nightray Válaszolta November 27, 2013 Share Válaszolta November 27, 2013 Tones: Nagyon jók lettek a Kick-k. Bárcsak tudnék én is ilyeneket csinálni. Minden elismerésem!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbitz Válaszolta November 27, 2013 Share Válaszolta November 27, 2013 Vagy annak is ha kitenne egy csomagot, lenne benne x sáv, és keverjük össze. Be is lehetne küldeni és lehetne rá szavazni hogy melyik a legjobb mixing, mastering... erre pl. ott van a SOS Mix Rescue széria : http://www.soundonsound.com/search?Keyword=Mix+Rescue és még el is magyarázzák, hogy mitmiért Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendelmar Válaszolta November 27, 2013 Share Válaszolta November 27, 2013 'Estét! Ahogy ígértem, itt is van. http://www38.zippyshare.com/v/37157408/file.html Szokásos, .Wav One-Shot kick-ek. Mind saját gyártmány, alapjuk TR 808, és 909. Az archívumban van egy txt file, abban a tudnivalók. Véleményezni a terméket kötelező! Tones EDIT: kicsit megszaladt a kezem, és nem 10 lett... gondolom nem bánja senki. Másodikban a pörgő hangot hogy csináltad rá? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendelmar Válaszolta November 27, 2013 Share Válaszolta November 27, 2013 erre pl. ott van a SOS Mix Rescue széria : http://www.soundonsound.com/search?Keyword=Mix+Rescue és még el is magyarázzák, hogy mitmiért Jó de egy Silk edit számunkra exkluzívabb lenne Link to comment Share on other sites More sharing options...
comp Válaszolta November 27, 2013 Share Válaszolta November 27, 2013 Lehet sokan nem értik miről beszélek. Nem arról van szó, hogy veszek a kickdrumot a 909-ről pl. és azt ráteszem/ráteszik valami tökmás dobgép hangjára, és az lesz a layerezés ebben az esetben (Nem csak). Vesszük az alapot, azt elnevezem mondjuk szűzies defaultban 1. sample-nek a lemezen/gyűjteményben. Ezt fogom, és mondjuk EQ-zom valamerre. Ez lesz a 2. sample. Aztán fogom ezt a 2. sample-t, ráteszem az elsőre, processzálom, EQ-zom, istentudjamit, amihez kedved van. A végeredmény lesz a 3. sample. Eszméletlen jó kickeket lehet csinálni így, szívesen töltök fel mintát a saját műveimből. Sokkal, sokkal jobbakat, mint a sima default. Az sem rossz, de a nyomdokain az utódai messze felülmúlják hangzásban, teltségben, használhatóságban. Persze lehet variálni más dobgéppel, szintihangokkal, perkákkal, istentudjamivel, hiszen a kick nem más, mint egy kattanó hang, és egy sub lecsengés, amit egy ADSR paraméter együttessel simán definiálni lehet akárhogyan. Ezerféleképpen meg lehet fogni, csak meg kell érteni a fizikáját. Ha ugyanez nem sample alapon érdekel keress rá a parallel processing kulcsszavakra, tetszeni fog Link to comment Share on other sites More sharing options...
djtones Válaszolta November 28, 2013 Share Válaszolta November 28, 2013 Másodikban a pörgő hangot hogy csináltad rá? a kick 02-ben semmi pörgő nincs, a release miatt hosszú a vége. Sinus a sub lecsengés gerince (mivel annak van értelme klasszikus értelemben), annak a végét hallod, ha jól megfigyeled. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djtones Válaszolta November 28, 2013 Share Válaszolta November 28, 2013 Nem lesz online vidi. Ezerszer le lett írva. Nincs értelme, ingyen meg nem dolgozik senki, főleg nem olyan ismeretek kiadásában, amiért más is fizetett, időt, energiát ölt bele, hogy megszerezze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djtones Válaszolta November 28, 2013 Share Válaszolta November 28, 2013 Tones: Nagyon jók lettek a Kick-k. Bárcsak tudnék én is ilyeneket csinálni. Minden elismerésem!! Kezdheted az alapokkal ingyenesen: http://sonictransfer.com/synthesizer-programming-tutorial-how-to-build-a-kick-drum.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbitz Válaszolta December 7, 2013 Share Válaszolta December 7, 2013 csak jelezem, hogy jött egy ilyen tegnap (ez a topik már úgyis elindult EDM irányba ) 1: Preparation 1. Mastering Starts in the Mix 2. Keeping Your Options Open 3. Getting Your Export Settings Right 4. Setting Up the Mastering Project 5. Essential Mastering Software 6. Hardware Considerations 7. Your Room and Your Ears 2: Dynamics And Control 8. Manual Gain Correction 9. Automating Levels 10. Bus Compression 11. Cascaded Compression 12. Parallel Compression 13. Introducing M-S (Mid-Side) 14. Controlling Low End Image 15. Boosting Stereo Data with M-S 16. Stereo Enhancers 3: EQ And Enhancement 17. Digital Subtractive EQ Technique 18. Passive EQ Models 19. Classic Vintage Flavors 20. Using Multiple EQs 21. Simple Enhancers and Exciters 22. Psycho-Acoustic and Sub Bass Enhancers 23. Mastering Reverb 24. Multi-Band Compression 25. Dynamic Equalization 26. Parallel Multi-band EQ 4: Loudness And Export 27. Preserving Your Dynamics 28. The Brick-wall Limiter 29. Maximizers and Inflators 30. Metering and Measurement 31. The Good Listening Checklist 32. Exporting and Dithering 33. Final Edits and Conversion 5: Conclusion 34. Compression, Codecs and Delivery http://www.macprovideo.com/tutorial/logic-pro-x-405-mastering-edm-tracks Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightray Válaszolta December 7, 2013 Share Válaszolta December 7, 2013 Ez tök jó lehet;) Megnézem majd;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
upstream Válaszolta January 7, 2014 Share Válaszolta January 7, 2014 Csőzet Mester! innen Pécsről kiáltok a szélbe, és érdeklődnék a véleményedről az alábbi uad pluginok tekintetében: Neve 88RS EMT 140 EMT 250 LA3A Illetve van-e létjogosultsága bármely reverb pluginnak, mint pl a Lexicon. Köszi a választ előre is és BUÉK vagy mi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
silk Válaszolta January 7, 2014 Szerző Share Válaszolta January 7, 2014 Csőzet Mester! innen Pécsről kiáltok a szélbe, és érdeklődnék a véleményedről az alábbi uad pluginok tekintetében: Neve 88RS EMT 140 EMT 250 LA3A Illetve van-e létjogosultsága bármely reverb pluginnak, mint pl a Lexicon. Köszi a választ előre is és BUÉK vagy mi... Mire vagy kiváncsi ezekkel kapcsolatban? Link to comment Share on other sites More sharing options...
upstream Válaszolta January 7, 2014 Share Válaszolta January 7, 2014 Mire vagy kiváncsi ezekkel kapcsolatban? Legfőképp a véleményedre.) Mennyire használhatóak szerinted (főleg 88rs és LA3A ) mixben, egyáltalán érdemes-e lóvét fektetni ezekbe a pluginekbe, vagy ha már megvan akkor mennyire tudnak hasznosak lenni. Nyilván negatív vélemény is hasznos, tehát ne tartsd magadban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anomalia Válaszolta January 8, 2014 Share Válaszolta January 8, 2014 ha hozzászólhatok valamit, nálam és sokunknál akik olyan-még-home kategóriában csinálják a zenét, de igényesen: az a helyzet hogy elkényelmesedünk! ha vannak is vasak, inkább a csilli-villi pluginokat használjuk, mert kényelmesek, bármikor módoíthatók, elöhívhatók, és annyira jót akarunk hallani tölük, hogy már el is hisszük, hogy a kiválogatott pluginkönyváraink bizony milyen jól szólnak, és vashoz csak kivételes esetben nyúlunk, tisztelet a kivételnek de én legtöbbször ilyen vagyok - és ez méginkább igaz a virtual instrumentekre Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoC Válaszolta January 8, 2014 Share Válaszolta January 8, 2014 Hát nem tudom.Mixing pluginek tekintetében egyetértek, az valóban kényelmes, de én még hangszer tekintetében mindig a vashoz nyúlok, a szoftszintikhez nagyon ritkán. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoC Válaszolta January 8, 2014 Share Válaszolta January 8, 2014 Ott (nekem) még mindig ordító a különbség. Persze kényelmetlenebb, hogy az úgy nem totall-recall, de legalább valami rászorítja az embert, hogy befejezzen valamit... Meg automatizálással, hypereditorral eléggé be lehet égetni egy projektbe a vasak beállításait (erre nem szoktam sajnálni az időt, néhány "elveszett hangszin" nevelt rá erre) tehát annyira nem is gáz. Persze ez feltételez egy viszonylag stabilan összerakott, tudatosan összemidizett, nagyjából állandó stb eszközparkot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silk Válaszolta January 8, 2014 Szerző Share Válaszolta January 8, 2014 88RS: jó plug, elég sokoldalú. Én ritkábban használom, inkább csak akkor, ha szükségem van expanderre is a sávon. Helyette általában a vintage cuccokat favorizálom, 1081, 33609 combo. EMT140/250: számomra érdektelenek, Quanteccel nincsennek pariba. Ettöl függetlenül mint plugin reverbek elfogadhatók. Inkább a 250-et javallom, a 140 elég limitált. La3a: szinte soha nem használom, vagy csak automatika helyett lustaságból. Szerintem pluginben sok értelme nincs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowfast Válaszolta January 9, 2014 Share Válaszolta January 9, 2014 Szia Silk! Most láttam hogy tegnap kijött a Waves legújabb 1073 emulációja, amit Andrew Scheps-szel csináltak. Mint vassal-nem-rendelkező ember, nagyon kíváncsi lennék az összehasonlító véleményedre az eredeti vas és a különböző emulációk-kal kapcsolatban, pl. UAD, Waves (az új Scheps 73 meg a régi VEQ3). Látom, hogy ezen az új Waves pluginen leemulálták a preamp részt is (ez is érdekelne). Ha lesz időd légyszi, köszönöm! http://www.youtube.com/watch?v=jqGsZ9rrUPY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.