Fecka Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Universal Audio UAD-2 volt Pro Tools HD|X alól. Ha Silk nem mondja hogy tévedtél dobtam volna egy hátast mekkora power van az UAD-ba. Ez a minőség amit ezek az eszközök nyújtottak process téren burtál! A felvételeket AMS-Neve 4081-es preamppal csináltam. (GYK: 1081-es preampja, economy kicsomagolásban:)) Mindegyik mikrofonhoz ez lett használva. A/D konverter egy Symphony. Process lánc: EQ: 1081 és Summit EQF100 Dinamika: UA LA2A, Neve 33609, XQP dess Szintén a Symphony-n van D/A/D-zve, azaz mégegyszer kimentem analogba, mert még így is ütösebb lett a plugineknél szvsz Silk észre lehet venni az AD-DA konverziót a Sym-en? Ezt úgy értem ha direktbe kötöd a In-Out-ot hallod a különbséget mikor csak DA van vagy mikor DA AD DA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/D Válaszolta November 20, 2012 Szerző Share Válaszolta November 20, 2012 Silk észre lehet venni az AD-DA konverziót a Sym-en? Ezt úgy értem ha direktbe kötöd a In-Out-ot hallod a különbséget mikor csak DA van vagy mikor DA AD DA? Konkrétan pont ezt a tesztet kipróbáltam rajta. Nem tudta megmondani a visszavett jel és az eredeti közti különbséget. Senki közülünk nem tudta. A SYM IO brutál. Period. Fel is fogom tölteni, hogy ti is halljátok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/D Válaszolta November 20, 2012 Szerző Share Válaszolta November 20, 2012 Nalam CM67 U87 CM7 a befuto. A FET-es erre az enekhangna annyira nem tetszet. Szubjectiv de engem a Bock sem fogott meg annyira. Mondjuk en kicsit elfogult vagyok U87-el mert nekem is az van, de ez a CM67 elgondokodtato... Jo kis teszt koszonjuk! Vati, azt hiszem neked ki kellene próbálni a CM67-et. A technikai előnyökön túl (jobban bírja a terhelést, etc), van benne még valami: az a bizonyos "mojo", amitől több, mint egy mikrofon. Inkább egy hangszerre hasonlít. Valamit "hozzátesz" a zenéhez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppeter Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Az jutott eszembe, hogy esetleg érdemes lett volna pusztán sorszámmal (kóddal) ellátni az éneksávokat és titkos szavazásra bocsátani a tetszési sorrendet, ezzel elkerülve azt, hogy a videót és a többi hozzászólást látva esetleg elfogultan választunk. Amúgy persze elnézést ez utóbbi feltételezéséért. Csak magamból indultam ki. (persze később fel lehetett volna fedni a kódhoz tartozó mikrofonokat) De elsősorban hálás köszönet a tesztért az elkövetőknek! Még nincs végleges konklúzióm. Egy darabig még vizslatnom kell a sávokat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppeter Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Feltűnt, hogy AT2020-nál a 10. másodpercben elhangzó "dal" "d" betűje "t" nek hangzik (belekerül valami magas/torz hang), illetve közvetlenül utána a "hangszerbe" szónál bebrummog. Ugyanez megfigyelhető AKG mikrofonnal is. CM7 és CM67 esetén egyik probléma sem jelentkezik, a többinél meg talán a kettő között van a jelenség, jó esetben CM7 felé. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hobkins Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 A fülelés még megy ezerrel!!! De az AT2020 tényleg meglepetés. És elgondolkodtam rajta, hogy mire gyűjtsek...? Az 5millás láncra és marad az AT4040 miksim, vagy a másfél millás mikrofonra és marad az ISA ONE előfok az EMU1820m kártyámmal...De azt hiszem egyik megoldás sem jó. Viszont ez a teszt NAGYON! KÖSZI!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BÁkos Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Off: A Jackson-os felvételben (The way you make me feel) igaza van Zolinak, Swedien bácsi egy Shure SM7-et használt, azt hiszem a könyvében is olvastam talán, de ez tuti, itt mondja is: On Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest loszmenem Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Nekem a "nyers" CM67 és a "nyers" CM7FET között M-Audio Fast Track-kel és egy 32Ohm-os Beyerdynamic DT770-el hallgatva semmi különbség nincs. Bocs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANOka Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Én csak a kategóriák között hallom a különbséget, igaz, nekem nincs otthon még házi stúdió szintű lehallgató rendszerem sem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vati Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 Vati, azt hiszem neked ki kellene próbálni a CM67-et. A technikai előnyökön túl (jobban bírja a terhelést, etc), van benne még valami: az a bizonyos "mojo", amitől több, mint egy mikrofon. Inkább egy hangszerre hasonlít. Valamit "hozzátesz" a zenéhez. Ha Pesten jarok azt hiszem benezek. Meghallgatnek par dolgot.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest loszmenem Válaszolta November 20, 2012 Share Válaszolta November 20, 2012 A CM7FET_01 sávot fülessel saját szájízre alakítottam. Ez jónak számít?: http://soundcloud.com/h_arcos/a-cm7fet-01sajat/download Ha fárasztó mindenkiével foglalkozni, töröljétek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 21, 2012 Share Válaszolta November 21, 2012 Nem ide tartozik ugyan, de épp most volt alkalmam kipróbálni egy régi AKG C12-t női énekkel és sírva fakadtam, milyen jó. Pontosabban C24-es volt, amiben 2db C12 van. Gyilok jó volt hegedűre is, meg dob roomra, overheadre is. Megyek és széttaposom az U87-eket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaalati Válaszolta November 21, 2012 Share Válaszolta November 21, 2012 Mindig ez az elégedetlenség... Egyébként meghallgatva a hanganyagot veszélyesen több a magasa az olcsóbb mikrofonoknak... Mondjuk a cső sokat dobna rajta. Mondjuk egy csöves előfok, vagy leveller után lehet, hogy sokkal közelebb lennének a drága darabokhoz. Vagy hülyeséget beszélek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tetsuo Válaszolta November 21, 2012 Share Válaszolta November 21, 2012 Az is erdekes, hogy a fules hangja belehallatszik az enekbe meg processzalas utan is. Nekem ez furcsa, bar nem tudok semmit az enek-felvetelrol. A CM67 egesz jo, bar mas enekkel szivesebben hallgattam volna, komolyabban igenybeveve, mondjuk egy jazz-elszallas kozben. Jah, es koszi a videot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/D Válaszolta November 22, 2012 Szerző Share Válaszolta November 22, 2012 Nem ide tartozik ugyan, de épp most volt alkalmam kipróbálni egy régi AKG C12-t női énekkel és sírva fakadtam, milyen jó. Pontosabban C24-es volt, amiben 2db C12 van. Gyilok jó volt hegedűre is, meg dob roomra, overheadre is. Megyek és széttaposom az U87-eket. És képzeld el, hogy annak is létezik Wunder kopija, a CM12, és überbrutál. Annyi, hogy mivel elsősorban női énekre jó, mégperiférikusabb mikrofon. Ettől függetlenül lehet, hogy lesz nálunk is majd a köv. hónapokban. A Pannónia Stúdió vett belőle egy párat mindenesetre, és imádják mindenre Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Igen láttam, hogy ezt is csinája a Wunder Audio. Amúgy az a vicc, hogy a tök laikus, nem zenész ember is azonnal hallotta a különbséget feléneklés közben. Megnyugtató, hogy nem csak a saját szórakoztatásunk miatt költünk vagyonokat ilyen cuccokra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Bozsik Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Egyébiránt pont ez fordult meg a fejemben egyből, hogy a C12 vagy bármi kópiája ,hogy hogy nem került elő a tesztre? Sokan imádják és jó lett volna azt is összevetésként hallani mégha adott esetben csak egy kölcsön darabról is lett volna szó. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheel Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 A Neumann olcsóbb mikrofonjai mennyire használhatók? TLM 103 kategóriára gondolok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Hát ja, nagyon érdekelne, hogy milyen az utángyártott hangja, csak hát egy vagyonba kerül. Vidéken ennyiért egy kisebb házat is adnak mostanában. Nem azt mondom, hogy nem éri meg az árát, mert igazából én azt tapasztalom, hogy ezek a mikrofonok pont úgy szólnak, amibe kerülnek. Csak manapság 3-4000,-Ft-os óradíjjal is nehéz rávenni az embereket, hogy bejöjjenek a stúdióba énekelni egy U87-be, profi előfokokkal és konverterekkel. Ki tudja így kitermelni ezeket a cuccokat manapság? Felveszik otthon valamelyik AT-vel és utána ideadják keverni és hetekig megy a kínlódás, hogy szóljon úgy, mint az amerikai lemez, amit viszont ilyen nagyágyúkkal vettek fel. Nyilván megteszünk mindent amit lehet, de ilyen estben muszáj kompromisszumot kötni, mert az ének főleg kényes rá, hogy mivel, hol és hogyan van felvéve. Ha tényleg nincs pénz egy rendes felvételre, akkor persze maximálisan megértem, de sokszor azt látom, hogy bőven jutna rá, csak egyszerűen nincs rend a fejekben és nem tudják, hogy mennyire rossz amit otthon felvesznek és mennyire más világ, amikor komoly cuccok vannak. Most már rogyásig vagyunk otthoni felvételek keverésével, ami egyfelől jó, mert szerencsére folyamatosan van munkánk, de egy csomó anyagért vérzik a szívem, mert hallom mennyivel jobban szólhatna, ha megcsináljuk rendesen itteni felvételekből. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/D Válaszolta November 22, 2012 Szerző Share Válaszolta November 22, 2012 Egyébiránt pont ez fordult meg a fejemben egyből, hogy a C12 vagy bármi kópiája ,hogy hogy nem került elő a tesztre? Sokan imádják és jó lett volna azt is összevetésként hallani mégha adott esetben csak egy kölcsön darabról is lett volna szó. Silk és az én véleményem az, hogy mivel a C12 egy alapvetően csaj mikrofon, a CM7 pedig pasi, a CM67 pedig univerzális és mindkettőnél olcsóbb is, ezért a CM67 lesz a bestseller. A C12 (vagy CM12) ehhez képest nagyon specifikus, ahogy a C800G is (azt is felrakhattuk volna ha már így nézzük). Viszont mivel a Pannóniában van, bármikor el tudjuk kérni, ha valakit pont ez érdekel. 2013-ban meg valszeg eljutunk odáig, hogy lesz demón is. Azért a Hit Space-ben kipróbálható mikrofonok listája már így is durvább mint a külföldi boltok 99%-ban levőben, a piacunk pedig...tudjátok. A Neumann olcsóbb mikrofonjai mennyire használhatók? TLM 103 kategóriára gondolok. Nem véletlenül nem ajánljuk. Hát ja, nagyon érdekelne, hogy milyen az utángyártott hangja, csak hát egy vagyonba kerül.Képzelj el egy nagyon jó állapotú C12-t. Na olyan. Viccen kívül. Ki tudja így kitermelni ezeket a cuccokat manapság? Magyarországon csak a drágább stúdiók. De nem is reális az, hogy egy kezdő zenekar, akinek az énekese évi 6 órát ha gyakorol úgy szeretne szólni, mint a nemistudoménkicsoda, márcsak azért sem, mert nem a mikrofon lesz a szűk keresztmetszet, érted. Egy ilyenen nem szabad megakadni, egy ilyen mikrofon nem az ő világuk. De mondjuk egy Bereczkizolinak vagy más jobb énekesnek azért már bőven indokolt. Meg azért vannak kivételek is. Mi miattuk csináljuk ezt az egészet, és persze azok miatt, akik szintén úgy gondolják, hogy a világon ennél fontosabb dolog sincs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Jó lenne, ha néha lehetne bérelni ilyen drága cuccokat, mert ritkán van hogy tényleg fontos lenne, de akkor nagyon. Pl. van hogy jön ide énekelni Belgiumból egy csaj mindenféle pop nótákat. Na, neki nagyon felraknék egy C12-őt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vati Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Tofivel egyetertek. Tetszene ez a berelhetoseg, neha nekem is jol jonne. No de nem ugy hogy kaucioba otthagyom az arat Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Ja, ha lenne annyim, akkor vissza se vinném. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fecka Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Mikrofont sajnos nehéz lenne kölcsönözni. Mivel nagyon érzékeny az ütésre ezért mikor visszaviszed várhatsz még 1 órát még letesztelik hogy tényleg hibátlanul került e vissza... Ez nem szinti hogy bírja a gyűrődést. (Szerintem végülis ez a oka hogy mikrofont nem lehet bérelni) Tényleg drága de egyszer kell megvenni és vigyázni kell rá Nem olyan mint egy rally auto megveszed lövöd neki és a futam végén már két daraba van... amúgy meg bizonyos hangtechnikai eszköznek felfelé megy az ára az évek alatt... LA2A, Moog Voyager most használtan annyiért lehet eladni mint amennyiért 4 éve valaki kihozta a boltbol... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneverstudio Válaszolta November 22, 2012 Share Válaszolta November 22, 2012 Hát igen, ez kétségkívül így van a mikrofonokkal kapcsolatban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.