Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0
Arnoux.

Dupla pár monitor? Behringer2031A+YamahaHS50 egyszerre!

Kérdés

Üdv Mindenki,

A minap vásároltam itt a ménemszólon keresztül egy pár Behringer2031A monitort. A helyzet az hogy nekem nagyon tetszik a hangja, jól részletezett a mély és szubtartomány, a közép és mély frekvenciák nagyon szépen adják vissza a hangot, viszont ott relatíve nem elég erőteljesen. Emellett van egy HS50-es yamaha párom. A mély ott ugye gyakorlatilag nulla. A magas frekvenciák kissé harsányak de mégis ha melléeresztem halkabban a Behringer mellé, azt érzem, hogy igen megszületett! A yamaha tolakodóbb közepe és magasfrekijei mintha csak pont az a kicsit adnák meg amire még szükségem lenne.

Szóval a kérdésem az, hogy lehetséges-e hogy a kettő (azaz két pár) nagyon jól kiegészíti egymást? Szoktak ilyet csinálni??? Vagy ez csak ilyen sufnituning lehet? Én nagyon részletesnek és minden frekvenciát kellőképpen megjelenítve hallom. Lehetséges ez, hogy így jó?

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

helyesbítve: ".... a közép és magas frekvenciák bár jól szólnak de nem elég erőteljesen..."

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ühümm, jó akkor megpróbálom lebeszélni magam róla....

Igen hírből én is úgy tudom, de A/B összehasonlításba még nem sikerült összehasonlítani.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ühümm, jó akkor megpróbálom lebeszélni magam róla....

Igen hírből én is úgy tudom, de A/B összehasonlításba még nem sikerült összehasonlítani.

Ha Neked tetszik úgy a hangzás és ráadásul nem munkaszerűen keversz valakiknek/valahová, akkor miért ne hallgatnád így?! A lényeg, hogy Neked bejöjjön a hangzás, nem az, hogy ki mit mond. Amúgy meg rengeteg stúdióban használnak 2, vagy több pár monitort is, akár egyszerre is együtt. Ennyi...hallgasd, ha örömöd leled benne. Miért ha valaki azt mondja, hogy használj X monitort, de Neked nem jön be a hangja, akkor azért Magadra erőszakolod, csak mert egy főokos megmondta??? :-) Jó zenélést!

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ha Neked tetszik úgy a hangzás és ráadásul nem munkaszerűen keversz valakiknek/valahová, akkor miért ne hallgatnád így?! A lényeg, hogy Neked bejöjjön a hangzás, nem az, hogy ki mit mond. Amúgy meg rengeteg stúdióban használnak 2, vagy több pár monitort is, akár egyszerre is együtt. Ennyi...hallgasd, ha örömöd leled benne. Miért ha valaki azt mondja, hogy használj X monitort, de Neked nem jön be a hangja, akkor azért Magadra erőszakolod, csak mert egy főokos megmondta??? :-) Jó zenélést!

Nagyon, de nagyon rátapintottál a lényegre! Azt hiszem, ettől jobb tanácsot nem adhattál volna! :) Big like!

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ha Neked tetszik úgy a hangzás és ráadásul nem munkaszerűen keversz valakiknek/valahová, akkor miért ne hallgatnád így?! A lényeg, hogy Neked bejöjjön a hangzás, nem az, hogy ki mit mond. Amúgy meg rengeteg stúdióban használnak 2, vagy több pár monitort is, akár egyszerre is együtt. Ennyi...hallgasd, ha örömöd leled benne. Miért ha valaki azt mondja, hogy használj X monitort, de Neked nem jön be a hangja, akkor azért Magadra erőszakolod, csak mert egy főokos megmondta??? :-) Jó zenélést!

Teljesen igazad van! Én is így gondolom...inkább arra voltam kíváncsi, hogy  abszurdnak számít e vagy sem. Felmerült bennem, hogy  esetleg az egyik később szólal meg mint a másik  vagy valami hasonló. De home-mixinghez még használnám. Köszönöm a biztatást! Szerintem így fogom használni :)

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Köszönöm a hasznos tanácsokat mindenkinek! A patchbay-jel kapcsolaban gondolkodt el leginkább, de mivel abszolut nem látom át az lenne a kérdésem hogyha van 5 inputom, és mindezt rá akarom küldeni egy monitorra plusz még 3 kimenetre az megoldható e vele? illetve különbőznek e valami speciális kell e erre vagy sem? mert úgy tudom többféle van....

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Köszönöm a hasznos tanácsokat mindenkinek! A patchbay-jel kapcsolaban gondolkodt el leginkább, de mivel abszolut nem látom át az lenne a kérdésem hogyha van 5 inputom, és mindezt rá akarom küldeni egy monitorra plusz még 3 kimenetre az megoldható e vele? illetve különbőznek e valami speciális kell e erre vagy sem? mert úgy tudom többféle van....

Inkább a másik threadbe válaszolok, oda inkább talál...

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Üdv Mindenki,

A minap vásároltam itt a ménemszólon keresztül egy pár Behringer2031A monitort. A helyzet az hogy nekem nagyon tetszik a hangja, jól részletezett a mély és szubtartomány, a közép és mély frekvenciák nagyon szépen adják vissza a hangot, viszont ott relatíve nem elég erőteljesen. Emellett van egy HS50-es yamaha párom. A mély ott ugye gyakorlatilag nulla. A magas frekvenciák kissé harsányak de mégis ha melléeresztem halkabban a Behringer mellé, azt érzem, hogy igen megszületett! A yamaha tolakodóbb közepe és magasfrekijei mintha csak pont az a kicsit adnák meg amire még szükségem lenne.

Szóval a kérdésem az, hogy lehetséges-e hogy a kettő (azaz két pár) nagyon jól kiegészíti egymást? Szoktak ilyet csinálni??? Vagy ez csak ilyen sufnituning lehet? Én nagyon részletesnek és minden frekvenciát kellőképpen megjelenítve hallom. Lehetséges ez, hogy így jó?

A 2031-nek a hangja minden, csak nem részletes. Hogy lehetséges hogy ennyire más a véleményünk?

Ha tippelhetek, azért gondolod annak, mivel a gyenge erősítője okán összenyomja az egész hangképet: nincs dinamika. Másképp megfogalmazva a hangos és halk részek között alig van különbség. Így, hogy a halk részeket is hangosnak hallod, mondhatod, hogy részletes, de a monitorhangfal értelme épp az pl. a konzumer vagy hifi cuccokhoz képest, hogy a dinamikát képes arányosan megjeleníteni (kevésbé törekszik frekvencia linearitásra, ugyanis az eleve nagyon törékeny a környezet akusztikája miatt). Egy hangfal akkor részletes, ha egy hang nagyon halkan is tökéletesen érthető rajta! Ez a 2031-en nem opció, mivel a halk hangokat simán elnyomja a rendkívül hangos THD-IDM torzításból eredő zaj. Szóval a 2031 úgy működik, mintha a hangfalon folyamatosan dolgozna egy jól behúzott limiter. A hangoknak semmilyen attackja, tranziense nincs rajta.  Sok szerencsét annak, aki ezen kompresszort vagy akár két sáv hangerő arányát akarja beállítani.

Basszus: a basszusa főleg nem részletes, ráadásul értelmetlenül sok. Egy nagy buhogó, kivehetetlen valami: a mélyek, ahogy a subok is, "one note bass" problematikájúak. Vagyis minden mély hangot kb ugyanolyan hangmagasságúnak hallasz rajta. Az ugyanis nem a zenében van, hanem a basszreflex cső rezonanciája. Hangolj rajta be egy lábdobot, és kezet fogok veled. 

A 2031-et én egy edzőterembe javasolnám, házi stúdióba semmiképp. Nincs olyan paramétere, ami alkalmassá tenné arra.

Most az, hogy a HS-hez képest több basszusa van ne tévesszen meg, mert bárminek több van, de attól az még nem jó.

Szóval ha azért veszed meg, mert úgy gondolod, hogy érdemes rá hagyatkozni (részletesség, basszus), akkor hatalmas csalódásban lesz részed (idővel rájössz). Ha azért veszed meg, hogy leccsekkeld, hogy szól egy gyenge PA rendszeren, akkor annak lehet értelme.  

Szerkesztette A/D

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Elgondolkodtató amit mondasz. Bár nincsenek nagy tapasztalataim, viszont személyes véleményem szerint a basszusa érthetőbb mint egy ADAM A7X-en teszem azt. A linearitása jó, ha rákeresel, vagy Gyuricza Ferencz : Mastering digitális környezetben c. könyvében. Low budget kategóriában nem olyan rossz véleményem szerint. Ezt  limiter szerű témát nem tudtam, utánanézek. Köszönöm megfontolom az infót. ;) 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ezt az erősítő problémát én is tapasztaltam amikor egyik ismerősömnél jártam aki a passzív KRK monitorjait egy TV-ből kiszerelt (!!) végfokra kötötte, hiszen jó az. Aztán elmagyaráztam hogy nem jó mert szar. Egy ilyen koppintás Behringernél azt kell nézni, hogy mi az amit aránylag jó minőségben le tudtak koppintani és mi az ahol spóroltak. Azt látom például a saját monitorjaim okán (Dynaudio BM5A) hogy generációról generációra növelték a frekvenciatartományt egy ilyen kis ládán. Nálam vannak azok a mélyek amikkel túlzottan nem is foglalkozom pont ezért, másrészt fogom aztán elcipelem a zenémet olyan motyóra ahol olyan subok vannak mert megtehetem.

Olvastam itt a kommenteket, vannak akik azt írják hogy ha neked így tetszik. Én nem tudnám elképzelni hogy 2031-em vagy hasonló cuccom legyen. Olyan amilyen az a Yamaha, de ők nem szoktak göncöt árulni a másik márkával ellentétben. Ahogy belegondolok tiltakozás jön rám a dologgal kapcsolatban hogy két különböző hangfal. Ez a falusi megfejtőket idézi akik mindenféle lomot összehordanak, és azon próbálnak falunapokon hangosítani. Legyen egy, és ha választani kell akkor a Yamaha.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Elgondolkodtató amit mondasz. Bár nincsenek nagy tapasztalataim, viszont személyes véleményem szerint a basszusa érthetőbb mint egy ADAM A7X-en teszem azt. A linearitása jó, ha rákeresel, vagy Gyuricza Ferencz : Mastering digitális környezetben c. könyvében. Low budget kategóriában nem olyan rossz véleményem szerint. Ezt  limiter szerű témát nem tudtam, utánanézek. Köszönöm megfontolom az infót. ;) 

Szerintem Gyuricza Ferenc a mastering Bodnár Attilája. Abban biztos vagyok benne hogy szakmailag nem elég felkészült (finoman fogalmaztam), de abban nem, hogy van neki rendes cucca, pl. monitor hangfala. (Kicsit sajnálom hogy szóltam neki anno hogy a könyv reklámvideójának a hangját hogy elbaszta, akkor rögtön mindenki vágta volna hogy mire számítson.). A konstruktivitás jegyében javaslom neked Bob Katz könyvét, vagy bármelyik Sound On Sound, Lynda.com, Macprovideo oktatóanyagát. Bármit, csak ezt a könyvet ne.

A témánál maradva pedig az A7x-nek sokkal érthetőbb basszusa van. Próbáld ki ezeket egy helyen egymás mellett A/B-ben, és figyeld meg azokat a szempontokat, amiket fentebb íram. Vagy ha van 2031-ed, csapd a hónod alá egy százas papírzsepivel, és nézd össze a többi hangfallal ami most kapható.

"A linearitása jó" -  melyik linearitására gondolsz?

Két különböző hangfalnak akkor van értelme, ha tudod, hogy melyik miben jó. A 2031-en +szerintem+ minden rossz amit el lehet képzelni. Minden. Iszonyat dinamikátlan, bufla, érthetetlen, aránytalan hangja van. Most ha valakinek ez tetszik, azzal nincs bajom, de a pontosságát objektíve meg lehet ítélni. Veszed a felvételt, berakod valami nagyon jó rendszeren, amiből tudni fogod minek KELLENE szólnia (függetlenül attól, hogy te mit gondolsz arról hogy minek kellene szólnia), és megnézed hogy a többi hangfal ahhoz képest mit mutat. El kell dönteni, hogy olyat akarsz venni, ami tetszik, vagy olyat ami pontos. Az utóbbi kritérium alapján én megígérem neked hogy a 2031 a létező legrosszabb választások egyike.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

 A konstruktivitás jegyében javaslom neked Bob Katz könyvét, vagy bármelyik Sound On Sound, Lynda.com, Macprovideo oktatóanyagát. Bármit, csak ezt a könyvet ne.

Valami magyar nyelven olvasható, hallható anyagot esetleg tudnál javasolni? Nem mindenki perfekt angol.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ezt az erősítő problémát én is tapasztaltam amikor egyik ismerősömnél jártam aki a passzív KRK monitorjait egy TV-ből kiszerelt (!!) végfokra kötötte, hiszen jó az. Aztán elmagyaráztam hogy nem jó mert szar. Egy ilyen koppintás Behringernél azt kell nézni, hogy mi az amit aránylag jó minőségben le tudtak koppintani és mi az ahol spóroltak. Azt látom például a saját monitorjaim okán (Dynaudio BM5A) hogy generációról generációra növelték a frekvenciatartományt egy ilyen kis ládán. Nálam vannak azok a mélyek amikkel túlzottan nem is foglalkozom pont ezért, másrészt fogom aztán elcipelem a zenémet olyan motyóra ahol olyan subok vannak mert megtehetem.

Olvastam itt a kommenteket, vannak akik azt írják hogy ha neked így tetszik. Én nem tudnám elképzelni hogy 2031-em vagy hasonló cuccom legyen. Olyan amilyen az a Yamaha, de ők nem szoktak göncöt árulni a másik márkával ellentétben. Ahogy belegondolok tiltakozás jön rám a dologgal kapcsolatban hogy két különböző hangfal. Ez a falusi megfejtőket idézi akik mindenféle lomot összehordanak, és azon próbálnak falunapokon hangosítani. Legyen egy, és ha választani kell akkor a Yamaha.

Meglehet én magam is egy falusi megfejtő vagyok, de mentségemre legyen mondva, hogy egy általam-, respektált előadó kizárólag ezzel dolgozik, és igen tetszik a soundja a zenéinek. Bár ez inkább ilyen tompa lo-fi detroit house hangzás. Persze ez nem jelenti azért...

Na mindegy. Elnézést mégegyszer a tajparaszt véleményért, meg hogy a lomomról untattalak volna...

Hjjjaj messze még az F1 liga :)

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Valami magyar nyelven olvasható, hallható anyagot esetleg tudnál javasolni? Nem mindenki perfekt angol.

Sajnos tudomásul kell venni, hogy a hangtechnika szakmai (és - nagyon sajnos - egyre több más terület) nyelve az angol. Ez van.

Vedd rá Silket, hogy írjon néhány könyvet. ;-)

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Sajnos tudomásul kell venni, hogy a hangtechnika szakmai (és - nagyon sajnos - egyre több más terület) nyelve az angol. Ez van.

Vedd rá Silket, hogy írjon néhány könyvet. ;-)

Most mondanám, hogy az lesz soká, meg karácsony, de a karácsony itt van a nyakunkon :) 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Szerintem Gyuricza Ferenc a mastering Bodnár Attilája. Abban biztos vagyok benne hogy szakmailag nem elég felkészült (finoman fogalmaztam), de abban nem, hogy van neki rendes cucca, pl. monitor hangfala. (Kicsit sajnálom hogy szóltam neki anno hogy a könyv reklámvideójának a hangját hogy elbaszta, akkor rögtön mindenki vágta volna hogy mire számítson.). A konstruktivitás jegyében javaslom neked Bob Katz könyvét, vagy bármelyik Sound On Sound, Lynda.com, Macprovideo oktatóanyagát. Bármit, csak ezt a könyvet ne.

A témánál maradva pedig az A7x-nek sokkal érthetőbb basszusa van. Próbáld ki ezeket egy helyen egymás mellett A/B-ben, és figyeld meg azokat a szempontokat, amiket fentebb íram. Vagy ha van 2031-ed, csapd a hónod alá egy százas papírzsepivel, és nézd össze a többi hangfallal ami most kapható.

"A linearitása jó" -  melyik linearitására gondolsz?

Két különböző hangfalnak akkor van értelme, ha tudod, hogy melyik miben jó. A 2031-en +szerintem+ minden rossz amit el lehet képzelni. Minden. Iszonyat dinamikátlan, bufla, érthetetlen, aránytalan hangja van. Most ha valakinek ez tetszik, azzal nincs bajom, de a pontosságát objektíve meg lehet ítélni. Veszed a felvételt, berakod valami nagyon jó rendszeren, amiből tudni fogod minek KELLENE szólnia (függetlenül attól, hogy te mit gondolsz arról hogy minek kellene szólnia), és megnézed hogy a többi hangfal ahhoz képest mit mutat. El kell dönteni, hogy olyat akarsz venni, ami tetszik, vagy olyat ami pontos. Az utóbbi kritérium alapján én megígérem neked hogy a 2031 a létező legrosszabb választások egyike.

Értem, de ilyenek pl mint ez mind csak propaganda? 

Dear Guys,

I thought I would share a link about an independent test of our TRUTH B2031A monitors winning a blind listening test against $9000 LinkwitzOrion loudspeakers.

BEHRINGER Studio Monitor Wins Listening Test..., ...Against $9,000 Hi-Fi Speaker -Sonicstate.com

Also a letter from Earl R Geddes, Ph.D. one of the leading authorities in loudspeaker design and small-room acoustics today regarding our B2031A monitors.

http://www.behringer.com/assets/Behringer-Geddes.pdf

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Elgondolkodtató amit mondasz. Bár nincsenek nagy tapasztalataim, viszont személyes véleményem szerint a basszusa érthetőbb mint egy ADAM A7X-en teszem azt. A linearitása jó, ha rákeresel, vagy Gyuricza Ferencz : Mastering digitális környezetben c. könyvében. Low budget kategóriában nem olyan rossz véleményem szerint. Ezt  limiter szerű témát nem tudtam, utánanézek. Köszönöm megfontolom az infót. ;) 

Gyuricza Ferenc nagyon jól csinálta a Zeneszerkesztők ide :) csoportba hirdette meg ahol közel 3000 elektronikus zenész van. Mivel a csoport tagjainak 99%-nák a setupja annyiból áll hogy Focusirte 2i2 Mackie MR5 (jobb esetben) és egy midi bill ezért ő full szoftveresen közelítette meg a masteringet és az olvasó azt olvashatta amit hallani akart hogy a digitális mastering jó. Ez olyan mintha van egy alap kategóriás csajod és azt akarod hallani hogy jó csaj és mikor mondják jó érzés tölt el.... Talan 50-70 db könyvet adott el. 

Sajnos egyre több az olyan a szakmában aki azthiszi vesz egy 2i2 egy mackie mr5 és egy audio tecnika at 2020 mikrofont már felső kategóriás studioja van.  Én 5 forintot nem fizetnék sőt el se mennék egy olyan mastering studioba ahol nincs megfelelő eszközpark. Pl 3 féle hangfal mondjuk Genelec 3 utas akkor valami közeltéri és valami szélsőséges mint pl az NS10 vagy a 
mixcubes avantone.
Ezzel senkit nem akarok amúgy megbántani de ez kicsit olyan mintha autó szerelő lennél 1 krokodil emelővel 1 villás kulcs készlettel 3 csavarhúzóval és 1 kalapácsal. 

 

Amit meg a legelső hozzászólásomban írtam az igaz csak telefonról írtam:

Ez sufnituning....

Amúgy a  Behringer 2031A a Genelec 1031A masolata.

Nem fejeztem ki tökéletesen. Szerintem mindenki latot már igazi ferrarit és házilag összebarkácsolt ferrari replikát. Ez is olyan mint a ferrari replika. Hasonlót külsőleg is próbál belősleg is de mondjuk 50%-ban sikerült lemasolni. Lehet ha 60% lett volna akkor Behringer 1031A lett volna a neve :D Ettől függetlenül az árát nézve és a hangszoró méreteit a legolcsóbb 8" mélyhangszoróval szerelt monitor. 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Gyuricza Ferenc nagyon jól csinálta a Zeneszerkesztők ide :) csoportba hirdette meg ahol közel 3000 elektronikus zenész van. Mivel a csoport tagjainak 99%-nák a setupja annyiból áll hogy Focusirte 2i2 Mackie MR5 (jobb esetben) és egy midi bill ezért ő full szoftveresen közelítette meg a masteringet és az olvasó azt olvashatta amit hallani akart hogy a digitális mastering jó. Ez olyan mintha van egy alap kategóriás csajod és azt akarod hallani hogy jó csaj és mikor mondják jó érzés tölt el.... Talan 50-70 db könyvet adott el. 

Sajnos egyre több az olyan a szakmában aki azthiszi vesz egy 2i2 egy mackie mr5 és egy audio tecnika at 2020 mikrofont már felső kategóriás studioja van.  Én 5 forintot nem fizetnék sőt el se mennék egy olyan mastering studioba ahol nincs megfelelő eszközpark. Pl 3 féle hangfal mondjuk Genelec 3 utas akkor valami közeltéri és valami szélsőséges mint pl az NS10 vagy a 
mixcubes avantone.
Ezzel senkit nem akarok amúgy megbántani de ez kicsit olyan mintha autó szerelő lennél 1 krokodil emelővel 1 villás kulcs készlettel 3 csavarhúzóval és 1 kalapácsal. 

 

Amit meg a legelső hozzászólásomban írtam az igaz csak telefonról írtam:

Nem fejeztem ki tökéletesen. Szerintem mindenki latot már igazi ferrarit és házilag összebarkácsolt ferrari replikát. Ez is olyan mint a ferrari replika. Hasonlót külsőleg is próbál belősleg is de mondjuk 50%-ban sikerült lemasolni. Lehet ha 60% lett volna akkor Behringer 1031A lett volna a neve :D Ettől függetlenül az árát nézve és a hangszoró méreteit a legolcsóbb 8" mélyhangszoróval szerelt monitor. 

Igen, hát ezzel kb egyetértek én is :))

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Értem, de ilyenek pl mint ez mind csak propaganda? 

Dear Guys,

I thought I would share a link about an independent test of our TRUTH B2031A monitors winning a blind listening test against $9000 LinkwitzOrion loudspeakers.

BEHRINGER Studio Monitor Wins Listening Test..., ...Against $9,000 Hi-Fi Speaker -Sonicstate.com

Also a letter from Earl R Geddes, Ph.D. one of the leading authorities in loudspeaker design and small-room acoustics today regarding our B2031A monitors.

http://www.behringer.com/assets/Behringer-Geddes.pdf

 

ennek sefüle se farka.

"blind test against a $9000 system"

szerintem mindenki érzi hogy hol az átverés.

1) kik voltak a résztvevők? menj le vidékre, és próbálj egy lagzist játszó presszóban betenni értékesebb zenét. tehát az efféle szubjektív tesztek kimenetele azon múlik hogy kik a résztvevők. Hifisták? Mert nagy számban töksüketek és ízléstelenek.

2) te ismered a Linkwitz Oriont? Én nem. Tehát nem tudom tényleg jó-e, vagy csak valami hypeolt fos aranyból. Én több méregdrága nagyon rossz hangú hangfalat hallottam már.

a Truth B2031A paramétere rettenetesen rosszak. ha valakinek tetszik a karaktere, az az ő baja. javítsatok ki ha tévedek, de nem úgy rémlik, hogy a pro stúdióvilágban nem lett sztenderd annak ellenére hogy a fentiek szerint mekkora nagy királyság... 

Tipp: huss be a Hit Space-be hallgatózni, és vond le TE a következtetéseket, úgyis az számít.

 

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
18 órája írta A/D:

ennek sefüle se farka.

"blind test against a $9000 system"

szerintem mindenki érzi hogy hol az átverés.

1) kik voltak a résztvevők? menj le vidékre, és próbálj egy lagzist játszó presszóban betenni értékesebb zenét. tehát az efféle szubjektív tesztek kimenetele azon múlik hogy kik a résztvevők. Hifisták? Mert nagy számban töksüketek és ízléstelenek.

2) te ismered a Linkwitz Oriont? Én nem. Tehát nem tudom tényleg jó-e, vagy csak valami hypeolt fos aranyból. Én több méregdrága nagyon rossz hangú hangfalat hallottam már.

a Truth B2031A paramétere rettenetesen rosszak. ha valakinek tetszik a karaktere, az az ő baja. javítsatok ki ha tévedek, de nem úgy rémlik, hogy a pro stúdióvilágban nem lett sztenderd annak ellenére hogy a fentiek szerint mekkora nagy királyság... 

Tipp: huss be a Hit Space-be hallgatózni, és vond le TE a következtetéseket, úgyis az számít.

 

 

Jaja ki van nézve már egy Neumann KH-120...csak még várat magára :D

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

behringer studió monitor = kuka

genelec másolata, hát ja csak annyira hasonlit egy genelec hangjára és precizitására mint egy gyufásdoboz. 
Még poénnak is durva! AD nak tökéletesen igaza van adott egy paraméter egy berendezésen és vannak a behringer cuccok. Behringer arra nem képes hogy egy keverőn két sáv paraméterei egyformák legyenek. Hangfalaknál még betegebb a helyzet. Sok butuska meg eladja 50-70 E forintokért ez E-MU monitorát! 

A yamahád sokkal jobbna szól ez 200% a behringer meg kb egy brummogó vödör talán egy hifi cucc hangját eléri. ilyen Yamo hangfal + SAL erősitő egymásra csomagolva.

behringeren egy dolgot fogsz tudni csinálni jól mellékeverni mindennek. Sajnálom hogy megvetted, legközelebb vétel elött irj ide. Vagy add e lgyorsan ugyanannyiért, bár szerintem nehéz lesz. De olcsó cuccot sokan szeretnek venni. Aztán rájönnek hogy bárcsak várt volna még 2-6 hónapot egy használható darabra....

 

még az sincs ráírva hogy hol vágja a mélyeket, csak egy ábra -2 -4 -6 -8 honnan hogyan az kutyát se érdekli... hát ez kész
és a duma hozzá  a szekértelem:
"LOW FREQ kapcsoló ez a kapcsoló szimulálja a kisebb hangszórókat" WTF

Szerkesztette ZizicsFantaLászló

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
Ekkor: 2015. 11. 13. írta karnold:

Elgondolkodtató amit mondasz. Bár nincsenek nagy tapasztalataim, viszont személyes véleményem szerint a basszusa érthetőbb mint egy ADAM A7X-en teszem azt. A linearitása jó, ha rákeresel, vagy Gyuricza Ferencz : Mastering digitális környezetben c. könyvében. Low budget kategóriában nem olyan rossz véleményem szerint. Ezt  limiter szerű témát nem tudtam, utánanézek. Köszönöm megfontolom az infót. ;) 

uristen nem! adam a7x megeszi reggelire! Nekem EMU-m van és örülök hogy AD a hitspaceben rábeszélt! meghallgattam miben más egy igazán drága cucchoz képest és utána már tudod kezeln ia basszus "érthetőbb" hiányát. De ne felejtsd el hogy igazából minden monitorhoz kell subláda is.! egy EMUnak brutális basszusa van egy kicsi Genelechez képest! Még is a genelec kb 200x pontosabb és precizebb képet mutat. Nem szar az EMU csak ás érték arányban szerintem nagyon versenyképes termék volt. Kár hogy a creative lelőtte az  egészet...

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Értem. Sokan ezt mondják, nekem nincs igazán jó fülem a hangminőséghez megmondom őszintén, meg hát aztán teljesen más a boltban hallgatni valamit, meg otthon. (Úgyértem otthon jobban rábólint az ember, hogy ez jó, ha már megvetted) :) 

Viszont van ez a soundcloud oldal, ahol mikrofonnal vannak felvéve, és ha talán egymáshoz viszonyítva meg lehet hallgatni, hogy mit vesz fel a mikrofon, bár tudom, hogy itt azért elég nagy a tévedés lehetősége. Mindenesetre én az A7X-nél inkább hallok folyamatos onenotebass-t.

Nem tudom lehet e linket beilleszteni mindenesetre itt van:

https://soundcloud.com/sonic-sense-pro-audio/sets/studio-monitors

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válaszolok a kérdésre...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Kattints a formázás megszűntetéséhez.

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...