Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Yamaha SU700


wendelmar

Kérdés

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

Sziasztok!

 

Gondoltam gyorsan megosztom tapaszatalatom a Floppy cserével. Az ebayről rendeltem 20 Euroért usb meghajtót (Gotek). Nem írta az SU700-hoz de hibátlanul működik vele. Kicserélni pofon egyszerű és kb 5 perc! Így mostmár pendrive-ra mentek és arról töltök be. Úgyhogy aki ilyenben gondolkodik hajrá! 

Link to comment
Share on other sites

Sziasztok! Kezdő vagyok a témában, a segítségeteket szeretném kérni.

Van SU700-am SCSI csatlakozással. Ha ehhez veszek egy külső merevlemezt akkor erre tudok menteni illetve erről tudok betölteni?? Az olvasottak alapján 8GB-nál ne legyen nagyobb a merevlemez?

 

Előre is köszi a segítséget

 

1. SCSI disk beépítés, encoder:

https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=39099&view=next&sid=32e0eb9a2bd17c2803983d683d188961

 

eszerint 512 Mb-ra tud formázni egy partíciót és max 8 partíciót készít egy disken. 4,5 - 9, esetleg 18 gigás lemezt nézz, de valószínű max 4Gb-ra fogja formázni. A csatlakozó típusa nem mindegy, ha be akarod szerelni a disket a gépbe, átalakító is kellhet.

 

2. encoder csere, alapos a gyerek, lehetséges csere part nr.-ek, stb.:

 

http://www.albates.com/yamaha-su700-encoder-repair-and-replacement/

Link to comment
Share on other sites

Sziasztok! Kezdő vagyok a témában, a segítségeteket szeretném kérni.

Van SU700-am SCSI csatlakozással. Ha ehhez veszek egy külső merevlemezt akkor erre tudok menteni illetve erről tudok betölteni?? Az olvasottak alapján 8GB-nál ne legyen nagyobb a merevlemez?

 

Előre is köszi a segítséget

Link to comment
Share on other sites

Floppyzással hamar megőszülsz. Ahogy javasoltam, szerezz bele egy  SCSI vinyót, pár gigás elég lesz. Valószínűleg az SU700 sem bír 8Gb-nál nagyobbra formázni akármekkora vinyót, legalábbis az Axk szériánál ez volt.