döntési szempont hogy milyen hangforrásra van szükséged. Milyen irányban érzel affinitást és kreatív energiákat magadban?

A Model:Samples nevéből adódóan samplékkel dolgozik, vagyis amellett, hogy baromi jó, kreatív szekvenszer, egy új munkamódszer elsajátításához ad nagyágyút a kezed alá, és a samplingnek köszönhetően bármennyire lehetsz vele egyedi és kreatív. Ehhez azonban egyszer el kell sajátítanod az Elektron gondolkodásmódot, másodszor pedig a sample gyűjtögetéssel, válogatással, vagy akár field recordinggal magadnak kell összeszedned a sample alapokat. Szerintem egy ilyen eszköznél a sample gyűjtés, keresés és a nagyvilágban végzett felvételezés minimum 60-70%-ban kulcsa a sikernek, és nem maga a Model:Samples. Ugyanakkor ez a módszer egy új életérzést is ad, hogy onnantól kezdve a világon mindenben figyelheted a lehetőséget és nem árt, ha van egy digitális felvevőd MINDIG a zsebedben. Ezt az életérzést és a kreatív szabadságot tartom az előnyének. A hátrányának pedig azt tartom, hogy ha nem tudod kreatív sample tartalmakkal megalapozni a hangszert, akkor egy "üres doboz" van a kezedben.

A Model:Cycles FM hangkeltésből építkezik. Az előnyének azt gondolom, hogy a Model:Samples-el ellentétben ott van a kezedben a hangforrás, nem kell kutatásokat, előzetes gyűjtést, felvételeket készítened, hanem magán az eszközön tudod elkezdeni megálmodni/kikísérletezni a hangzásodat. Tehát, öledbe veszed és instant neki állhatsz vele dolgozni. Hátrányának épp az említett FM-et tartom. Ha ügyes vagy, kened-vágod az FM-et, akkor jó dolgokat tudsz belőle kihozni, de ha bizonytalan vagy és nem válik be az FM hanggenerálás, vagy nem találod meg benne a kiskapukat amitől azt baromi jóvá teheted, akkor totál zsákutca. Ha jól értelmezem ezt az eszközt, akkor perkusszív hangkeltésre és dallam játszásra is használható, viszont ez meglátásom szerint macerás szekvenszerezéssel hozható össze. Aki vágja ezeket a cuccokat majd kijavít, vagy megerősít engem ebben 🙂

A fenti két modell mindegyike 6-6 TRACK timbrális, viszont a polifóniáról semmit nem sikerült az évek során kiderítenem, szóval lehet hogy minden egyes TRACK monofónikus, ami szintén megnehezíti a dallamos részek használatát. Sajnos a két elektron Model-ből egyikhez sem volt szerencsém tulajként, csak üzletben nyomkodni, az pedig kevés volt ahhoz hogy megértsem az Elektron gondokodásmódot. Annyit biztosan tudok, hogy mindkettő baromi kreatív, olyan emberkéknek való, akik szeretnek elrugaszkodni, nagyon újszerűen gondolkodni és kellő tudással, kreativitással rendelkeznek is hozzá. Egy földhöz ragadt, klasszikus szemléletű zenésznek szerintem zsákutcák.

Ami miatt pedig belefogtam az írásba, az az MC-101. Én egy klasszikus szemléletű, földhöz ragadt zenész vagyok és az MC-101-et pontosan ilyen embereknek ajánlom. Nekem ez van. Látszólag egy nem túl bonyolult kis groovebox, megfejthetetlen tudással. Valójában viszont ez egy rohadt nagy hangmodul. Igaz, hogy csak 4 TRACK multitimbrális (szemben az Elektron-ok 6-jával), de cserébe 128 hang polifónikus. Egy TRACK bátran lehet a zongorától kezdve a vonósokon át mindenféle létező hangszer egészen a legvalótlanabb szinti hangszínig. A hangszerben gyárilag 3600+ hangszín van, ami tartalmazza kompletten például a ROLAND XV-5080 hangmodult és számtalan JUNO G, JUNO Stage hangszínt is, de ezt koronázza meg a benne található ZEN-CORE hangforrás, ami a mostani nagy FANTOM-okban is megtalálható, illetve a friss Roland Zenology szoftverszintetizátorban. Ez a Zen-Core most a Roland nagy fő csapásiránya, szinte naponta történik valami újítás változás ami közelebb hozza egymáshoz a Zen-Core motorral rendelkező hangszereket. Amit a Zenology szoftverszintiben kreál az ember, azt egy az egyben át lehet tenni az MC-101-be. A Zen-Core motor egy roppant összetett architektúra, ami végre összepasszintja a SuperNatural szintimotort és a PCM szintézisüket, vagyis egyaránt lehet benne VA hangszer viselkedést modellezni vagy PCM szintit... vagy a kettőt összekeverve... ezért ebben a Zen-Core-ban iszonyatosan el lehet rugaszkodni kreativitásban, a megszületett hangzásokat pedig teljesen hétköznapi zenész módjára tudjuk használni, vagyis az MC-101 szekvenszerére úgy (is) tudunk feljátszani, mint egy földhöz ragadt zenész... nem szükséges technikailag elmélyülni benne, mint egy Elektron szekvenszerében.

De jöjjön a feketeleves. Az MC-101 SD kártyájára bármennyi hangszínkészletet fel lehet másolni ami készülhetett MC-707-ben vagy a Zenology szoftverben, ez az egész egy jó kis ökoszisztéma. DE az MC-101-en magán nem tudunk hangszínt mélyen editálni. Van pár művelet: burkoló görbét tudunk módosítani, új MFX-et tudunk hozzá szerkeszteni, szűrőt tudunk tekerni, de a Zen-Core mélyére nem tudunk belemenni. Ehhez kell egy Roland Cloud Pro előfizetés, aminek a havi díja 9 dolcsi. Ezért a díjért megkapjuk a Zenology szoftverszintit, az összes létező Zenology hangszíncsomaggal és EXP bővítő(kártyával), ami a számítógépes verzióban több mint 6000 hangszínt jelent, plusz megkapjuk az összes újonnan megjelenő Zen-Core hangszín packet, ami havi szinten 3-4 újabb csomagot jelent (most tartunk 34-nél ha jól emlékszem), és a "PRO" jelölés jelzi, hogy megkapjuk a Zen-Core motor teljes mélységű editálását. Ez itt a kulcs, vagyis amit a Zenology szoftverszintiben fullosan meg-editálunk, azt egy az egyben áttehetjük az MC-101-be.

Na, nem kell megijedni, ezt a 9 dolcsis PRO előfizetést nem kell egész évben fenntartani. Van egy 3 dolcsis CORE előfizetési szint is, ami  tartalmaz mindent a Zenology csomaghoz amit fent említettem, tehát a 6000+ hangszínt és az újonnan megjelenő csomagokat is, egyedül csak a mély editálást nem engedi. Nálam max a 3 dolcsis volt amire előfizettem, de most éppen ez sem él, mert elvagyok nélküle a hétköznapokban. Ha akarok pár totál saját hangszínt szerkeszteni, akkor egyetlen hónapra befizetem a 9 dolcsis szintet, készítek annyi hangszínt amennyit nem szégyellek, aztán lemondom az előfizetést. A PRO előfizetésben kreált és elmentett saját hangszínek a CORE előfizetésben is megmaradnak a DAW-ban, illetve exportálhatod az egész bankot hardvernek, így az MC-101 SD kártyáján is megmaradhat örökre a PRO előfizetés nélkül is.

Egy tipp: még október 26-áig ingyen ki lehet próbálni a Zenology Pro előfizetést, úgyhogy ha gyorsan-gyorsan beleugrasz, full ingyen meghallgathatod hogy milyen hangszíneket tartalmaz a PRO előfizetés és milyen mélységű editálást tesz lehetővé a PRO verzió. Egy DAW kell hozzá persze, de az tudomásom szerint bármi lehet, ami enged külső VST-ket. Én például legyártottam magamnak ebben az ingyenes időszakban két olyan bankot, ami rám jellemző hangszíneket tartalmaz, így ha letelik a próba időszak, akkor megint elleszek előfizetés nélkül az MC-101-el.

Nnna, ez így baromi hosszú volt, pedig csak a Zen-Core ökoszisztémáról írtam.

Mit tehetsz még az MC-101-el számítógép és Roland Cloud előfizetés nélkül? Például sample mintákat is feltölthetsz rá dallamhangszernek... vagyis az Elektron Model:Samples-hez hasonlóan az MC-101-hez is gyűjthetsz a nagyvilágból hangokat, amiket WAV-ban felteszel az SD kártyára és be tudod tölteni úgy a hangszerbe, hogy azt kiosztja a billentyűzetre dallam játszáshoz, vagy betöltheted dob pad-ra perkusszív hang játszáshoz. A dob padra nem csak perkusszív WAV-okat lehet tenni, hanem loop-okat, vagy akár komplett dal részleteket. Én például úgy állítok össze az MC-101-ben "Backing track-et", hogy a PC-n Cubase-ben megalkotott zenémet feldarabolom stratégiai alkotóelemekre, majd beteszem az MC-101-be PAD-okra és a szekvenszerében lejátszási sorrendeket készítek belőlük, akár kombinálva, rétegezve is egymást... vagyis az MC-101-et félig-meddig statikus HD lejátszó-ként (is) használom, ugyanakkor a dal komponensei kombinálhatóak építkezéssel, vagy egymással, így akár menet közben átszabható a dal szerkezete (versszak, refrén, bridge stb.), ehhez pedig előre elkészített összeállításokat menthetünk le. Egy TRACK 16 Pad-ból, vagyis ennek megfelelően 16 komponensből tud építkezni. Egyébként 64 MB-nyi sample fér az MC-101-be. Ha ennyi elég a dalhoz, akkor marad még 3 TRACK-ünk, amik egyenként is polifónikusak és bármilyen Zen-Core hangszín rendelhető hozzájuk. Ha egy TRACK-et dallam sávnak használunk, akkor azon 16 CLIP található és mind a 16 CLIP-hez más-más hangszínt rendelhetünk, és persze minden TRACK 16 CLIP-el rendelkezve 16 féle szekvenciát játszhat, de ez meg már a szekvenszeres, élő dal építkezés, amiről még tudnék jó vaskos fejezetet írni, de már nem megyek bele 🙂

Én azt mondom, hogy ha technikás pali vagy, és elborult irányba szeretnéd trenírozni magad, és nem ragaszkodsz feltétlenül ahhoz hogy a "hangszer" hangszerként viselkedjen, akkor vágj bele bátran valamelyik Elektron-ba (én személy szerint a Samples-t preferálnám már a kirándulós hangszíngyűjtés miatt is 🙂 ).

Ha viszont szereted az egyszerű, dolgokat, a hangszerre hangszerként gondolni, a szekvenszerre pedig hagyományos értelemben gondolni és nem sokat búvárkodni benne, akkor az MC-101 a Te géped... és a Zen-Core is azért igen sok kreativitásra ad lehetőséget... szerintem ha néha belemászik az ember, akkor több, jobb lehetőség van benne mint egy átlagos editálható hangszerben és egy-egy hónapnyi előfizetés hosszú időre elláthat hangszín munícióval... de persze van több mint 3600 gyári preset is, ami azonnal alkotásra sarkallhat.

Wow! Köszönöm. Bevallom, ilyen kimerítően részletes válaszra nem számítottam:) Igen, elsőre nekem is az MC-101-hez húz a szívem. Ahogy írtad, igen én is inkább földhöz ragadt, háát nem is zenésznek inkább csak zenekisérletezőnek tartom magam. Én eddig igazból csak háromféle géppel próbálkoztam. Volt először egy Korg Kaossilátorom és egy Kaosspadom, ezekből is ki lehetett hozni érdekes hangzásokat. Aztán volt egy Novation Cirkuit-om, az bevallom nekem nem jött be igazán. Én nem szeretem ezt a fajta pad kiosztást, hogy egyik gombot nyomom a másikkal, aztán közben még egy harmadikat. Én is inkább az egyszerűbb megoldások híve vagyok, ezért is szerettem nagyon a Korg Electribe 2-őt. Attól igazából csak azért váltam meg, tudom ez hülyén fog hangzani, mert konkrétan elvette minden szabadidőmet. Volt hogy 5 órán keresztül nyomtam folyamatosan, annyira imádtam:) Ja igen, és én a stand alone cuccokat részesítem előnyben, nem vagyok híve a számítógépes zenélésnek. Az Elektron gépekkel kb egy éve találkoztam először a youtube-on, utánuk olvasgattam, de valamiért nekem nem voltak szimpatikusak. Ahogy a nevükben is benne van, ezeket inkább az elektronikus zenei stílusra fejlesztették. A Cycles 6 polifóniát tud, de még a komolyabb árfekvésű Digitakt vagy Digitone is csak 8 polifónia ha jól olvastam:O

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nekem Model Samplem van egy rövid ideje. Inspiratív cucc, nagyon intuitív felülettel, de sok korláttal.

Az egész nagyon jópofa, de inkább gondolnám egy otthon live act jammelés játékszerének, mint komoly hangszernek. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válaszolok a kérdésre...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Kattints a formázás megszűntetéséhez.

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...