Jump to content
Ménemszól.hu

Analóg szintit hozott ki a BEHRINGER...Kíváncsi vagyok...


Technox

Recommended Posts

Ekkor: 2016. 07. 30. at 9:44 írta mosquito76:

találtam választ a kérdésemre :)

http://bitzenede.blog.hu/2016/07/30/deep_mind

Hehe, ha valamiért a Bass és a Boost szavakat egymás mellett említik, nekem valahogy mindig a 90-es évek elején Kínából beömlő műanyag minihifik jutnak eszembe, tudjátok, amelyeknek a hangszórójában színes ledek villogtak Disco Lights felirattal. :) Na, rosszmájúság off, csak elöntöttek az emlékek. :D

Amúgy egészen szép kis hangszer lesz ez, de ha kezem közé esne egy (minthogyan szinte biztosan fog), az első dolgom volna a potisipkák cserélése és a narancs háttérfény átműtése fehérre. A CV megoldásra meg külön kíváncsi vagyok.

Link to comment
Share on other sites

  • Válaszok száma 56
  • Created
  • Last Reply
1 órája írta Blank:

Hehe, ha valamiért a Bass és a Boost szavakat egymás mellett említik, nekem valahogy mindig a 90-es évek elején Kínából beömlő műanyag minihifik jutnak eszembe, tudjátok, amelyeknek a hangszórójában színes ledek villogtak Disco Lights felirattal. :) Na, rosszmájúság off, csak elöntöttek az emlékek. :D

Amúgy egészen szép kis hangszer lesz ez, de ha kezem közé esne egy (minthogyan szinte biztosan fog), az első dolgom volna a potisipkák cserélése és a narancs háttérfény átműtése fehérre. A CV megoldásra meg külön kíváncsi vagyok.

Szerintem csak a prototípus volt narancs háttérvilágítású. A reklám fotókon már világoskék az LCD megvilágítása.

Link to comment
Share on other sites

Én inkább kíváncsi leszek az internal mixing minőségére vagy headroomra, mert a legtöbb analóg poliszinti ezen vérzik el. Valahogy nem szokott sikerülni, főleg ha pölö több szűrön is keresztülmegy a hang. A legjobb - azaz rossz - példa az Andromeda. Az A6 is akkor szól igen jól általában, ha csak egy hanggal játszik az ember és két oszcillátorral.

 

Link to comment
Share on other sites

15 órája írta axon.dust:

Én valahogy hihetetlennek tartom, hogy egy allitolag 4000 alkatreszbol allo analog monstrumot ilyen aron megfelelo minosegben meg lehet csinalni.

Nézd, iszonyatosan túl vannak árazva a szintetizátorok a lehetőségekhez képest. A jelenlegi futószalag-robot technikát ne hasonlítsuk a 80-as 90-es évek technológiájához.

Valójában ennek még ez is vastag ár. 

Link to comment
Share on other sites

11 órája írta draco draconis:

Nézd, iszonyatosan túl vannak árazva a szintetizátorok a lehetőségekhez képest. A jelenlegi futószalag-robot technikát ne hasonlítsuk a 80-as 90-es évek technológiájához.

Valójában ennek még ez is vastag ár. 

Pont erre gondoltam én is.

Link to comment
Share on other sites

A behringer túljár a saját eszén már ezekkel a lassan adagolt demókkal. Nem tudom miért gondolják a cégek, hogy ezekkel a vontatottan adagolt hype videókkal növelni lehet a szélszt. Inkább az ellenkezője következik be valószínűleg. Az emberek megunják, mielőtt még piacra kerülne a cucc.

Link to comment
Share on other sites

33 perccel ezelőtt írta _cutoff:

A behringer túljár a saját eszén már ezekkel a lassan adagolt demókkal. Nem tudom miért gondolják a cégek, hogy ezekkel a vontatottan adagolt hype videókkal növelni lehet a szélszt. Inkább az ellenkezője következik be valószínűleg. Az emberek megunják, mielőtt még piacra kerülne a cucc.

Először engem is idegesített. Főleg a dísznek odatett fru-fru bige. De a hangja egyébként a cuccnak az első öt demóban elég korrekt.

Aztán a 6. és 7. videóban már nem annyira tetszett. De a legutsó videó meg a legrosszabb demók között van amit láttam.
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 órával ezelőtt írta draco draconis:

Nem is értem a házi 3D nyomtatók korában hogy miért nincsenek már dömpingben a nagy gyártóktól régi cuccok replikái szuperolcsón.  A licenc ráadásul sokszor az övék.

Talán mert a "3d nyomtatóval" csak viszonylag homogén műanyag dolgokat lehet készíteni? Aztán tudod elektronikus hangszer esetében nem ártana, ha valami vezetné is az áramot.

És szerintem a házi 3d nyomtató kifejezés is túlzás, és szerintem soha nem is lesz, hogy a háztartások érzékelhető részében megjelennének a 3d nyomtatók valaha is. Egyszerűen túl korlátolt a felhasználhatóságuk. A komplex dolgok nyomtatása meg elvileg lehetséges, igaz baromidrága, meg háztartási szinten nagyon nem praktikus. Pl telefon-kijelző kedvéért tartsál otthon ittriumot, galliumot, meg hasonló egzotikus, és sok esetben mérgező, radioaktív, erősen reagens cuccokat, csak úgy a spájzban, hogy hátha nyomtatni kell... Mondjuk egy mars állomáson legyen ilyesmi, mindenképpen, de háztartásokban? Blah. Olcsóbb, biztonságosabb, és hatékonyabb a jelenlegi módszer, elvi szinten bármilyen technológiai fejlettségi szinten, amíg a molekulásris szintetizálás szintjéig el nem érünk. Na mondjuk hogy ahhoz milyen "alapanyagokat" kellene tárolni és milyen módön, az már megint más kérdés.

Node hogy ontopic is legyek: a Behringer újkori húzásai nagyon tetszenek. És nagyon okosan csinálják. Ez a szinti is azt mondom, hogy piaci szempontból teljesen jó áron van egy ezresért, remélem a DSP nem a "bypass"-elendő kategória, bár az x32 széria azért reménykedésre ad okot. Az is nagyon okos kis cucc, és viszik is mint a cukrot, pedig már nem "behringeresen" olcsó. Nálünk napi 3-4 átmegy még így uborkaszezonban is.

A 12 poly meg nagyon sok ám. :)

Link to comment
Share on other sites

2 órája írta draco draconis:

Először engem is idegesített. Főleg a dísznek odatett fru-fru bige. De a hangja egyébként a cuccnak az első öt demóban elég korrekt.

Aztán a 6. és 7. videóban már nem annyira tetszett. De a legutsó videó meg a legrosszabb demók között van amit láttam.
 

 

 

Kicsit körülményesnek tűnik még a digi szekció... Az mi már hogy volt vagy egy percnyi aktív tekergetés ahhoz, hogy leszedje az effekteket a hangról... Ezt remélem még orvosolják a boltba kerülésig.

Link to comment
Share on other sites

8 órája írta DutchFlowers:

Talán mert a "3d nyomtatóval" csak viszonylag homogén műanyag dolgokat lehet készíteni? Aztán tudod elektronikus hangszer esetében nem ártana, ha valami vezetné is az áramot.

És szerintem a házi 3d nyomtató kifejezés is túlzás, és szerintem soha nem is lesz, hogy a háztartások érzékelhető részében megjelennének a 3d nyomtatók valaha is. Egyszerűen túl korlátolt a felhasználhatóságuk. A komplex dolgok nyomtatása meg elvileg lehetséges, igaz baromidrága, meg háztartási szinten nagyon nem praktikus. Pl telefon-kijelző kedvéért tartsál otthon ittriumot, galliumot, meg hasonló egzotikus, és sok esetben mérgező, radioaktív, erősen reagens cuccokat, csak úgy a spájzban, hogy hátha nyomtatni kell... Mondjuk egy mars állomáson legyen ilyesmi, mindenképpen, de háztartásokban? Blah. Olcsóbb, biztonságosabb, és hatékonyabb a jelenlegi módszer, elvi szinten bármilyen technológiai fejlettségi szinten, amíg a molekulásris szintetizálás szintjéig el nem érünk. Na mondjuk hogy ahhoz milyen "alapanyagokat" kellene tárolni és milyen módön, az már megint más kérdés.

Node hogy ontopic is legyek: a Behringer újkori húzásai nagyon tetszenek. És nagyon okosan csinálják. Ez a szinti is azt mondom, hogy piaci szempontból teljesen jó áron van egy ezresért, remélem a DSP nem a "bypass"-elendő kategória, bár az x32 széria azért reménykedésre ad okot. Az is nagyon okos kis cucc, és viszik is mint a cukrot, pedig már nem "behringeresen" olcsó. Nálünk napi 3-4 átmegy még így uborkaszezonban is.

A 12 poly meg nagyon sok ám. :)

Én örülök neki hogy szeretnél megtanítani járni, kedves tőled :) Szerintem nagyon félrement nálad amit írni akartam.

De hadd segítsek én neked.

A házi 3D nyomtatóra való utalás az csak a technológiai fejlettségünkre való utalás volt. Ma már nagyjából BÁRMIT lehet 3D nyomtatóval nyomtatni, még az ereidet, vagy akár a vesédet is (kb. most tartunk itt), nemhogy fémeket és hasonló szervetlen anyagokat.

Én megtervezem 3D-ben a dolgot, utána már csak az a kérdés hogy mi az a legkisebb méret amiben ezt elő lehet állítani költséghatékonyan, minőségromlás nélkül.

Az manapság használt ún. analóg szintetizátorok diszkrét ármakörei és NYÁK-jai (nyomtatott áramkörei, ugye ezt már elég régóta "nyomtatjuk") ipari szinten gyerekjáték színvonalú valamik. Persze, ha neked kellene otthon DIY összerakni, nehéz, hosszadalmas valami lenne. Aki nem ért hozzá maximálisan annak lehetetlen is lenne.  De ipari méretekben? Ez nulla technológiai színvonal.

Mivel rendelkezésre állnak a régi hangszerek kapcsolási rajzai, az abban használt áramkörök tervei, ezeket csak egyvalakinek integrálnia kellene, meg kellene terveznie 3D tevezővel (CAD vagy már ettől is célspecifikusabb tervezővel) és utána már csak leadni sorozatgyártásra és szevasz tavasz.

Új ezerpolifónikus ANALÓG szintiket is lehetne ugyanígy készíteni, mert a technológia adott. Csak a tervezés sajnos nagyobb beruházást igényel.

Szóval ez a szinti valójában - kínai gyártással, ahol már egyre több ráadásul a robottechnológiás gyár - minimális előállítási költséggel bír.

A Deepmind 12 pontosan annak a jele hogy már lehet ilyeneket csinálni, és hidd el, hogy csak azért lett 1000 dollár az ára MERT ÍGY IS KAPKODNI FOGJÁK. Ennek a piaca azonban jóval szűkösebb, korlátolt valami. Azt mondom hogy kb. 20.000 darabot fognak megvenni belőle. Nos 20.000 darabot eladni 100 dollárért (mert kb. ennyi lenne a reális forgalmi értéke) vagy 1.000 dollárért akkor, amikor 1% alatti lenne a vásárlók számának változás: nem kérdés hogy 1.000 dollár lesz az ára.

A kérdés az, hogy a többi gyártó, vagy (eddig) noname gyártók mikor rukkolnak ki hasonlóakkal. Szerintem Uli Behringer ezzel áttört valami hülye konzervatív falat, amely a hangszergyártásra és gyártókra igaz volt.

Link to comment
Share on other sites

3 órája írta draco draconis:

Én örülök neki hogy szeretnél megtanítani járni, kedves tőled :) Szerintem nagyon félrement nálad amit írni akartam.

De hadd segítsek én neked.

A házi 3D nyomtatóra való utalás az csak a technológiai fejlettségünkre való utalás volt. Ma már nagyjából BÁRMIT lehet 3D nyomtatóval nyomtatni, még az ereidet, vagy akár a vesédet is (kb. most tartunk itt), nemhogy fémeket és hasonló szervetlen anyagokat.

Én megtervezem 3D-ben a dolgot, utána már csak az a kérdés hogy mi az a legkisebb méret amiben ezt elő lehet állítani költséghatékonyan, minőségromlás nélkül.

Az manapság használt ún. analóg szintetizátorok diszkrét ármakörei és NYÁK-jai (nyomtatott áramkörei, ugye ezt már elég régóta "nyomtatjuk") ipari szinten gyerekjáték színvonalú valamik. Persze, ha neked kellene otthon DIY összerakni, nehéz, hosszadalmas valami lenne. Aki nem ért hozzá maximálisan annak lehetetlen is lenne.  De ipari méretekben? Ez nulla technológiai színvonal.

Mivel rendelkezésre állnak a régi hangszerek kapcsolási rajzai, az abban használt áramkörök tervei, ezeket csak egyvalakinek integrálnia kellene, meg kellene terveznie 3D tevezővel (CAD vagy már ettől is célspecifikusabb tervezővel) és utána már csak leadni sorozatgyártásra és szevasz tavasz.

Új ezerpolifónikus ANALÓG szintiket is lehetne ugyanígy készíteni, mert a technológia adott. Csak a tervezés sajnos nagyobb beruházást igényel.

Szóval ez a szinti valójában - kínai gyártással, ahol már egyre több ráadásul a robottechnológiás gyár - minimális előállítási költséggel bír.

A Deepmind 12 pontosan annak a jele hogy már lehet ilyeneket csinálni, és hidd el, hogy csak azért lett 1000 dollár az ára MERT ÍGY IS KAPKODNI FOGJÁK. Ennek a piaca azonban jóval szűkösebb, korlátolt valami. Azt mondom hogy kb. 20.000 darabot fognak megvenni belőle. Nos 20.000 darabot eladni 100 dollárért (mert kb. ennyi lenne a reális forgalmi értéke) vagy 1.000 dollárért akkor, amikor 1% alatti lenne a vásárlók számának változás: nem kérdés hogy 1.000 dollár lesz az ára.

A kérdés az, hogy a többi gyártó, vagy (eddig) noname gyártók mikor rukkolnak ki hasonlóakkal. Szerintem Uli Behringer ezzel áttört valami hülye konzervatív falat, amely a hangszergyártásra és gyártókra igaz volt.

Nem akartam túlontúl kioktató lenni, de az a házi 3d nyomtatós dolog számomra félreérthető volt.

Az is igaz, hogy manapság nagyon sokmindent lehet "nyomtatni", bár sok esetben a maratást is nyomtatásnak nevezzük, meg a lézergravírozást. És igen eret is tudnak nyomtatni, meg gyémántot. Egyik sem olcsó. :)

De a filléres dologgal nem tudok egyet érteni. Akármit nyomtatsz, vagy tömegtermelsz az adott mennyiségű anyagnak benne kell lennie. Szóval ha mondjuk egy CS-80-ast akarnál bármilyen technológiával újragyártani, akkor abban ugyanúgy benne kellene legyen az a 120 kiló anyag. Aminek elég szép része egzotikus-, vagy nemesfém. Meg fa. És a nyomtatás azért nem jó, hiába is hangzik szépen, mert pl egy kondenzátort ki lehet nyomtatni, de egy megfelelő gyártósor egymillió darabot dob ki magából annyi idő alatt, amíg kinyomtatod. Szóval a hagyományos módszer sokkal hatékonyabb, az meg már majdnem olyan fejlett volt a 80-as években is.

Ezért is csinálja pl a Korg is, hogy kicsit áttervezi, kisebbre modernizálja a cuccait (ms-20, arp) hogy kevesebb anyag kelljen bele. Bizonyos áramköri elemeket valószínűleg integrálnak is. Tudom az Arp egy kicsit drágának tűnhet egy ilyen érvelésben, de ott azért koffert is kapsz, meg nyilván az Arp-os jogokat is ki kell fizetni. A másik vonal a Rolandos digitális utánzat, na azt lehet nagyon olcsósítani, csinálják is.

És abban nagyon egyetértünk, hogy a kerek ezres árazás tisztességes profittal látja el a gyártót és kereskedőt, de okosan van pozícionálva, úgyhogy tényleg kapkodni fogják. A 100 dolláros "reális forgalmi érték" viszont bullshit. Ez nem egy iPhone. Nem 13 deka anyag kell bele. És a kínából érkező konténerbe sem fér bele egymillió darab, hanem csak ezer.

De törődjünk szerintem a deepmind-dal, ami egy ezresért tisztességes ajánlatnak tűnik... :)

 

Link to comment
Share on other sites

3 órája írta DutchFlowers:

Nem akartam túlontúl kioktató lenni, de az a házi 3d nyomtatós dolog számomra félreérthető volt.

Az is igaz, hogy manapság nagyon sokmindent lehet "nyomtatni", bár sok esetben a maratást is nyomtatásnak nevezzük, meg a lézergravírozást. És igen eret is tudnak nyomtatni, meg gyémántot. Egyik sem olcsó. :)

De a filléres dologgal nem tudok egyet érteni. Akármit nyomtatsz, vagy tömegtermelsz az adott mennyiségű anyagnak benne kell lennie. Szóval ha mondjuk egy CS-80-ast akarnál bármilyen technológiával újragyártani, akkor abban ugyanúgy benne kellene legyen az a 120 kiló anyag. Aminek elég szép része egzotikus-, vagy nemesfém. Meg fa. És a nyomtatás azért nem jó, hiába is hangzik szépen, mert pl egy kondenzátort ki lehet nyomtatni, de egy megfelelő gyártósor egymillió darabot dob ki magából annyi idő alatt, amíg kinyomtatod. Szóval a hagyományos módszer sokkal hatékonyabb, az meg már majdnem olyan fejlett volt a 80-as években is.

Ezért is csinálja pl a Korg is, hogy kicsit áttervezi, kisebbre modernizálja a cuccait (ms-20, arp) hogy kevesebb anyag kelljen bele. Bizonyos áramköri elemeket valószínűleg integrálnak is. Tudom az Arp egy kicsit drágának tűnhet egy ilyen érvelésben, de ott azért koffert is kapsz, meg nyilván az Arp-os jogokat is ki kell fizetni. A másik vonal a Rolandos digitális utánzat, na azt lehet nagyon olcsósítani, csinálják is.

És abban nagyon egyetértünk, hogy a kerek ezres árazás tisztességes profittal látja el a gyártót és kereskedőt, de okosan van pozícionálva, úgyhogy tényleg kapkodni fogják. A 100 dolláros "reális forgalmi érték" viszont bullshit. Ez nem egy iPhone. Nem 13 deka anyag kell bele. És a kínából érkező konténerbe sem fér bele egymillió darab, hanem csak ezer.

De törődjünk szerintem a deepmind-dal, ami egy ezresért tisztességes ajánlatnak tűnik... :)

 

Nem akartam én se magas "c" folytatni, mert jókat írsz. ;)

Ellenben legjobb tudomásom szerint nem kell hozzá ennyi anyagmennyiség, mert itt a miniatürizáláson van a hangsúly - és anélkül hogy a hangban minőségromlás lenne (hogy a miniatürizálás mennyire megy a tartósság rovására - lásd korrozió és tsai - más kérdés). Tizedannyi anyagot sem kell elhasználni már amennyire én tudom. Pont az okostelefon/tablet technológia robbantotta ez az ágazatot. Az hogy most lézergravírral vagy valódi 3D nyomtatással érik el az eredményt már lényegtelen. A 3D nyomtatás otthonra méregdrága. Tömegtermelésnél - tehát pölö 10.000 darabtól kezdve - már meglepően olcsó dolgokat lehet készíteni ipari technológiával.

Fogalmam sincs hány darabra terveznek: most megnéztem a Virus KC-m sorszámát ami 10200753. Nem hiszem hogy tízmilliót legyártottak belőle vagy akár Virusból összesen,de azért százezer felett lehet a legyártott Virusok száma összesen. Kb. ennyi lehet a potenciális vásárlók száma, de ebből sem fog még csak minden ötödik ember se Behringert venni. Szóval 1000-10.000 között lehet egy ilyen olcsó analóg szinti vásárlóinak a száma valahol pár év alatt.

Az MS-20 mini nagyon baráti áron jött ki, szerintem az korrekt volt. De aztán vérszemet kapott a Korg és a Arp máris a duplájába került (kivéve most amikor már elég jó akciós ára van).

A Roland butik dolgain én meg röhögök: vagy megcsinálták volna az eredetiket vagy tényleg ilyen 50e Ft. körüli áron kellett volna ezeket a DSP alapú cuccokat adni maximum. Ezek így szerintem a vicc kategória, a Volca jobb is még talán ezektől.

De valóban foglalkozzunk a Deepminddal.

Nekem az utsó demokon pár alap dolog feltűnt: nem túl sok analóg "dög" volt a hangokban, nekem inkább virtual analóg szintinek tűnt a hang, ami nem olyan jó jel - ennek a legvalószínűbb oka hogy ment a négy DSP-s digit effekt.

De állítólag Juno 106 illetve JX3P jellegű a hangja. Az utóbbi nekem jobban bejövős, a 106 konkrétan unalmas, mint az Alfa Juno 2.

Ebből kiindulva nincs szuboszcillátor egészen biztosan. Nem tudom hogy túlvezérlhető -e a jel (overdrive), habár az első demókban határozottan ilyen hangokat is hallottam.

A Hipass filternek kellett volna a self resonance mód, nem tudom mennyire hatékony az a bizonyos bass "boost" megoldás, ami vélhetőleg egy fix rezonancia értéket emel. Speciel BandPass/Notch/Hipass filter őrült vagyok, (emiatt van BSII-m és Analog Keysem, előtte meg A4-em) de Hipassból kellett volna egy 4 pole kapcsoló is, az egyszer biztos.  

Személy szerint még egy dolgot nem tudok: nem derült ki hogy multimbrál -e?

Egyébként tényleg kár hogy nem 5 oktáv a billentyű, de sebaj, csak ne legyen olyan gagyi mint manapság sok komolyabb cuccon is.

 

Link to comment
Share on other sites

55 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Nem akartam én se magas "c" folytatni, mert jókat írsz. ;)

Ellenben legjobb tudomásom szerint nem kell hozzá ennyi anyagmennyiség, mert itt a miniatürizáláson van a hangsúly - és anélkül hogy a hangban minőségromlás lenne (hogy a miniatürizálás mennyire megy a tartósság rovására - lásd korrozió és tsai - más kérdés). Tizedannyi anyagot sem kell elhasználni már amennyire én tudom. Pont az okostelefon/tablet technológia robbantotta ez az ágazatot. Az hogy most lézergravírral vagy valódi 3D nyomtatással érik el az eredményt már lényegtelen. A 3D nyomtatás otthonra méregdrága. Tömegtermelésnél - tehát pölö 10.000 darabtól kezdve - már meglepően olcsó dolgokat lehet készíteni ipari technológiával.

Fogalmam sincs hány darabra terveznek: most megnéztem a Virus KC-m sorszámát ami 10200753. Nem hiszem hogy tízmilliót legyártottak belőle vagy akár Virusból összesen,de azért százezer felett lehet a legyártott Virusok száma összesen. Kb. ennyi lehet a potenciális vásárlók száma, de ebből sem fog még csak minden ötödik ember se Behringert venni. Szóval 1000-10.000 között lehet egy ilyen olcsó analóg szinti vásárlóinak a száma valahol pár év alatt.

Az MS-20 mini nagyon baráti áron jött ki, szerintem az korrekt volt. De aztán vérszemet kapott a Korg és a Arp máris a duplájába került (kivéve most amikor már elég jó akciós ára van).

A Roland butik dolgain én meg röhögök: vagy megcsinálták volna az eredetiket vagy tényleg ilyen 50e Ft. körüli áron kellett volna ezeket a DSP alapú cuccokat adni maximum. Ezek így szerintem a vicc kategória, a Volca jobb is még talán ezektől.

De valóban foglalkozzunk a Deepminddal.

Nekem az utsó demokon pár alap dolog feltűnt: nem túl sok analóg "dög" volt a hangokban, nekem inkább virtual analóg szintinek tűnt a hang, ami nem olyan jó jel - ennek a legvalószínűbb oka hogy ment a négy DSP-s digit effekt.

De állítólag Juno 106 illetve JX3P jellegű a hangja. Az utóbbi nekem jobban bejövős, a 106 konkrétan unalmas, mint az Alfa Juno 2.

Ebből kiindulva nincs szuboszcillátor egészen biztosan. Nem tudom hogy túlvezérlhető -e a jel (overdrive), habár az első demókban határozottan ilyen hangokat is hallottam.

A Hipass filternek kellett volna a self resonance mód, nem tudom mennyire hatékony az a bizonyos bass "boost" megoldás, ami vélhetőleg egy fix rezonancia értéket emel. Speciel BandPass/Notch/Hipass filter őrült vagyok, (emiatt van BSII-m és Analog Keysem, előtte meg A4-em) de Hipassból kellett volna egy 4 pole kapcsoló is, az egyszer biztos.  

Személy szerint még egy dolgot nem tudok: nem derült ki hogy multimbrál -e?

Egyébként tényleg kár hogy nem 5 oktáv a billentyű, de sebaj, csak ne legyen olyan gagyi mint manapság sok komolyabb cuccon is.

 

Az olcsósítás tekintetében a digitális az még tud hova fejlődni, és az analógot is lehet kicsinyíteni, de akkor az már nem "az", de ezért is írtam, hogy a Korg útvonala nekem tetszik. Nekem az Arp is tetszik, mert igaz, hogy drágán, de prémium köntösben adnak végülis egy (ahogyan te is kívántad) re-issue-t. Az eredetihez képest potom pénzért. Szép kufferban. És ha van rajta hasznuk, annak én csak örülök, mert akkor legközelebb is csinálnak majd valami faszát. :)

A deepmind meg remélem hogy dual-t legalább tudni fog, de ha nem, végülis akkor sem rossz ajánlat. Nekem a demók alapján használhatónak tűnik a hangja.. a youtube demók alapján, szal nyilván nemtom milyen is lesz. A digi effektek nagyon digik, de azok is tetszenek, mert teljesen átértelmezik a hangot. Kb mintha rátennél valami digi multieffektet. Ha van eszük bypass-elhető, és akkor ártani nem árt ha van.

A billentyűzettel kapcsoltban nekem azért nem lennének oltári elvárásaim, de kimondottan szar sem lehet az ezres kategóriában. Ezen a téren a behringer sokat fejlődött az utóbbi időkben. Bizakodjunk. :)

És én szeretem a 106-ot, a jx3p-re meg szerintem teljesen jó az új roland kis kütyü. Digivel digit azért talán elég jól lehet "emulálni" :) Úgyhogy reménykedem, hogy inkább a 106 az irány, és az eddigi demók alapján szerencsére inkább az. :)

A rezonáns felüláteresztő (nekem mindegy hogy 12 vagy 24, vagy kapcsolható, lényeg, hogy rezonáns) meg mindenkinek hiányzik szinte mindenből... :(
Sajnos ez van, amennyire hasznos, annyira ritka.

szerk.: p.s. az Alpha Juno 2-t is szeretem, tök jópofa kis hangszer, és bizonyos dolgokat nagyon ügyesen csinál. (A Poly800-at is szeretem...  sssh :) )

Link to comment
Share on other sites

13 órája írta DutchFlowers:

Az olcsósítás tekintetében a digitális az még tud hova fejlődni, és az analógot is lehet kicsinyíteni, de akkor az már nem "az", de ezért is írtam, hogy a Korg útvonala nekem tetszik. Nekem az Arp is tetszik, mert igaz, hogy drágán, de prémium köntösben adnak végülis egy (ahogyan te is kívántad) re-issue-t. Az eredetihez képest potom pénzért. Szép kufferban. És ha van rajta hasznuk, annak én csak örülök, mert akkor legközelebb is csinálnak majd valami faszát. :)

markus fuller tuti kibelezi majd a deepmindot is, itt pl a miniloguet szedi szét (csak ha valaki nem ismerné a csatornát)

 

Link to comment
Share on other sites

Egyébként nem kellene nagyon bonyolult analóg szintiket csinálni: a Bass Station II-re rácsodálkozom hogy mennyire leegyszerűsített, mennyire olcsó műanyag alkatrészekből és megoldásokból épített darab és mégis milyen b@szott jó hangja van és milyen jól lehet vele dolgozni. És mégse Moog.

Ha BS II-ből kijönne egy minimum 6 polis multitimbrál verzió cserélném le, rohannék megvenni a polifónikus darabot.

Tényleg azon csodálkozom hogy nincs már olcsó hangú 16 poli környéki szintikből dömping: igény lenne rá. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...