agonylui Létrehozva March 19, 2014 Share Létrehozva March 19, 2014 Sziasztok! Nemrég fedeztem fel a Reapert, nagyon tetszik, de mivel kezdő vagyok általában a zeneszerkesztésben , nem nagyon igazodom ki Nem tud valaki magyar nyelvű leírást valahonnan? A neten keresem már napok óta, de nem nagyon találok. Az angolból googlefordítóval "fordított" írások pedig borzalmasak... Leginkább gitár felvétel pár sávra, meg keverése érdekelne. Esetleg addictive drummal készült dobok... Köszönöm előre is a segítséget. Válasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 gabo Válaszolta March 19, 2014 Share Válaszolta March 19, 2014 (szerkesztve) Magyart nem nagyon fogsz találni, de a Reaper.fm oldalon nagyon komoly fórum van. Ott szinte biztos, hogy minden kérdésedre találsz választ. A legfontosabb, hogy gyakorolj, próbálkozz, mert nagyon logikus a Reaper használata. Szerkesztette March 19, 2014 Gabó 1 Válasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xbitz Válaszolta March 19, 2014 Share Válaszolta March 19, 2014 (szerkesztve) mondjuk ez sem magyar de egész jó alapozó 01. - Bevezető (19:16)02. - Rögzítsünk (13:40)03. - Audió szerkesztés (15:49)04. - Effektek (28:09)05. - Automatizálás (26:45)06. - MIDI (37:16)07. - Kötözködés - Routing (28:19)08. - Mégtöbb audió szerkesztés (25:01)09. - Átjárás (teljes 5 sávos felvételkészítés elejétől a végéig, dobok, basszuk, három gitár) (35:33) Szerkesztette March 19, 2014 xbitz 1 Válasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 boka Válaszolta March 20, 2014 Share Válaszolta March 20, 2014 Magyart nem nagyon fogsz találni, de a Reaper.fm oldalon nagyon komoly fórum van. Ott szinte biztos, hogy minden kérdésedre találsz választ. A legfontosabb, hogy gyakorolj, próbálkozz, mert nagyon logikus a Reaper használata. Es magyarok is vannak a forumon 7-8 eve. Pl en Válasz Link to comment Share on other sites More sharing options...