Jump to content
Ménemszól.hu

Óriási lehetőség a gentleman driver zenészeknek!


Álnév

Recommended Posts

A Budapest Showcase Hub, GranTurismo rendezvényén lehetőségetek van mindössze 21000 forintért, néhány másik showcase fesztivál szervezőinek könyörögni, 10 perces időkeretben, hogy had léphess fel náluk ingyen, esetleg még fizetve is a backline-ért! Hiphiphurrá!

A név szuper találó, ugyanis a GT az a kategória az autósportban, ahol kizárólag tehetségtelen és/vagy öreg, dagadt ügyvéd-fogorvosok fizetnek százmilliókat azért, hogy a drága belépőt (nem nekik) fizető nézőket szórakoztathassák. 

sporttortenelmetirt

Szerkesztette Álnév
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

  • Álnév changed the title to Óriási lehetőség a gentleman driver zenészeknek!
5 órája írta faceeasyg:

Fuggetlenul attol, hogy nem csak(!) kover szponzor pilotak ulnek GT kocsikban, es forma autokban is ulnek szponzor pilotak...

"kizárólag tehetségtelen és/vagy..." lásd mellékelt Vivien :) 
és lesznek nem showcase feszt szervezők is, bár kizárólag olyanok akik Halott-Azariah-on kívül max jegyár alatti gázsit fizetnek/fő a szponzor zenészeknek. 

Amúgy meg a BUSH+Musichungary konferencia belépők áráért már lehet menni GT vagy forma autóval is.

Szerkesztette Álnév
Link to comment
Share on other sites

55 perccel ezelőtt írta Szodike:

De ez most miért fáj neked? Én az ilyeneket pont leszarom. Ha valakinek van pénze és akar fizetni egy ilyenért, tegye. Nem értem, hogy ez neked miért olyan probléma, hogy ide is ki kellett raknod.

De ez most miért fáj neked? Én az ilyeneket pont leszarom. Ha valakinek van kedve írni bejegyzést, tegye. Nem értem, hogy ez neked miért olyan probléma, hogy ide is ki kellett írnod.

Link to comment
Share on other sites

53 perccel ezelőtt írta Szodike:

De ez most miért fáj neked? Én az ilyeneket pont leszarom. Ha valakinek van pénze és akar fizetni egy ilyenért, tegye. Nem értem, hogy ez neked miért olyan probléma, hogy ide is ki kellett raknod.

Alnevvel raadasul... :D

1 órával ezelőtt írta Álnév:

"kizárólag tehetségtelen és/vagy..." lásd mellékelt Vivien :) 
és lesznek nem showcase feszt szervezők is, bár kizárólag olyanok akik Halott-Azariah-on kívül max jegyár alatti gázsit fizetnek/fő a szponzor zenészeknek. 

Amúgy meg a BUSH+Musichungary konferencia belépők áráért már lehet menni GT vagy forma autóval is.

Mi a baj Viviennel? Nekem kimondottan tehettsegesnek tunik. En legalabbis megtehettsegkutatnam, vagy hogy kell ezt polkorrekten kifejezni. ;)

De amugy komolyan, ha barmi mas vallalkozasod van es piacot akarsz szerezni, akkor jo esellyel elmesz egy szakmai kiallitasra legalabb nezokent, ami parezer euro is lehet, vagy akar kiallitokent, ami meg tobb tizezer eurot is nyomhat.

Ezt mindenki eldontheti maganak, hogy lat-e akkora jovobeni potencialt a dologban, hogy kifizessen erte azt a (profi korokben nevettseges) 21 ezrest.

Link to comment
Share on other sites

50 perccel ezelőtt írta Álnév:

De ez most miért fáj neked? Én az ilyeneket pont leszarom. Ha valakinek van kedve írni bejegyzést, tegye. Nem értem, hogy ez neked miért olyan probléma, hogy ide is ki kellett írnod.

Például azért, mert a hírekbe rinyálsz bele. Meg azért, mert én pl. nem bírom a rinyagépeket, a produkciód pedig pont abba a kategóriába esik. Természetesen azt írsz oda, ahova akarsz, ezzel csak magadat minősíted. Minden bizonnyal írsz majd erre is valami frappánsat, toljad csak.

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta faceeasyg:

Alnevvel raadasul... :D

Mi a baj Viviennel? Nekem kimondottan tehettsegesnek tunik. En legalabbis megtehettsegkutatnam, vagy hogy kell ezt polkorrekten kifejezni. ;)

De amugy komolyan, ha barmi mas vallalkozasod van es piacot akarsz szerezni, akkor jo esellyel elmesz egy szakmai kiallitasra legalabb nezokent, ami parezer euro is lehet, vagy akar kiallitokent, ami meg tobb tizezer eurot is nyomhat.

Ezt mindenki eldontheti maganak, hogy lat-e akkora jovobeni potencialt a dologban, hogy kifizessen erte azt a (profi korokben nevettseges) 21 ezrest.

Autóversenyzői tehetségre gondoltam :D 

Ha vállalkozásod van és piacot akarsz szerezni, akkor nem olyanokkal akarsz diskurálni akik nem fizetnek. Itt kizárólag nem fizető fesztiválszervezők lesznek, eleve vesztes helyzet. 
A munkahelyemen én döntök az eszközbeszerzésről, de még egyszer sem jutott eszembe arra fecsérelni az időmet, hogy kiállításokon hoszteszekkel bájcsevegjek. (Inkább trollkodok a neten XD) Minden szakterületen döglődnek a kiállítások. 
A "profi körökben nevetséges összeg" a legnagyobb bullshit. Profi körökben marketing költségvetés van, és ez a leghatékonytalanabb promóciós mód, sőt! 
 
@Szodike Szívesen! Örülök, hogy valami neked való rendezvényt tudtam ajánlani. 
Majd ha lesz fesztiválom, hívni foglak ingyen dolgozni ;) 

Szerkesztette Álnév
Link to comment
Share on other sites

5 perccel ezelőtt írta Álnév:

...

Hat, lehet, hogy mas uzleti korben forgolodunk, de nalunk mire egy igeretbol tenyleges rendeles lesz, addigra sokezer euronyi szart hozzavagunk az illetohoz. Ingyen. Merthat, kell minta, aztan field trial, aztan stbstb kifogas, hogy miert nem akarnak meg mindig fizetni. Van olyan ceg, amelyik majdnem 3 evig csukloztatott, de mostmar vegulis sinen van a dolog, es vegre fizeto vendegnek szamitanak.

Es kiallitasokra is jarunk eleg sokat, es altalaban kidobott penz, de van hogy nem, es akkor maris megerte.

A hosztesszekkel bajcsevegesnek meg foleg az az ertelme, hogy kicsit felfrissuljon a veraramlas a ferfiasabb helyeken is az egesz napos agyhasznalat utan/kozben.

A profi korokben nevettseges osszeg alatt azt ertem, hogy 21k HUF az mondjuk 60 erka... annyiert szart se kapsz, se hangszert, se szerelmet. Aki ebbol probal elni, az mar sokkal tobb penzt beletett a dologba, ugyhogy nem ezen kene, hogy muljon, de persze ennek megitelese mindenkinek sajat jogkore, ezt nem vitatom el.

Nem tudom, hogy profi zeneszkorokben mekkora a marketingbudzse, de szerintem ez az osszeg abban is eltunik mint szurke szamar a kodben.

Link to comment
Share on other sites

13 perccel ezelőtt írta faceeasyg:

Nem tudom, hogy profi zeneszkorokben mekkora a marketingbudzse, de szerintem ez az osszeg abban is eltunik mint szurke szamar a kodben. 

Profi zenészek, managerek miért fordítanának arra időt, egy olyan showcase-re ahol kb csak más showcase-ek szervezőivel találkozhatnak, olyanokkal akik a lúzer ingyen zenészekre építik az üzleti modelljüket? Ez nem a profik célcsoportja. Ez nem az Eurosonic se nem az ADE. 
Amúgy meg tucatnyi olyan zenekart tudnék mondani akik hiába léptek fel az Eurosonic-on, nem nagyon fesztiváloznak, viszont a teljesen saját szervezésű nemzetközi túrnéjuk teltházakkal megy. 

Valóban más iparágban mozgunk, de szerintem ti sem áldoztok olyan ügyfelekre, akikről tudjátok, hogy nem fognak vásárolni. 

Link to comment
Share on other sites

2 órája írta Álnév:

Profi zenészek, managerek miért fordítanának arra időt, egy olyan showcase-re ahol kb csak más showcase-ek szervezőivel találkozhatnak.

Pontosan azert. Mert ertem en, hogy minden showcase szervezo (de egyebkent mindenki) az ingyen dolgot szereti a legjobban, de altalaban a nem ingyenes dolgokbol kaszalnak jobban, szoval az sincsen ellenukre, illetve van fizeto melojuk is.

2 órája írta Álnév:

Valóban más iparágban mozgunk, de szerintem ti sem áldoztok olyan ügyfelekre, akikről tudjátok, hogy nem fognak vásárolni. 

Hat... ezt nehez megmondani elore. Volt mar eleg nagy ceg (leirom, mert miert ne: Dyson), amiben volt potencial, de megsem erett be, meg volt olyan nevenincs kis startup, ami meg nagyon kinotte magat. De a lenyeg, hogy 2-3 evre elore ezt rohadtul nem tudni. Es ugye a biznisz az mindig az "elorefele menekules"-rol szol.

Nyilvan abban igazad van, hogy a zene- es egyeb szorakoztato-ipar nagyban kulonbozik a minden mas hagyomanyos ipartol, de azert vannak hasonlosagok is. Egy csomo nagy nevu banda ugy indult annak idejen (pl akar a The Beatles is), hogy ok csak csinaltak, amit csinaltak, tettek bele a penzt meg energiat, meg felleptek ahol csak tudtak (kikotovarosi lebujok, ahol lehet, hogy penzt sem kaptak a fellepesert), aztan egyszer csak beerett a gyumolcs, annyira, hogy a frontemberuk elkezdte onmagat Jezusnak hinni. 

En maximalisan irigylem, ha te kepes vagy latni a jovot, de mi, hagyomanyos foldi halandok, sajnos keptelenek vagyunk, ugyhogy marad a kitartas, meg a befektetesbe vetett hit.

Szerkesztette faceeasyg
Link to comment
Share on other sites

22 órája írta faceeasyg:

The Beatles...

En maximalisan irigylem, ha te kepes vagy latni a jovot, de mi, hagyomanyos foldi halandok, sajnos keptelenek vagyunk, ugyhogy marad a kitartas, meg a befektetesbe vetett hit.

Megállapítani, hogy 2023 van és nem 1960, az nem jövőkutatás XD 
Lehet bullshitelni, de hogy a Showcase-ek nem fizetnek az axióma.
Nem tudom mit árul a céged, de tegyük fel, hogy áramköri elemeket. A Bushra elmenni egy zenésznek, olyan, mintha te elmennél egy olyan konferenciára, ahol kizárólag reklám molinó gyártók vannak. Annyit tudsz elérni, hogy reklámozhatsz kondenzátort többféle molinón, de egyik sem fog vásárolni, mert nem az a profiljuk, ahogyan a Bush-on elérhető többi showcase fesztiválnak sem az az üzleti modellje, hogy zenekaroknak fizetnek.

Szerkesztette Álnév
Link to comment
Share on other sites

1 órával ezelőtt írta Álnév:

Lehet bullshitelni, de hogy a Showcase-ek nem fizetnek az axióma.

OK, legyen igaz.

A kerdesem: olyan helyre szerveznek ingyenfellepest, ahol emberek vannak? Fullel rendelkezok, akiknek esetleg megtetszhet a zaj, amit nyomsz?

Csak azert mert meg nem lattam olyat iden sem (2023), hogy ha valahol jatszott(ak) valaki(k) egy kocsmaban, utcan, fesztivalon, tokmindegy, es az is hogy ingyen-e, szoval akarhol, es ha egy kicsit is jol csinalta(k), ne ment volna oda erdeklodni par arc, hogy ki(k) o(k), meg hol lehet o(ke)t hallani. Minel jobban csinalta(k), annal tobben.

Ehhez nem kell 1960-ig visszamenni. ;)

Link to comment
Share on other sites

2 órája írta faceeasyg:

Ehhez nem kell 1960-ig visszamenni. ;)

Sajnos de. Nem a zene miatt mennek az emberek romkocsmázni, tehát kis % a célcsoportod, de ők sem figyelnek, mert részegek, csajoznak, stb...
Ha a fellépés minden költségét (nem csak a benzint, az amortizációt, a gitárhúrt...) online marketingre költöd, akkor azzal 50-100x annyi rajongót szerzel. 
Itt most zenekarral számolok, de ha biciklis laptop DJ-t vagy full illegálba, akkor lehet hogy csak 10x annyit. 

Link to comment
Share on other sites

15 órája írta Álnév:

Sajnos de. Nem a zene miatt mennek az emberek romkocsmázni, tehát kis % a célcsoportod, de ők sem figyelnek, mert részegek, csajoznak, stb...
Ha a fellépés minden költségét (nem csak a benzint, az amortizációt, a gitárhúrt...) online marketingre költöd, akkor azzal 50-100x annyi rajongót szerzel. 
Itt most zenekarral számolok, de ha biciklis laptop DJ-t vagy full illegálba, akkor lehet hogy csak 10x annyit. 

Hm, ezek szerint kulonbozunk, es a tapasztalataink is kulonboznek.

Nem vitatom el az online marketing letjogosultsagat, de en meg egyetlen zenekarra sem figyeltem fel onlne marketing miatt. Ellenben fesztival, kocsma, utca, radio, kalozfelvetel, stb-nek koszonhetoen igen. Sot, volt zenesztarsam uj projectje sem ert el semmit 2-3 even keresztul, amig csak online tolta, aztan osszejott neki 1-2 fellepesi lehetoseg (ingyen), most meg mar kimondottan hivjak ide-oda.

Pl hiaba csajozok a kocsmaban, ha jo zenet tol a banda, akkor akar a csajjal egyutt megyek oda megtudni, hogy kik ok. Ha meg szarok, akkor a csajjal egyutt lepek le a helyrol a zajszennyezest kerulendo.

Na mindegy, csak annyit akarok mondani, hogy sokfelek vagyunk, es sokfelekeppen reagalunk kulonbozo ingerekre. Engem (es gondolom azert akadnak masok is) az online marketing nem tud megszolitani. No meg annyit, hogy egy kezdo banda ha visszautasit barmilyen fellepesi lehetoseget, akkor szerintem hibat kovet el.

Szerkesztette faceeasyg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ekkor: 2023. 11. 02. at 6:34 írta faceeasyg:

Na mindegy, csak annyit akarok mondani, hogy sokfelek vagyunk, es sokfelekeppen reagalunk kulonbozo ingerekre. Engem (es gondolom azert akadnak masok is) az online marketing nem tud megszolitani. No meg annyit, hogy egy kezdo banda ha visszautasit barmilyen fellepesi lehetoseget, akkor szerintem hibat kovet el.

Nem vitatom el, hogy van 3% internettagadó boomer a netes fórumokon. 😃 
Elhiszem, hogy valaki szerint hibát követ el aki hatékonyan promóz és nem a 3%-ra céloz. 
Melyik romkocsma a tiéd, esetleg kiadód van? 😄

Link to comment
Share on other sites

Ekkor: 2023. 11. 05. at 14:46 írta Álnév:

Nem vitatom el, hogy van 3% internettagadó boomer a netes fórumokon. 😃 
Elhiszem, hogy valaki szerint hibát követ el aki hatékonyan promóz és nem a 3%-ra céloz. 
Melyik romkocsma a tiéd, esetleg kiadód van? 😄

Na, most van idom egy kicsit jobban kifejteni.

Leszamitva az altalad ellenorizhetetlen tenyeket, miszerint en mar akkor interneteztem (ftp, irc, maillist), amikor Te valoszinuleg meg meg sem szulettel, es manapsag napi 10-12 orat toltok neten vagy melo miatt, vagy maganerdeklodesbol, es hogy sem kiadom, sem romkocsmam nincsen...

... az bizton kijelenentheto, hogy barmilyen online promocio jojjon szembe velem, az 99+% hogy semmilyen reakciot nem valt ki belolem. Ha ranyomok valami hirdetesre, az altalaban a close meg a skip gomb, es meg nem volt ra precedens, hogy a gugli, faszbuk, spotify barmi ajanlata kozul barmire is ranyomtam volna. En (es ez tenyleg szemelyes) elkepzelni nem tudom, hogy egy feljovoben levo banda hogyan tudna olyan online kampanyt folytatni, hogy felkeltse a figyelmemet. Mindezt mondom ugy, hogy melo szintjen vannak fizetett online kampanyaink, es bar semmi konkret eredmenye (nincs eddig meg), akkor is fizetunk, mert vegulis a honlapunk forgalma azt jelenti, hogy az emberek legalabb tudomast szereznek alternativ energiatarolasi rendszerekrol, mar ha kepesek hatodikos fizika szintjen gondolkodni maguktol, ami altalaban nem megy. Es mar az is valami. Latjuk, hogy, hu, ez a kampany 2000 extra kattintast hozott, de nem kattintasbol elunk, szal az onmagaban vajmi keves, de alairom, hogy pl egy zenemu/video eseteben az maga a siker, nomeg a hallgatasi/nezesi ido.

De, ha mar itt tartunk, es te annyira vagod a temat, mint egyik internettagado boomer sem, esetleg megoszthatnad a sikeres online befutashoz szukseges lepeseket, hogy ne szemelyeskedessel probalj igazat szerezni magadnak. Amivel, megsugom, soha nem fogsz.

Szerkesztette faceeasyg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 órája írta faceeasyg:

.. az bizton kijelenentheto, hogy barmilyen online promocio jojjon szembe velem, az 99+% hogy semmilyen reakciot nem valt ki belolem. Ha ranyomok valami hirdetesre, az altalaban a close meg a skip gomb, es meg nem volt ra precedens, hogy a gugli, faszbuk, spotify barmi ajanlata kozul barmire is ranyomtam volna. En (es ez tenyleg szemelyes) elkepzelni nem tudom, hogy egy feljovoben levo banda hogyan tudna olyan online kampanyt folytatni, hogy felkeltse a figyelmemet. Mindezt mondom ugy, hogy melo szintjen vannak fizetett online kampanyaink, es bar semmi konkret eredmenye

Ezzel maximálisan így vagyok én is. Soha, de soha semmilyen online reklám nem volt rám semmilyen hatással. Mondom ezt úgy, hogy 24 éve vagyok a marketing szakmában... Dolgoztam nemzetközi reklámügynökségen, ahol elsőként röhögtem ki az összes reklámot, volt az tévé vagy internet, amivel elvileg vevőt kellett szerezni az ügyfeleknek. Ma is öntjük a marketingbe a pénzt. Irgalmatlan összegeket rá lehet költeni... ha az embereket nem érdekli a termék, akkor tök mindegy mennyi pénzt öntünk bele. Meg aztán a termék jellege sem mindegy... kitehetek egy Túrórudi reklámot 2 Forintért, emberek százezrei kívánják meg a Túrórudit, mert az finom. De rákölthetek egy zenekarra 2 millió Forintot, a kutyát sem fogja érdekelni ha nem jó... de lehet hogy akkor sem ha jó :)

Szerkesztette Koródi Csaba
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 órája írta Koródi Csaba:

Ma is öntjük a marketingbe a pénzt. Irgalmatlan összegeket rá lehet költeni... ha az embereket nem érdekli a termék, akkor tök mindegy mennyi pénzt öntünk bele.

Én az olyan dipis szakik hozzáértését kérdőjelezném meg, akik pl. a hüvelygomba, körömgomba, kakitasi pelenka, stb. undorító reklámokra kimondják, hogy igen ezzel lehet vásárlókat szerezni, meg még média/marketing szakon tanítják is mindezt, minél hülyébb a reklám annál jobb, mert csak figyelemfelkeltő kell legyen! Illetve hogy valaki(k) egyáltalán az évtizedek óta csömörünkig döngölt nyilvánvaló válogatott hazugságok után (intelligens, minden foltot kiszedő mosópor), amit 20 percenként minden film alatt a pofánkba tolnak 100x elismételve naponta, még ki merik mondani, hogy a reklám az a leghasznosabb piaci eszköz, miközben kb. a célközönség 0,1%-át se vonza be adott termék, szolgáltatás megvásárlására. De legalább a kudarc is lehet erény alapon, majd újabb reklámszerződésekre sarkalhatóak a megrendelők, és röpködhetnek megint a milliárdok ebben a túlárazott, felfújt szakmában.
 

Szerkesztette djuice
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 órája írta djuice:

Én az olyan dipis szakik hozzáértését kérdőjelezném meg, akik pl. a hüvelygomba, körömgomba, kakitasi pelenka, stb. undorító reklámokra kimondják, hogy igen ezzel lehet vásárlókat szerezni

És én láttam a folyamatot, ahogy megrajzolják egy-egy ilyen reklám kulcskockáit, prezentálják az ügyfélnek a flichart-on, akinek tetszik és megrendelik a reklámfilm gyártást. Csak néztem és nem értettem, hogy ezek mit látnak? :)

 

10 órája írta djuice:

minél hülyébb a reklám annál jobb

Ma már ezért inkább mennek a TikTok és az influenszerek felé. Találj ki valami idióta Tik-Tok trendet, amit a tinik felkapnak, vagy keresd meg az ország legjobb ismeretlen zenekarát és próbálj értéket teremteni... mondjuk egy We are the World típusú zenével, aminek a stúdiójára és a klipjére elköltesz 10 millát, a marketingre újabb 5-öt... na vajon melyik fog nagyobbat menni??? :)

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta Koródi Csaba:

akinek tetszik és megrendelik a reklámfilm gyártást. Csak néztem és nem értettem, hogy ezek mit látnak? :)

Sajna ők értenek a pénz nyelvén, mint ahogy Klapka is mondta: “az én reklámom első látásra lehet hogy olcsó vacaknak tűnik, de érdekes mód utána mégis mindenki tudja, hogy Klapka Ékszer - Vámház krt. 9!” 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...