Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0
nemethchek

hang pattogása, reccsenése/Dell Latitude E5470/Win10/Focusrite 2i2

Kérdés

Sziasztok!

Dell Latitude E5470 (i7-6820HQ) laptopomat használnám egy külső hangkártyával (Focusrite Scarlett 2i2 /1st gen.)

Sajnos zeneszerkesztőben, youtube-nál vagy valamilyen offline zenelejátszónál pattog a hang.

Latencymon-al teszteltem és ezeket a hibákat dobta.

509237_latencymon1.jpg

509237_latencymon2.jpg

 

Wdf01000.sys, tcpip.sys, portcls.sys, ACPI.sys a legkritkusabb,

 

509237_winver_2.jpg

Ötlet, hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

válasz erre a kérdésre

Recommended Posts

  • 0
8 perccel ezelőtt írta nemethchek:

Sziasztok!

Dell Latitude E5470 (i7-6820HQ) laptopomat használnám egy külső hangkártyával (Focusrite Scarlett 2i2 /1st gen.)

Sajnos zeneszerkesztőben, youtube-nál vagy valamilyen offline zenelejátszónál pattog a hang.

Latencymon-al teszteltem és ezeket a hibákat dobta.

509237_latencymon1.jpg

509237_latencymon2.jpg

 

Wdf01000.sys, tcpip.sys, portcls.sys, ACPI.sys a legkritkusabb,

 

509237_winver_2.jpg

Ötlet, hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

 

Szia!

Az energiagazdálkodási sémát/ USB energiagazdálkodást, processzor minimális teljesítményt beállítottad?

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
5 perccel ezelőtt írta deneverstudio:

Állítsd 1024-re a latencyt és nem fog pattogni.

1024-en produkálja ezt sajnos.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
11 órája írta nemethchek:

1024-en produkálja ezt sajnos.

Szeva!

Van nekem egy hasonló pattanós reccsenős témám függőben, ahol a közös szereplő a Focusrite 2i2. A monitorom oda-vissza cseréjén kívül mindent kipróbáltam a probléma kiszűrésére, de a gyanúm egyértelműen a hangkártyára terelődött. Az időnkénti pattanás, reccsenés mellett most már az is előfordult, hogy zene helyett digitális zaj jött ki a monitorokon, és amikor a számítógépen a kimenetet másik eszközre módosítottam, ott rendesen szólt.

Megkérdezhetem, hogy ez a hang nálad folyamatos, vagy random módon jön elő? Köszi!

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ahogy Hobkins kolléga írta korábban, az Energia beállításoknák állíts le mindent, a Rendszer-ben "kapcsolj ki" minden USB-t.

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 órája írta Aquarius:

Ahogy Hobkins kolléga írta korábban, az Energia beállításoknák állíts le mindent, a Rendszer-ben "kapcsolj ki" minden USB-t.

 

Mivel részben érintet vagyok csekkoltam ezt a saját gépemen kíváncsiságból, de nem találtam rá lehetőséget, hogy ezeket a paramétereket állítgassam (Mac Mini). Esetleg tipp?

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 perccel ezelőtt írta Audiophile:

Mivel részben érintet vagyok csekkoltam ezt a saját gépemen kíváncsiságból, de nem találtam rá lehetőséget, hogy ezeket a paramétereket állítgassam (Mac Mini). Esetleg tipp?

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0
Válaszolta (szerkesztve)
26 perccel ezelőtt írta Audiophile:

Windows-os topic és videó, de azért kösz. ;) 

Jajj, Mac Mini. Bocsánat! :)

 

depositphotos_57208917-stock-illustratio

Szerkesztette Aquarius

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites
  • 0

Sziasztok!

Reagált a Focusrite a hibára:

""Thanks for getting in touch with this. It appears that you are experiencing a rather high DPC Count, which seems to be causing your playback issues.

Often, this can be solved by updating System Drivers for your computer. To do this, go to the website for your PC's Manufacturer, enter your specific Model of the PC, and run all available updates for your System.

Additionally, can you try disabling the following in your device manager:
- All network adapters 
- All other sound devices
- Bluetooth
- Any card reader
- Modem
- Any other unnecessary device you might have

Then restart your computer.

LatencyMon also advised you to turn off CPU Throttling. This is something you would have to do by going into your PC's BIOS, but that is something I cannot advise you on how to do, since every PC is slightly different when it comes to the BIOS, and I am not a PC Tech. For help with this, I would recommend checking in your PC/Motherboard's Manual, or for more hands-on assistance, contacting an Authorised PC Tech, since they will be able to advise you much better than we can, but run all of the above suggestions first to see if they solve your issue without having to go into the BIOS.""

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Szólj hozzá! Ehhez regisztrálj, vagy jelentkezz be!

Regisztrált tagság szükséges a fórumon való részvételhez.

Tagság szerzése

Igényelj tagságot a közösségünkben! Mindez pofonegyszerű!

Regisztráció

Jelentkezz be!

Már regisztrált tagunk vagy? Itt jelentkezhetsz be!

Bejelentkezés

×