Jump to content
Ménemszól.hu
  • 0

Pro Tools 11


xbitz

Kérdés

  • Válaszok 52
  • Created
  • Last Reply

Recommended Posts

Sziasztok. Bocs hogy ide írok, de nem tudom hová tegyem. Van egy eleven rack-em. Jó is,szuperül megy. De van hozzá egy editor, ami néha fogja magát és egyszerűen indítás utáncsak egy fehér képernyő. Mi okozhatja ezt? Máskor meg működik rendesen.

Link to comment
Share on other sites

Nekem az lenne a kérdésem, hogy a PT10 illetve a 11-ben már optimalizáltál a plugin erőforrás kihasználást?:)

Ezt jól megfogalmaztam...:)

Szóva arra gondolok, hogy pl. PT9-ben az összes plugin folyamatosan terhelte a CPU-t, akkor is, ha éppen egy sáv az adott időben nem szólt, attól még használta a cpu-t, bár picit javítgattak rajta a 9-es verzióban. Logic-nál ha épp egy sáv nem szól, akkor a rajta lévő effektek nem tehelik a CPU-t... Na, remélem értitek:D

Szóval, remélem értitek a kérdést:)

 új fícsőr PT11-ben : Dynamic Plug-in Processing , csak a natívak tudják (Setup>Playback Engine>Dynamic Plug-in Processing bepipa) , nincs PT-m, csak a fenti macPro-s videóban láttam... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nem én leszek. belenéztem, ami rögtön fület ütött, hogy az offline bounce-ok és a realtime bounce-ok különbözőek szoktak lenni, ami szerintem célzás a többi DAW szoftverre, és ami megmagyarázhatja egyesek kifogásait. Ennek érdemes lesz utánanézni. Valaki kérem írjon belőle hírt, thx! :)

Link to comment
Share on other sites

Samplitude 11-ben offline bounce van, és semmilyen különbség nincsen a lerenderelt file, és az éppen lejátszott között.

 

 

Nem én leszek. belenéztem, ami rögtön fület ütött, hogy az offline bounce-ok és a realtime bounce-ok különbözőek szoktak lenni, ami szerintem célzás a többi DAW szoftverre, és ami megmagyarázhatja egyesek kifogásait. Ennek érdemes lesz utánanézni. Valaki kérem írjon belőle hírt, thx! :)

Link to comment
Share on other sites

Nekem az lenne a kérdésem, hogy a PT10 illetve a 11-ben már optimalizáltál a plugin erőforrás kihasználást?:)

Ezt jól megfogalmaztam...:)

Szóva arra gondolok, hogy pl. PT9-ben az összes plugin folyamatosan terhelte a CPU-t, akkor is, ha éppen egy sáv az adott időben nem szólt, attól még használta a cpu-t, bár picit javítgattak rajta a 9-es verzióban. Logic-nál ha épp egy sáv nem szól, akkor a rajta lévő effektek nem tehelik a CPU-t... Na, remélem értitek:D

Szóval, remélem értitek a kérdést:)

Link to comment
Share on other sites

az offline bounce az engem is érdekelne, valamint egy bizonyos "freeze" funkció mint a cubase-ban a VSTi -knél, valamint én már nagyon szeretném ha lehetne "egyenest" FLAC-ba bounce-olni... jaj és egy normális notepad is elkéne, mert nagyon megszoktam a Cubase-ban, hogy felfirkantok oda 1-2 dolgot.... :D amugy a kedven daw-on, nemcsoda hogy a profik ezzel dolgoznak..... de MIDI-r sajnos nem tetszik... :/ jah és ha lehetne még kérni, akkor pl a Steinberg Wavelab DIRAC timestreetch engine-jét belerakatnám, dehát sokat szeretnék.... :D

Link to comment
Share on other sites

Én régebben próbálgattam a PT9-t, s tetszett végülis, csak a Logic-t jobban megszoktam.

Meg, amikor megcsináltam a fáziskioltós tesztet, hogy a Logic 9 is úgy kever le, mint a PT9, akkor inkbáb már Logic:)

De pl. PT-ben mindent megtaláltam, ami nekem kellett. Midi-nél volt Logic-s Swing is, ami kellett.

Space Designerbe nagyon tetszett egy preset, amit PT9-be is belehetett tölteni..

FX Pansion-s cucc segítségével csomó AU-t RTAS-ra tudtam konvertálni, szóval mindent tudtam használni PT-ben:)

Link to comment
Share on other sites

Nem kérdés, hogy a PT a professzionális rendszer. Mindenhol azt használják.

Két dolog szól ellene az amatőr világban. Az egyik, hogy annyira más, ha  már az ember megszokott egy DAW-t, akkor nehéz átállni. Lehet, hogy más rendszerek között is így van, bár én Cubase-t és Logicot használtam nagyon sokat, majd a PT őrületbe kergetett...

A másik ok, hogy zeneszerzésre, kísérletezésre sokkal kevésbé alkalmas a PT, mint a többi. Sokáig azért sem akartam váltani, mert a PT-ben nem volt midi és szoftver hangszer. 

Link to comment
Share on other sites

hát a PT nem éppen inspiratív, és inkább hangmérnöki munkákra van, tehát nem számítógépes zeneszerzésre, hanem stúdiókba, élő hangszereket rögzíteni, én már csak a kiexportált multitrack maszteringre és énekek és már hangszerek felvételére használom, én imádom a PT-t a 8-as verziótól kezdve...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...