xbitz Létrehozva April 8, 2013 Share Létrehozva April 8, 2013 nem az én világom, majd valaki farigcsáljon hírt belőle a hozzátartozó mondás: nem új cickókat kapott hanem új szívethttp://www.pro-tools-expert.com/home-page/2013/4/8/a-heart-transplant-is-more-useful-than-a-boob-job-avid-pro-t.html http://apps.avid.com/protools11/#?intcmp=AV-HP-S1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bendi Válaszolta December 10, 2014 Share Válaszolta December 10, 2014 Gratulálok Remélem, hogy 2016.03.31-ig "gurítanak valami nagyot" Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszi Válaszolta March 14, 2015 Share Válaszolta March 14, 2015 Sziasztok. Bocs hogy ide írok, de nem tudom hová tegyem. Van egy eleven rack-em. Jó is,szuperül megy. De van hozzá egy editor, ami néha fogja magát és egyszerűen indítás utáncsak egy fehér képernyő. Mi okozhatja ezt? Máskor meg működik rendesen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbitz Válaszolta October 23, 2013 Szerző Share Válaszolta October 23, 2013 Nekem az lenne a kérdésem, hogy a PT10 illetve a 11-ben már optimalizáltál a plugin erőforrás kihasználást? Ezt jól megfogalmaztam... Szóva arra gondolok, hogy pl. PT9-ben az összes plugin folyamatosan terhelte a CPU-t, akkor is, ha éppen egy sáv az adott időben nem szólt, attól még használta a cpu-t, bár picit javítgattak rajta a 9-es verzióban. Logic-nál ha épp egy sáv nem szól, akkor a rajta lévő effektek nem tehelik a CPU-t... Na, remélem értitek:D Szóval, remélem értitek a kérdést:) új fícsőr PT11-ben : Dynamic Plug-in Processing , csak a natívak tudják (Setup>Playback Engine>Dynamic Plug-in Processing bepipa) , nincs PT-m, csak a fenti macPro-s videóban láttam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/D Válaszolta April 8, 2013 Share Válaszolta April 8, 2013 Nem én leszek. belenéztem, ami rögtön fület ütött, hogy az offline bounce-ok és a realtime bounce-ok különbözőek szoktak lenni, ami szerintem célzás a többi DAW szoftverre, és ami megmagyarázhatja egyesek kifogásait. Ennek érdemes lesz utánanézni. Valaki kérem írjon belőle hírt, thx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vita Válaszolta April 8, 2013 Share Válaszolta April 8, 2013 Na, azt a részletes cikket nagyon várnám magam is. Nagy előre lépésnek tűnik az előzetesek alapján. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vita Válaszolta April 19, 2013 Share Válaszolta April 19, 2013 Tudja-e valaki?: Ami eddig benne volt a 9 és 10-es verzióban: Auto input monitoring Az most kimarad a 11-ből? Miért? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbitz Válaszolta June 21, 2013 Szerző Share Válaszolta June 21, 2013 megjelent ... izé valaki valamit , http://www.avid.com/US/products/pro-tools-software (http://www.pro-tools-expert.com/home-page/2013/6/21/avid-release-pro-tools-11-review-to-follow-shortly.html) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta June 21, 2013 Share Válaszolta June 21, 2013 Nekem az tűnt fel, hogy 10.8 OSX-re vágyik a PT11. Ez sokat segít, hogy ne kelljen gondolkodnom az upgrade lehetőségeken:-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
anomalia Válaszolta June 23, 2013 Share Válaszolta June 23, 2013 mivel én a pro tools 10et eddig csak felvételekre, audio-ra és maszteringre használtam, kiváncsi lennék hogy a 11 ben mennyire lesznek jobbak a midis cuccai, mert abban azért nagyon el van maradva pl egy Cubase-hez képest..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbitz Válaszolta September 25, 2013 Szerző Share Válaszolta September 25, 2013 41 videos | 146 minutes | Sep 23rd, 2013 | ingyenes (egy regisztrálás), akinek inge : http://www.macprovideo.com/tutorial/pro-tools-11-100-new-features-explored Link to comment Share on other sites More sharing options...
Áts Attila Válaszolta September 25, 2013 Share Válaszolta September 25, 2013 Samplitude 11-ben offline bounce van, és semmilyen különbség nincsen a lerenderelt file, és az éppen lejátszott között. Nem én leszek. belenéztem, ami rögtön fület ütött, hogy az offline bounce-ok és a realtime bounce-ok különbözőek szoktak lenni, ami szerintem célzás a többi DAW szoftverre, és ami megmagyarázhatja egyesek kifogásait. Ennek érdemes lesz utánanézni. Valaki kérem írjon belőle hírt, thx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Főr Gábor Válaszolta October 22, 2013 Share Válaszolta October 22, 2013 http://www.avid.com/US/products/Pro-Tools-Software#Specifications Lehet, hogy hülye kérdés és csak én nem értem: A pro tools 11-ben is benne vannak ugye ezek ( Effects, Sound-Processing, and Utility Plug-ins) a pluginek nem csak a HD-ben? köszi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta October 22, 2013 Share Válaszolta October 22, 2013 Igen, benne vannak. A különbség a két szoftver között a track-ek és bemenetek számában van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Főr Gábor Válaszolta October 22, 2013 Share Válaszolta October 22, 2013 köszönöm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightray Válaszolta October 22, 2013 Share Válaszolta October 22, 2013 Nekem az lenne a kérdésem, hogy a PT10 illetve a 11-ben már optimalizáltál a plugin erőforrás kihasználást? Ezt jól megfogalmaztam... Szóva arra gondolok, hogy pl. PT9-ben az összes plugin folyamatosan terhelte a CPU-t, akkor is, ha éppen egy sáv az adott időben nem szólt, attól még használta a cpu-t, bár picit javítgattak rajta a 9-es verzióban. Logic-nál ha épp egy sáv nem szól, akkor a rajta lévő effektek nem tehelik a CPU-t... Na, remélem értitek:D Szóval, remélem értitek a kérdést:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta October 22, 2013 Share Válaszolta October 22, 2013 Úgy látom, hogy amint ráteszek egy sávra egy plugint, az használja a CPU-t. AKkor is, ha a sáv nem szól. Pro Tools 11-ben néztem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xinu Válaszolta December 21, 2013 Share Válaszolta December 21, 2013 Furcsa, hogy a vst protokollt nem támogatja pedig majdnem minden daw támogatja még az ingyenes audacity is!Ezek szerint a pt nincs rákényszerülve, hogy támogassa azt? Most is lett ez az aax de vst még mindig nem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightray Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 Köszönöm! Szerintetek a PT11 futna nomálisan egy Macbook Pro (2008 Late) Core2Duo-n? PT10-nek még elég volt a C2D… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 OSX 10.8 fut a gépeden? A PT11-hez az kell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightray Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 Igen 10.8.5 fut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 Akkor menni fog a PT11. Ram és hangkártya kérdése csupán, hogy mennyit bír:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
anomalia Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 az offline bounce az engem is érdekelne, valamint egy bizonyos "freeze" funkció mint a cubase-ban a VSTi -knél, valamint én már nagyon szeretném ha lehetne "egyenest" FLAC-ba bounce-olni... jaj és egy normális notepad is elkéne, mert nagyon megszoktam a Cubase-ban, hogy felfirkantok oda 1-2 dolgot.... amugy a kedven daw-on, nemcsoda hogy a profik ezzel dolgoznak..... de MIDI-r sajnos nem tetszik... :/ jah és ha lehetne még kérni, akkor pl a Steinberg Wavelab DIRAC timestreetch engine-jét belerakatnám, dehát sokat szeretnék.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightray Válaszolta October 23, 2013 Share Válaszolta October 23, 2013 Én régebben próbálgattam a PT9-t, s tetszett végülis, csak a Logic-t jobban megszoktam. Meg, amikor megcsináltam a fáziskioltós tesztet, hogy a Logic 9 is úgy kever le, mint a PT9, akkor inkbáb már Logic:) De pl. PT-ben mindent megtaláltam, ami nekem kellett. Midi-nél volt Logic-s Swing is, ami kellett. Space Designerbe nagyon tetszett egy preset, amit PT9-be is belehetett tölteni.. FX Pansion-s cucc segítségével csomó AU-t RTAS-ra tudtam konvertálni, szóval mindent tudtam használni PT-ben:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta October 24, 2013 Share Válaszolta October 24, 2013 Nem kérdés, hogy a PT a professzionális rendszer. Mindenhol azt használják. Két dolog szól ellene az amatőr világban. Az egyik, hogy annyira más, ha már az ember megszokott egy DAW-t, akkor nehéz átállni. Lehet, hogy más rendszerek között is így van, bár én Cubase-t és Logicot használtam nagyon sokat, majd a PT őrületbe kergetett... A másik ok, hogy zeneszerzésre, kísérletezésre sokkal kevésbé alkalmas a PT, mint a többi. Sokáig azért sem akartam váltani, mert a PT-ben nem volt midi és szoftver hangszer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anomalia Válaszolta October 24, 2013 Share Válaszolta October 24, 2013 hát a PT nem éppen inspiratív, és inkább hangmérnöki munkákra van, tehát nem számítógépes zeneszerzésre, hanem stúdiókba, élő hangszereket rögzíteni, én már csak a kiexportált multitrack maszteringre és énekek és már hangszerek felvételére használom, én imádom a PT-t a 8-as verziótól kezdve... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kérdés
xbitz
nem az én világom, majd valaki farigcsáljon hírt belőle
a hozzátartozó mondás: nem új cickókat kapott hanem új szívet
http://www.pro-tools-expert.com/home-page/2013/4/8/a-heart-transplant-is-more-useful-than-a-boob-job-avid-pro-t.html
http://apps.avid.com/protools11/#?intcmp=AV-HP-S1
Link to comment
Share on other sites
válasz erre a kérdésre
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.