Jump to content
Ménemszól.hu

UAD-2 bemutató videó magyarul!


A/D

Recommended Posts

Uccu neki, az eredeti UAD-2 trailert leszinkronoztunk, mert nagyon jól magyarázza el a termék lényegét, és abban bízunk, így mégtöbben megértik ennek az egésznek a filozófiáját, értelmét.

Azért csak röviden:

  • Az UAD-2 plugineket a gyártókkal közösen fejlesztik: az autenticitás nagyon fontos, hiszen az eredeti berendezéseket a hibáikkal együtt (vagy pont amiatt!) szerették meg a zenészek
  • Ezen eszközök működése az, ami azt a bizonyos közkedvelt meleg, sima hangzás érzetéért felelős.
  • Rendkívüli szabad DSP teljeseítmény áll rendelkezésre ahhoz, hogy a sound minél inkább mentes legyen a digitális mellékhatásoktól (csörgés, stb). Ahogy pl. a gamerek videókártyákat használnak arra, hogy a játék jobban nézzen ki, ugyanúgy a zenészek a jobb hangzásminőség érdekében használhatnak egy ilyen SHARC DSP-s erőművet.

A fentiek összege az, ami az UAD-2-t kiemeli minden plugingyártó közül.

A kockázatokról és mellékhatásokról kérdezd a hazai profikat, stúdiókat és UAD-dal rendelkező zenésztársaidat.

Továbbá: az ünnepekre jól jöhet, hogy az LA-610-hez most ingyen UAD-2 Duot, vagy UAD-2 Duo Satellite-ot adunk ajándékba, így az analóg felvételi részt is kipipálhatod! Itt olvashatsz a részletekről.

http://www.youtube.com/watch?v=Xi6y2_8MgEw&feature=channel_video_title

Link to comment
Share on other sites

Nagyon hiányolok egy olyan - for dummies - "anyagot", ami röviden és egyszerűen megmutatja, nagy általánosságban különböző hangszerek esetén milyen plug-int érdemes / ajánlott használni, és főleg: hogyan.

Gondolok arra, hogy pl. egy SSL c.s.-t egy hammond (utánzatra) alapvetően hogyan állítsunk be, hogy a mixben jól "üljön". (Akár stílusonként, "hangzásonként" máshogy.)

Mert hogy pont arról nincs könnyen emészthető információ, hogy amit hallunk a jó és a rossz hangzás közötti különbséget, az milyen plug-in használatoknak köszönhető.

Link to comment
Share on other sites

Nagyon hiányolok egy olyan - for dummies - "anyagot", ami röviden és egyszerűen megmutatja, nagy általánosságban különböző hangszerek esetén milyen plug-int érdemes / ajánlott használni, és főleg: hogyan.

Gondolok arra, hogy pl. egy SSL c.s.-t egy hammond (utánzatra) alapvetően hogyan állítsunk be, hogy a mixben jól "üljön". (Akár stílusonként, "hangzásonként" máshogy.)

Mert hogy pont arról nincs könnyen emészthető információ, hogy amit hallunk a jó és a rossz hangzás közötti különbséget, az milyen plug-in használatoknak köszönhető.

Ilyen nem véletlenül nincs: mert ilyen szabály nincs. És nem a hangszer hangjától függ, hanem a hangszereléstől, és a koncepciótól. Silk nagyon szépen elmagyarázta a kompresszorsimogatón pl. azt, hogy egy kompresszort lehet effektként is használni, nem csak a mix támogatására. Két dolgot tudok elképzelni: vagy felsorol egy rakat szituációt mint lehetőséget, vagy példákon keresztül magyaráz. Az utóbbira viszont vannak fent a neten példák pl. az UA Webzinjében. Amúgy UAD tulajdonosoknak tervezett ingyen oktatást, amellett hogy majd elindítja a saját, fizetős tanfolyamait. De én még ilyen lusta embert nem láttam, komolyan!
Link to comment
Share on other sites

:)

En csupan az elektronikus hangszereket hianyolom. Okey, hogy az UAD-ot alapjaban a rockos hangzassal lehet eladni, meghat tenyleg azon lehet leginkabb promozni, mit tud, de az is teny, hogy rengeteg elektronikus zeneben tunik fel, sok house ill techno produkcio keszul vele, de mintha roluk a ceg tudomast sem venne...

Jo lenne olyan bemutato es osszehasonlitas, tanacs stb. hogy ott mit tud.

Persze, en mar megvettem es butykolgetem itthon, kiprobalom a demokat is ahogy akarom, de ez a fajta reklam a nelkulozott celcsoportnak biztos nem artana.

Ugy, mint pl. a gitareffektek szintiken demozva sem... az is egy nagy ur (mint urallomas :).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...